Jos lennot joutuu perumaan sairastumisen vuoksi, haetaanko rahoja takaisin lentoyhtiöltä, matkatoimistolta vai vakuutusyhtiöltä?
Vastaukset 4
- joku niistä
...riippuu tapauksesta
Jos lentolippusi on sellainen että siihen kuuluu peruutusoikeus, voit siirtää sen toiseen ajankohtaan tai peruuttaa ja saat rahasi takaisin. Ainakin osan niistä, riippuu ehdoista. Peruutus on tehtävä ennen lentoa. Lue tarkemmin lippusi ehdot. Tällaiset liput ovat yleensä kalliita.
Jos olet ostanut lipun matkatoimistosta, riippuu sinun ja matkatoimiston sopimuksesta. Kysy sieltä.
Jos kaikki nuo pettävät, onhan aina olemassa vakuutukset. Korvaavat omavastuuden ylittävän osan pätevästä syystä jos vakuutukseesi kuuluu sellainen ominaisuus. - sadafa
Lipulla ei ole peruutusoikeutta. Minulla on siis matkavakuutus, joka korvaa peruuntuneen matkan sairastapauksessa. Ajattelin vain että onko se heti matkavakuutus vai yritänkö ensin lentoyhtiöltä tai matkatoimistolta. Lääkärintodistuksen saan, se ei ole ongelma. 3 päivää lähtöön ja jännitän miten käy...
- vakuutuksesta
Vakuutusyhtiöltäsi! Ja lääkärintodistus on tietysti oltava.
- sadafa
Niinhän siinä sitten kävi etten voinut matkustaa. Nyt vain hakemusta vakuutusyhtiölle. Koskaan en ole reissannut ilman matkavakuutusta, mutta nyt ensimmäistä kertaa tarvitsen sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494