hei

ta425

minun vanhempi kolli kisuni on erittäin mieltynyt flooraan, jota on levitetty leivän päälle, jäi itse teosta kiinni, kun nuoli mun voileipääni....
sitten alkanut vaatimaan omaa leipäänsä ja eritoten sitä flooraa tai beceliä mitä nyt mulla sattuu olemaan..no olen antanut ..tulin vaan miettineeksi, et onkohan se terveellistä kisulleni???

4

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä heitän

vastakysymyksen onko ne sinulle terveellisiä rasvoja ?

• ta425

No on ne on kasvisrasvoja ja becel alentaa myös kolestrolia... ettäs tiedät samaa kuin rypsiöljy, joka luonnontuote
      eli ei kun syödään sanot sä mitä tahansa

• kolesteroolikissa

No ei varmaankaan ole syytä huoleen. Ei se kisu taida kuitenkaan nälkäänsä kokonaan hoidella tuolla voileivällä? Jos se ei muuta söisi niin voisi se kyllä terveyden päälle käydä. Entinen työkaverini kertoi kissastaan joka aamuisin istui pöydän ääreen tuolille ja odotti kun oli tottunut saamaan kaurapuurolautasen nuoltavakseen. Kovasti oli tykännyt puuronjämistä ja maitotilkasta. Elikä ei kaikilla kissoilla ole samat makumieltymykset. Tiedän kissan joka käytännössä syö ainoastaan järvikalaa ja on terve kuin mikä 15 vuotiaana. Minun kissa ei taas voi sietää kalaa vaan liha raakana on sen herkkua mukaan lukien sydän ja maksa

• mikäs tuote se

voi sitten on,kun meidän kissa taas kinuaa voita jos rasia jää pöydälle sitä myös saa sitten omalle ruokalautaselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2543
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1725
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1592
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1460
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1242
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35