Jos tekstari on lähetetty 447-alkuiseen numeroon, niin mikä ihme liittymä se voi olla vai onko jonkun ulkomaalaisen numero ?
Outo numeron alku
8
10114
Vastaukset
- minä
44 on englannin tai siis isobritanian maatunnus.
- se ja se
jos se on lähetetty -alkuisesta numerosta, on se netissä toimiva tekstiviestipalvelu, nimeä en nyt heti muista. Mulekin tuli eilen sellanen viesti. Lähettäjä kertoi kyllä ja se näkyi viestissäkin mut pyyhin jo pois.447 alko
- shokissa2
Maatunnus 447 ei ole olemassa. Yhdistynyt kuningaskunta on maatunnus 44, ja etuliite 7 käytetään matkapuhelinnumerot
.
Suuntanumero 447
447 tiedot
Kaupunki Yundum
Hallinnollinen alue Western Division
Maa tai alue Gambia
Maanumero 220
Aikavyöhyke Aikavyöhyke: Gambia
Paikallinen aika 17.20 to
Yleisaika-ero UTC 00
Suuntanumerot 447
Leveysaste 13,3456
Pituusaste -16,6728
Tänään sain viesti puh, numerosta 447436795635: Congrat! your mobile number was selected as a winner of €2, 000000.00. Email: [email protected]....... miten ne saa numeroni kun on salainen???? - Kappeli
Joo mulle tuli 447 alkuisesta numerosta että hei Olet saanut (1) uuden kuvaviestin ja sit siin oli se linkki en viitti avata koka se o varmaa virus
- jussit
Nuo 447 numerot voi unohtaa sillä ne ovat "kalastus soittoja". Minä säin tänään numerosta 447400120584 puhelun, en kuitenkaan ehtinyt vastannut siihen. Arvele, että soitot ovat sattumia eivätkä niitä ole mistään saatu
- Anonyymi
+445 kenen suuntanumero
- Anonyymi
Kannattaa muistaa, että, jos puhelinnumerossa näkyy alussa + -merkki ja joitakin numeroita niin sillon puhelinnumero näytetään kansainvälisessä muodossa. Jos sillon numeron alku on jotakin muuta kuin +358 niin illon kyseessä on jokin ulkomainen numero. Suomen maatunnus on +358, joten suomalaisten numeroiden alussa on aina tuo kun puhelinnumero näytetään kansainvälisessä muodossa. Lisäksi jos numeroa ei näytetä kansainvälisessä muodossa sillon numeron eka numero on 0 ja sillon kyse on suomalaisesta numerosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989