Arabeillahan on tiukka pukeutumiskoodi naisilleen, niin on myös romaneilla, hame on oltava. Samat tiukat tavat kuten arabeillakin, yhtä kiivaitakin. Taidatte olla sukulaisia, samannäköisiäkin olette!
Romanit arabeille sukua?
6
81
Vastaukset
- En usko
Tuskin ovat!
- itämaan mystiikkaa
jaa aen tiedä onko sukua,mutta minä pidän ainekin arabeista kovasti,ystävällisiä vieraanvaraisia naiset kauniita ja miehet miehisen komeita.vaatteetkin ovat kauniit heillä naisilla varsinkin,mutta en tiedä tuosta kylläkään,että onko heillä hame oltava naisilla olen nähnyt naisia jotka muuten pukeutuneet huiveineen ym kuin arabit,mutta housut kylläkin jalassa..tummia ja tulisia :)
- Näin veikkaan
Kunnon arabinaisella on hame, samoin on romaneilla, harva käyttää housuja.
- prah
samoilta suunnilta jaa oon ihuomannut miten arabit on paljon samanlaisia kuin me monessa asiassa missä taas eurooppalaiset poikkea kuin yö ja päivä, kuulttuurit kohtaa hyvin molemmat tunnekkaita ja sosiaalisia,
- Mohamed Hagert
Ainakin yhtä työtä vieroksuvaa, epärehellistä, väkivaltaista, nopeasti sikiävää, yksinkertaista ja sairaalloisen mustasukkaista/omistushaluista porukkaa kummatkin!
- tosi on
Nytkö vasta sen hoksasit ???? Onko valkoisella järki aivan jäässä ! Kyllä he ovat meidän serkkuja, niin kuin kurditkin. Niillä on kansa kovat säännöt, aivan kuin meillä. Totta kai ! Aabraham han on meidn esi-isä, niin myös juutalaisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770