Useita paistinpannuja

mitä tehdä?

Saimme häälahjaksi 3 paistinpannua. Yksi niistä oli toivottu yhdeltä vieraalta, valurautapannu, mutta muita ei oltu edes toivottu ja sitä paitsi mulla oli ennestään jo yksi paistinpannu. Eli neljä paistinpannua yhteensä. Uupeloa sen sijaan jäi parisängyn peitoista, päiväpeitoista ja muista peitoista sekä kupeista ja lautasista...
Myös pyyhkeitä ja lakanoita tuli valtavasti (niitähän kyllä tarvii).

Mitä tekis noitten ylimääräisten paistinpannujen kanssa? Mielestäni pari paistinpannua yhteen talouteen on riittävä määrä. Voisiko lahjan antajilta kysyä kuittia ja pyytää saada vaihtaa johonkin muuhun, kuten peittoihin vai tekiskö niin, että lahjoittaisi joskus eteen päin eikä käyttäis? Vaiko ottaisi kaikki pannut käyttöön ja yrittäisi etsiä keittiöstä niille paikkaa?

3

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ygiug

No kyllä meillä ainakin normaali paistinpannu kuluu aika äkkiä, siis se pinnoite. Lykkäät ne ylimääräiset vaan johonkin siksi aikaa kun käytössä oleva tulee tiensä päähän. Jostain varmaan sen verran tilaa löytyy kun ei niitä ikuisesti tarvitse säilyttää.

• mitä tehdä?

Itseasiassa se yksi pannu olikin joku haudutuskasari.. Jospa nuo pannut saisi johonkin mahtumaan. Pieni asunto kyseessä. Tai sitten voisihan vahingon pistää kiertämään ja laittaa siis lahjaksi eteen päin. Yksi niistä oli toivottu eräältä vieraalta: valurautapannu, eikä varmaan kovin nopeasti kulu. Asuntoa tosin voisi harkita vaihtavan, liian pieni oikeastaan kahdelle.

• minun mielipide

Jos asia on vielä ajankohtainen, niin omana mielipiteenäni sen verran, että juurikaan tökerömpää tapaa toimia ei ole kuin pyytää lahjan antajalta kuitti ja yrittää vaihtaa lahja. Vielä se jossain joululahjoissa menee, jos vaikka lukutoukka saa monta kappaletta samaa kirjaa, tai lahjaksi saatu vaate on väärää kokoa, mutta häälahjoissa... Joten, ota ekan vastaajan vinkeistä vaari, paistinpannut oikeasti kuluvat ja niitä tarvii uusia. Tai jos ei millään mihinkään tosiaan mahdu, niin laita kiertoon, mutta onhan sinulla tiedossa, keneltä pannut sait (ettei pannu vahingossa joudu antajalle tai hänen lähipiiriinsä takaisin, sekin olisi aikas tökeröä)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe