Lapset olivat järvellä vetämässä vesisuksia. Yksi kerrallaan suksilla ja muut veneessä.
12-vuotias tyttö oli vesihiihtovuorossa ja kaatui. Venettä ohjannut poika päätti vähän säikytellä tyttöä ja kurvata läheltä vettä roiskuttaen.
Vaan hinausnaru sotkeutui potkuriin ja tarttui jotenkin tyttöön sillä seurauksella, että moottori veti narun ja tytön veden alle potkuriin ja silpoi tytön pahasti.
Lapset olivat paniikissa ja yrittivät saada verisen veden alle jääneen ruhon irti potkurista.
Tytöltä irtosi toinen pakara kokonaan, suolet jäivät potkurin ympärille yms. hengenvaarallsia vammoja. Hän selvisi juuri ja juuri, mutta on letkuissa loppuelämän.
Nuoren neidin iloisuutta loistanut elämä koki kovan iskun tuona aurinkoisena päivänä. :(
Lasten veneonnettomuus vuosia sitten
Loputon tuska..
3
445
Vastaukset
- 7 7 7 7 7 7 7 7 7
Missä tällainen on tapahtunut? Kuulostaa vähän mielikuvituksen tuotteelta...
- (^^)
Ja jos siellä on ollut lapsia niinku minusta 12-vuotias on ni eikö aikuisten olis pitänyt olla seuraamassa tilannetta tai jopa veneen kuljettajana..
- tuskaa....lasten...
äidin suru on loputon voimia sinulle ja koita ajatella muitakin asioita asialle et voi mitään. suremalla sairastut etkä voi olla tukena tytöllesi. hän suree sinun tuskaasi. valoisina eteenpäin niillä mitä on.anna lupa itsellesi olla iloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423