Olen 18.v nainen ja tiennyt pitkään olevani bi. Ongelmani on se että asun pienessä kaupungissa ja täällä ei oikein tapaa samanhenkisä ihmisiä. Olen naisia tapaillut, mutta siitä ei ole ikinä vakavampaa suhdetta syntynyt. Hetkittäin iskee masenus kun näkee muiden parien olevan onnellisia ja sitten itse on yksin. Hyväksyn kyllä yksinäisyyteni, mutta joskus olisi mukavaa jakaa elämä jonkun samanhenkisen kanssa =)
Moni kärsii samasta ongelmasta...
5
264
Vastaukset
- Katsotämä
Kannattaa rekisteröityä qruiseriin. Mä pyörisin monen monta viikkoa chateissä ja luin koko ajan sähköpostia. Tapasin ihanan miehen tuolla ja nyt olen rauhoittunut :) Elämäni on taas muuttunut tasapainoisemmaksi.
- sartsa86
hei viibii, missä päin suomea asut? minulla sama ongelma. pieni kaupunki ja kaiken lisäksi vähän aikaa vasta asunut täällä. paljon olen yksin ja vaikka kuinka etsii niin ei tunnu löytyvän sitä Naista joka haluaisi viettää aikaa kanssani. vaikka miehen kans seurustelen niin hänelle se on ok että olen bi-seksuaali :P
- viibii
Etelä-Savossa päin liikuskelen...
- perfjgh
Ota mies jos yksinäisyys noin masentaa?
- emilia_1984
Etelä-Savo on laaja käsite, täynnä pieniä paikkakuntia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484126- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442071
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068