Äää... Mitä ihmettä?

Jansku 47474

Olin viime yönä vähän aikaa (johonki seittemää) ,menin siis salaa kun muut nukku samoin tää jätkä, mun jätkäkaverin kans keskustassa, sen mummon asunnossa kun sen mummo on pois sieltä jonki aikaa kuulemma. No ku menin sinne ni se ensi kävi mun hermoil jotenki. Se sano puhelimessa et haluis panna tai jtn siihen suuntaan, mut se sano viestil et se haluuki vaa suudel ja sillai. No sie sit meni jonki ku me ruvettii suutelee siin sängyl tosi lähekkäi

4

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja.

Sitä se juuri on.

• Enpäs usko...

Minusta alkoi tuota tekstiä lukiessa tuntua siltä että taitaa jätkällä olla nyt jotakin muuta mielessä. Kaveri saattaa kuulua Cthulhu-kulttiin. Kaveri todennäköisesti odotti että nukahdit, ja istutti sisällesi Cthulhu-parasiitin. Nyt siis kannat sisälläsi parasiittia joka ennemmin tai myöhemmin joko sotkee aivotoimintasi ja tekee sinusta kylmän massamurhaajan... saatat alkaa aivan yhtäkkiä mennä kadullerautalapio kädessä teilaamaan porukkaa läjiin.... se parasiitti saattaa myös syödä itsensä ulos sinusta... ja mennä kadulle tappamaan porukkaa läjiin rautalapiolla.

Sinun täytyy tappaa se parasiitti tappamalla itsesi. Ajattele kaikkia niitä viattomia ihmisiä, jotka tulevat kokemaan hirvittävän kuoleman rautalapion murskatessa kallon...

Mene huoltoasemalle, valele itsesi bensiinillä ja sytytä itsesi palamaan, MUUTA ET VOI!!! Kauhuelokuvissakin säästyttäisiin kaikilta turhilta kuolemilta jos se pää-vihulainen tapettaisiin heti alussa, nyt SINÄ voit tehdä sen... TEE SE ÄKKIÄ!!!

• ____________________

Minua fyysisesti sattuu lukea sinun tekstisi. Kirjoita kirjakielellä.

• dfghjklöäpihoguyjuyt

Silmiin sattuu, kappalejako oisko mitään ? Enkä puolen välin jälkeen enää ymmärtänyt tekstiäsi joten en osaa sanoa juuta enkä jaata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe