Ensi talvena olemme lähdössä Aonangiin Peace Laguna hotelliin. Haluaisin tietää minkä verran altailla on aurinkotuoleja, onko niin että aamu yhdeksältä kaikki on jo varattu ?
Tietääkö kukaan saako paikalliselta matkatoimistoslta varattua kahden päivän viidakkoretkiä, missä olisi esimerkiksi norsuratsastusta, kanoottimelontaa ja bungalowi yöpymistä viidakossa tms.? Aurinkomatkat eivät tietojemme mukaan tee sellaisia retkiä..
Kiitos jos joku viitsisi vastata ! :)
Aonang
3
380
Vastaukset
- Ao Nang 2011
Norsuratsastusta ja kanoottimelontoja saa ainakin varattua katujen myyntipisteistä. Todennäköisesti siellä on myös tarjolla viidakkoretkiä - bungalow-yöpymisestä ei ole tietoa.
Olimme Ao Nangissa maaliskuussa 2011 ja viehättävä paikka. Kannattaa mennä siimahäntäveneellä vähän edemmäksikin. Veneen voi kuljettajineen vuokrata vain koko päiväksi omaan käyttöön! - tirisee..
Saako puoli kuudelta aamulla vielä varmasti aurinkotuolin että pääsee kylkeä käristämään?
- Simplex
Juu, saa. Olet luultavasti aika aamuvirkku.
Puolikuudelta on nimittäin aika pimeää ainakin marras-joukukuussa, aurinko nousee puoliseitsemän paikkeilla, eli ehdit grillata kylkeäsi kuutamossa.
Itse olen katsellut reissuillani aina yhden aamun allasmeiningit ja tuolinvarausrituaalit kylpypyyhkeineen ja levitettyine aikakauslehtineen, ja sen jälkeen on aikataulu ollut tiedossa. Valitettavasti useimmissa hotelleissa rauhan säilymiseksi ei voi toimia "nousevan perseen lain" mukaan, eli heittää varatulta, tyhjältä pediltä siihen jätetty pyyhe altaaseen ja mennä itse pedille, vaikka se hiton sinkkuämmä onkin tuonut joka aamu sen pyyhkeen ja kirjan ennen kuin menee aamiaiselle. Eli tuo ns. aurikotuolivaraus, pahimmillaan koko perheelle ottaa päähän.
Siis kannattaa syödä aamupala oikeaan aikaan jos aikoo saada tuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989