Miksi HD säilyttää niin hyvin hintansa moniin muihin merkkeihin nähden?
Jälleenmyyntihinta?
8
279
Vastaukset
- tgfb763
HJooDee on helppo korjata ja varaosia saa ( kohtuuhintaan!) vanhempiinkin prätkiin.
Vanhoihin japanilaisiin ei saa osia oikein mistään, seikka joka näkyy niiden jälleenmyyntihinnassa.
Yksinkertainen tekniikka on hyve vanhoissa ajoneuvoissa. Kun kattelee jotain uutta Kawa ZZR 1400:aa, näyttää se tulevaisuuden Tee-itse-miehen painajaiselta. Kymmenen vuoden kuluttua sellaisen huippu-Kawan saa halvemmalla kuin samanikäisen 750-kuutioisen japsicustomin. - vinosilmä
Taitaa porukka olla tänäpäivänä senverran kädetöntä jotta korjailu juurikaan vaikuttaisi hankintaan,itse uskon jotta tuo brändi on se juttu jota pitää kokeilla
eikä sillä ole mitään tekemistä pyörän todellisten ominaisuuksien kanssa,aika moni jo nykyisin kiertää hd:t kaukaa ja ostavat luotettavan japsipyörän jolla ajaa se vähä vapaa-aika mikä harrasteluun piisaa.- ööööölökk
On varmaan syytä persaukisten kiertääkin HD:t kaukaa kun ei ole rahaa sitä ostaa niin minkäs teet ja mitäs läksit:DD niin ja sit jupistaan jollai suomi24 harley palstalla kateellisina ja haukutaan Harley Davidson.
- ölömölö
ööööölökk kirjoitti:
On varmaan syytä persaukisten kiertääkin HD:t kaukaa kun ei ole rahaa sitä ostaa niin minkäs teet ja mitäs läksit:DD niin ja sit jupistaan jollai suomi24 harley palstalla kateellisina ja haukutaan Harley Davidson.
Varmaan joissakin kalleimmissaleissa hinta pysyy tulevaisuudessakin mutta esim,nuo dynathan ihan mopon näköisiä pyöriä,pienemmistä naispyöristä sporista puhumattakaan,kuka niitä ostaisi kun japsit suoltaa kunnon jytkyjä markkinoille.
- n 20 tonnia!
ölömölö kirjoitti:
Varmaan joissakin kalleimmissaleissa hinta pysyy tulevaisuudessakin mutta esim,nuo dynathan ihan mopon näköisiä pyöriä,pienemmistä naispyöristä sporista puhumattakaan,kuka niitä ostaisi kun japsit suoltaa kunnon jytkyjä markkinoille.
Kyllä Dyna on kuule ihan miesten pyörä ja moposta kaukana, pyörä painaa yli 300 kg et silleen....ja maksaakin n 19000egee ja pitää hyvin hintansa.
- halpaa on mankelit
KÄYTETTYNÄ Hihnavetosta sporaa saa 3000- 4000 e.
Big twiniä jo tossa 6000 - 10000 e
Jos uudet maksaa listoilla 10000 - 20000,
ja käteisellä 9000 - 18000.
------- niin aika halpaa on noi käytetyt. Niistä on nääs ylitarjontaa.
Ja vanhempia saa vielkin halvemmalla .
( poisluettuna kalliisti rakennetut.. mutta ne ei juuri mene kaupaksi, kun ovat niin kalliita... )- :D:XD
paljos sun mummopyörä apurattailla maksoi vai pöllitkö senkin?
- halvempi on
Kannattaa ehdottaomasti ostaa sgn ohi.
Hakea ulkomailta tai tilata. Ne uudet ja käytetyt.
Maahantuoja sgn yrittää pitää kovaa hintaa. Mutta käytännössä sen verkosto myy kyllä käteisellä sitten kuitenkin halavalla. Kun markkinat nääs määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784398
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744225Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433629Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163223Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382860En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102434IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm341618Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571332Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851144