zooplus, musti ja mirri sekä marketit
mistä liikkeistä, verkkokaupoista? ostatte kissan ruokanne?
6
134
Vastaukset
- 11+0
Eläinlääkäriltä erikoisruuat, marketista märkäruokaa sekä nautaa, kanaa, possun sydäntä jne. ja eläinkaupasta satunnaisesti märkäruokaa. Kalat saan tuoreena kalastajilta.
Kissani syövät aika monipuolista ravintoa sillä poikkeuksella, että kuivamuonaa annan niille vain pakkotilanteissa eli hyvin hyvin harvoin. - Kanaa..
Faunattaresta isoja kanan-siipiä, eilen tuli taas ostettua niitä ja kissat tykkää.
- untuvikkoo
myydäänkö pakastettuina?
- zooplussaaja
Ostan Zooplussalta lelut, puut, hiekat ja ruuat. Laiskana ihmisenä kiva, kun kaikki tuodaan kotiin.
Musti ja Mirri on lempiliikkeitäni muuten, joitain yksittäisiä tuotteita ostan sieltä. Faunatar on ihan järkyttävän kallis eikä työntekijöiden ammattitaito ihan vakuuta minua. - (¤""!¤=)/
Zooplus hyvä mutta Itella pa.....a eivät tee hommaansa, eivät tuo paketteja kotiin vaan asiakas joutuu hakemaan ne postista
- zooplussailija
No minulle on tullut paketit kotiin jo pari vuotta, yli 15 kertaa!
Valita Itellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984