Mitä voi tehdä jos ihastuksen kohde on täysin saavuttamaton? Ei ole mitään todennäköisyyttä saada häntä, mutta tunteet vaan syvenee päivä päivältä. Toivoin että ne olisi hiipuneet,mutta päin vastoin. En voi olla ajattelematta häntä. Kukaan muu ei tunnu miltään.
Mahdoton
13
341
Vastaukset
- i-k-ä-v-ä
Millä lailla saavuttamaton? Itse koen tilanteeni samanlaiseksi :/
- <3
sama täällä,meitä on monta :( vaikka kuinka yritän touhuta jotain muuta..mut aina hän on mielessäni,tuntuu et tulen kohta hulluks..on jo jatkunu puol vuotta. Lääkitys ois varmaan paikallaan seuraavaks.
- Haluan hänet
Hänellä on perhe ja on minua jonkun verran vanhempikin... en ylipäätään ymmärrä miksi tähän pisteeseen on tultu. Haluaisin vain olla hänen vaikutuspiirissään, tietää mitä hänelle kuuluu, saada pieniä paloja hänen huomiostaan, aina enemmän ja enemmän... ja nyt olen ihan koukussa. Ja kun hän on niin ystävällinen minulle, luulen kaikenlaista, yritän löytää todisteita siitä että hänkin haluaisi minua. Mutta eihän siinä olisi mitään järkeä.
- Vesuvius
Tee itsesi haluttavaksi. Kuka surkeutta tavoittelee, vai mitä? Älä elä kuvitelmissasi, mitä se hyödyttää.
- i-k-ä-v-ä
Jaahas, no meillä on sitten kuvauksesi mukaan prikulleen sama tilanne. Joskus hän tosin tahattomasti (?) onnistuu loukkaamaan minua.
Ei, ei tässä olekaan mitään järkeä. - suloinen kärsimys
Minulla on kanssa tälläinen tilanne. Hän tuntuu niin saavuttamattomalta ja silti ajattelen häntä ihan jatkuvasti. Onko tämä joku pakkomielle, pitäiskö mun hakeutua hoitoon tai jotain? Tämä jatkunut jo n. vuoden.
- <3
Siis ihan samoja fiiliksiä täällä! puol vuotta samaa,24/7 mielessä nähdään livenä sen muutaman kerran vuodes..ja ikävä suunnaton
- niinpä niin
Sitä samaa aina vaan. Joku päivä helpompi, lähinnä silloin kun kaikki muukin vituttaa eikä mikään kiinnosta. Ja sitten taas mennään ja lujaa. Se on niin omituista, miehen kanssa jotenkin niin mustavalkoista kun taas naisen.. huh huh. En tiedä mitä hänen päässään liikkuu...
- true colors
hanki väriä elämääs ja haistata peet mustavalkoiselle!Mulla nuosee karvat jo pystyyn koko sanasta mustavalkoinen .Ikäloppujen keksintöja joo joo ja elämä ei ole mustavalkoista ei se ole koskaan ollutkaa, ainostaa televisio on ollut mustavalkoinen ja valokuvat.Eläkää sitä elämäänne ja kokekaa ne värit!
- yh-äiti vaan
Itse olen kokenut nyt kai jonkinlaisen kyllästymisen, tai paremmin sanottuna tajunnut että tilanne on umpikujassa. Vaikka minkälaista viestiä laittaisi niin ei hän niihin reagoi sillä tavalla kuin olisin toivonut... joten miksi jatkaa? Mikään ei kerro että häntä kiinnostaisi pätkän vertaa, eikä tämä tilanne etene mihinkään muutenkaan. Tuntuu että kulun vain loppuun tämän asian takia. Ja mitä tulee tuohon perheellisyys asiaan, niin perheelliset kyllä monesti ajattelevat niin että sinkkuja ei viitsi häiritä kun niillä on varmaan omia menoja yms. Enkä itse edes tiedä mitä perheettömät ihmiset yleensä puuhavat vapaa-ajalla. Olen nyt tullut siihen päätökseen että tämä oli vain yksi vaihe elämässäni. Toki toivoin että minut olisi viety mennessään, mutta minkäs teet ;D.
- vähän tyhmä
olisin voinut kirjottaa ton edellisen... minä en ymmärrä alkuunkaan mistään mitään. mulla just toi elämäntilanne että lapsia jne. en tajua mitä hän haluaisi minun sanovan tai kirjoittavan. en vain ilmeisesti osaa tehdä asioita oikein. siksi en enää viitsi.
tarkemmin ajateltuna se olen ollut juuri minä joka olen häntä oikeassa elämässä kehunut ja kirjoitellut niitä vihjailevia viestejä... mistä minun pitäisi arvata että hän on kiinnostunut minusta millään muotoa? siis täh? no kyllä minä tiedän että on ollut, mutta kovasti olen miettinyt että miksi minun pitää koko ajan lukea häntä "rivien välistä", kun taas tuntuu että minulta odotetaan jotain suoraa rakkaudentunnustusta. kyllä minuakin saa ilahduttaa, varsinkin kun jo edellisessä suhteessakin piti vaan luottaa vaistoon: "kai tuo ukko minusta välittää, vaikkei sitä koskaan sano..."
- itkee vaiko nauraa?
Siis hei mä oikeesti selasin HÄNEN lähettämiä viestejä yks päivä, luin kaikki mitä oli tallessa. Missäköhän fiiliksis niitä olin lukenu?! :D. Oisin voinu lukee vaikka naapurin kauppalistaa!! Yhtä paljon romantiikkaa =( Jokohan ois aika ottaa niinku itteensä niskasta tai potkasta persuksiin, voi Luoja! Ymmärrän teitä täysin.
- yh myös.
Noh noh, eipäs olla liian ankaria siellä. Minulle kyllä kelpaa yhden söpöisen viestit, vaikka ihan arkisetkin. Tiedän että hän välittää omalla tavallaan, vaikka vähän pelkäilee minua välillä ;) Ja minäkin joskus häntä. Hän on mun oma ystäväni ja kirjoitin hänelle tänne rakkausviestin yksi ilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958