Olen 14v, 154 cm pitkä. Minua on koko elämäni häirinnyt oma pituus, tunnen itseni kääpiöksi. Olen kaikissa suhteessa lyhyt paitsi jalkani ovat kokoa 41-42. Jopa tyttö-ystäväni on minua pidempi ja pelkään että hän jättää minut pituuteni takia, hän on jotain 158cm. Isäni on 165cm pitkä ja äitini 171cm. Ennusteeni on 175-180 ja minua on aina kiusattu koulussa pituuteni takia ja olen tullut aina haukutuski eikä minusta ole mihinkään koska en ole roteva, vaan aika siro. Mikä avuksi? Miten kasvatan itseni? Miten saan paremman omatunnon?
Pituus..
3
86
Vastaukset
- 23232323
Okkei, eka mikä mulla tuli mieleen, niin olis bodaus, silleen ihan vaan pientä perusrakennusta, saisit hieman siroutta pois. TOISAALTA sä olet vielä niin nuori, että varmasti saat sitä rotevuutta ja pituutta ihan piakkoin ja bodaus saattais olla vaan haitaksi.
Oleppas kärsivällinen, äläkä välitä muista, ajan kuluessa tilanne varmasti muuttuu. :)
Ja mä olen sata varma siitä, ettei sun tyttösi jätä sua, miksi se olisi alkanut seurustelemaan sun kanssa jos pituus haittaisi?!
Lyhyet pojat on usein aika söpöjä. - Tiiäntunteen
Ei oo varmaa kivaa ol nii lyhyt mut jos yhtää helpottaa ni voin sanoo et en mäkä mun pituuteeni tyytyväine oo ! Oon 13 vuotas likka ja 178 pitkä. Olsin iha mielelläni 5 cm lyhyempi :( Muaki kiusataan !
- 13+14
Hänkö jättäis sut kun pituuseroa on 4cm :DD
Ja tää 13 vuotias likka joka on 178cm pitkä. Pistät pataan ja kunnolla niitä jotka vittuilee nii johan rupee respectii tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041