Tjäreborgin edustaja on kehaissut että Phukettiin ollaan rakentamassa
vain aikuisten hotellia, Sunprimea. No nyt me alan miehet saadaan vaivatta
baarityttö huoneeseen. Voipa hotellilla olla omat tyttöbaarinsakin. Ai niin,
silloinhan ei naiset ja perheet tulekaan. Mutta mitä aikuisten hotelli muutakaan voi tarkoittaa ? Mihin tätä hotlaa pannaan pystyyn ?
Phukettiin tulossa aikuisten hotelli...
22
274
Vastaukset
- käytännössä kyllä
Siihen se lopulta johtaa. Kun hotelli ei ota lapsiperheitä vastaan ja enemmistö
Thaimaan turisteista on kumminkin miehiä... - onko matkailuasiaa?
Hei,
tämä on hyvä tieto, laitappa linkkiä.
Välimerellä näitä on ollut jo vuosi, kiva että saadaan lapsivapaa hotelli myös Thaivaaseen.
Vai onko tämäkin taas vain Sika Amalian provo?- on matkailuasiaa
Ikävä kyllä, seksiturismi on Thaimaan turismia. Ja maa hyväksyy ja ylläpitää
itse tätä leimaa. - Valitettavasti:
on matkailuasiaa kirjoitti:
Ikävä kyllä, seksiturismi on Thaimaan turismia. Ja maa hyväksyy ja ylläpitää
itse tätä leimaa.siis on vain Sian suoltamaa PASKAA !!!
- mitä jankutat taas ?
Valitettavasti: kirjoitti:
siis on vain Sian suoltamaa PASKAA !!!
Sulta sitä ei saa mitään asiaa kysymälläkään. Samaa jankutusta vaan
ex-muijas perään. Ja asiaan. Näitä aikuishotelleja ilman lapsiperheitä
on muuallakin, mutta Thaimaassa ne vasta alkaa nousta itseään vastaan.
Kyllä niistä silloin kehittyy "tyttöhotelleja". Ihmetellä tosiaan saa, millä keinolla
naiset aiotaan houkutella Phukettiin vastedes...
- nainen -35
Meidät naiset houkutellaan phukettiin ja muualle thaimaahan lämpimien säiden, hyvän ruuan, edullisen (jopa phuketissa vrt suomi) hintojen vuoksi, mielyttävien paikallisten asukkaiden ja heidän ystävällisen palvelun vuoksi, toisenlaisen kultturin jossa ei ole samanlaista kateutta kuin suomessa vuoksi..... Tätä listaa vuosi jatkaa pitkällekin, ja sen tietää suurin osa thaimaassa käyneistä. Mutta jos kuljet thaimaassa nenääsi nyrpistäen ja ylenkatseita luoden niskaasi nakellen kulttuuria ymmärtämättömäna ja et saa mieleisiäsi palveluja ja tuot epäkohdat julki joita maailman joka kolkasta löytyy, niin syy on yksin sinun ei thaimaalaisten. Me suomalaiset jotka olemme tottuneet matkustamaan ja olemme nähneet muutakin kuin tallinnan ja tukholman osaamme kulkea maaiman kolkilla ja nauttia lomistamme emme pelkästään etsimällä etsi epäkohtia joita toki jopa thaimaassakin on. Loma lomana rentoutuen ja tyytyväisena matkoihimme palaamme suomeen.
- suljetko silmäsi ?
Lomakohteita on kuules maailma täynnään. Samaa aurinkoa, rantaa, lämpöä jopa lähempänä ja halvempaakin.
Jos joku onneton reppana maa päättää hyväksyä seksiturismin näkyvänä osana turismiaan naisten ja lapsiperheiden kustannuksella, minkä ihmeen takia samaiset naiset perheineen kannattaisi tällaista matkailua ? Kertoisitko ?
Eihän tossa ole mitään logiikkaa. Ja- kyllä- olen itse ollut Thaimaassa ja pettynyt
rajusti siihen kuvottavaan näkyvään prostuun. - kyl vaan
samaa mieltä nainen-35 kanssa..jos lomalainen on jo hkivantaalla naama väärällään,niin mitäpä voi enää lomalta odottaa.
Tälläkin palstalla mellastaa luultavasti nainen, joka ei ole nähnyt mitää hyvää missään maailmankolkassa.en ole löytänyt YHTÄÄN positiivista kommenttia hänen kirjoituksistaan.
On ok tuoda niin myönteisiä kuin kielteisiä asioita tänne,mutta jos päivästä toiseen roikkuu täällä kirjoittelemassa kaikkea negatiivista niin hulluahan se on. - miksi naama väärällä
kyl vaan kirjoitti:
samaa mieltä nainen-35 kanssa..jos lomalainen on jo hkivantaalla naama väärällään,niin mitäpä voi enää lomalta odottaa.
Tälläkin palstalla mellastaa luultavasti nainen, joka ei ole nähnyt mitää hyvää missään maailmankolkassa.en ole löytänyt YHTÄÄN positiivista kommenttia hänen kirjoituksistaan.
On ok tuoda niin myönteisiä kuin kielteisiä asioita tänne,mutta jos päivästä toiseen roikkuu täällä kirjoittelemassa kaikkea negatiivista niin hulluahan se on.Jutustahan saa ihan selvän kuvan. Henkilö on matkustanut Thaimaahan
vihreänä, varmaan työkaverit ym. tutut on naureskellen varoittaneet, mutta
välillä on lyötävä päätään seinään ja koettava itse kantapään kautta.
Ja sitten kallis reissu ensin ja ennakko-odotukset ...
Uskon täysin, että Thaimaahan pettyy. Sitä ei tarvitse edes kuvitella.
Mutta matkalle on varmasti lähdetty jännitystä ilmassa ja kepeällä mielellä.
Eri asia se paluu... Thaimaan omaa syytä. Jokainen tällainen pettynyt turisti
vie sitä mainetta eteenpäin. - jyfjfjf
miksi naama väärällä kirjoitti:
Jutustahan saa ihan selvän kuvan. Henkilö on matkustanut Thaimaahan
vihreänä, varmaan työkaverit ym. tutut on naureskellen varoittaneet, mutta
välillä on lyötävä päätään seinään ja koettava itse kantapään kautta.
Ja sitten kallis reissu ensin ja ennakko-odotukset ...
Uskon täysin, että Thaimaahan pettyy. Sitä ei tarvitse edes kuvitella.
Mutta matkalle on varmasti lähdetty jännitystä ilmassa ja kepeällä mielellä.
Eri asia se paluu... Thaimaan omaa syytä. Jokainen tällainen pettynyt turisti
vie sitä mainetta eteenpäin.ja sinä ennenkaikkea jo vuodesta 2008 asti olet itkenyt täällä..milloin pääset matkastasi yli?
- Nainen -35
suljetko silmäsi ? kirjoitti:
Lomakohteita on kuules maailma täynnään. Samaa aurinkoa, rantaa, lämpöä jopa lähempänä ja halvempaakin.
Jos joku onneton reppana maa päättää hyväksyä seksiturismin näkyvänä osana turismiaan naisten ja lapsiperheiden kustannuksella, minkä ihmeen takia samaiset naiset perheineen kannattaisi tällaista matkailua ? Kertoisitko ?
Eihän tossa ole mitään logiikkaa. Ja- kyllä- olen itse ollut Thaimaassa ja pettynyt
rajusti siihen kuvottavaan näkyvään prostuun.Miksi sitten matkustit yleenä koko thaimaahan ? Miksi et ottanut selvää ennen matkaasi minkälaista siellä on ja minkälaisiin "ongelmiin " siellä voit törmätä, jo matkatoimiston esitteitä selaamalla asia olisi avautunut sinulle. Itse en kyllä ole niinä muutamana thaimaan matkalla ole törmännyt "häiritsevään prostuun " vaikka olen matkustanut sinne mieheni kanssa, ei naiset ole häntä yrittäneet "iskeä" tai muutenkaan meidän lomaamme ole häirinneet koskaan. Mutta meitähän on joka lähtöön toiset katsovat maailmaa avoimemmin ja toiset hyvinkin ahdasmielisesti. On myös käsittämätöntä miksi nämä ahdasmieleset henkilöt kirjoittelevat näille palstoille jankuttaen samaa liioiteltua provoilua jatkuvasti. Tämä on matkailupalsta ja olisi mukavaa jos täältä voisi lukea asiallisia kertomuksia ja sattumuksia thaimaan matkailusta.
- matkustus kriteerejä
suljetko silmäsi ? kirjoitti:
rajusti siihen kuvottavaan näkyvään prostuun.Älä matkusta Italiaan tuet mafiaa, jokainen pienikin myymälä,kahvila ym maksaa suojelurahaa. Älä matkusta meksikoon tuet huume bisnestä. Älä matkusta Hollantiin tuet avointa seksi kauppaa ja huumekauppaa. Venäjälle tuot mafiaa, Viroon samoin mafiaa ja myös avointa seksikauppaa.
Amalialla ei ole varaa matkustaa minnekään. Mutta thaimaan virtuaali matkailu se on se amalian juttu. Kerran päivässä 10 viestiä näille palsoille prostu juttuja, sen jälkeen dildon kanssa leikkimään.
- hoo moilanen
On se vaan amalia sekopää huh huh!!
- lapsi vapaat lennot
Nyt vielä pitäisi saada lennot jonne alle 10 v.ei pääsisi. Me aikuiset voisimme matkustaa rauhassa ilman penkkien tönimistä kova äänistä kiljumista, käytävillä edestakaisin turhaa ravaamista, kovaäänistä itkua, ja jopa vaippojen vaihtoa penkeillä!!!
Minä vältän aina hotelleja jotka ovat lapsiystävällisiä silloin lomalla rentoutuu. Eikä hotellin uima-altaalla tarvitse kuunnella sitä mekastusta.- koneessa naimista
Joo, se ois mahtavaa että koneessa vois toteuttaa jo naimista jonkun
taikkuhuoran kanssa eikä joku oven takana koko ajan marisisi että pissattaa,
avatkaa nyt jo se ovi tai mun täytyy vaihtaa tälle piltille tää vaippa. Sais vaan kuksia niitä baarihuoria kaikessa rauhassa. Äidit kakaroineen voi mennä
Turkin koneisiin. Ei niitä tartteta edes Thaimaassa.
- lapsettomat
Ainakin Finnmatkoilla on acces pool resort jonne ainakaan finnmatkojen nettisivujen mukaan ei oteta alle 12v lapsia. Se on ihan oikein että meillekin jotka emme lapsista välitä on omia hotelleja. Minä ja vaimoni emme voi sietää rääkyviä kakaroita (ei kaikki lapset) eli on ihan oikein että lomalla saamme olla hotellissa jossa lapsia ei ole!
- niin hih hih hiii
Sitten ukot voi paremmin tuoda huoneisiin taikkuhuoria kun respan ei tarvitse enää välittää lapsista. Ja "moraalinhan" taas jo jokainen Thaimaassa tuntee.
- lapsettomat
Itse ainakin toivon että respa pitää huolen hotellin yleisestä tasosta, ei kumminkaan ole mikään halvin hotelli. Tuolla hinnalla toivon kyllä rauhallista ja rentouttavaa lomaa. Eli vaikka lapsia hotelliin ei otetakaan niin ei sen mikään porttola tarvitse olla.
- kaytannossa on
Lapsivapaat hotellit tarkoittaa taalla kaytannossa huoravapaita hotelleja.
Kun nyt aikuisten mallin mukaan ollaan. Ja tama on tosi vapaamielinen maa.
- seksi vapaa hotelli
Sellainenko olisi amalian makuun ????
- tota tota
kyllä Naimaassa saa tuoda baarihuoran huoneeseen ,olipa se hotla
perhehotelli tai miesten hotelli. Mistä toi virheellinen käsitys vieläkin johtuu ettei saisi ? - jaa jaa mites muka ?
tota tota kirjoitti:
kyllä Naimaassa saa tuoda baarihuoran huoneeseen ,olipa se hotla
perhehotelli tai miesten hotelli. Mistä toi virheellinen käsitys vieläkin johtuu ettei saisi ?Tarvitaanko hutsulle isolierinen aurinkohattu ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006484
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283260Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761774- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471023Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879