Onko ojanperän uimaranta myyty yksityiselle, vai käyttääkö eräs karavaanari yleistä rantaa kesäpaikkanaan?
Ojanperän uimaranta myyty?
23
1318
Vastaukset
- Perä Noja
Onko tuollaista uimarantaa olemassakaan, siis virallista uimarantaa? Sehän on maanomistajan asia mitä hänen maallaan puuhataan, kysy siltä, kuka tai mikä sitten lieneekään??
- puskasta huutelija!
No käy nyt hyvä ihminen karavaanarilta iteltään kysymässä vai etkö uskalla muuta kuin selän takana kitistä? Tää on taas tätä kainuulaista luulottelua parhaimmillaan!
- tik877878
Kainuussa on neljä EU-luokiteltua virallista uimarantaa.Tämänhän tietää jokainen.
- bbbbb
Pienempiä yleisiä uimarantoja (ei virallisia EU-rantoja )on Kainuussa ainakin 30kpl
- hikeä pukkaa
Missä? Missä Kajaanissa voi käydä uimassa muualla kuin Onnelan rannalla?
Missä ne epäviralliset rannat ovat?- järveen siitä
Kajaani
Kesäniemen uimaranta Kajaaninjoen varressa on yksi Kajaanin suosituimmista uimarannoista. Hyvin hoidetulla uimarannalla on mm. beach volley -kenttä, hyvät laiturit ja hyppytelineet. Rannalla on myös kesäkioski.
Paltaniemen kulttuurikylällä Oulujärven rannalla on suuri loivarantainen uimaranta lähellä venesatamaa. Uimarannalta löytyvät mm. beach volley -kenttä ja pukukopit.
- vielä on kesää jälj
Taisi jäädä talviturkki päälle, kun uimapaikkaa en löytänyt.
Keväiset kommentin "valaista" karkoitti minut yleisiltä rannoilta, enkä muutakaan paikkaa löytänyt.
Vihjatkaa nyt ihmeessä jotakin muuta uimiseen sopivaa paikkaa Kajaanin ympäristössä. Olen kuullut, että niitä on, mutta missä? - eoihgejroghgorig
oletko vähän idiootti, tuossahan niitä mainittiin. Eli Kesäniemi Onnelan vieressä ja Paltaniemen ranta. Vähän kauempa mutta käymisen arvoinen paikka Kuluntalahden uimaranta. Menikö nyt jakeluun?
- ...kesää jäljellä
Ei ne epäviralliset rannat vieläkään tulleet ilmi. Niitä etsitään.
Kyllä kaikki yleiset rannat kaikki tietää ja ne kyllä kuuluu kauas.
Tarkoitan sellaista rantaa, jossa vahan tukevampikin voisi käydä uimassa, ilman että perään ulkomuotoa arvosteltaisiin.
Et vissiin ymmärtänyt kirjoitusta "valaista". Keväällä oli kommenttia "valaista" lehdessä tai oliko tällä palstalla, en nyt muista kummassa.
Tokihan jokainen saa käydä ja kulkea missä tahtoo, jos ihmisiksi osaa olla, mutta kun joillakin on tuo arvostelu vähän löyhemmässä, niin osaa jo varoa etukäteen tiettyjä paikkoja ja tilanteita.
Tuliko tämä nyt selväksi? - kyselenvaanhuvinvuoks
Niin vieläkö niitä nimiä tinkuu? eloa tähänkin palstaan
- Satusetäherkunperässä
Onko näillä rannoilla teinipilluja tarjolla setämiehelle?
- TiinAri
Olisi, vaan kun setämiehillä tahtoo se tojinta, elikkäs erectio jäädä vajaaksi, kun sänkipillun näkee.
- PilluntuoksuinenKoti-Isä
Ojanperän uimarannalle jäi kaunis muisto, kun taannoin pysähdyimme uimaan. Päälle päätteeksi nautimme rakkauden teoista mukana olleessa Muuli 700-peräkärryssä. Kumi jäi pajun oksaan roikkumaan.
- Rikkuri-
ei maha palijo pillu haesta mistään kerran kortongin mutkaan suollettu
mahot runkata rivakasti ojanperällä
- Garavan
Mikäli karavaani on levitellyt puutarhatonttuja ympäristöön, on kyseessä kesäpaikka.
- Anonyymi
Kuka on se nainen joka kyttää rantaa ja tulee komentelemaan ja huutamaan? Ei saa muka käydä siellä asuntoautolla. Eikö se ole yleistä aluetta.
- Anonyymi
Ei ole. Kyläyhdistys vuokrannut alueen kaupungilta. Asuntoautot ym voi jättää Vaalantien varteen uintiretken ajaksi.
- Anonyymi
Saa käydä mutta ei välttämättä leiriytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa käydä mutta ei välttämättä leiriytyä.
Jokamiehen oikeudella voi yöpyä. Ei ole yksityisaluetta. Selvitetty kaupungilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokamiehen oikeudella voi yöpyä. Ei ole yksityisaluetta. Selvitetty kaupungilta.
Ei voi, koska vuokrattu kyläyhdistykselle. Ok, jos heiltä lupa. Esimerkiksi taloni on vuokratontilla, ja kaupungin lupa sinne leiriytymiseen ei päde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi, koska vuokrattu kyläyhdistykselle. Ok, jos heiltä lupa. Esimerkiksi taloni on vuokratontilla, ja kaupungin lupa sinne leiriytymiseen ei päde.
Vuokrasopimuksessa sanotaan myös, että palvelee matkailijoita. Joka kesä olen yöpynyt ohikulku matkalla ja tulen yöpymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokrasopimuksessa sanotaan myös, että palvelee matkailijoita. Joka kesä olen yöpynyt ohikulku matkalla ja tulen yöpymään.
Kivasti oli sulla puutarhatontut aseteltuna ja kuivakukat (vai muovia) eläväittömässä ympäristöä.
- Anonyymi
On kateellista porukkaa xD xD xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291