Legoland Billund majoitus /matkat

hidas hämäläinen

Onko kokemuksia miten käydä edullisesti lentäen . Aika heinä-elo-syys ja paikalla 3pv- viikkoon.
4 aikuista ja 1 lapsi

4

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+5

AirBaltic lentää Billundiin, esim. Helsingistä. Koneen vaihto Riikassa. Taisi lentää myös muualta Suomesta yhdellä lipulla.

Epäilen kyllä että näin viimetipassa ostava ei saa lentoja ja majoistusta edullisesti. Lentokentän vieressä on zleephotel Billund. 4hlö taisi olla maksimi mitä yhteen huoneeseen mahtuu.

• Matkailija12345678

Itse kävin asuntoautolla, mutta lentäen näyttää löytyvän 157 € / aikuinen Helsingistä.. katso itse tarkemmin http://www.skyscanner.fi/

Majoituksen löytäminen voi olla haastavampaa.

• varoittava esimerkki

Olimme viikon lomalla Tanskassa heinäkuussa. Olimme varanneet kivannäköisen mökin pohjois-sjaellandin vejbystä, joka maksoi noin 1300 € viikko. Sinne mahtui sopivasti kaksi perhettä ja näin kulut olivat kohtuulliset.

Mutta: mökki oli todella likainen kun tulimme. emme siinä vaiheessa jaksaneet valittaa, vaan pistimme mökin asuttavaan kuntoon. mm. lattiakaivon ympärillä oli karvaa kuin isommassa pöheikössä. ovenkahvat jäivät käteen avatessa jne. viimeisenä iltana ulko-oven lukko hajosi, mutta onneksi pääsimme sisälle ikkunasta.

isoin ärsyyntyminen tuli kuitenkin siitä, että teimme lähtösiivouksen todella hyvin ja ohjeiden mukaan. siitä huolimatta firma ei palauttanut 200e panttia meille, koska mökkiä ei muka oltu siivottu kunnolla. se oli silti ainakin 10x siistimpi kuin meidän tullessamme.

todennäköisesti ne veloittaa siivousmaksun kaikilta, mutta eivät kuitenkaan siivoa niitä, jos kerran jälki ei miellytä. sähköpostivalitukset eivät ole auttaneet.

eli suosittelen jotain toista firmaa tanskan mökkilomia ajatellen. maa on hieno ja muuten mukava!

• Lego-go

Hei 'varoittava esimerkki,' kerrotko velä tuon firman nimen, mistä siis ei kannata vuokrata mökkiä... kIitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe