Taas tuli turpaan jatseilla!

mäiskijäiset yöllä

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071714069928_uu.shtml

Aika karkeat turpalöylyt näkyivät olleen. Olin itsekin tuossa vielä iltasella jatseilla mutta haistettuani kasvavan levottomuuden, päätin lähteä kotiin nukkumaan.

Silti, ei voi kuin ihmetellä mikä vittu ihmisiä vaivaa!?

54

2269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

En tie, mut peruutetaan jazzit ja vaihdetaan tilalle raskaan rokin tapahtumia.

• timetoplay the game

vaihdetaan tilalle mieluummin raskaan sarjan nyrkkeilymatseja joissa tauoilla soitetaan musiikkia

• box!
        timetoplay the game kirjoitti:

vaihdetaan tilalle mieluummin raskaan sarjan nyrkkeilymatseja joissa tauoilla soitetaan musiikkia

Hyvät keskisarjan matsitkin käy!

• jakakaa...
        timetoplay the game kirjoitti:

Uutisia joista valtamedia vaikenee: http://www.verkkomedia.org/

• dddddddffff

Ei mitään vitun teiniheviä! Pennut voi kuunnella sitä paskaa kotonakin.

• asm
        dddddddffff kirjoitti:

Ei mitään vitun teiniheviä! Pennut voi kuunnella sitä paskaa kotonakin.

KAIKILLE VIIDAKKOVEITSI KÄTEEN! SE JOKA LYÖ EKAKS,SITÄ SAA LYÖDÄ KAIKKI HALUKKAAT TAKAS,MUTTA EI PÄÄHÄN!! VEIKKAANPA ETTÄ EI OLE AINUTTAKAAN ALOITTEEN TEKIJÄÄ...

• .....

no ompas ollut aivan hirveät turpalöylyt! aina massatapahtumissa tapellaan jos ette ole huomanneet. nyt vaa kävi näin että asiat tulivat poliisin tietoisuuteen. johtuuko tämä vanhenevan kukkahattutätiväestön lisääntyneestä kyttäämisestä vai tekemisen puutteesta?

• mamax4

ei muuten tapella. esm. tampereella järjestettävää sauna open air tapahtumaa ei voi kuin kehua siitä ettei siellä tapella, huudella rivouksia tai rällätä kaatokännissä.
        viitenä vuotena, joina siellä olen ollut en ole nähnyt kuin yhden kavereiden kesken tapahtuneen leikkimielisen painiottelun. humalaisiakaan ei hirveitä määriä festariporukkaan kuulu.

ilmeisesti hevikansa on sitä porukkaa joka osaa pitää hauskaa ja käyttäytyä niinkuin kuuluu.

• NOOOT
        mamax4 kirjoitti:

ei muuten tapella. esm. tampereella järjestettävää sauna open air tapahtumaa ei voi kuin kehua siitä ettei siellä tapella, huudella rivouksia tai rällätä kaatokännissä.
        viitenä vuotena, joina siellä olen ollut en ole nähnyt kuin yhden kavereiden kesken tapahtuneen leikkimielisen painiottelun. humalaisiakaan ei hirveitä määriä festariporukkaan kuulu.

ilmeisesti hevikansa on sitä porukkaa joka osaa pitää hauskaa ja käyttäytyä niinkuin kuuluu.

ja lehmät lentää

• Festarikävijä
        mamax4 kirjoitti:

Kierrän festareita, niin hevikansan kuin muidenkin. Sauna on ehdottomasti siistein, ehkäpä osin siksi että, alue on pieni eikä siellä majoituta.
        Nummirockissakin käyneenä.. ei sielläkään tapella, muuten kyllä örvelletään ja kohelletaan. Näin siis tämä "paha hevikansa".
        Olen ollut myös lukuisissa muissa festareissa, tuolla jazzeillakin.. meno vaihtelee, välillä aivan rauhallista ja kuitenkin taustalla tuo järjetön roskaaminen, rikkominen ja tappelu.. missä ihmeessä on vika.
        Kehottaisin katsomaan peiliin, mitä annamme tapahtua ? Vanhemmuus hukassa, lapsille ei uskalleta laittaa rajoja ja se vie pohjan yleiseltä järjestykseltä. Vanhemmat rentoutuvat, alkoholin voimalla ja antavat kaiken itselleen anteeksi.. olin vaan ottanut hiukan eihän muuten...
        HERÄTKÄÄ !! Kyllä vanhempien ihmisten esimerkki jää nuorten ja lasten mieleen.
        Ja ne suviseurat ja muut kokoontumiset.. kyllä sielläkin olen nähnyt nuorten erillisen alueen... kaljaa yms. sielläkin otetaan, tosin yhteisön valvovien ja paheksuvien silmien alla.

• Hevimama+ 5 lasta
        Festarikävijä kirjoitti:

Kierrän festareita, niin hevikansan kuin muidenkin. Sauna on ehdottomasti siistein, ehkäpä osin siksi että, alue on pieni eikä siellä majoituta.
        Nummirockissakin käyneenä.. ei sielläkään tapella, muuten kyllä örvelletään ja kohelletaan. Näin siis tämä "paha hevikansa".
        Olen ollut myös lukuisissa muissa festareissa, tuolla jazzeillakin.. meno vaihtelee, välillä aivan rauhallista ja kuitenkin taustalla tuo järjetön roskaaminen, rikkominen ja tappelu.. missä ihmeessä on vika.
        Kehottaisin katsomaan peiliin, mitä annamme tapahtua ? Vanhemmuus hukassa, lapsille ei uskalleta laittaa rajoja ja se vie pohjan yleiseltä järjestykseltä. Vanhemmat rentoutuvat, alkoholin voimalla ja antavat kaiken itselleen anteeksi.. olin vaan ottanut hiukan eihän muuten...
        HERÄTKÄÄ !! Kyllä vanhempien ihmisten esimerkki jää nuorten ja lasten mieleen.
        Ja ne suviseurat ja muut kokoontumiset.. kyllä sielläkin olen nähnyt nuorten erillisen alueen... kaljaa yms. sielläkin otetaan, tosin yhteisön valvovien ja paheksuvien silmien alla.

Sauna todellakin siistein ja mukavin festari näin raittiinkin festarikävijän mielestä.
        Sinne olen myös esikoiseni kanssa ensimmäisen kerran mennyt, meillä lapset menevät ensimmäisille festareilleen vanhempien kanssa, saavat toki kulkea rauhassa omia menojaan kavereidenkin kanssa. Säännöllisesti kuitenkin tavataan jotta voidaan esim. syömisen lomassa jutella mitä on nähty ja koettu.
        Kotona vielä keskustellaan siitä mikä on oikeaa käyttäytymistä, mikä ei.
        Keskustelu onkin toiminut, lapset osaavat erottaa hauskanpidon ja kännäämisen. Ehkäpä siihen antaa myös selvyyttä myös raskaampaa musiikkia paheksuvat isukki ja äitipuoli jotka kännissä örveltävät ja tappelevat... kuunnellen sitä Kutri-Helenaa. Ei musiikki tee ihmistä pahaksi tai hyväksi, kyllä me jokainen ollaan sitä aivan itse. Olen absolutisti, en kuitenkaan ahdasmielinen, kuuntelen lähes kaikkea musiikkia, hevi kuitenkin klassisen ohella se lähinnä sydäntä.
        Erilaisia festareitakin tullut kymmeniä kierrettyä, suviseuroista Nummirockiin.. joten näkökulmaa myös on.
        Kyllä se käyttäytyminenkin lähtee meistä jokaisesta itsestämme, porukan paine tosin heikommalla itsetunnolla varustetut saavat toimimaan kyseenalaisesti.
        Eikä tämä tappelu ole mikään uusi ilmiö, eiköhän se ollut muinoin kylätansseissakin ainakin muutamalla isännällä silmä mustana seuraavana aamuna ??
        Vaan kukapa uskaltaa tehdä lopun tälläiselle käyttäytymiselle ? Käännämmekö vain selkämme ja poistumme paikalta kuten useimmat meistä. Olen toki saanut kuulla olevani hullu kun olen keskeyttänyt monta tappelua menemällä väliin, kyllä siinä tosin on naurussakin ollut pitelemistä myöhemmin kun muistelee miltä näyttää parimetrinen köriläs edessäni kun käsken lopettamaan moisen käyttäytymisen, hukkapätkä kun olen.

Tässäkin asiassa kuitenkin asenne ratkaisee !

• salli mun nauraa
        mamax4 kirjoitti:

Heviteinit on säälittävimpiä eläjiä mitä maa päällään kantaa. Eivätpä nuo osaa muuta kuin uhota muiden tyylilajien kuuntelijoille (netin turvin) ja kuunnella paskaa.

• Oli yx kovakin ukko

Tempaisi naista kaaliin, eikä naiselle tullut edes naarmua :D

• auttaja

Ei ne naarmut ole vaarallisia, enemmänkin olisi huolissani sisäisistä vammoista ja etenkin aivovammoista jotka mahdollisesti seuraavat iskua tai siitä seuraavaa kaatumista. Liian moni on päätynyt ajattelemattomuutta pyörätuoliin tai hautausmaalle.
        Tästä ei sen enempää.. jokainen aivoilla varustettu voi hetken miettiä miksi se lyönti oikeasti on vaarallinen.

• Sattuiko hyvin???
        auttaja kirjoitti:

Ei ne naarmut ole vaarallisia, enemmänkin olisi huolissani sisäisistä vammoista ja etenkin aivovammoista jotka mahdollisesti seuraavat iskua tai siitä seuraavaa kaatumista. Liian moni on päätynyt ajattelemattomuutta pyörätuoliin tai hautausmaalle.
        Tästä ei sen enempää.. jokainen aivoilla varustettu voi hetken miettiä miksi se lyönti oikeasti on vaarallinen.

Saitko kovankin tällin??? :D

• Sattuiko hyvin??? kirjoitti:

Saitko kovankin tällin??? :D

Pennut voi jättää kommentoimatta, eikös vaan..

Erottuu aika selkeästi ikä viestin takaa, ei mitenkään pahalla "natiainen 15v" nimimerkillä "sattuiko hyvin ???".
        Hänen viestinsä meni "Saitko kovankin tällin??? :D ".

Vain 15 kesäiset ja suunnilleen samanikäiset alle täysi -ikäiset, jaksavat tukottaa viestiin useampia kysymysmerkkejä, ja kommentoida sarkastisesti koska ei äly riitä ymmärtämään alkuperäisen viestin sanottua asiaa.
        Huvittavia pentuja. Tähän perään, jotta natiaisetkin ymmärtää, tätä kansainvälistä kieltä?
        XD xD ;P X) o.O ;-) Joko raksuttaa mistä erotin viestissä kirjoittajan iän? :)

Teinix kielellä "No v***u luulis ymmärtävän ellet oo joku vitun 50kymppinen kusinen vanhus XD eks jo snaijaa hä ;P "
        (useimmat heistä kun eivät tajua että monet heidän vanhemmistaankin on näitä "vanhoja rupsahtaneita 50v tai yli olevia" )

Ja kun nämä pennut kasvavat sen 5-10 vuotta, yllättäen huomattava osa heistä tajuaa mitä on, ja kasvaa aikuisuuteen, myöskin ymmärtävät kaiken väärän ja pahan mitä aiheuttaneet nuoruudessaan vanhemmilleen ystävilleen ja tuttavilleen, ja monelle tulee järkeä päähän. Harmi vain että se ottaa niinkin monta vuotta, ja nämä aivosoluvajauksesta kärsivät käyttävät teinivuotensa näinkin turhasti.
        Sääliksi käy.
        Toisaalta ymmärrän nykyään hyvin vanhempia jotka laittavat lapsensa lastenkotiin, kukaan haluaisi tuommoista naljailevaa mitään ymmärtämätöntä pentua kotiinsa asumaan, vaikka sen olisi itse synnyttänytkin. Monet tekevät virheen ja synnyttävät, tajuavat vasta lapsen kasvaessa että se vaatiikin työtä ettei lapsesta tule aivotoiminnan vajauksesta kärsivää keharipentua.

• Papparazio

Liiallista yliherkkyyttä ! Jos olisi tapahtunut normaalina viikonloppuna niin ei olisi päässyt edes lehteen.

Jazzien aikaan on niinpaljon vartijoita / poliiseja että nyt saatiin tekijät kiinni ja siten haastateltiin että miksi juuri tänä viikonloppuna ?

• .

Niin niin, mutta auta armias jos olis ollu joku muu tapahtuma niin kyllä olis niiiiiiiin kauhiaa. Nyt vaan silitellään.
      Miettikää hei hiukan, se on omasta asenteesta kiinni, myös ne muut tapahtumat jotka on saaneet Porissa kovasti kiukkuiset liikkeelle.

• vakiokävijä

OTTAKAA SUVISEUROISTA MALLIA!,SIELLÄ IHMISET OSAA KÄYTTÄYTYÄ.SIELLÄ EI JUODA ALKOHOLIA! SEHÄN SE ON KAIKKEEN SYYPÄÄ,ETTEKÖ TE HYVÄT IHMISET TAJUA!

• pax.tax.napx

Suur seuroissakin käydään vieraissa ja pökitään omia lapsia. Onko se muka parempaa elämää.

Suurseurojen roskia siivotessa löytyy mahdotonmäärä pulloja ja mielialalääkkeiden pakkauksia.

Samaa örveltämistä on suurseuratkin

• V

Mikä vattu teitä porilaisia oikein riivaa?

• V-niinkuin vendetta

No, meitä nyt riivaa yksinkertaisesti sisäsiittoisuus ja punaiset puoluejäsenkirjat mutta mikä teitä ulkopaikkakuntalaisia riivaa? Iltalehden jutusta käy selvästi ilmi että kiveä, lasia ja nyrkkiä käyttivät väärään tarkoitukseen paitsi ulkopaikkakuntalaiset, myös ulkomaalaiset!

• HOH HOIJAA

niin porijazzeilla ei vai muita ole kuin porilaisia?

• peukku ylös
        V-niinkuin vendetta kirjoitti:

No, meitä nyt riivaa yksinkertaisesti sisäsiittoisuus ja punaiset puoluejäsenkirjat mutta mikä teitä ulkopaikkakuntalaisia riivaa? Iltalehden jutusta käy selvästi ilmi että kiveä, lasia ja nyrkkiä käyttivät väärään tarkoitukseen paitsi ulkopaikkakuntalaiset, myös ulkomaalaiset!

puhut niin asiaa

• Samantha Fox

Mun mielestä jos on sellaisia jotka haluavat alkaa tappelemaan niin tappelunhaluiset kohtaisivat kehässä ja korvausvaatimuksia ei saa puolin eikä toisin esittää. Paikalla oleva ylivalvoja sitten päättää milloin tappelu loppuu. Joko kerskeytykseen kun on kuolemanvaara tai luovutukseen kun kipukynnys ylittyy.

Väkivaltaisuus on ihmisen luontainen ominaispiirre ja sen toteuttaminen. Ei ihmisiä siinä suhteessa mikään vaivaa, olemme luonnoltamme siinä suhteessa turmeltuneita. Joukossamme on paljon ahneitakin ja muulla tavalla turmeltuneita, otetaan vaika suurin osa suomalaisnaisia, he ovat seksuaalisesti turmeltuneita usean eri miehen kanssa nussineita jätepaskapilluja.

Musavideo tuo rumalla tavalla esiin millaisia kiimaisia naiset ovat

http://www.youtube.com/watch?v=yYDa8_Bq1HQ

• kokemusta on.

Junttius ja päihdyttävät aineet ovat huono yhdistelmä. Ja tuon kriteerin täyttäviä tuolla piisaa.

• gfhj

Luulen että se johtuu vedestä. Porissa tapahtuu muutenkin väkilukuun suhteutettuna paljon väkivaltarikoksia. Sit kun arvon jazzvieraat juo paikallista vettä niin asenne tarttuu.

• manselainen

juuri oli aamulehdessä tehty tutkimus että PIRKANMAALLA ja HELSINGISSÄ ja LAPISSA niitä väkivaltarikoksia (tässä tapauksessa tappoja/murhia) tehdään eniten väkilukuun nähden. että on hiukan turha alkaa porilaisia tästä syyttelemään, Jazzit ovat sen verran suurempi tapahtuma (tänä vuonna 25 000 ihmistä kuuntelemassa Eltonia) että sinne joukkoon mahtuu hieman enemmän noita väkivaltaisia ihmisiä kun on populaa hiukka enemmän kun jossain tammerfesteillä ym -.- hoh hoijaa.. että ei ihan ole porilaisista kiinni. niissä ei ole mitään vikaa

• peräkammarintorsti

kuka ylipäätänsä haluaa ängetä semmoseen ihmispaljouteen mukaan?
      ei ikinä massatapahtumiin mukaan.

• hikistä pintaa

Kyllä siinä oma hienoutensa on. Tule vain torsti rohkeasti ulos sieltä peräkammarista ja sukella mukaan :D

• JAZZ-UKKO...

JAZZ-UKKO, JAZZ-UKKO, KOKO AJAN JAZZAA VAAN.
      JAZZ-UKKO, JAZZ-UKKO, RIIDAN PYSTYYN SAA.
      JAZZ-UKKO, JAZZ-UKKO RÄYHÄÄ JA MESOAA.
      JAZZ-UKKO,JAZZ-UKKO, KALJAA, SPADDUA JA VISKIÄ VETÄÄ VAAN.
      JAZZ-UKKO,JAZZ-UKKO, KOHTA TURPAAN SAA >:(

• Vai semmoista se on jazzi-porukka. Ilosaari-Rockissa sen sijaan oli iloinen ja rauhallinen tunnelma, en havainnut kumpanakaan iltana ensimmäistäkään kiistanpoikasta. Usko fiksuun suomalaisnuorisoon vain vahvistui: Täällä on kehitytty kymmenessä vuodessa. Eläköön se pieni ero.

• Jeeesssssssss

Pori jazzit on vähän sellaisten amatöörien festarit. Sinne tulee porukkaa jotka ei normaalisti käy festareilla ja viettävät lomaansa ylettömästi ryypäten.

Toista se on vaikka juuri metallimusiikin festareilla taikka Puistobluesissa jossa käy vaan bluesia kuuntelevia ihmisiä, näissä musiikki on tärkeintä.

• ilonpilaaja..

Sen verran paikkakuntalaisena kävin jatseilla että pääsin taas tatsiin siitä mikä siellä oikeasti on meininki; Kadut täynnä olut ja siideritölkkejä niin että niitä sai potkiskella tieltään ja suunnilleen joka kolmas vastaankävelijä niin reippaasti kaasuissa että sitä ei voinut olla havaitsematta.

Harmittaa vaan että Pori Jazz tapahtuma on myös lapsille ja nuorille olevinaan kovinkin tärkeä ja aikuiset paitsi vievät sinne lapsiaan, myös päästävät heitä sinne ilman valvontaa.

Hieman suljetumpi meininki saisi olla, alaikäraja myös jazzkadulle yms.

• ei luoja

amatöörien festarit?! ööö... ihan niinkuin muilla festareilla ei ryypättäis? kyllähän se jazz musiikki vetää puoleensa tonne poriin. Pori Jazz on ainutlaatuinen tapahtuma jonne saa ihan luvalla ottaa omat juomansa mukaan, toisin kuin useimmilla suomen festareilla. Tunnelma on lämmin ja ihmiseet ovat kavereita keskenään. Että jos siellä on kerralla about 30 000 ihmistä niin olishan se jo joku maailman ennätys jos siellä ei joillakin tulis vähä kärhämää. Itse olin kyseisissä karkeloissa ja oli aivan mahtavaa, toisilleen tuntemattomat ihmiset tanssahtelivat eltonin tahtiin sulassa sovussa, mitään junttiutta tai riitoja ei näkynyt..

• konserttikävijä
        ei luoja kirjoitti:

amatöörien festarit?! ööö... ihan niinkuin muilla festareilla ei ryypättäis? kyllähän se jazz musiikki vetää puoleensa tonne poriin. Pori Jazz on ainutlaatuinen tapahtuma jonne saa ihan luvalla ottaa omat juomansa mukaan, toisin kuin useimmilla suomen festareilla. Tunnelma on lämmin ja ihmiseet ovat kavereita keskenään. Että jos siellä on kerralla about 30 000 ihmistä niin olishan se jo joku maailman ennätys jos siellä ei joillakin tulis vähä kärhämää. Itse olin kyseisissä karkeloissa ja oli aivan mahtavaa, toisilleen tuntemattomat ihmiset tanssahtelivat eltonin tahtiin sulassa sovussa, mitään junttiutta tai riitoja ei näkynyt..

AIvan niin. Ei siellä ulkoilmakonsertissa mitään häiriöitä näkynyt tänäkään vuonna. Lapsia toislla mukana, vinkkua juotiin ja oli rauhallista ja siistiä!
        Itse todistin yhtä kärhämää vasta kotiin mennessä yöllä 2 ja 3 välillä Hallituskadulla. Syypää oli kaljuksi itsensä ajellut salihousuidiootti ja hänen samantasoinen motoristipartaystävänsä. Epäilen, ettei kumpikaan tiennyt jatsista mitään, kännäämisestä ja nappien syömisestä sitäkin enemmän.
        Noita kusipäitä täällä Suomenniemellä riittää ihan ilman festareita!

• dfhdh

Kyllä mullakin tulis raivo päälle jos joutuisi jatsia kuuntelemaan.

• klhkgfjhfghfdhfg

Niin no kaikkihan ei ymmärrä oikean musiikin päälle. Nykypenskoille pitää olla vaan sitä aivotonta teiniheviä liuhulettipoikineen.

• Jazz pois

Jazz-juhlat tulisi ehdottomasti poistaa Porista. Syitä on kaksi:
      1. jazz on enää sivuroolissa festivaalin ohjelmistossa
      2. tappelut ja hulttiomainen käytös pilaavat kesärauhan. Porissa on muitakin massatapahtumia, missä käyttäydytään yhtä sikamaisesti

• fndsufnusd

puhut täyttä sontaa. mene paikanpäälle katsomaan mitä siellä tapahtuu

• Karpah

Tuska festareilla ei tapella. Siellä voi myös ryypätä lavan edessä rauhassa. Yleensäkkään saman genren edustajat ei viiti toisiaan alkaa herjaamaan. Mut nää jazz urpot tappelee.

• valoja päälle

niin saa jazzeillakin ryypätä lavan edessä ihan täysin rauhassa. ja ei kyllä oo mitään urpoja täynnä jazzit, koko suomen kansa on urpoja täynnä että kyllähän niitä väkisin mahtuu jos on 30 000 suomalaista samassa paikassa

• pilaa meijän jatsit

Jazz urpot tappelee koska ne ei tuu paikalle ees jazzia kuunteleen tai kokemaan vaan ainoostaan käyttää festaria tilaisuutena päästä ryyppäämään ja tappelemaan. Nää hulttiot sais lailla kieltää!

• ..............

30 000 ihmistä samassa paikassa.. olishan se jo vähän ihme jos ei pientä kärhämää tulis?? JA ihmiset tasan tarkkaan tulee sinne kuunteleen hyvää musiikkia. ihan niinkuin muilla festareilla ei tapahtuis aina jotain ikävää.

• jepajeee

Alkoholi, se ihmisiä vaivaa.

• justjoo..

Ja niin on jazzit mukamas hienojen ja sivistyneiden ihmisten juhla. Saa viedä omat juomat konserttialueelle, mitä ei saanut tehdä Sonispheressä ja RMJ:ssä. Nämä kaksi juhlaa saatiin jo Porista pois, kiitos Porin päättäjät ja ikuiset valittajat. Todellisuudessa esim. RMJ ja rokkijuhlat kuten Sonispheret ovat/olivat festareita, joissa ihmiset ovat hyvällä tuulella ja väkimäärään nähden todella vähän aiheuttavat häiriötä. Itse olen näissä kaikissa ollut asiakkaana ja järkkärinä, siis myös jazzeilla. Jazzit ehdottomasti levottomin ja hankalimmat asiakkaat.

• mäiskijäiset yöllä

Festarit pitäisi kieltää lailla, koska siellä nuioret ja alakikäiset juovat viinaa.

Viinan juojat tai myyjät pitäisi ajaa alueeta kilvalla ulos ja anta selkään puhelinpylväällä. '

t- mäiskijäiset yöllä

• Basterd-

Pitäisi ilmeisesti lopettaa nämä vanhempien ihmisten festarit kokonaan. :D Mikä siinä on kun nuoremmat osaa käyttäytyä kunnolla isoillakin rock festivaaleilla ja vuodesta toiseen uutisoitaan siitä miten Provinssit ja Ruisrockit sujuvat rauhallisissa merkeissä. Oikeat rähisijät ovatkin tätä keski-ikäistä kansaa joka käy Jazzeilla ja Tangomarkkinoilla vetämässä perseet ja rähisemässä. Missä vika???

• Raukkikset kiinni!

Ilmeisesti samat riidanhaluiset kaverit kiertävät festareilta toisille.
      Himoksella juhannuksena homma toimi näin:
      - 6-7 kaveria porukassa
      - etsitään uhri jota pahoinpidellään
      - paetaan paikalta
      - mennään uusille festareille
      Seurauksena näistä raukkamaisista takaapäin päällekäynneistä ja ilman syytä lyömisistä on murtuneita leukoja, mustia silmiä jne. Poliisi näyttää hampaattomalta. Festarijärjestäjät eivät välitä - vielä.
      Kaverit kiinni, kuvat lehteen ja nettiin ja kaikkien tietoon.

• esrywers

Se on se Jatzzi. Eihän sitä stana kestä selvinpäinkään. Hienostelu-jatsmusaa tyyliin 100 nuottia per tahti alkoholia = akuutti raivokohtaus.

Saatanallista musiikkia. Pahuuden voimien näytös.

Helvetillisen hyvä huumori sikseen. Kyllähän noilla festareilla genreen katsomatta näkee ja kokee uhkaavia tilanteita. Massiivinen läjä ihmisiä pakattuna pienelle alueelle, humalaisia/huumehörhöjä ja olematon järjestyksen valvonta... läjäpäin sellaista porukkaa, joka heitettäisiin oitis ravintolasta ulos.

On vain ajan kysymys, kun esim jollain metallifestarien keikalla alkaa joku erinäisten kemiallisten aineiden vaikutuksen alainen riehumaan vaikkapa puukon kanssa... syntyy pahaa jälkeä yleisön joukossa. Järjestysmiehet kun lähinnä vartioivat aitojen ja lavan koskemattomuutta.

• huumetyöntekijä

Olen kiertänyt monilla festareilla työni puolesta, työn ohella katselen myös muuta toimintaa. Kyllä nuo hevifestarit ovat parjauksesta huolimatta mukavimpia tapahtumia. Siellä saman genren edustajat nauttivat siitä musiikista, eivät rähinöi. Kyllä siellä niinkuin muissakin festareilla ja yleisötapahtumissa alkoholia ja muitakin päihteitä käytetään.

• temmottii

Joutilahat siellä kulkee ja resuaa, menisivät töihin

• Kosminen nauraja

temmottii ei vissiin ole joutilas tekee töitä nääs 25 tuntia vuorokaudessa.

• Porilainen hulluus

Porilaiset apinat ovat Jazzien ongelma. Yleensä paikalliset miehet aloittavat "keskustelun" kysymällä mistä päin olet kotoisin. Jos paikkakunta ei miellytä, ollaan jo askelta lähempänä konfliktia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4371
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1530
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      921
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      65
      778
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106