Eli siis, ihan mielenkiinnosta olen tässä asialla. Tahtoisin nähdä tämän ihastuttavan partasuisen rodun ilman partaa, sillä en osaa edes kuvitella miltä kyseinen koira mahtaisi näyttää...? Kääpiö- tai suursnautseri, tai ihan snautseri vaan, joku jolta mahtaisi nähdä pään muodon. Mikäli jollakin tälläinen kuva on, tai tietää netissä paikan mistä tällaisen kuvan löydän, niin olisin hyvin iloinen tästä tiedosta/kuvasta!
Snautseri ilman partaa?
10
1699
Vastaukset
- pippelitonttu
Hanki snautseri, niin voit nähdä sen parrattomana, kun itse trimmaat sen. Minäkin haluaisin nähdä joulupukin ilman partaa.
Todella mallikas idea, mutta helpommalla pääsen ehkäpä jonkun muun ottamalla kuvalla. Ja, ehkäpä hankinkin, mutta olisi mukavaa nähdä tuo pään muoto jo ennen sitä. :)
- Hmmm...
Siis mitä ihmettä sinä sillä pään muodolla teet. Jos snautserin hankit, sillä ON parta, joka niitä pään muotoja peittää.
Toisaalta, voihan sitä pyytää esim. uudelta poika- tai tyttöystävältäkin röntgenkuvan lompakkoonsa ;-)
- Snautseritar
Muoto on sama kuin pinsereillä. Snautserihan on pinserin karkeakarvainen versio.
Olen miettinyt juuri kääpiöpinseriä sekä -snautseria. Pinseri tuntuu kuitenkin hiukan liian pieneltä, snautseri taitaa olla pinseriä kookkaampi...?
Floaty kirjoitti:
Olen miettinyt juuri kääpiöpinseriä sekä -snautseria. Pinseri tuntuu kuitenkin hiukan liian pieneltä, snautseri taitaa olla pinseriä kookkaampi...?
Ja toinen johon olen kiinnittänyt huomiota ovat nuo korvat... Useimmilla tapaamillani pinsereillä on ollut pystyt korvat, kun taas snautsereilla taittuneet...?
- ....................
Floaty kirjoitti:
Ja toinen johon olen kiinnittänyt huomiota ovat nuo korvat... Useimmilla tapaamillani pinsereillä on ollut pystyt korvat, kun taas snautsereilla taittuneet...?
Pystykorvaiset ovat kääpiöpinsereitä, taittokorvaiset pinsereitä.
- . . . . .
^pinserillä (sillä kääpiötä isommalla mallilla, ent. keskikokoinen pinseri) korvat ovat taittuneet samalla tapaa kuten snautsereilla.
- pinserisnautseri
Jos snautseri on pinserin karvainen versio, niin onko niillä samat luonteenpiirteet?
- ....................
On. Sekä kääpiöpinseri että -snautseri erittäin pippurisia ja temperamenttisia, kovapäisiä ja itsenäisiä pikkupiruja. Kun mennään isompiin kokoluokkiin, molemmilla roduilla tulee enemmän rauhallisuutta mukaan.
Mm: snautseri ja pinseri molemmat hieman kääpiömuunnoksiaan rauhallisempia ja haukkumattomampia, mutta edelleen itsepäisiä.
Ja dobberi ja suursnautseri suht luotettavia, uskollisia ja helposti oppivia/ älykkäitä, lasten kanssa erittäin varmoja palveluskoiria mutta jälleen selkeää kuria ja rutkasti liikuntaa vaativia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18213660
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454950Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1553728Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525