Pituus??

Pitkä(kö)

Mä haluisin tietää minkä pitusii te ootte? Kertokaa myös viel ikä ja sukupuoli!
Haluun tietää koska mua "kiusataa" mun pituudestani (tai ei se ny varsinaist kiusaamist oo). Oon 13 vuotias tyttö ja 178 pitkä. Ei se mun mielest mikää hujoppi oo! vai? oO

59

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9559ppp

Sähän oot järjetön jättiläinen ikäiseksesi! :O
      Ite oon 16v, 170cm poika.

• jone.,...,.

ei vaan sinä olet kääpiö ja säälittävä rääpäle.itse olen 194/110 nyrkkeilyä harrastava mies

• aefafas
        jone.,...,. kirjoitti:

ei vaan sinä olet kääpiö ja säälittävä rääpäle.itse olen 194/110 nyrkkeilyä harrastava mies

Korjaan, nyrkkeilyä harrastava läski.

• Kaikki
        aefafas kirjoitti:

Korjaan, nyrkkeilyä harrastava läski.

alta saran kilon on riisitautissiii

• konsuä
        Kaikki kirjoitti:

alta saran kilon on riisitautissiii

Läskien puolustelulause..kaikki yli 100-kiloiset on surullisia tapauksia ellei sitte satu olemaan yli 2m pitkä tai tosi lihaksikas

• suuriiii

suuuriiii ok oon12v poika 154cm pitkä.

• You're a big girl

ääääk.. oon 12v tyttö, noin 159cm ja mä tunnen olevani tosi pitkä! No niinhän mä oonkin, mutta sä oot jo jättiläine.. oon pitkä ja laiha.. pituus on ihan kivanäköstä jos on hyvä kroppa. Poikien taas täytyis olla pitkiä.. onhan se noloo jos on itteensä lyhyemmän pojan kanssa :D

• Trolololollolololol

Oho,aika pitkä!! itse olen 14v poika ja noin 165cm

• lyhyenläntä :D

13v tyttö 151cm

• bhhpgygyugoyuhj

16-v, tyttö ja 153cm

• uhgfbfdug

Olen 14 vuotias poika ja pituutta on 186cm. Kasvan kyllä vielä.

• Anonyymi

No paljon kasvoit viel??

• gbdbs

13v poika, 168 cm ja kasvan.

• dfgdg

16v poika, 182 cm

• 13235i437i367

eikäää mä oikeesti nauroin äänee ku 150-160cm luulee olevansa pitkiä...

oon 14v tyttö 176cm enkä mä mitenkään hujoppi ole. jos on hyvä ryhti ja sopusuhtainen keho niin ei vaikuta sen enempää jättiläiseltä.

mä kait sitten vaan hengaan pitkien ihmisten kanssa, mutta pituus eioo koskaan ollut ongelma. päin vastoin, kuinkakohan monesta teistä pikkupalleroista tulee malleja, arvostettuja bisnespäälliköitä jne upeita ihmisiä?;) en yritä loukata ketään, mutta totuushan on että pitkät sääret on aika hotit;D

• nalayana

Pitkien likkojen on vaikeempi löytää miestä itelleen ;) 159cm & 20w, tuskin tästä kasvan.

• niinkö luulet

Aika jännä ajatusmaailma sinulla näyttää olevan. Itse olen 22 v ja 178 cm pitkä. Minulla kuitenkin on ollut ainakin tähän asti poikaystäviä ja ehdokkaita ihan riittämiin saakka ja varaa on kyllä ollut valita, ettei sitä ensimmäistä ja kusipäisintä ole tarvinnut ottaa.

• kiusataan pitkään

ei kannata kiinnittää huomiota. itse olen luokan pisin 190cm ja luokan pienimmät kiusaa minua 150cm. pitäisi vetää kunnolla turpaan mutta niiltä lähtee henki joten ei.

• Iso mies

16v 193cm. Mies. Tai no... Sanokaa kaapiks koska käyn salilla

• Låål

Oon 14v ja 187cm pitkä...............

• Hemuliina XD

Oon 12v tyttö, 152/40

• LÅMICH

No, olethan sää pitkän ikäiseksesi ja tytöksi, mutta mitäs väliä sillä on? Ei yhtään mitään. :)

Itse olen tyttö, 17-vuotias ja pituutta on noin 167 cm.

• retardasas

14v 132.5cm minua ei kiusata ollenkaan

• siro 156 cm

sinä haista paska, joka sanoit, että naurat niille 150-160 cm:sille, jotka luulee olevansa pitkiä, vitun teinipelle, yleensä me lyhyet ihmiset olemme viisaampia, kun tollaset nenille hyppivät hujoppi pellet:) varmasti sinua kiusataan ja et varmasti löydä poikaystävää, joka ei huomauttelisi sinulle pituudestasi JÄTTILÄINEN

• moi:)

Itse en ole noin pitkä, mutta mun mielestä pituus on kyllä tosi kaunista. Oo vaan rohkeesti ylpee pituudestas ja kanna se ylpeydellä. Pitkiä naisia ihannoidaan :) Olet pitkä 13-vuotiaaksi, mutta parin vuoden päästä pituusero muihin nuoriin alkaa tasoittua. Pituus ei todellakaan oo mikään syy kiusata. Kyllä sä jossain vaiheessa huomaat, että pituus on hyvä asia :)

• pätkis..

Oon 13v. Ja pituus 159cm.. Musta tuntuu jotenki.. Pieneltä?! Meiän luokan pisimmät tytöt on 166 ja 167cm ;o Ja mä olin viel joskus pisimpien joukos.. Nyt oon joku viidenneks lyhin ja meit on 10 tyttöö.. -.-

• mies 18v ja karvaine

18v ja oon 120cm mut kasvan vielä. harmittaa kun ei olutta myydä vaikka näytän myyjälle paperit. vittu

• -

16v poika ja 186cm :)

• 68 cm tyttö

tiesittekö että kellogsin hunaja murojen syönti auttaa pituus kasvuun :)

• ...

14v poika, 181cm, oikein tyytyväine(:

• Lankakeränhenki

Olen vuotta vanhempi ja kymmen senttiä lyhyempi, ja pidän itseäni inhottavana jättiläisenä.
      Tosin mulla on vain vääristynyt kehonkuva.

• jeesjees

18v 180cm, tää on kuulkaas loisto pituus :) ette tartte aina korkkareita, ku lähette johonki ja haluutte olla näyttävän näkösiä

• hansd

poika, 16v, 209 cm

• helmiss
        hansd kirjoitti:

poika, 16v, 209 cm

olen tyttö ja 188 cm pituutta (: ikää kohta 13

• helmiss
        hansd kirjoitti:

poika, 16v, 209 cm

• kaba000ü
        helmiss kirjoitti:

olet saman pituinen kun pikkusiskoni :0
        itse poika ja 216 cm

• kaba000ü
        helmiss kirjoitti:

olet saman pituinen kun pikkusiskoni :0
        itse poika ja 216 cm

• freferfrefreef

15v ja oiskohan kohta tossa 170cm kohilla toi pituus (:

• 26

oon 16 v ja 163 cm :'d

• Sbafa

joo oon 14v poka ja oon 187 senttii ja 94 kilooo

• Sbafa

siis 84 kiloo :DD ja faija ja veli on molemmat 196 cm ;D

• kääpiö

Mä oon 12 vuotias tyttö ja 158cm, enkä enään kasva :D Oon tämmönen kääpiö...ja paras kaveri on 167cm. Näytetään varmaan oudoilta kun kävellään kadulla ;)
      Voi että, kunpa mäkin olisin noin pitkä...

• pituus

10 poika,160 cm.

• Lollixx

Tyttö 15v, 163cm ja 42kg=)

• Troollololololololol

17v Mies ja 132cm, Jotkut ihmiset kasvavat, jotkut eivät -.-

• oon itte 16v poika ja 190cm ei oo mitää hävettävää olla pitkä!

• 5+6

Tyttö 15v, 170cm ja 73kg. Erittäin tyytyväinen olen tohon kaikin puolin. Ja pituus on vaan hyvä asia, saa kattoo muita ihmisii nenänvartta pitkin :D

• ystävänä..

40 vee nainen ja mittaa komeat 178/67kg .. olen kaunis, hyväkuntoinen ja minusta tuli kaunis mallikin 21 vuotiaana.. Että se siitä jättiläisyydestä. Koulukiusattu olin myös pituudestani, mutta se meni ohi kun en jaksanut välittää. Ei se koko, vaan se asenne ja näkö! Pituus on vain ominaisuus, ei hyvä eikä huono. Tosin siitä itselle on ollut työnsaannissa hyötyä. Miehille kuulemma vielä enemmän..

• oktyttö

oon 13v tyttö ja oon noin 163 cm pitkä. Oon omasta mielestä ihan normi pituinen.

• kiusaaaminen LOPPU!!

ite kolmentoista ja tyttö ja 159cm. mut sä oot toosi pitkä. liianki pitkä, ei pahalla :o toivon et sua ei kiusata sen takii. ja kaikkii hyvää sulle.

• OneThing

Oon 12 Vuotias tyttö ja oon 167 cm :)

• Koulukiusaus on aina ollu tosi säälittävää ja siihe kannattaa puuttuu mahdollisimma aikasi, mut täs on kaikil koulukiusatuille video joka kaikkien kuuluis nähdä: http://www.youtube.com/watch?v=iDAwa13fheo

• 1yksinäinen1

mä oon 17v tyttö ja oon noin 166cm ja mun mielestä oon liian pitkä:(

• teijänOngelmat -.-

Vitun ääliöt, oon 12v ja 142. Repikää siitä ne jotka ovat kovin huolissaan omasta "pituudestaan". Saakeli ole vaa onnellinen, "hujoppi". Tollasena jättiläisenä ei kiusaajien paljon pitäs haitata

• sants'

Itteeni kiusataan kans vähä pituude takii, tai siis haukutaa pätkäks ja jne..mut oon koht 13v poika ja 165cm pitkä mut ne haukkujat onki sellasii vitu 175cm hujoppei..

• sants'

toivon et tulis kasvupyrähdys koht ettei enää sanottais pätkäks..:D

• lekaaaaä

ite oon kohta 15v ja 155cm poika oo vittu onnellinen sillä tää alkaa OIKEESTI jo vähä pännimään-..-

• samaa

Iteki oon 13 v ja 178 cm ja tyttö :D

• gobbles

oon 12v poika ja 168 cm

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3940
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2933
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1860
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1760
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1742
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      50
      1587
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1527
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      8
      1475
    Aihe