Eli kuten nyt otsikosta huomaa, olisin kiinnostunut saamaan vastauksia kyseisen rodun kasvattajilta.
Olen aikaisemmassa palstassani puhunut lemmikin hankkimista allergiseen perheeseen, ja toistaiseksi asia unohtui perheessä, kunnes silmiini osui kissat. Luin paljon kissoista, ja eteen sattui tämä rotu, Siperiankissa. Luin Siperiankissat ry:n sivuilta juuri tämän kohdan missä puhuttiin siitä, että Siperiankissa voisi olla mahdollinen allergiseen perheeseen.
Nyt siis tahtoisin mielelläni kuulla sellaiselta kasvattajalta, jolla on ehkä kokemusta allergiseen perheeseen myymisestä, laittamaan oman kommentin tähän, sillä etsisimme paikkaa, jossa voisi mahdollisesti kokeilla olla samassa huoneessa kissan kanssa, ja näin todeta, tuleeko oireita, yms.
Asumme Mikkelissä, ja jos olisi täältä lähistöltä niin ottaisin kommentit enemmän kuin mielelläni vastaan!
Kiitän jo etukäteen vastauksista!
Ps. Ethän tule kommentoimaan kommentteja tyyliin "ei kissoja allergisille" tms. Tässä ei ole nyt siitä kyse.
Siperiankissojen kasvattajat katseet tänne!
2
133
Vastaukset
- luulaa3
Täällä ei varmaan kauheesti kasvattajia liiku, tällainen "lasten" palsta. Kokeileppa siperiankissojen omalta foorumilta http://www.phpbbplanet.com/siperiankissat/ tai vaikka incatista. http://forum.incat.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl Mikään kissa ei ole allergiaa aiheuttamaton, vaikka siitä aina juttuja liikkuukin. Ja mistä sitten on kysymys, jossei siitä että allergiselle oltaisiin kissaa etsimässä???
Kiitän vastauksesta ja linkeistä!
Ja ehkä käsitit väärin, tai muuta, mutta tarkoitin etten kaipailisi tänne nyt yhtään sellaista kommenttia, jossa minulle tultaisi huutamaan siitä ettemmekö voisi ollaa kissaa. Siperiankissat ry:nkin sivun kolusin läpi, ja siellä luki että harkitseminen allergiaperheeseen olisi suositeltavaa.
Pyydän ymmärrystä koska haluan, että saamme edes tilaisuuden kokeilla, miltä tuommoisen kissan kanssa olisi olla, ja tulisiko siitä oireita jos viettäisi sen kanssa aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603