Minulla on Hp:n ihan "peruskone" jossa siis integroitu näytönohjain. Pelaan ainoastaan netissä olevia tunnin ilmaispelejä(esim. gamehouse.com sivulta) ja nyt näytönohjain oon alkanut antamaan joidenkin pelien käynnistyessä virheilmoituksen ettei ohjain toimi enää normaalilla tavalla ja joudun sammuttamaan koko koneen ennen kuin kone taas toimii.
Nuo nettipelit ovat kyllä kaikki olleet sellaisia että tuollainenkin "rupu" näytönohjain pitäisi riittää niiden pyörittämiseen ja kaikkien pelien kohdalla ei kuitenkaan herjaa. Päivitin ohjaimen mutta siihen ei löytynyt sopivampaa päivitystä kuin se mikä siinä nyt on.
Muistaakseni muistia tuossa ohjaimessa on joku 64mb.
Onko siis näytönohjain tiensä päässä. Katselen paljon elokuvia ja lapseni pelaa online-pelejä eikä koskaan muulloin ole herjausta tullut.
Jemmassa on pci-väylään 256mb näytönohjain mutta ilmeisesti virtalähde on sen verran pieni(250w) ettei senkään asentaminen auta koska kone kyllä käynnistyy ja pääsen käynnistämään windowsin mutta sitten menee ruutu mustaksi.
Käyttiksenä on xp pro,keskusmuistia 1giga ja prossu 2,8GHz.
Ilmaiset nettipelit ja näytönohjain
4
63
Vastaukset
- roskapostirobotti...
mmmm... Lataa vaa joku free peli esim, wow, perfect world, nostale tai jtn muita, ja jos ei kelpaa nii hyppää kaivoon pelaamaa habboa :))))))
- Teija Urpo-Kaisa
Kannattaa huomioida tuollaisen koneen ikä, lienee sieltä vuoden 2005 tienoilta oleva kyseessä. Saat olla tyytyväinen että kone toimii. Ja jos ikivanha emon integroitu alkaa herjailla niin oikeassa olet, se on tiensä päässä, noin vanha kuuluis jo päästää kunniakkaalle eläkkeelle kakkoskoneeksi jolla pelataan vanhoja pelejä jotka ei uudella koneella toimi. Osta jo uus kone niin pääset katsomaan Hi-Res-leffojakin, nykyisellä ei kannata edes yrittää jos ei ole linuxia koneessa.
- Joku...
Ai voiko linuksilla kattoa Hi-Res leffoja vanhoillakin koneilla?
Täytyykin heti vaihtaa, kun mulla on tuolla yks kone vuodelta 2002 ja winukka ei oikein jaksa pyörittää näitä uusia kuttuja. - vaiha linuksiin
Joku... kirjoitti:
Ai voiko linuksilla kattoa Hi-Res leffoja vanhoillakin koneilla?
Täytyykin heti vaihtaa, kun mulla on tuolla yks kone vuodelta 2002 ja winukka ei oikein jaksa pyörittää näitä uusia kuttuja.Ootko vähän Urpo? Miten 2002 vuoden joku paska muka olis samantasoinen kuin kysyjän kone? Joku hikinen 1 GHz:n prossu ja 256 megaa muistia, buahahaha. Et taida olla täysjärkinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910