Mulla meni muutama vuosi sitten välit kokonaan poikki kaverini kanssa, koska halusin olla enemmän kuin ystävä. Siitä alkoi pitkä masennusputki, alkoholia ym., mutta olen myöhemmin onnistunut korjaamaan kaverivälimme takaisin ja elämä menee muutenkin hyvin. Tästä huolimatta en pysty vieläkään tosissani kiintymään kehenkään, ajattelen aina ensimmäisenä että kauanko joku pystyisi olemaan kanssani yhdessä ennenkuin jättäisi minut. Minua on kyllä pyydetty muutaman kerran enemmän tai vähemmän suorasti alkamaan näiden muutaman vuoden aikana, mutta olen aina kieltäytynyt koska en halua enää kiintyä kehenkään ja sen jälkeen menettää uudestaan. Mitä pitäisi tehdä?
En uskalla enää kiintyä kehenkään
ahdewfsdfkld
2
115
Vastaukset
- Hetkiontärkeä
Elä hetkessä, älä mieti liikaa tulevaisuutta. Vaikka välit menisivätkin jonkun suhteen jälkeen niin jos mietit, minkälaista se oli, niin kyllä se on sen arvoista. Menettäminen kuuluu normaaliin elämään. Ole onnellinen, että joku on edes pyytänyt yhteen, vaikka olitkin masentunut. Maailmassa on myös ihmisiä, jotka eivät ikinä saa tyttö- tai poikaystävää.
- chiclips
^^ samaa mieltä! et ikinä saa kokea rakastumista ym. jos et koskaan uskalla yrittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029