Huijauksen makua

miksi?

Soneran nettikaupassa on Täysnetti Huawei E5 hinta 17,90 Missään ei mainita sitä, että siihen tulee lisää ALV 23% 17,90 4,12 = 22,02 euroa

11

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eljii

      höpöhöpö

      kuluttajakaupassa on ilmoitettana arvonlisäverolliset hinnat

    • huserduser

      Eiköhän tässä keskustelussa ole hieman huijauksen makua,
      Soneran verkkokauppa näyttää hinnan ihan oikein.

    • miksi?

      ONKOHAN HUIJAUSta???

      Soneran laajakaistan hihta 2009 joulukuussa oli 18 kk sopimuksella 39,90 euroa sisältäen ALV 22% viimekesänä ALV nousi 1% hinta nousi 40,22 euroon.

      Nyt tuli lasku jossa hinta oli 48,06 euroa.

      Uskaltaakohan kysyä mihin tämä hinnan korotus perustuu.

      • alvari tuohi

        tarjouksesta huolimatta jos arvonlisäveroon tulee korotus, niin se nostaa määräaikaisenkin sopimuksen arvoa.

        Mistä tulee 8e lisä, siitä on varmasti selvitys laskussa. vastaan vain alvia koskevaan osaan


    • > Uskaltaakohan kysyä mihin tämä hinnan korotus perustuu.

      lue ensin laskun erittely ja vertaa aikaisempiin

    • miksi?

      No joo. Näköjään on käynyt niin, että olin merkannut tietoihini 18 kk sopimuksen päättymisajan Elokuulle, se onkin päättynyt Heinäkuussa. Sopimus kyllä jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Kuitenkaan ei missään papereissa mainita, että hinta muuttuisi. Toistaiseksi jatkuvan sopimuksen voi irtisanoa kahden viikon irtisanomis ajalla. Otan kyllä yhteyttä Soneraan.

      Olen harkinnut langattoman netin ottamista tilalle, se onkin kokeiltavana. Muutama päivä on aikaa miettiä.

      • vanha nainen

        moi!
        kannattaa aina lukea tarkasti ja myös se pienellä printattu teksti!
        ja luonnollisesti, jos teet määräaikaisen sopimuksen..se loppuu joskus..joten lue aina se kohta mitä se maksaa sopimuskauden päätyttyä, kun se 'toistaiseksi voimassa oleva' somimus alkaa, joka jatkuu niin kauan kunnes irtisanot sen tai teet uuden sopimuksen!!


      • kylkiäiset
        vanha nainen kirjoitti:

        moi!
        kannattaa aina lukea tarkasti ja myös se pienellä printattu teksti!
        ja luonnollisesti, jos teet määräaikaisen sopimuksen..se loppuu joskus..joten lue aina se kohta mitä se maksaa sopimuskauden päätyttyä, kun se 'toistaiseksi voimassa oleva' somimus alkaa, joka jatkuu niin kauan kunnes irtisanot sen tai teet uuden sopimuksen!!

        > ... jos teet määräaikaisen sopimuksen..se loppuu joskus..joten
        > lue aina se kohta mitä se maksaa sopimuskauden päätyttyä ...

        Kesällä 2009 tehty nettitikkusopimus 13e sisälsi ilmaisia kylkiäisiä niin että "normaalihinnoitteluun" palaaminen merkitsee noin 48e kuukausihintaa


    • Tuomari..

      Lakien mukaan ALV kuuluu hintaaan, maksat vain ilmoiteun hinnan.

      • Huaweie367

        Jospa Sulla on siitä E5:sta 3 €/kk, niinkuin tarjouksessa mainitaan ????


    • Pöljå-kö???

      Miksi ei toimi???
      On kaksi samanlaista 450 Desktkop-modeemia. Toisen liittymä irtisanottu.
      Olisi tarkoitus käyttää näitä eri paikoissa, ettei tarvitsisi koko kalustoa raahata paikasta toiseen.
      Mutta irtisanottu ei toimi. Miten lie liittymä ja modeemi lukittu toisiinsa.
      Onko mahdollista jotenkin resetoida?
      Vai tulleneeko ongelmaksi se, että yhdellä maksetulla liittymällä koko pitäjä surffailisi netissä.
      Vai pitääkö ip-osoitteeseen tai muualle koneeseen tehdä muutoksia???
      Modeemit olisivat vuorotellen käytössä, ei yhtä aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe