Kokemuksia telepatiasta

sattumiako

Kertokaa mulle telepatiasta. Mulla on viime aikoina ollut hämmentäviä kokemuksia siitä erään itselleni tärkeän ihmisen kanssa. En tiedä olenko niin tärkeä hänelle kuin koen hänen olevan minulle. Meille on kuitenkin muodostunut jonkinlainen telepaattinen yhteys.

Mitä tämä tarkoittaa? En enää usko, että kyse on sattumasta.

4

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nunnu74

      Täysin mahdollista, kokenut saman itsekkin.
      Teillä on linkki auki :)

    • sitähän se on

      rakkautta rakkautta vaan

    • kkkkjjjjj

      öm no.. ekaks, mulla tulee sun viestistä ihan mieleen minä joskus, kun uskoin että minulla ja eräällä henkilöllä on jonkinlainen yhteys. taisi olla kuvitelmaa vain. en siis silti väitä että sinun kokemasi olisi kuvitelmaa, mutta voi olla sitäkin tosin.
      no mulla on aika hämmentäviä kokemuksia siitä, tai jostakin vastaavasta.. en menisi vannomaan nimenomaan telepatian nimeen vaan kyse voi olla jostakin muusta ilmiöstä jota ei ole osattu selittää muulla tavalla.
      esim olen henkilön kanssa ulkona, istumme kumpikin samaan asentoon samanaikaisesti.
      esim olen koulussa ja katson taakseni, henkilö vieressäni katsoo myös taakseen ja aiiivan täsmälleen siis täsmälleen samanaikaisesti, sitten katsomme hetken sinne, ja taas täsmälleen samanaikaisesti käännämme katseen eteenpäin.
      no voi olla muutakin kuin telepatiaa.
      no sitten minulla alkaa soimaan joku laulu päässä, ja sitten takanani oleva ihminen alkaa laulamaan tätä laulua. ym. tällaisia sattuu. ja sitten niitä tuntemuksia että joku on susta jotakin mieltä kun katsoo sua, kjuin tietäisit mitä mieltä.
      koskahan nämä osataan selittää.. :) olis kiva että osattais koska mun mielenterveyttä epäillään koska olen puhunut tällaisista lääkäreille tms :) ei hyvä.

    • tietopankki1

      Eiköhän ne nytkin osata jo selittää :D ihminen istuu hyvin pitkälti muutamassa asennossa, joten vaihtoehtoja on aika vähän. Saman aikanen istuminen sitten taas on niin sanottu sattuma. Kun tiettyjä tapahtumia tapahtuu tarpeeksi usein, jossain vaiheessa ne osuvat samaan aikaan.
      Taaksen päin katsomiselle on monia syitä. Yleensä joku ääni, tapahtuma jne.. joko alitajuisesti tai tiedostaen havaittu. Ei ole mitenkään poikkeavaa, että katosot henkilön kanssa samaan aikaan taakse päin =D
      Tietyt biisit pyörivät radiossa lähes joka kanavalla, jota kuuntelevat myös muut kuin sinä. Joten ei ole mitenkään outoa, jos jonkun mielessä on sama biisi samaan aikaa.

      Ainoa mikä tästä tekee outoa on sinun ajattelusi. Jos aina ajattelet, että toisen ihmisen samanaikainen ja -tapainen on jotenkin outoa, niin saat hämmästellä koko loppu elämäsi sitä = D Ihan järkeä käyttämällä ne asiat yleensä selviää. Ainoastaan halu uskoa pitää uskotun asian olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe