Viisumi...

monikerta..

Sain vuoden viisumin noin kahdessa viikossa. Minulla oli oma kutsu Venäjältä. Vuosiviisumi maksoi matkatoimiston kautta 75 euroa.

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Visa-rus

Jos omakutsu niin miksi se niin paljon? Konsulaatti ottaa kaikista viisumityypeistä 35€ ja viisumitoimisto 21€ loput on aina välittäjän palkkiota ja ostettavan bisnes tai kultuuri kutsun palkkiota. (eli kun on etenkin monikertaviisumista kyse). Konsulaatin normaalitoimitus aika on 6 työpäivää ja lisämaksusta saa viisumin vaikka samana päivänä. Tosin nyt toi viisumitoimisto sählää välissä!

• Lasketaanhan...

Konsulaatti ottaa 35 euroa, viisumikeskus 21 euroa. Siitä tulee suunnilleen 56 euroa. Matkatoimisto varmaan otti sen erotuksen, eli jotain ehkä 19 euroa. Toimistotyönä ja postikuluina. Toimistotyö maksaa 10 euroa.
        No,mutta näin se menee, en kehdannut itse hoitaa asiaa viisumikeskukseen.

Eikös vuosiviisumin toimitus kestä nykyään jopa 5-7 viikkoa? En ole hirveän pahoillani asiasta. Voin anoa seuraavaksi kahden vuoden monikertaviisumia. 19-vuotiaalla tyttärelläni on sellainen.

• Igor Ivanowitch
    • visabis

Näin on! oikeassa olet! Ja se ihmetyttää kun pyytää laskun välittäjältä bisnes viisumista että veis kirjanpitoon niin summa on 10p toimituksella 160€-180€ niin se on ALV 0% ja mun käsittääkseni viranomaismaksu osuus on vain toi 35€ jonka perii konsulaatti!
      Täytyy varmaan kysyä verottajalta?

• -Kiira-

Jaa, kutsu on nääs myös maksullinen. Ei ole kuule pelkästään tuo 35 e viranomaismaksuja. Että silleen...

• kuluja nekin
        -Kiira- kirjoitti:

Jaa, kutsu on nääs myös maksullinen. Ei ole kuule pelkästään tuo 35 e viranomaismaksuja. Että silleen...

Juu, väärentäjänkin täytyy saada palkkansa, kun tehtailee kutsuja. Viranomaisiakin täytynee lahjoa, voidaan siis sitä sanoa viranomaikuluksi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe