Tori.fi on taas näemmä yksi lontoolainen huijari joka vuokraa loisto huoneistoa pikkuhuopalahdesta edulliseen hintaan. 4 makuuhuoneen ja melkein 100m2 hintaan 1250€.
Puhelimeen ei vastata ja sähköpostiin vastataan seuraavaa:
Hello,
I purchased the finnish apartment as holiday home because I love finnish culture and landscapes. I live and work in London, UK - to be more exact I am part of the 4th Regiment Royal Artillery (UK Army) and in May my unit has been deployed to Afghanistan for the next year, therefore I can't use my apartment from Finland for at least 1 year (if you are planning to rent for more then 1 year, there is no problem we can renew the contract for as long as you need).
I am in military base right now (in north of Afghanistan) and I am only allowed to verify my email, I can't receive calls or text messages, I hope you understand.
Being in the army has some advantages, I received free insurance (Home, Life, Car) so if you are interested to rent my insurance company will take care of everything (rent contract, paperwork). I chosen an multinational insurance service (insurance services provided by TNT). They have an escrow service called RDP (rent deposit protection). Using this company you will have a 10 days period when you can inspect the apartment and then decide if you want to rent it or not (just like you are renting from someone local). It seems to be the best option considering our situation.
The rent for 1 month is 1250 €.
Thanks
Wiliam
> Date: Thu, 14 Jul 2011 09:58:59 0300
> To: [email protected]
> Subject: Aihe: Huoneisto 4 makuuhuonetta
Varokaa huijareita!!
taas yksi
1
88
Vastaukset
- näitä riittää
Itse huomasin myös sen ja heti alko kellot soida. Täytyy olla tarkkana näitten ilmoituksien kanssa. Onneksi poistivat sen ilmoituksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909