Ennen oli Myyrmäessä hyvä liike Microsail, josta sai tilattua mieleisensä PC pöytäkoneen. Ostin sieltä 2 konetta, jotka oli molemmat aivan loistavia yksilöitä. Nyt tämä liike on muuttanut ja kokoamispalvelua ei enää ole. Myyvät valmiita pakettikoneita. Tieääkö joku entistä Microsailia vastaavan myymälän?
Pöytäkone komponenteista? (kuten Microsail)
9
228
Vastaukset
- eikuhakemaan
Kuukkelilla löytyy tietsikkamyymälöitä.
- kuccamecco
Löytyyhän niitä, mutta minä kysyn nyt kokemusperäistä tietoa ostajilta.
jimms tai verkkokauppa
- kuccamecco
Kumpikaan ei tarjoa palvelua, jossa voi itse määritellä laitteen kokoonpanon.
- Killers Instinct
kuccamecco kirjoitti:
Kumpikaan ei tarjoa palvelua, jossa voi itse määritellä laitteen kokoonpanon.
Älähän nyt tyttöhyvä (tai homppeli jos et olekaan tyttö) jauha sontaa. Molemmista saat kasattuna koneen itse haluamistasi osista.
- kuccamecco
Killers Instinct kirjoitti:
Älähän nyt tyttöhyvä (tai homppeli jos et olekaan tyttö) jauha sontaa. Molemmista saat kasattuna koneen itse haluamistasi osista.
"Tilattu kone" ei ole itse koottu.
- Giancana
kuccamecco kirjoitti:
Stadissa on semmoinen kuin Mikromafia.
Ei ole kyllä mitään kokemusta millaista... - Killers Instinct
kuccamecco kirjoitti:
Kivenlahdessa on PC-Putiikki, sieltä joskus hakenut osia kun sai halvemmalla kuin muualta ja kasaavat asiakkaille näiden haluamia kokoonpanoja. Viime käynnistä on tosin jo pari vuotta mutta soita sinne jos kiinnostaa. Kumma jos Jimms ei kasaa osista, sehän on selkeästi asiakkaiden käännyttämistä muualle, ei sitten varmaan ole ihme jos Stadin ja Treen liikkeet on sulki.
>> josta sai tilattua mieleisensä PC pöytäkoneen.
Millä tavalla mieleisensä? Väri ja muoto vai kaikki komponentit?
>> Kumpikaan ei tarjoa palvelua, jossa voi itse määritellä laitteen kokoonpanon.
Kokoonpanon voi määritellä, lähetä lista komponenteista ja käske kasaamaan?
>> "Tilattu kone" ei ole itse koottu.
Pyydä olemaan kasaamatta ja lähettämään pelkät osat?
Minkälaista palvelua siis haetaan?
Onko tarkoitus saada kone valmiiksi kasattuna?
Onko tarkoitus saada kone valmiina käyttöön (käyttöjärjestelmä, ohjelmat, asetukset)?
Haluatko asiantuntevan myyjän valitsevan joitakin komponentteja tiettyjen kriteerien perusteella?
On liikkeitä jotka muuntelevat pakettikoneita valitsemillasi komponenteilla, on liikkeitä jotka kasaavat tilatuista osista koko koneen ja on liikkeitä jotka kasaavat osista jotka kannat itse kaupan ovesta sisään. Sitten on liikkeitä jotka tekevät näitä kaikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1393458Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1121027
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837