Kotisivuohjelma

Diza

Suositelkaahan jotain ohjelmaa, millä kannattaisi tehdä kotisivut.
En halua mitään ihan yksinkertaisia..
Ennen olen koodannut itse ihan vain notepadilla, mutta olen kyllästynyt niihin sivuihin ja haluaisin vähän erilaiset ja kuitenkin helposti tehtävät.

Jos suosittelette jotain ILMAISTA ohjelmaa, niin olisi kiva, jos laitatte vaikka omille sivuillenne linkin, niin näkisi millaista jälkeä ohjelmalla saa :)

Kiitos!!

7

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgdfghjh

      jopa tällaisen suomi24 sivuston voi koodata muistiolla...

      Vaatii vain hieman opiskelua ja viitsimistä - jota ei liene siellä taida olla kun haluat taas mullekaikkihetinyt tyyliin valmiina...

    • Topazi

      Ei se ohjelmasta ole kiinni vaan taidoista. Jos siis itse koodaa. Netti on pullollaan koodieditoreita, kuten esimerkiksi open source -pohjainen NVU. Notepad sisältää myös koodiavustukset.

      Myös open source -julkkarit sisältävät koodin editointimahdollisuuden. Katso Drupal, Wordpress ja Joomla.

    • M&T js NVU

      Siis NVU ilmaisohjelma on tosi helppo, ja nyt siitä taitaa olla joku uusi versiokin saatavilla, en ole ehtinyt vielä tutustumaan. Pienellä harjoittelulla NVU:N oppii helposti, ja voi hyvinkin luoda ihan omanlaiset sivut. Olen aina toitottanut NVU:n puolesta:D

      Voin laittaa linkin sivuille jotka olen tehnyt tuolla ohjelmalla. Sivut on nyt ihan rempallaan kun yritän niitä pikkuhiljaa päivitellä. Sivut tehty resolla 1024x768.

      http://personal.inet.fi/koti/koira.manta.topi/index.html

    • Mioflare

      Notepadillä saa sivut siinä missä muillakin ohjelmilla, mutta ominaisuuksiltaan se on hieman karsittu.
      Topazi mainitsi Notepad :n jota itsekin käytän, mutta lisäksi tulee käytettyä myös HTML-Kit (http://www.chami.com/Html-kit/) ohjelmaa, josta on seka ilmainen että maksullinen versio. NVU ei ole itselleni tuttu, mutta varmaan sekin ajaa asiansa. Jotain ideoita ja ajatuksia voisi ohjelman hakemiseen löytyä täältä: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_HTML_editors

    • MyrskyTanssi

      Jos pikkuisen olet valmis maksamaan, niin kelpo ohjelma homman hoitamiseen löytyy osoitteesta

      http://www.stormdance.net/software/antenna/software overview.htm

      Ohjelma maksaa 50 euroa (ilmainen kokeiluversio on saatavilla).

      Toimii WYSIGWYG-periaatteella, ja voit sijoitella elementtejä päällekkäin niin kuin mieleen juolahtaa.

      Ohjelmaan sisäänpääseminen voi kestää hetken mutta sen jälkeen homma on lähes lasten leikkiä. Voit luoda tyylisivun/t samalla kun rakennat sivua, ja määrittelyt näkyvät heti esikatselussa. Sisältää myös FTP-siirron sivujen siirtämiseksi palvelimella.

    • parappa

      Hyvä keino on antaa ne esim. jonkin opiskelijan tehtäväksi.

      Tällöin saat hyvät sivut.

    • thst

      Suomen kieliset nettisivut:
      vuodatus.net
      nettisivu.org

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2850
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      111
      2096
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe