animoidut hymiöt

.........

Sain ohjelmistopäivityksen tehtyäni tähän c5-03 hymiöt. On myös näitä animoituja... mutta, kun otan sellasen viestiin, niin ei mun mielestä se siinä "liiku" mihinkään. Miten muilla? On kyllä hyvä että yleensä on hymiöt, ei sen puoleen, mut aattelin vaan että kysyn.

16

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,.

Ne liikkuu sillä viestin vastaanottajalla hetken aikaa kun se avaa viestin

• ..........

Selvä juttu, kiitos vastauksesta. Täältä saa aina hyvät neuvot!

• 5230,.

Eipä kestä,voit itekin testata tallentamalla jonkun hymiöitä sisältävän viestin luonnosviestiksi ja avaamalla sen niin näet miten viestin vastaanottaja ne hymiöt näkee

• c5-03

Osaako kukaan sanoa saako noita hymiöitä jotenkin pois käytöstä? olen koittanut etsitä mutta eipä ole löytynyt... itse en meinaan pidä yhtään niistä keltaisista naamoista.. :/

• ceeviis-03

olen kans koittanut etsiä miten ne sais pois mut mistään ei löydy.. taidan itsekin olla niin "vanhanaikainen" että tykkään ihan TAVALLISISTA hymiöistä :)

• 5230,. (500)
        ceeviis-03 kirjoitti:

olen kans koittanut etsiä miten ne sais pois mut mistään ei löydy.. taidan itsekin olla niin "vanhanaikainen" että tykkään ihan TAVALLISISTA hymiöistä :)

eikös se oo aika pieni vaiva koskettaa yhden kerran sitä kirjaimen poisto nuolta jollon sen animoidun hymiön tilalle tulee tavallinen :) tai :D jne.,koko homman ideahan on että molemmat hymiöt löytyy ja se on hyvä asia monelle...päivitykset ei tule itsestään,mutta voiko sitten olla varma ettei uusimmissa ceeviis kolmosissa olis uudempi ohjelmisto ja hymiöt..ja nokia 500 on ne samat hymiöt jo uutena

• 5230,. (500) kirjoitti:

eikös se oo aika pieni vaiva koskettaa yhden kerran sitä kirjaimen poisto nuolta jollon sen animoidun hymiön tilalle tulee tavallinen :) tai :D jne.,koko homman ideahan on että molemmat hymiöt löytyy ja se on hyvä asia monelle...päivitykset ei tule itsestään,mutta voiko sitten olla varma ettei uusimmissa ceeviis kolmosissa olis uudempi ohjelmisto ja hymiöt..ja nokia 500 on ne samat hymiöt jo uutena

Eihän tuolla ole mitään vaikutusta paitsi kirjoitettaessa. Merkit viestiin menee aivan samalla tavalla ja ne myös näkyvät hymiöinä tulevissa viesteissä. Minä ainakin haluaisin vaihtoehdon, ettei mitään hymiöitä näytetä graafisesti vaan teksti näytetään niin kuin se on. Vanhassa puhelimessani (Nokia 3120 Classic) tällainen asetus oli. Joskus hymiöksi saatetaan tulkita merkkiyhdistelmä, jota ei edes sellaiseksi ole tarkoitettu.

Siis hymiöt eivät ole mitään erityisiä koodeja vaan ainoastaan tapa, jolla puhelin näyttää tietyt merkkiyhdistelmät.

• 5230,. (500)
        okaro kirjoitti:

Eihän tuolla ole mitään vaikutusta paitsi kirjoitettaessa. Merkit viestiin menee aivan samalla tavalla ja ne myös näkyvät hymiöinä tulevissa viesteissä. Minä ainakin haluaisin vaihtoehdon, ettei mitään hymiöitä näytetä graafisesti vaan teksti näytetään niin kuin se on. Vanhassa puhelimessani (Nokia 3120 Classic) tällainen asetus oli. Joskus hymiöksi saatetaan tulkita merkkiyhdistelmä, jota ei edes sellaiseksi ole tarkoitettu.

Siis hymiöt eivät ole mitään erityisiä koodeja vaan ainoastaan tapa, jolla puhelin näyttää tietyt merkkiyhdistelmät.

totta puhut,mullakin on 3120c josta tosiaan saa erikseen noi graafiset hymiöt pois näkyvistä viesti asetuksista..samaa toimintoa ei valitettavasti löydy s60 eikä bellessä joten graafiset hymiöt on aina peittämässä niitä teksti hymiöitä piiloon

• 5230,. (500) kirjoitti:

totta puhut,mullakin on 3120c josta tosiaan saa erikseen noi graafiset hymiöt pois näkyvistä viesti asetuksista..samaa toimintoa ei valitettavasti löydy s60 eikä bellessä joten graafiset hymiöt on aina peittämässä niitä teksti hymiöitä piiloon

Mä en koksaan ole tajunnut noiden graafisten hymiöiden ideaa. Minusta koko idea hymiössä on, se miltä se asciina näyttää. On outoa tuollainen, jossa lähettäjä ei tiedä miltä se vastaanottajalla näyttää riippuen siitä onko jommalla kummalla graafiset hymiöt.

• okaro kirjoitti:

Mä en koksaan ole tajunnut noiden graafisten hymiöiden ideaa. Minusta koko idea hymiössä on, se miltä se asciina näyttää. On outoa tuollainen, jossa lähettäjä ei tiedä miltä se vastaanottajalla näyttää riippuen siitä onko jommalla kummalla graafiset hymiöt.

Itse tykkään ihan tavan hymiöistä kuten :) :( XD jne...

• ,,,,,,,,,,,

Eipä niitä tartte käyttää jos ei halua, mitä ne siellä haittaa.

• 5230,.

niitä ei saa pois koska ne tuli päivityksessä ja ovat nyt osa käyttiksen viestisovellusta mitä ei myös saa pois

• 5230,.

"pois käytöstä" en ymmärrä miten ne voi olla käytössä,nehän joutuu erikseen ottamaan käyttöön viestin kirjotuksessa

• c5-03

Tarkoitin, että kun vaan laittaa viestin perään vaikka merkeillä ":)" niin keltainen naamahan siitä tulee..

• 5230,.

Joo nyt ymmärrän,katsoitko sitä luonnosviestistä nimittäin siinä se naama tulee kyllä näkyviin vaikka olisit tallentanut sen ilman naamaa,mutta se naama ei näy sille vastaanottajalle jolle lähetät txt viestin,kokeilin omasta lähettää toiseen puhelimeen naaman takana olevan erikois merkin eikä siinä sitä naamaa näy vaan se merkki

• 5230,.

ne naamat näkyy lähetetyissä/luonnosviesteissä vasta sillon kun viestin avaa siitä lähetettyjen listasta,listassa näkyy merkki, tämä varmaan sen takia että helpompi tietää mistä naamasta se merkki on otettu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe