Teneriffa yms, mutta MISTÄ löytyis oikeasti lämmin uima-allas?

Ford Prefect

Me ollaan niin uima-allas- riippuviaisia, että tämä on nyt se suurin ongelma enää hotellia valitessa.

Aurinkomatkat ja Finnmatkat yms yms olen kahlannut sata kertaa läpi, ja joissakin keskusteluissa sitten lukee, että sen ja sen hotellin vesi on jääkylmää.

Tylsää.
OSaatteko auttaa? =)
(Lisäksi tarvisi tietysti keittiötilan ja suht läheltä rantaakin, ehkä liikaa vaatimuksia?)

31

7385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Giah.

      Lämmitetty uima-allas löytyy ainakin Puerto de la Cruzin Teidemarista ja Tenequiasta sekä lasten allas merivesialtailta.

    • lisää lämpöä

      näitä sitä Kanarilla tarvitaan kun ei meressäkään tarkene uida...voi kurjuutta ja siellä sitä vielä joku käy?

    • adjgccv

      Suomessa eri siis ole mitään mahdollisuuksia nauttia vesielämästä kun on aina on kylmää, tai kylmempää, jäistä! Miksi pitää mennä Kanariansaarille, jos ei pysty uimaan ainaisen auringonpaisteen lämmittämissä altaissa? Että pitää vielä olla keinolämpöä lämpöisessä! Onkohan kysyjällä kotona kunnon keinolämmitetty allas? (Tähän ei tarvitse kommentoida.) Juuri tällaisessa tapauksessa olisi suositeltavaa matkustaa noin päiväntasaajan seudulla oleviin valtioihin. Merivesi nyt kyllä saattaa olla Kanarialaisissa maisemissa aivan suomalaisen normikesän lukemissa, eli viileää, mutta sehän vain virkistää siinä auringossa lekottelun lomassa.

    • koala67

      Maspalomasin Koala hotellista löytyy ihan oikeesti lämmitetty allas,on ollut
      ainoa Kanarian matkoillamme,muissa hotelleissa on kyllä ollut esitteessä
      maininta lämmitetystä altaasta,mutta se todellisuus on ollut ihan muuta.
      Hotelli ei ole kyllä lähellä rantaa(ilmainen bussikuljetus)muutaman kerran päivässä rannalle.

    • San Bartolomessa hotellin Paradise las Tirajanas hotellin uima-altaassa on ihanan lämmin vesi. Kelluin siinä usein tunnin parin ajan ajan ja nautin olostani. Ikävä kyllä hotelli ja sen ympäristö on huono lapsiperheille eikä uima-altaassakaan ole lasten allasta. Olin usein ihan yksin uima-allasalueella, koska valtaosa hotellin muista asukkaista vaelsi päivät vuoristossa.

    • Puerto de la Cruzin hotellien San Felipe ja Parque Vacacional Eden uima-altaissa oli lämmin vesi.

      Vacacionalin altaassa muistaakseni noin 22-24 astetta. Veden lämpö mitattiin ajoittain ja merkittiin altailla olevaan tauluun. Kattoaltaalla en käynyt kun se on varattuna naturisteille. Tästä syystä kahdella muulla uima-altaalla oli reilusti tilaa.

    • kova uimaan

      masarussa ja palmeras playassa on lämmitetty allas(puerto de la cruz)

      • lämpö riittää hyvin

        Ihan riittävän lämpöistä se vesi on enimmäkseen ollut jopa meressäkin Kanarialla käydessä. Kävimme aluksella Los gigantesin kallioiden lähellä,jossa uiskenteli paljon delfiinejä.Ne uivat ja hyppivät veneen edessä sekä jäljessä. Minä ja vaimoni ja monet muut meistä matkalaisista kävimme meressä uimassa. Merivesi oli n.20 asteista eikä tuntunut lainkaan kylmältä. Oli mukava hypätä veneestä mereen siellä . Altaiden vesi lämmitetään hotelleissa useimmiten n.23 asteiseksi. Vaikka siellä (Teneriffalla) mittarit näyttävät varjossa vaikkapa vain 18 ,on auringon paisteessa jo todella lämmin ja kun siellä on esim. 23 ,haluaa jo välillä pulahtaa kylmempäänkin veteen.


      • Sotavento (ei kirj.)

        Palmeras Playan osalta allekirjoitan tarinan; lisäksi allasalue on tosi mukava ja siinä on bonuksena vielä allasvahti päiväaikaan, kiva baari, mistä saa juotavaa ja jotain pikkusuolaista. Me käytiin allasalueella lähinnä uimassa, kun ei se kärventäminen ole meidän juttu, mutta kyllä siinä varmaan päivän saa aurinkofani kivasti kulumaan.


      • mvoltti
        Sotavento (ei kirj.) kirjoitti:

        Palmeras Playan osalta allekirjoitan tarinan; lisäksi allasalue on tosi mukava ja siinä on bonuksena vielä allasvahti päiväaikaan, kiva baari, mistä saa juotavaa ja jotain pikkusuolaista. Me käytiin allasalueella lähinnä uimassa, kun ei se kärventäminen ole meidän juttu, mutta kyllä siinä varmaan päivän saa aurinkofani kivasti kulumaan.

        Ei ole enää. Omistaja vaihtui loppuvuodesta 2012. Alkuvuodesta 2013 juoksi lämpimästä ruuasta vastaan ja allas oli todellakin lämmittämätön. Altaan siisteys oli muutenkin epäilyttävä, vai juoko yleensä pulut kloorivettä suoraan altaasta? Nyt ainenkaan lastenaltaassa ei tarennut kukaan pulujen lisäksi uida. Itse olimme tässä hotellissa vain kaksi yötä, mutta traumat jäi.


    • Riu-hotels <3

      Riu Buenavista, Playa Paraiso, Tenerife
      toinen altaista lämmin, eli alempana oleva allas.
      Merikin lähellä. Hyvät ruuat, siistiä, ystävällinen henkilökunta, miinusta kovat sängyt.

    • öööpös

      Mites hotelli Sol Princesa dacil? Tarkeneeko siellä lokakuussa pulikoida altaassa?

    • mk

      Ei tarvitsekoska neriveis on noin 20 asteista ja se on ihan riittävän lämpäost' kun ei siellä 3 tuntia ole. Itse olin perheen kanssa viimejoulu teneriffalla los cristianoksella ja ainaki n meidän hotellin alaas virkisti kun siihen hyppäsi ja ei tarvinnut olla lämmitetty.

    • Tiinu6

      Hotelli Bambissa (Puerto de la Cruz, Tenerife) oli niin lämmin allas (ehkä 27), ettei siinä viitsinyt uida, mieluummin menimme merivesialtaille.

    • Los Christianosissa

      Los Christianosissa Hollywood Mirage, Beverly Hills Club ja Beverly Hills Heights: kaikissa upeat lämmitetyt uima-altaat. Eivät ole ehkä halvimmasta päästä, mutta huippupaikkoja.
      Olen käynyt Teneriffan eteläpuolella jo 4 kertaa, kerran tammikuussa, kaksi kertaa joulun pyhien aikaan ja kerran huhtikuussa. Joka kerta on tarennut oikein hyvin uida meressä, mutta uima-altaiden pitää kyllä olla lämmitetyt. Viime joulun vietimme Hollywood Miragessa, jossa oli kaksikin allasta, toisessa 27 ja toisessa 25 astetta.

    • -

      Valle Mar:ssa on lämmin allas Puerto del Cruz:ssa.

    • Gran Canarialla Riu Vistamarissa oli ihanan lämmin vesi altaassa. Lisäksi upea näköala altailta merelle, vuorille ja Teneriffalle.

    • Los Gigantes

      Teneriffan Costa Los Gigantes Resortissa on kaikkiaan 6 allasta, joista 5 on lämmitetty.

    • gnaaria

      Puerto de la Cruzissa hotelli Sol Puerto Playassa oli lämmitetty allas, joskin aika pikkanen, mutta hyvin sinne mahtui.
      Hotelli oli muuten nuhjuinen ja kulunut, mutta puhdas ja henkilökunta ystävällistä - vaikken mä niiden palveluja juur tarvinnut sen jälkeen kun huoneen sain siihen asti kun lähdin.

    • MM1976

      Altaan pitäisi olla vähintään 30 niinkuin Suomen kylpylöissä. Muuten niissä ei tarkene olla. Suomen uimahalleissa on 27 ja se tuntuu todella kylmälle. Thaimaassa altaat ovat 30, mutta löytyykö sellaisia Kanarialta?

    • on.se.nyt.kumma

      Ja taas... voi ei!

    • Riu Garoe ja Walle Mar Puerto Cruzissa. Valle Marissa on lisäksi lämmitetty poreallas takapihalla. Itse uima-allashan on hotellin katolla. 23 astetta lupaavat.

    • Kesämummo

      Viime viikolla Teneriffalla oli altaat lämpimiä ja merivesi myös. Ei kaivannut lämmitystä vaan viilennystä. Mahtava sää koko viikon.

    • vilukissa2

      Gran Canaria, Maspalomas, Dunabeach. Iso allas oli lämmitetty noin 25 asteiseksi, mutta meille vilukissoille pieni allas, jossa oli 29 astetta oli parempi. Siellä oli vettä aikuisille noin rintakehään asti ja vieressä samalla vesikierrolla lapsille kahluuallas. Hotelli oli muuten aika vaatimaton, mutta pidimme silti mukavana.

    • Anonyymi

      Nosto: Missä hotellissa Kanarialla olisi helmikuussa oikeasti lämmin uima-allas?

      • Anonyymi

        Kuuma kundi lämmittää kivasti miestä missä tahansa myös altaassa. Siksi inglesissä on paras mahdollisuus kuumiin tunnelmiin lomalla.


    • Anonyymi

      Fuerteventuran (Caleta de Fuste) Sheratonissa lasten allas ja kaksi isoa allasta 28 °C, luvattu 27 °C. Kolmas iso allas 21 °C, jos joku ei tykkää lämpimästä. Nyt allasalueella oli hyvin väljää, mukava tunnelma. Kiva hotelli ja alue, suosittelen kaikille paitsi koville bilettäjille. Tullaan varmasti uudestaan!

      • Anonyymi

        Täyttä kuraa koko juttu.


    • Anonyymi

      Lanzarotella on iso olympia-allas lämmin.
      Hyvä vetää kroolia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe