Miehen pitkä tukka

heavy metal-

Minkätyyppisiä naisia sillä saa?

36

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      Ei minkääntyyppisiä.

      Lyhyttukkaisena ei myöskään.

    • ei enää teini

      Ehkäpä sellaisen kuin minä ; )

    • merkkinimiesi

      Luulisin, että semmoisia, jotka pitävät pitkistä hiuksista. Luulisin myös, että muuta yhteistä nimittäjää sillä joukolla naisia ei sitten olekaan.

    • hei... :D

      Minä pidän pitkistä hiuksista... :)

    • kjjkoi

      Sotureita kovismuijia. Heavymetal-misuja.

      Tai sitten ei minkäänlaisia.

    • SAS.

      No ainakin rokkarit, gootit ja muut heavy misut tykkää. Sitten on tietty näitä, jotka muuten vaan tykkää pitkähiuksisista miehistä.

    • Hiukset selkään asti

      Jos on pitkät hiukset muttei osaa soittaa eikä siksi ole missään bändissäkään (tosin osaako kaikki bändityypitkään) niin onko silti mahdollisuus naissuhteisiin?

      • On toki. Tunnen ihmisiä, joilla on pitkät hiukset ja jotka eivät soita mitään instrumenttia, mutta ovat suhteessa. :) Mietin nuorempana itsekin vähän kysymyksesi kaltaisia asioita. "Annanko väärää kuvaa itsestäni pukeutumalla mustiin, vaikka en metallia niin paljoa kuuntele?" tms. (Joku ystävällinen ihminen siihen tokaisi, että hänen kaverinsa kuuntelee Tiktakia, vaikka hevityyliin pukeutuu. :D)


      • Dyyppi.
        Kyynelkissa kirjoitti:

        On toki. Tunnen ihmisiä, joilla on pitkät hiukset ja jotka eivät soita mitään instrumenttia, mutta ovat suhteessa. :) Mietin nuorempana itsekin vähän kysymyksesi kaltaisia asioita. "Annanko väärää kuvaa itsestäni pukeutumalla mustiin, vaikka en metallia niin paljoa kuuntele?" tms. (Joku ystävällinen ihminen siihen tokaisi, että hänen kaverinsa kuuntelee Tiktakia, vaikka hevityyliin pukeutuu. :D)

        Öh, noh, ei hevarit tai metallistit kovinkaan paljoa siitä tykkää että pukeudutaan samaan tyyliin muttei kuunnella metallia ollenkaan tai paljoakaan, mutta kyllä ne metallistit ja hevarit kuuntelee muutakin sen raskaamman musiikin ohella. Mut ne on yleensä ne nk. "heimovaatteet", jotka viestittää musiikkimausta.


    • afsdasdf

      Ehkä se on enemmän kiinni siitä sydämestä :)

      • naurettava kysymys

        Juuri näin. Ei hiusten pituudesta.


    • et varmaan tosissas

      No riippuu kuule varmaan ihan siitä minkätyyppistä naista etsit ja minkätyyppinen itse olet. Siihen fledan pituuteenko aioit suhteesi perustaa? Mun ex-mies oli pitkälettinen rokkari ja entinen miesystävä kalju motoristi ja eipä käynyt mielessäkään,että minkäpituset hiukset on vai onko ollenkaan. Kunhan olis edes aivot. Ja sydän.

    • hevijeesusletti#2

      Jos liikut metallisti/gootti-piireissä niin sun pitäisi jo tietää että pitkä letit on kuumaa kamaa siellä.

    • 34534543

      Ei ne hiukset taida niin paljon merkitä kuin muu ulkonäkö ja olemus ja vastaavat jutut...

      Mut yleensä kun hevityypeillä on pitkät letit niin eiköhän sitä kautta oo tulleet muotiin ihan eri tavalla.

    • Ei minkääntyyppisiä. :/

      • vuotta vanhempi

        Huh-huh, miten voi olla?

        itse olisin sulaa vahaa jos näköisesi mies edes vilkaisis muhun kadulla :o


      • miserian4

        tsiisus...vaikea uskoa. Olet hyvinkin söpis ;)


      • vuotta vanhempi kirjoitti:

        Huh-huh, miten voi olla?

        itse olisin sulaa vahaa jos näköisesi mies edes vilkaisis muhun kadulla :o

        Ujoilla miehillä, jotka eivät tee aloitteita, ei ole vientiä.


    • Eikös hipeilläkin ole pitkä tukka? :D Pitkätukkaisista miehistä tulee hevikulttuurin lisäksi mieleen myös luonnonläheiset ihmiset.

    • typy vain...

      Hei... :D
      joku pitkätukkanen hevi-poju vois laittaa tänne oman sähköpostiosotteen...pitkät hiukset miehellä on tosi kivat mielestäni...jutellaan vaan mut kaveri-mielessä...sillä en kykene ihastumaan toiseen tai muuta....

    • 22222222

      Hevari miehet ovat todellisia neitejä. Vittu miten kukaan mies edes kehtaa kasvattaa pitkät hiukset . Huh

      • typy vain...

        Hevari-miehet on ollut mukavia mua kohtaan. Tosin kun tavikset.
        kaikkein parhainta kohtelua oon saanut vaan just kyseisiltä hevi-pojilta/miehiltä. En tiedä mistä johtuu...


      • Dyyppi.

        Neitejä? Viikingeilläkin oli pitkä tukka. Mietis sitä.


    • neiti nanat

      kelpaa kyllä

    • katsokaa...

      Hänellä on pitkät hiukset ja hän on naimisissa...eli on saanut naisen...

      http://www.myspace.com/shagrath/photos/2610602#{"ImageId":2641523}

      Katsokaa nyt miten upeat hiukset ja kuinka komea mies. Välittää vielä noin paljon naisestaan...

      :)

      • kuunnelkaa...


      • :)
        kuunnelkaa... kirjoitti:














      • katsokaa&kuunnelkaa
        :) kirjoitti:













        Ettehän käsitä väärin...

        Pidän vaan tosta musiikista, sekä siitä jos miehellä on pitkät hiukset.

        Eli en ole ihastunut kylläkään tuohon laulajaan tai muihin pitkätukkasiin miehiin vaikka sydämiä laitoin...


    • näin on.

      yleensä pitkä tukkasilla miehillä on parhaimmat naiset.

      • ...

        tää on niin totta.


    • haistakaa kakka

      Pitkähiuksiset edes hieman menestyneet muusikot saavat aina naisen!
      Mutta syy ei ole hiuksissa vaan kuuluisuudessa!

      • ms brainless

        höpöhöpö..

        En hirveesti tukkää mistään hiirenhäntäluihuletistä, mut tällänen pitkätukka ja tollasella miehellä saa jalat alta


    • Til lykke

      "Miehen pitkä tukka - Minkätyyppisiä naisia sillä saa?"

      Olen antanut itselleni kertoman (esim. valtalehden toimittajan tekemin selvityksin), ettei hiuksen hinta ole järin korkea. Saat tukallasi todennäköisesti naista vain Suomen rajojen ulkopuolelle ja sielläkin hyvin rajoitetusti (esim hätäinen käsihoito).

      Kannattaa kysellä tukkasi arvoa suoraan peruukkiliikkeestä ja sen pohjalta sitten yrittää saada sitä naista ko. summalla.

    • tsk tsk

      eikai sillä hiustenpituudella oo niin kauheesti vaikutusta siihen millasia naisia saa.

    • best.............

      Paras ystäväni on hevari ja hänellä on pitkät, luonnonkiharaiset ja paksut hiukset. Itse olen lesbo.

    • Legolas :+

      Taru sormusten herrasta. Fantasiaa, mutta ovatko miehet siinä neitejä pitkine hiuksineen?
      Hevarit ovat fiksua porukkaa, ainakin kaikki minun tuntemani.

      Se naisen saantihan riippuu siitä, mitä haet ja minkälainen itse olet luonteeltasi. Et sinä sillä pelkällä tukalla minkäännäköistä naista saa, vaikka tukkasi ulottuisi varpaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1416
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe