Menin nyt sitte onneton sanoon kundikamulle, että oon paksuna. Feikkasin testinkin, tussilla punanen viiva ja täydestä meni.
Taka-ajatuksena se, että haluan että se muuttaa mun kanssa yhteen.
Aloin tässä vaa miettii, että ku en tod. oo oikeesti paksuna, niin missä kohtaa olis sopivaa saada keskenmeno tms...? Helppohan se tosiin on vaan sanoo, että menkat alko, että en oo enää raskaana... Mutta kyllä mä tässä vielä itteni raskautan sille ihan oikeestikin...
Juu tiiän, tää on todella tyhmää tehdä näin, mutta mun tilanteessa ei oo kauheesti vaihtoehtoja.. tai no, paras kai olis olla rehellinen, mutta mä oon liian syvällä jo tässä tarinassa, mä en voi enää sanoa, että en oo paksuna kuitenkaan....
Auttakaa!!
Raskaana olemisen feikkaaminen.
351
25459
Vastaukset
- Huhuhh!!
Hohhoijjakkaa... Nyt kannattaa vähän miettiä, että onko teidän suhteessa ihan kaikki kondiksessa kun joudut valehtelemaan kumppanillesi olevasi raskaana että hän muuttaisi kanssasi yhteen? Todella lapsellista toudua tälläinen! Sinä vet varmaan yhtään ymmärrä mistä asiasta olet nyt valehdellut! Ja jos meinasit valehdella myös keskenmenon se saattaa jättää pysyvät arvet poika/miesystävääsi. Nyt kannattaa katsoa itseään peilistä ja kertoa heti totuus sille toiselle puoliskolle! Naurettavaa touhua tuollainen. Ja jos ajattelet " raskauttaa itsesi" tälle kyseiselle miespuoliselle henkilölle kannattaa keskustella asiasta hänen kanssaan etukäteen, lapsi on yhteinen projekti, ei mikään päähänpisto tai kiristysväline!!!
- eagswgbwhbwh
Miehet ovat niin tyhmiä, ettei ne tajua tuollaisia vinkkejä, että jos tyttöystävä on raskaana niin silloin pitää muuttaa yhteen ja mennä naimisiin. Mitä jos olisit vain kertonut hänelle suoraan, että haluaisit edetä suhteessanne ja että sinusta olisi mukavaa asua yhteisessä kodissa?
Jos päätät jatkaa raskaana esittämistä, eikö se ala jossain vaiheessa kolhimaan omaatuntoasi ja sitten kun omatunto kasvaa valtavaksi, sinun on ehkä pakko kertoa valehdelleesi tai ottaa ero.
Kestävien suhteiden salaisuus on, että osapuolet eivät valehtele, petä tai salaile tärkeitä asioita.
Vähän sama kuin kertoisi kumppanilleen, ettei ole sukupuolitautia, mutta kuitenkin tietää kantavansa HIV:iä vain koska haluaa harrastaa seksiä ilman kondomia! - ...
eagswgbwhbwh kirjoitti:
Miehet ovat niin tyhmiä, ettei ne tajua tuollaisia vinkkejä, että jos tyttöystävä on raskaana niin silloin pitää muuttaa yhteen ja mennä naimisiin. Mitä jos olisit vain kertonut hänelle suoraan, että haluaisit edetä suhteessanne ja että sinusta olisi mukavaa asua yhteisessä kodissa?
Jos päätät jatkaa raskaana esittämistä, eikö se ala jossain vaiheessa kolhimaan omaatuntoasi ja sitten kun omatunto kasvaa valtavaksi, sinun on ehkä pakko kertoa valehdelleesi tai ottaa ero.
Kestävien suhteiden salaisuus on, että osapuolet eivät valehtele, petä tai salaile tärkeitä asioita.
Vähän sama kuin kertoisi kumppanilleen, ettei ole sukupuolitautia, mutta kuitenkin tietää kantavansa HIV:iä vain koska haluaa harrastaa seksiä ilman kondomia!Ai miehet ovat tyhmiä? Lue uudelleen tuo aloittajan teksti ja mieti kumpi sukupuoli tässä nyt oikeasti on tyhmä
- wfijjifjifwjifwjijfi
eagswgbwhbwh kirjoitti:
Vähän sama kuin kertoisi kumppanilleen, ettei ole sukupuolitautia, mutta kuitenkin tietää kantavansa HIV:iä vain koska haluaa harrastaa seksiä ilman kondomia!Joo me miehet ollaan saatanan tyhmiä ja naiset vielä enemmän. Muistuu mieleen kun entisen naisystäväni äiti tuli mulle tosissaan sanomaan, että mun pitäis palata takaisin kun tyttö on raskaana. En ollut ollut edes sen kanssa sängyssä... Ja se tyttö oli 26 silloin. Kait osa ihmiskunnasta uskoo vielä haikaroihin tosissaan.
- Miehet tosi tyhmiä
eagswgbwhbwh kirjoitti:
Vähän sama kuin kertoisi kumppanilleen, ettei ole sukupuolitautia, mutta kuitenkin tietää kantavansa HIV:iä vain koska haluaa harrastaa seksiä ilman kondomia!jos jatkaa suhdetta tollasen valehtelevan idiootin kanssa. Ei muuta kun onnea erolle. Suomi on täynnä naisia harmi vaan että suurin osa on yhtä tyhmiä ton alottajan kanssa, jotka kuvittelee että ne on maailman napoja. Kattois peiliin ja huomais että mikäs lehmä sieltä tuojottelee niin tajuais että ei tolla naamalla ja älykkyysosamäärällä voi paljon vaatia vaan olla tyytyväinen jos edes miehen saa.
- naikkonen..
Miehet tosi tyhmiä kirjoitti:
jos jatkaa suhdetta tollasen valehtelevan idiootin kanssa. Ei muuta kun onnea erolle. Suomi on täynnä naisia harmi vaan että suurin osa on yhtä tyhmiä ton alottajan kanssa, jotka kuvittelee että ne on maailman napoja. Kattois peiliin ja huomais että mikäs lehmä sieltä tuojottelee niin tajuais että ei tolla naamalla ja älykkyysosamäärällä voi paljon vaatia vaan olla tyytyväinen jos edes miehen saa.
ja sinäkö sitten olet ulkonäöltäsi joka naisen unelma kiiltokuva poika?? tuskin..
eagswgbwhbwh kirjoitti:
Vähän sama kuin kertoisi kumppanilleen, ettei ole sukupuolitautia, mutta kuitenkin tietää kantavansa HIV:iä vain koska haluaa harrastaa seksiä ilman kondomia!kuule eiköhän se ole tämä keskenkasvuinen naikonen, jolla järjen juoksu on lakannut...joka on tyhmä tässä asiassa..
- Emmanuellee
huhuhh!! puhuu asiaa.. et sä tajua kuinka pahasta asiasta valehtelet?? asia voi vaikuttaa miehees pysyvästi, koska tiedän miltä tuntuu menettää lapsi!!! voitko hommata koiran jos haluat jotain kusettaa??
- heiiii haloooo
... kirjoitti:
Ai miehet ovat tyhmiä? Lue uudelleen tuo aloittajan teksti ja mieti kumpi sukupuoli tässä nyt oikeasti on tyhmä
En tiiä kuka on tyhymä, mut eikö alottaja ja sen mies tiiä, ettei raskaustestit oo 100% luotettavia??
Jotenki luulis, että aikuiset tajuaa, että vasta terkkarin testien jäkeen puhuttas vakavissaan, et ollaan raskaana :O - Haloo ittelles
heiiii haloooo kirjoitti:
En tiiä kuka on tyhymä, mut eikö alottaja ja sen mies tiiä, ettei raskaustestit oo 100% luotettavia??
Jotenki luulis, että aikuiset tajuaa, että vasta terkkarin testien jäkeen puhuttas vakavissaan, et ollaan raskaana :OTk:n testi on tismalleen samanlainen liuskatesti virtsasta!
Ainoastaan lääkäri voi vahvistaa raskauden alkaneen. Se tapahtuu yleisimmin ultraamalla. - faktaa sulle
heiiii haloooo kirjoitti:
Jotenki luulis, että aikuiset tajuaa, että vasta terkkarin testien jäkeen puhuttas vakavissaan, et ollaan raskaana :OJos testin tekee oikein ja se näyttää plussaa, niin silloin se pitää paikkansa. Plussa tulee vain istukkahormonista, jota ei voi tulla muulloin kuin raskaana ollessa. Sen sijaan negatiivinen testi voi olla väärä, jos testin tekee liian aikaisin ja istukkahormonia ei ole vielä erittynyt virtsaan tarpeeksi.
- lisäys vielä
faktaa sulle kirjoitti:
Jos testin tekee oikein ja se näyttää plussaa, niin silloin se pitää paikkansa. Plussa tulee vain istukkahormonista, jota ei voi tulla muulloin kuin raskaana ollessa. Sen sijaan negatiivinen testi voi olla väärä, jos testin tekee liian aikaisin ja istukkahormonia ei ole vielä erittynyt virtsaan tarpeeksi.
Tosin siinä mielessä vain ultraus antaa oikean tuloksen, että raskaus voi olla tuulimuna tai alkio/sikiö jo kuollut, mutta hormonia on vielä kehossa.
- sukupuoliaivo
... kirjoitti:
Ai miehet ovat tyhmiä? Lue uudelleen tuo aloittajan teksti ja mieti kumpi sukupuoli tässä nyt oikeasti on tyhmä
Eiköhän tässä ole kysymys yksittäisistä tyhmistä ihmisistä, eikä koko sukupuolesta.
- LOL??
Eipä ollu kovin hauska provo...
- ksdbvksbvfkls
Juu ei naurata. JOS tällainen olisi totta, niin se olisi NIIIIIIIIIIIINNN väärin sekä lasta että isää kohtaan, että tekisi mieli ottaa tätä epäkypsää itsekästä emäntää letistä kiinni ja pyörittää vähän - jopa minun, joka tuskin koskaan edes mielikuvissani turvaudun fyysiseen kajoamiseen.
- jijijijijijllkklklhj
mitä lasta ?
- spuijijuii
niin surulliselta kun kuulostaakin.. mun 15v serkku synnytti nyt keväällä lapsen ja kyllä.. se on noi typerä että saattaisikin tehdä jotain tollasta.. mä en edes yllättyisi vaikka mun serkku olisikin tuo aloittaja :(
- spuijijuii
niin surulliselta kun kuulostaakin.. mun 15v serkku synnytti nyt keväällä lapsen ja kyllä.. se on noi typerä että saattaisikin tehdä jotain tollasta.. mä en edes yllättyisi vaikka mun serkku olisikin tuo aloittaja :(
- spuijijuii
- h´äippä
Ajattele kun oikeesti rupeette touhuamaan lasta. Neuvolassa kysytään ono aikaisempia raskauksia..siitä pitää taas valehdella jos iskä on mukana ja vaikka ei olisikaan.. sit jos nyt meinaat saada keskenmenon niin miten se ultra jossa tarkastetaan ettei mitään ole sisääsi jäänyt? kyllä ne siellä näkee jos et oikeesti ole odottanutkaan.. ja verikokeet raskaushormoonin mittaamiseksi..
kyllä siihen keskenmenoon liittyy paljon enemmän kuin sä luulet.
ja aattele miehesi on mukana sua kauheesti tukemassa vaikeana aikana..luulenpa että siinä vaiheessa lähtöpassit ainakin tulee kun hoitsut kertoo miten asianlaita oikein on...
Ei tää mene kuin elokuvissa!!! HALOO!!!- 14.12.2010
Vaikka tuo aloitus ilmeisesti nyt kuitenkin on provo, ja aiheeltaan aivan lapsellinen.. ei kenenkään tule olla epärehellinen tuolla tavoin.
Keskenmeno raskauden alkuvaiheessa on hyvinkin tavanomaista, eikä kaikkialla suinkaan tehdä noita ultriakaan, vaikka toisaalla niin saatetaankin sanoa. Minä ainakin olin ensiavussa oikean keskenmenon takia, verikoe otettiin ja sanottiin että tulee aika myöhemmin ultraan, samaa totesi myös neuvolan täti.
Tuota aikaa ei vielä puoli vuotta myöhemminkään vaan ole tullut.
Eihän kaikkien tarvitse edes lääkäriin mennä keskenmenon vuoksi, se kun kuitenkin kuuluu elämään, usein tietämättämmekin. - IITURUI
EI OO HELVETTI TODELLISTA TÄMMÖNEN!!!! OSTA KOIRA JOS TARVII JOTAIN KUSETTAA!! SAATANA
- yhtndi
Olen kaikkien edellisten kanssa ihan samaa mieltä, varsinkin niiden, jotka pitävät tätä provona, mutta jos nyt kuitenkin vastaan kysymykseesi. Ainut "järkevä" mahdollisuus on saada se keskenmeno sanomalla, että menkat alkoi sittenkin. Ja se pitäisi tehdä mahdollisimman nopeasti, eli heti. Jos on raskaana esimerkiksi viidennellä viikolla, niin ei sen spontaanin keskenmenon takia tarvitse vielä ultraan tai lääkäriin mennä, mutta jos raskaus on kestänyt pidempään, niin sitten tutkitaan asiaa tarkemmin. Ja neuvolassa tulevaisuudessa pitäisi kertoa se keskenmeno, mutta ei nyt niin suuri ja oleellinen asia ole, jos se unohtuu tai ei sekään, jos se siellä kortissa lukee (jos on pakko miehen takia sanoa).
- Kauheeta kamalaa
Tää ei ollu provo. Ja aion tosiaan tunnustaa iehelle, mitä oon mennyt tekemään, luule, että ei ees suuttuisi. On aina tähän asti ollut hyvinkin ymmärtäväinen :)
Ehkä mä nyt osaisin neuvolassa kusettaa, on jo kaks lasta ennestään... :)- kiire on
No kiire on tuon keskenmenon teeskentelyn kanssa. Mulla meni kesken viikolla 7, piti käydä lääkärissä ja vuotoa kesti 2 kk... että melkoinen näyttelijä saat olla tai sitten mies tosi tyhmä. No, tyhmähän sen täytyy olla muutenkin, jos tuollaisen naisen kanssa on... Surullista...
- skhgp
Jos olisi kaksi lasta jo ennestään, niin tällaista ei tarvitsisi kysellä, kun sen tietäisi jo edellisten raskauksien perusteella.
- !!!!!!!!???????
Voi jee, minkälainen ihminen oikein oot.... 'ehkä mä nyt osaisin neuvolassa kusettaa, on jo kaks lasta ennestään...' salkkareitten maailma ei ole todellista, tiijätkö? Ajattelitko tyynynkin paitasi alle vielä laittaa? Käsittämätöntä, aikuinen ihminenkö tässä on kyseessä???
- HEI HALOO!!!
Jos sulla kerta on lapsia kaks entuudestaan, niin mitä iihmettä sä sit tekaiset jonkun h******n raskauden? Jos tää äijä haluu sun kans elää ja leikkii pikku perhettä, ni ei siihe mtn valheita tarvii!!! Vaikuttaa siltä, kuin olisit joku 15 vuotias pentu ton toilailus perusteel.
- ramasu
Toivottavasti suuttus ja kunnolla! Toivottavasti jättäis sut lopullisesti kuin nalli kalliolle! Toivottavasti mainees menee ja kuljet lopunelämää rumanimi niskassas! SAIRAS? MEE HOITOON!
- Ei-foliohattu
Kiitos tästä kommentistta! Nyt tämä on 100 % varmuudella provo. Tuo menee jo kuitenkin Jumalan pilkan puolelle, että Jumala sallisi noin sairaan ihmisen pitää 2 lasta.
Aluksi luulin, että tämä on 85 % varmuudella provo, tai sitten teinityttö on katsonut liikaa telkkua.
Miten meinaat provoiluasi jatkaa?
Olisko Salkkareiden Isabellan matkiminen cuulia? Eli teeskentelisit loppuun asti olevasi raskaana ja sitten tietämättäsi olisitkin oikeasti raskaana?
Vai onko se sinulle liian laimeaa?
Mitäs jos synnyttäisit Alienin? Semmosen vihreen, iso päisen? - ei nalli
ramasu kirjoitti:
Toivottavasti suuttus ja kunnolla! Toivottavasti jättäis sut lopullisesti kuin nalli kalliolle! Toivottavasti mainees menee ja kuljet lopunelämää rumanimi niskassas! SAIRAS? MEE HOITOON!
Ketjun aihe on uskomaton. Ehkä laitettu vain pähkäiltäväksi kansalle. Mutta puutun sanontaan:" kuin nalli kalliolle". Alkuperäinen sanonta on, kuvaten yksinoloa, "kuin alli kalliolle".
- kvbgujycgdl
Sinulla lapsia? Noin lapsellisella ihmisellä on omia lapsia. Parempi olis jos rupeisit näihin nykyisiin lapsiisi keskittyyn etkä ihmisten kusettamiseen.
ei nalli kirjoitti:
Ketjun aihe on uskomaton. Ehkä laitettu vain pähkäiltäväksi kansalle. Mutta puutun sanontaan:" kuin nalli kalliolle". Alkuperäinen sanonta on, kuvaten yksinoloa, "kuin alli kalliolle".
aivan oikein, mun moka. siis toi sanonta. muistin väärin
- Näköjään
skhgp kirjoitti:
Jos olisi kaksi lasta jo ennestään, niin tällaista ei tarvitsisi kysellä, kun sen tietäisi jo edellisten raskauksien perusteella.
Se jo paljastaa asian provoksi joko teinityttö tai aivoton mies.
- Wittu Ilmari
vai nii, kaks lasta ennestään, ja nyt olis pitäny saada niille isä, sillä on vissiin lompakko kunnossa?!
Ei kai hän nyt ala sun lapsilles isäks, kunhan käy lykkimäs pussis tyhjäks jonnekin, kun ei aina viiti runkata, ja sä oot sopivan lähellä, toisin kuin se nainen, jota hän rakastaa, ja jonka kanssa perustaa perheen. - IITURUI
!!!!!!!!??????? kirjoitti:
Voi jee, minkälainen ihminen oikein oot.... 'ehkä mä nyt osaisin neuvolassa kusettaa, on jo kaks lasta ennestään...' salkkareitten maailma ei ole todellista, tiijätkö? Ajattelitko tyynynkin paitasi alle vielä laittaa? Käsittämätöntä, aikuinen ihminenkö tässä on kyseessä???
mÄ VEIKKAAN KYSEESSÄ OLEVAN PROVO TAI SITTEN JOKU TEINI PENTU
- 32+2
Vai on sinulla kaksi lasta jo ennestään.....hoh,hoh, hoijaaa
"Kauheeta kamalaa
18.7.2011 12:07
-71
Avaa Sulje
Tää ei ollu provo. Ja aion tosiaan tunnustaa iehelle, mitä oon mennyt tekemään, luule, että ei ees suuttuisi. On aina tähän asti ollut hyvinkin ymmärtäväinen :)
Ehkä mä nyt osaisin neuvolassa kusettaa, on jo kaks lasta ennestään... :) "
Harvinainen huono provo - .
32+2 kirjoitti:
Vai on sinulla kaksi lasta jo ennestään.....hoh,hoh, hoijaaa
"Kauheeta kamalaa
18.7.2011 12:07
-71
Avaa Sulje
Harvinainen huono provosori typo, siis harvinaisen huono
- hanki aivot
Kaks lasta jo ennestään??? Mä luulin, et kyseessä ois joku ihmeen teini, mutta ilmeisesti aikuinen nainen kyseessä. Kyllä aikuisen ihmisen pitäis tajuta ettei toista saa pakottaa tai kirirstää avoliittoon... Ei se rakkaus pakottamalla toimi.
- Ei voi olla totta
Ja tällaisella ihmisellä kaks lasta ennestään.....ei oo pahalla kohtuutta....
- salkkarit rulesko
OOT TAINNU KATTOO LAPSI LIIKAA SALKKAREITA :d :D varo vaan ettet jää kiinni ja sit ookkin raskaana.. hahahhahahahha
- Hörönaurut
Salkkareissakin huijattiin "tekomahalla"ajattelitko onnistua oikessa elämässä.???
- kalahtaaomaannilkkaa
kyll kuulostaa provolta, mutt jos ei ole, niin hohhoijakkaa mihin kaikkeen nainen alentuukaan miehen takia.
Keskenmenon feikkamisesta. Siis jos on raskaana, niin todellakaan ei menkat ala, vaan on kyse alkuraskauden vuodosta, joka pitää selvittää (toisilla tulee valemenkkoja, voi olla keskenmeno tai joku muu). Jos mies on vastuuntuntoinen ja todellakin uskoo sinun olevan raskaana, niin eiköhän hän sinut vie naistenpolille, jos alat vuotamaan verta. Ja keskenmenon jälkeen raskaushormoni ei heti laske eli viimeistään naistenpolilla (tai äityspolilla tuo huijaus tulee ilmi). Keskenmenoon liittyy paljon muutakin riippuen raskausviikoista, mutta en jaksa niitä käydä läpi.
Monen keskenmenon itse kokeena tälläinen pelleily on törkeää! Siis todella epäkypsää ja lapsellista touhua ja jopa sairasta leikkiä näillä asioilla. Eipä ole suhde kovin hyvällä pohjalla, jos tämän luokan petokseen pitää turvautua.
Jos kumppanille pitää olla todisteita raskaudesta, niin eiköhän sekin kerro jo jotain... Ei siis uskoisi pelkää sanaasi?
PS: ihmettelen vain ett miten sen raskaustestin voi tussilla väärentää niin aidon näköiseksi, että joku sen nielee....- sdfakjd
Täysin samaa mieltä kaikesta.
Aloin vaan miettiä tuota lopun kysymystäsi: "ihmettelen vain ett miten sen raskaustestin voi tussilla väärentää niin aidon näköiseksi, että joku sen nielee...."
Jos kyseessä on mies, joka ei ole koskaan ennen nähnyt raskaustestiä, niin vaikea se varmaan on myöskään tietää miltä sen pitäisi näyttää. Toisekseen jos mies on sen lisäksi tyhmä tai uskoo naisen sanan mutta haluaa vilaukselta nähdä myös raskaustestin niin sitten voi mennä läpi. Ja ehkä jos tyypit eivät asu yhdessä (avo- tai avioliitto) niin ehkä on sitten vähän halukkaampi tietämään kuinka vakavissaan se toinen raskaudestaan on?
En tiiä. Provolta nyt kuitenki vaikuttaa. - joku muu vastaa
sdfakjd kirjoitti:
Täysin samaa mieltä kaikesta.
Aloin vaan miettiä tuota lopun kysymystäsi: "ihmettelen vain ett miten sen raskaustestin voi tussilla väärentää niin aidon näköiseksi, että joku sen nielee...."
Jos kyseessä on mies, joka ei ole koskaan ennen nähnyt raskaustestiä, niin vaikea se varmaan on myöskään tietää miltä sen pitäisi näyttää. Toisekseen jos mies on sen lisäksi tyhmä tai uskoo naisen sanan mutta haluaa vilaukselta nähdä myös raskaustestin niin sitten voi mennä läpi. Ja ehkä jos tyypit eivät asu yhdessä (avo- tai avioliitto) niin ehkä on sitten vähän halukkaampi tietämään kuinka vakavissaan se toinen raskaudestaan on?
En tiiä. Provolta nyt kuitenki vaikuttaa.OMA MIELIPITEENI
Kohta tämä henkilö varmaan matkii toisten keskusteluviestiltä sanomalla ja jossittelemalla tällä lauseella "päädyt sairaalahoitoon tajuttomana yhtä nopeasti kuin tekisit aikahyppäyksen".
Liikaa sarjakuvia, elokuvia ja TV-sarjoja... - ääliökö?
*PS: ihmettelen vain ett miten sen raskaustestin voi tussilla väärentää niin aidon näköiseksi, että joku sen nielee.... * Just mietin tossa ihan samaa... Tää on jonku teini pellen sekoiluja! Ei oikeesti tällästä voi olla.. ja paskat sillä mitää 2 lasta oo... Ja jos näin on nii säälin niitä!!!! Tuallanen äiti ei ansaitse lapsia, anteeks vaa!
- Prostituutio ok
Ei muuten alennu nainen tämmöiseen miehen takia. Ihan menee naisen oman edun tavoittelun piikkiin. Vähän liian läheltä liippaa omia kokemuksia naisista miten ne pystyy tekemään törkeitä asioita ihan "rakkauden" nimissä. Lopulta asiat selviää, että nainen kokoajan ajoikin vain omia etujaan ja naamioi kaiken suureksi rakkaudeksi. Miehet vaan lankeaa vuodesta toiseen näihin huijareihin ja niitä on paljon. Älkääkä haukkuko miehiä sen takia tyhmiksi jos ne luottaa omaan rakkaaseensa.
- rterye
joo, mistähän tuommoisia miehiä löydät?? vai vielä vie naistenpolille, mikähän gunekologi sen pitäisi olla. Ja ei kai se mies tiedä mitään kenenkään vuodoista. hohh hoi jaa
- Emmanuellee
ääliökö? kirjoitti:
*PS: ihmettelen vain ett miten sen raskaustestin voi tussilla väärentää niin aidon näköiseksi, että joku sen nielee.... * Just mietin tossa ihan samaa... Tää on jonku teini pellen sekoiluja! Ei oikeesti tällästä voi olla.. ja paskat sillä mitää 2 lasta oo... Ja jos näin on nii säälin niitä!!!! Tuallanen äiti ei ansaitse lapsia, anteeks vaa!
mä kyl vähän veikkaan et jos on tyhmä mies eikä oo nähnyt ennen raskaustestiä, niin sen vois onnistua tussilla väärentämään... en oo varma.
ihan tajutonta touhua tällänen. jos se mies ei sun kaa halua asua niin so what? luuleks et se haluu ikinä enää sua nähdäkkään kun jäät kiinni tosta petoksesta. aika lapsellista.. ootkohan muuten lapsi vielä, joka nähnyt hurjia juttuja salkkareista.. eikai maailmassa voi olla noin idiootteja ihmisiä... anteeksi nyt vain.
- arGHHhhhhhh
Voi herrajumala, että voi olla ajattelematonta toimintaa!!!! Nyt menet HETI ja kerrot mitä olet tehnyt. Ja toivonpa, että suhteenne loppuu siihen. Sitten mentet kiltisto kotiin kasvamaan. EI IHMISELLÄ = VAUVALLA = LAPSELLA (vaikka sitä ei olekaan) voi noin leikkiä.
Olet ilmeisti hyvin nuori. Sukupuolisuhteisiin tulisi ryhtyä vasta sitten, kun on siihen henkisestikin kypsä. Ei se leikkiä ole; seksuaalisuuden tärkeä tarkoitus on suvun jatkaminen, se muu puoli siinä on juuri siksi, että ihmislaji säilyisi.- 0262+78
Just, olen samaa mieltä. Lisäyksenä vaan, että MIEHELLÄKÄÄN ja hänen tunteillaan EI SAA leikkiä noin. Mies ajattelisi hänen lapsensa kuolleen jo ennen syntymää.
Toivottavasti tuo aloitus on provo!
- ;))))))))))
Provo mikä provo
- näinkin käynyt
Voi olla tuo edellinen provo.Mutta minut huijattiin naimisiin tuollaisella tempulla,selvisi häiden jälkeen ettei edes voi tulla raskaaksi.
- kerroppa
näinkin käynyt kirjoitti:
Voi olla tuo edellinen provo.Mutta minut huijattiin naimisiin tuollaisella tempulla,selvisi häiden jälkeen ettei edes voi tulla raskaaksi.
Olisi kiva ihan mielenkiinnosta tietää oletko edelleen naimisissa tämän naisen kanssa?
- soppaatia
näinkin käynyt kirjoitti:
Ystävämies vei kunniallisena miehenä vihille paksuksi paukahtaneen tyttöystävänsä, vasta myöhemmin selvisi, että raskaus oli ollut jo paljon pidemmällä, ja aviomies ei voi olla isä... Melko soppahan siitä syntyi. Eli elävästä elämästä löytyy vastaavia tapauksia vaikka kuinka.
- huono sellainen
Voi provojen provo. Huono. Liian ilmeinen.
- asdasdasddsasdasdsad
voi vittu mikä isabella :DD
- ramasu
mut hei, isabellaha ol kuitenki raskaana, eli kopsahi pila ommaan nilikkaan :D
- Voivoivoivoivoi...
Joopa joo. Miten kauan valhetta on kestänyt? Jos vasta sen kuukauden-pari tms niin sanot vaan vaikka et oli väärä hälytys tms, testi näytti väärää, menkat tuleekin.
Itse pari kertaa tehnyt eri merkkien raskaustestin ja siinä häilynyt epämääräinen hailakka punainen viiva, joka on sitten pitänyt käydä paniikin kanssa tarkastuttamassa lääkärissä verikokeella (ei raskautta, vaan erittäin epäselvä testi! ja vahinkoraskauden pelon aiheuttama stressi vei menkat melkein kolmeksi kuukaudeksi...)Tosin jos näyttämäsi viiva on ollut kirkkaan punainen tussaus, niin ei hyvä.
Toisekseen, kaikki miehet eivät suostu muuttamaan yhteen vaikka tulisi raskaaksi. Itse keskustelin miesystäväni kanssa ennen seksielämän aloittamista siitä, että mitä jos tulisin raskaaksi vahingossa (mulla kun on imeytymishäiriö ja hormonaalinen ehkäisy ei saavuta samaa tasoa kuin normaaleilla ihmisillä..) ja kumia ei viitsi silti vakisuhteessa käyttää.. Mies totesi, että ei hän mua vihille veisi tai yhteenmuuttaisi, mutta vastuunsa kantaisi silti.
Eli tiivistettynä = suunnitelmasi tyhmyydellä ei ole rajoja. Sori vaan. - ozokka
Onpas rehellisellä pohjalla oleva suhde! Voihan sitä rakentaa valhetta valheen päälle, jos niin tahtoo. Jossain vaiheessa sekin korttitalo romahtaa.
Huomaatko, ettet ole kovin suosittu tässä keskustelussa tällä hetkellä? 21 miinusmerkkiä tähän mennessä. Entäpä, jos kokeilisit rehellisyyttä? Jos kaveri ottaa ja jättää sen jälkeen (hyvin paljon mahdollista, voi olla pientä luottamuspulaa), niin kokeilet tulevaisuudessa uudessa suhteessa puhtaalta pöydältä toisin keinoin. Et taida kovin vanha vielä olla, harjoitteluaikaa riittää. Tsemmpiä!
Peeässä: Ihmistä ei voi väkisin itsellään pitää. Tässä yhteiskunnassa yhteisolo perustuu molemminpuoliseen vapaaseen tahtoon. - lapseton2011
Nykypäivänä näitä "ollaan yhdessä vain lapsen/lapsien takia" suhteita näkee aivan liikaa! Esimerkkinä naapurissani aikoinaan asunut perhe. Nainen tuli vahingossa raskaaksi ja ainoastaan tämän syyn takia nainen ja mies muuttivat yhteen ja olivat olevinaan kuin oikea pariskunta.
En edes pysy laskuissa mukana kuinka montaa riitaa sitä sai olla kuulemassa kerrostalon seinien lävitse tms. rappukäytävässä. Tässä järjestelyssä lapsen hyvinvointi ja onnellisuus jäivät täysin toissijaisiksi, sillä pääroolia näyttelivät vanhempien väliset riidat joita setvittiin joskus jopa keskellä yötä. Kun mies uhkasi lähteä tästä suhteesta, niin nainen asetti ukaasin: et näe lastasi, jos lähdet.
Jos olisit oikeasti raskaana ja muuttaisitte yhteen vain lapsen takia, niin tuskin haluaisit elämäsi olevan yllä mainitun kaltaista?
Kyllä yhteenmuuton, kihloihin/naimisiin menon täytyy perustua jollekin muulle kuin lapsen saamiselle.
Ja voin vain kuvitella poikaystäväsi reaktion jos ja kun hän saa tietää, ettet koskaan ollutkaan raskaana... Älä perusta suhdettasi valheille!
Jos poikaystäväsi ei suostu muuttamaan kanssasi yhteen ilman lasta, niin joko hän ei ole siihen valmis tai sitten hän ei tahdo vain yksinkertaisesti muuttaa kanssasi yhteen. Olemattoman lapsen odotus ei varmastikaan tee loppupeleissä suhteellenne hyvää...- pi-ci
Hyvä pointti tässä. itselleni vahinko kävi pillereistä ja kumista huolimatta ja silloin rupesin tosissaan miettimään ensin vaihtoehtoja pidänkö vai en ja lapsen isänkin kanssa siitä keskustelimme. kun päädyimme pitämiseen, piti ruveta minun itsekseni miettimään että onko parisuhteemme hyvällä pohjalla perheen perustamiseen.
No, erosin lapsen isästä, mutta vastuutaan kantaa edelleen niin hyvin kuin taitaa. Ei olisi ollut oikein lastamme kohtaan että olisimme jatkaneet yhdessä asumista ja oloa ja ainaista riitelyä. LAPSEN TAKIA PARISUHTEESSA OLEMINEN ON AINA VÄÄRIN LASTA KOHTAAN. Lapsi vaistoaa jos äiti ja isä ei rakasta toisiaan vaikka riideltäisiin vain silloin kun lapsi ei ole paikalla.
- genwpnpnepnhp
Hei daa! Ei noin typerä juttu voi olla muuta kuin provo.. Mutta oot kyllä yksi saatanan idiootti, jos tosissani tuommoista menet tekemään.. Säälittävintä mitä olen täällä koskaan lukenut..
- lilac pompom
kattonu liikaa salkkareita ja gleeta viimeaikoina?
Oikein naurattaa, oli provo tai ei, koska tämä toimi minulle, keskenmenot ja kaikki teeskenneltiin, ja lopulta jäi pillerit pois ja oikeasti paksuna. Poika 6 v on nyt äitinsä kanssa asumassa.
FIksu en tässä asiassa ollut, olin nuori, tyhmä, ja erittäin pihalla.
Keskenmenon tyttö teeskenteli edessäni, jotenkin se oli hyvä ratkaisu hänelle. Lääkärikäyntikin tuli kuulemma tehtyä. Kyllähän sitä tiesi silloin jo että valetta se on, mutta kasvatuksen seurauksena ei ilman todisteita saanut koskaan syyttää. Hyvähän käytäntö tuo on muuten, mutta lapsena kun on epävarma, olin siis varmaankin kuudentoista, ei sitä aina edes osaa ymmärtää asioiden vakavuutta. Varsinkaan kun ei ole asiat muutenkaan kovin hyvin, eikä ole johdatusta keneltäkään vanhemmalta.
Siitä sitten muulla manipulaatiolla jäin kiikkiin ja lopulta sain lääkäristä pillerit masennukseen että varmasti jaksoin tätä suhdetta. Raskaana olleessaan tajusin mitä on tapahtunut, jäi mielialalääkkeet siihen paikkaan ja lähdin menemään. Ei tuntunut niin pahalta, koska tilanteen huomioon ottaen, akka kyllä ansaitsi sen. Lapsi on siten eri asia, mutta tilanne piti hoitaa kerrallaan. Ensin ulos, ja sitten lapsi.
Kyllä sinä kiinni jäät lopulta, vaikka menisi vuosia, ja sitten olet se paska joka teeskenteli raskaudet ja niin edespäin. Kyllä kaltaisellesi aina seuraa löytyy, mutta ei sitä seuraa jonka kanssa vietetään elämä onnellisesti ja fiksusti. Sitä ei kukaan onnekseni vienyt minulta koskaan, ihmisyyttäni, vaikka erittäin lähellä on käyty.- 2323dc
"Kyllä sinä kiinni jäät lopulta, vaikka menisi vuosia, ja sitten olet se ***** joka teeskenteli raskaudet ja niin edespäin. Kyllä kaltaisellesi aina seuraa löytyy, mutta ei sitä seuraa jonka kanssa vietetään elämä onnellisesti ja fiksusti. "
Hyvä pointti. Jotenkin tuntuu, että jotkut nykyään kuvittelevat ettei teoilla ole ihan oikeita seurauksia. Että kaikesta selviää lopulta kuin koira veräjästä. Mutta ei se todellisuudessa mene niin. Valinnoilla on seurauksensa ja niin makaa kuin petaa. Kun jotain tuollaistakin on tehnyt, niin se seuraa loppuelämän: tekoa ei saa tekemättömäksi. Siinäkin olet oikeassa, että tyttö joutuu tuollaisine tempauksineen varmasti sillä uralla, jossa rimaa kumppanien suhteen joutuu väistämättä laskemaan. Eli kohti pohjakosketusta matkalla. Mutta itseäänhän vain voi sitten syyttää, kun köli ottaa kosketuksen pohjamutaan. Harmillista on, että näissä mutasarjan säädöissä on usein myös niitä viattomia kärsijöitä: lapsia. - biglooooovvee
Rakastan larethin viisaita kommentteja.
- 24
Sanon vaan, että älä ala leikkii viattoman lapsen elämällä. Et hankkiudu raskaaksi ittes takia, se olis maailman itsekkäin teko. Mä en käsitä tollasia ihmisiä. Ihan totta hei, järki käteen nyt.
- yääkääk
oikeesti ottaa päähän nää läheisriippuvaiset paskiaiset jotka yrittää kampittaa toisen vaikka väskisin:( toivottavasti paljastut ja poikaystäväsi tajuaa että olet pimee:(
- ai niin
Kampittaa? Väkisin? :/ Eiköhän miehellä ole Omatkin Aivot ettei ole toisen kanssa PELKÄN lapsen takia tai raskauden. Silloin voisi katsoa mies peiliin jos ei välitä toisesta ja silti esittäisi jotain. Vaikka nuorena moni tekeekin kaikenlaisia yhtäkkisiä päätöksiä.
Eiköhän aika moni ihminen tarvitse toista, ihminen on sosiaalinen, harva on täysin riippumaton muista. Onhan ne vakisuhteilijatkin toisen kanssa jatkuvasti, eivätkö he ole muka riippuvaisia sitten. Miehillä tuntuu olevan aina Joku tai jopa monta kierroksessa... eikö se ole sitä ettei voida olla koskaan yksin.
Enpä lähtisi ihan heti määrittämään muita "pimeiksi" jos ei tunne muuten. Jeps. - 19+12
ai niin kirjoitti:
Kampittaa? Väkisin? :/ Eiköhän miehellä ole Omatkin Aivot ettei ole toisen kanssa PELKÄN lapsen takia tai raskauden. Silloin voisi katsoa mies peiliin jos ei välitä toisesta ja silti esittäisi jotain. Vaikka nuorena moni tekeekin kaikenlaisia yhtäkkisiä päätöksiä.
Eiköhän aika moni ihminen tarvitse toista, ihminen on sosiaalinen, harva on täysin riippumaton muista. Onhan ne vakisuhteilijatkin toisen kanssa jatkuvasti, eivätkö he ole muka riippuvaisia sitten. Miehillä tuntuu olevan aina Joku tai jopa monta kierroksessa... eikö se ole sitä ettei voida olla koskaan yksin.
Enpä lähtisi ihan heti määrittämään muita "pimeiksi" jos ei tunne muuten. Jeps.No tuollaisen teon jälkeen voi kyllä määritellä vaikka miksi, vaikkei ikinä edes näkisi ko. ihmistä! Ja kyllä siinä nyt aikamoinen sydämettömyys saa olla miehelläkin, että pystyy eroamaan, jos lapsi tulossa..... Ei kaikkia asioita aina aivoilla ajatella.
- Liana-Maarina
Olet kyllä oikeilla jäljillä, eihän miestä papin eteen saa, kuin kertomalla, että pullat on uunissa.
Nyt on muutama karikko, jotka täytyy koittaa väistää
1. aina kun tuleva miehesi alkaa puhua avioehdosta, houkuttelet hänet makkariin, missä annat kunnon hoidot kaikilla mausteilla. Kokemukseni mukaan miehen pillun himo ajaa hänen talousvaistojensa ohi.
2. jos hän jostain syystä saisi päähänsä kyseenalaistaa, onko toukka todella hänen, puhkea näyttävästi kyyneliin. Kun miehesi sitten tarjoaa nenäliinaa, otat taas ykkös-kohdassa mainitun makkari-metodin käyttöön.
3. jos miehesi epäilee, ettei sinussa ole ainesta kodin hengettäreksi, lupaa, että ruoka on valmiina kun mies tulee töistä. Kun työpäivän jälkeen miehesi astuu kodin ovesta sisään, olet makuuhuoneessa kontallasi (ilman pikkuhousuja), ja huhuilet, että ruoka paloi pohjaan, mutta jälkkäri olisi valmiina. Ainahan kotipizzasta voi sitten tilata hiukopalaa.- ramasu
Voi juma ::DDD ja tää "apua" pyytävä muija varmasti tekkööki jus ohjeittesi mukaan :DD
- Ole Nainen!
WTF!?!
Pikku vinkki: sä kuljet aivan väärässä miesseurassa.... - 32
parhaat naurut :D
- sarkasmia ei tajuta
Ole Nainen! kirjoitti:
WTF!?!
Pikku vinkki: sä kuljet aivan väärässä miesseurassa....Tuon viestin kirjottaja varmasti olikin aivan tosissaan.....
- Emmanuellee
hahah, kyllä kai kaikki ymmärtää tän sarkastisuuden.. :D
- @@@@@@@@@@
Sairas AKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 2332234234
Auttakaa? Et sinä ansaitse kenenkään apua tuollaisen tempauksenjälkeen. Sanot että oli tyhmää tehdä noin. No kyllä se toki tyhmääkin oli, mutta entä moraalitonta? Alhaista? Halveksittavaa?
- ei voi olla!!!
Ootpa tyhmä ja itsekeskeinen lehmä! Mistä tollasia otuksia tulee?!?!
- Miten kehtaat???
Toi on oikeasti sairasta, miten edes sait tuollaisen idean päähän. Suosittelen kertomaan rehellisesti ja kärsimään seuraukset, minkä ansaitset. Olen ihan häkeltynyt, et tollaisia ihmisiä on vielä. No toisaalta on pahempiakin. Ja omapa on elämäsi minkä pilaat.
- Seilamo
Kiitos!
Luulin, että olen idiootti, mutta en ilmeisesti olekaan. - ei voi käsittää
Ehkä se mies ei halua muuttaa kanssasi yhteen ja ehkä haluaa lasta kanssasi vielä vähemmän, enkä ihmettele yhtään, olet varmaan suhteessa yhtä sairas! itse vihdoin onnellisesti raskaana pitkän yrittämisen jälkeen, se raskaaksi tuleminen kun ei ole mikään itsestään selvyys tai se etä lapsi syntyy maailmaan! ainoo vaihtoehto on kertoo totuus! ainoa vaihtoehto on kohdata oma typeryys ja kertoa totuus, miten edes voisit elää rakkaasi kanssa jos et ole rehellinen hänelle, tai älä ainakaan vaadi rehellisyyttä myöskään häneltä jos et itse ole rehellinen... mene itseesi!
- Älkää haukkuko
Ihmettelen että aikuiset ihmiset haukkuvat palstoilla toisia ja nuoria ihmisiä... SE vasta onkin erikoista. Miksi kiusaatte netissä monia keskustelun aloittajia. AIka usea tekee elämässä virheitä ja varsinkin nuorena. Eiköhän se mieskin itse osaa päättää muuttaako toisen kanssa yhteen, myös välittämisen vuoksi. Tuskin kaikki pelkän raskauden vuoksi muuttavat.. jos muuttavat niin sekin on oma valinta. Ei kaikki ole niin lopullista myöskään..
Joskus pitää antaa muille anteeksi eikä jatkuvasti moittia ja paheksua. Se vasta onkin tympeää. Eiköhän aloittajakin jo katunut. On paljon pahempiakin asioita maailmassa. Varmaan aloittaja kaipasi toista lähelle. Kuitenkin miehillä on omatkin aivot vai mitä?! Uskon että osa ihmisistä ottaa opiksi jos velehtelee... Miehillä on vaan kauhea sitoutumisen pelko kun tästä jutusta saadaan ns. hysteerinen kohtaus. Ja tulee uusia tilaisuuksia olla raskaana jos se siitä on kiinni... Eri asia jos mies ottaisi liian raskaasti sen, ettei olekaan raskaana, mutta olisiko siinä pieni itsekkyys. - ramasu
Älkää haukkuko kirjoitti:
Ihmettelen että aikuiset ihmiset haukkuvat palstoilla toisia ja nuoria ihmisiä... SE vasta onkin erikoista. Miksi kiusaatte netissä monia keskustelun aloittajia. AIka usea tekee elämässä virheitä ja varsinkin nuorena. Eiköhän se mieskin itse osaa päättää muuttaako toisen kanssa yhteen, myös välittämisen vuoksi. Tuskin kaikki pelkän raskauden vuoksi muuttavat.. jos muuttavat niin sekin on oma valinta. Ei kaikki ole niin lopullista myöskään..
Joskus pitää antaa muille anteeksi eikä jatkuvasti moittia ja paheksua. Se vasta onkin tympeää. Eiköhän aloittajakin jo katunut. On paljon pahempiakin asioita maailmassa. Varmaan aloittaja kaipasi toista lähelle. Kuitenkin miehillä on omatkin aivot vai mitä?! Uskon että osa ihmisistä ottaa opiksi jos velehtelee... Miehillä on vaan kauhea sitoutumisen pelko kun tästä jutusta saadaan ns. hysteerinen kohtaus. Ja tulee uusia tilaisuuksia olla raskaana jos se siitä on kiinni... Eri asia jos mies ottaisi liian raskaasti sen, ettei olekaan raskaana, mutta olisiko siinä pieni itsekkyys.Säki vaa puolustelet tollasta niljakasta. Kyllä se pittää asiat sannoo iha suoraan jos on jottain sanottavaa. Ikinä kukkaan mittään tajuu jos ei välistä tuu sitä kritiikkii. Elämä o mitä o ja jos sä nyt kirjotat jonnekkiin jotain ni sä tuut saamaa siit nii kritiikkii ko jotain positiivista, mut tässä ei aiheessa ei oo mitää positiivista. Sairasta tollane että halutaan toine vaikka sitte väkisi koittaa saada saman katon alle!
- Ole Nainen!
Älkää haukkuko kirjoitti:
Joskus pitää antaa muille anteeksi eikä jatkuvasti moittia ja paheksua. Se vasta onkin tympeää. Eiköhän aloittajakin jo katunut. On paljon pahempiakin asioita maailmassa. Varmaan aloittaja kaipasi toista lähelle. Kuitenkin miehillä on omatkin aivot vai mitä?! Uskon että osa ihmisistä ottaa opiksi jos velehtelee... Miehillä on vaan kauhea sitoutumisen pelko kun tästä jutusta saadaan ns. hysteerinen kohtaus. Ja tulee uusia tilaisuuksia olla raskaana jos se siitä on kiinni... Eri asia jos mies ottaisi liian raskaasti sen, ettei olekaan raskaana, mutta olisiko siinä pieni itsekkyys.Henkilökohtaisesti ei ole mitään anteeksi annettavaa ko. henkilölle. Mutta tuollaisesta asiasta fuulaaminen on kyllä jo sen tason tyhmyyttä, että hävettää olla nainen.
Jokainen juu tekee virheitä ja varmaan valehteleekin joskus. Mut virheet ja täysääliöisyysmäisyys on kaks eri asiaa. Eiköhän meillä "moittijoillakin" ole oikeus mielipiteisiimme ja jos on kovin pikkusieluinen ei kannattane kirjoitella "pikku lipsahduksiaan" julkisilla sivustoilla..... - Katso peiliin
ramasu kirjoitti:
Säki vaa puolustelet tollasta niljakasta. Kyllä se pittää asiat sannoo iha suoraan jos on jottain sanottavaa. Ikinä kukkaan mittään tajuu jos ei välistä tuu sitä kritiikkii. Elämä o mitä o ja jos sä nyt kirjotat jonnekkiin jotain ni sä tuut saamaa siit nii kritiikkii ko jotain positiivista, mut tässä ei aiheessa ei oo mitää positiivista. Sairasta tollane että halutaan toine vaikka sitte väkisi koittaa saada saman katon alle!
Mies on itse muuttanut, ei väkisin kukaan muuta! Vapaa tahto. Pääsee muuttamaan myös pois jos on itse väärästä syystä muuttanut mielestään.
Ai sairasta. Sairasta on tämä mollaus ja haukkuminen nimityksillä mitä suomalaiset tekee toisille! Valehtelu on väärin, mutta uskon että ap. on itse tiedostanut asian.
Oletko sinä tehnyt koskaan mitään hölmöä nuorena. Jos et, niin aikas pyhimys olet sitten. Melko tosikkomaista puuhaa myös nämä palstajutut. Ihan kuin mies olisi joku tahdoton ja aivoton, eikä edes välittäisi toisesta jos muuttaa yhteen... Olisi aika törkeää muuttaa yhteen jos ei edes välitä toisesta yhtään, vaan pelkästä lapsesta. Ihan kuin mies ei itse olisi osannut edetä suhteessa muutenkaan. Tai kertonut jos ei välitä. Jotkut (eivät kaikki) miehet ovat muutenkin aika pinnallisia joskus.
- aitokeimo
voivittu on rasvainen vittu
- Tässä vastaus
"Helppohan se tosiin on vaan sanoo, että menkat alko, että en oo enää raskaana..."
No kerroit vastauksen itse. Se siitä! Ja kyllä se siitä. Ehkä rakkaus tekee joskus tepposia/kepposia, kun toisen kanssa haluaa olla... :/ Olet varmaan nuori vielä. Ehdit olemaan ensikerralla rehellisempi. - hahaahaa
Toivon, että miehesi löytää pian jonkun arvoisensa naisen. HALPA!
- ....................
Ei sulla ole kuin yksi vaihtoehto: kertoa suoraan valehdellees. Ja siin kohtaa hyvin tod.näk. tein suhde on ohi, mutta parempi se kuin suhde, jossa tollasii muka-pitää valehdella tms.. Keskenmeno on ehkä helppo feikata nyt, mutta mitäs sitten, jos joskus raskaudut oikeasti ja neuvolassa ko kysytää entiset raskaudet (myös keskeytyneet) eikä missään olekaan mustaa valkoisella keskenmenosta. Sen yhteydessä ko käydään aina lääkärillä, ettei jää mtn kohtuun ja tuu tulehduksii.
Jos kuitenkin oot oikeasti oppinut tuosta nyt jotain, niin pakokeinokin löytyy.. Varaa neuvola-aika ja menkää yhdessä, neuvolatäti ko kertoo ettet olekaan raskaana, niin ole hämilläs. Raskaustestit valehtelee hyvin usein ja ellet oo sanonut käynees neuvolassa varmistamassa niin kyse on vain valehdelleesta raskaustestistä. Siis miehellesi. Sulla pitäisi tässä kohtaa olla niin kaamee olo ettet pystyisi ees jatkaan suhdetta valhees kanssa.. Sairasta, jos pystyt.- Vähän faktaa
Raskaustestit valehtelee tosi harvoin positiivisen tuloksen! Perustuvat istukkahormonin määrään veressä, ja jos näyttää plussaa, niin raskaus on todellinen. Sen sijaan voit kyllä saada väärän negatiivisen tuloksen, kun teet testin liian aikaisin, ja hormonia ei ole vielä riittävästi. Sen sijaan hyvin moni raskaus keskeytyy heti alkuvaiheessa, ja mitään raskausoireita ei kerkiä edes tulla, kuukautiset alkavat vain pari päivää myöhässä ja ehkä hieman runsaampina. Tiedän asian, koska olen ollut tutkimuksissa alkuraskauden keskenmenojen takia. Mulle jopa lääkäri sanoi, että turha sitä testiä on edes heti tehdä, koska keskeytyminen on niin yleistä. Ja mitään merkkejä ei naisen elimistöön jää, että on ikinä sitä viikkoa-kahta raskaana ollutkaan. Eli täydestä menisi selitys, että kuukautiset alkoivatkin...
- 20+2
Vähän faktaa kirjoitti:
Raskaustestit valehtelee tosi harvoin positiivisen tuloksen! Perustuvat istukkahormonin määrään veressä, ja jos näyttää plussaa, niin raskaus on todellinen. Sen sijaan voit kyllä saada väärän negatiivisen tuloksen, kun teet testin liian aikaisin, ja hormonia ei ole vielä riittävästi. Sen sijaan hyvin moni raskaus keskeytyy heti alkuvaiheessa, ja mitään raskausoireita ei kerkiä edes tulla, kuukautiset alkavat vain pari päivää myöhässä ja ehkä hieman runsaampina. Tiedän asian, koska olen ollut tutkimuksissa alkuraskauden keskenmenojen takia. Mulle jopa lääkäri sanoi, että turha sitä testiä on edes heti tehdä, koska keskeytyminen on niin yleistä. Ja mitään merkkejä ei naisen elimistöön jää, että on ikinä sitä viikkoa-kahta raskaana ollutkaan. Eli täydestä menisi selitys, että kuukautiset alkoivatkin...
Raskaustesti saattaa näyttää plussaa myös, jos sairastaa esim. munasarjasyöpää (hcg-pitoisuus nousee silloinkin) eli ei hätää, aloittajahan voikin sitoa miehensä syövän varjolla itseensä sitten kun maha ei alakkaan kasvaa! Kyllähän kuoleva nainen ansaitsee saada asua viimeiset vuotensa rakastamansa miehen kanssa.......
Sairasta touhua... :(
- JuuttaanPerkele!
Ai vitun nuija!
Ilmeisen samaa sukuhaaraa olet erään tutun kanssa joka otti ja reijtti kortsupaketin kun ei miestä tuntunut lapsentekotouhut kiinnostavan kuin harjoittelumielessä. - toukka-poliisi
Eihän nää tarinat vaan ole totta???!!!!??!!! Ihan sairasta ihmisen hyväksikäyttöä ja uuden elämän aliarvioimista...huh huh... Kyllä se lapsi taas kiittää viisaita vanhempiaan, kun ei oikeestaan isiä kiinnostais olla isi eikä oikeestaan kyseisen emännän kanssa olo ole vielä ihan varmaa.... VOI VOI ripustushaluisia ihmisiä...kuinka paljon vahinkoa tuostakin syntyy..
- Kyllästynyt provoilu
Provo,älkää ihmiset vaivaituko vastaamaan! Kukaan ei VOI olla näin typerä!!!!!
- ramasu
Eli siis olet joku keskenkasvuinen kakara, ikää ehkä just se 15v ainahii henkiseltä puolelta ? :D Jos ukko haluis sun kans muuttaa yhteen ni se sitte muuttais ku aika tuntuu oikeelta. ja jos teill niitä lapsiiki o kaks entuudestaa ni mikset leiki niiden kanssa pikkuperhettä, vai eiks sul oo niitä ? Annan ystävällisen vinkin: KASVA AIKUISEKSI!
- Ole Nainen!
En KOSKAAN vastaa mihinkään ketjuihin, en edes lue mitään. Tämä osui nyt poikkeuksellisesti silmään tuosta etusivulta.
Kuvailen muutamalla sanalla tekoasi:
idioottimaista
halpamaista
äärettömän epäkypsää
mainitsinko jo idioottimaista
Jospahan kasvaisit ihan ensin aikuiseksi ja alkaisit sitten miettiä perheenlisäystä. Maailmassa on paljon naisia ja pariskuntia, jotka yrittävät vuosia saada lasta. Ei, minä en kuule heihin enkä ole katkera.
"Ei ole vaihtoehtoja ja olet jo niin syvällä tarinassa...." Voi herramunjee. Ja kaiken muun hyvän lisäksi viitsit porata valehteluasi ja ääliöimäisyyttäsi täällä.
Tuollaisten ajattelemattomien ja epäkypsien naisen alkujen vuoksi miehet sitten tekevät yleistyksiään.
Annan silti neuvon:
Ota se pää nyt tässä vaiheessa sieltä pensaasta ja ole rehellinen (mieti hetki, jos se armaasi fuulais sua jossain vastaavassa asiassa linssiin samalla lailla.....) Vaihtoehtoja tässä maailmassa on niin kauan, kun sä hengität. Ja jos sä haluat sen ukon kanssa olla, sä et voi toimia noin. Joku raja.- jahas-
Mikäs sinä olet muita tuomitsemaan?! Oletko joku yli-ihminen vai?
- 16+7
jahas- kirjoitti:
Ei todella tarvitse olla yli-ihminen voidakseen tuomita tuollaisen teon. Oletko sinä jotenkin yksinkertainen, kun et pidä tekoa kamalana?? Vaiko kenties käyttänyt itse samaa kikkaa?
- Ole Nainen!
jahas- kirjoitti:
En todellakaan!! Sanoinko niin?
Olen pakanan perkele ja tehnyt montakin virhettä ja jopa loukannut muutamia ihmisiä aika pahasti. Ja löisin 200 prosentin varmuudella rahani likoonsen puolesta, että virheitä tulen vielä tekemäänkin.
Mutta joku raja.
Voit silti vapaasti tuomita minut mielpiteestäni.
- )(//&)/&%/&)(¤%#/&#/
Just-joo! Mie olen aina sanonu, että akat on HULLUJA! Wanhat sano, että heleponpi on kaitseta kappa kirppuja kö kilunen akka! Kiluillaan ollessaan keksitään vaikka tikusta asiaa, että saatais pässi narutettua. Sit jälkipäitten pjazga nakataan pellolle ja sisso! Kumpaaki hatu-potuttaa ja toista häwettää, ettei ihimissiin ilimoile ilikiä näyttäytyy.
..Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkl!- Kauheeta kamalaa
hAISTA paska stadinhomo
- to aikamalaa
Kauheeta kamalaa kirjoitti:
hAISTA paska stadinhomo
aika kaukana saa stadista asua että tuollaista murretta vääntää... typerä teini!
- Reilu peli
Just joo.
Luulis jo tommosen typerän tempauksen kertovan sulle itelleskin, miksi poikakaveri ei halua muuttaa yhteen. Mutta jos se on sulle vielä epäselvää, niin sanotaan ihan suomeksi. Olet epäkypsä, lapsellinen, valehteleva ja mieleltäsi kaikin puolin vastenmielinen ihminen. - ..-..
HAHAHAHA. Hienoa nainen, hienoa.
Täähän alkaa menee ku salkkareissa, teko mahaa pelii vaa. - agiuipiy9
Kuka näitä oikein keksii, ja mitkä ovat tarkoitusperät?!
Tuntuu että Suomi24:n sähköpostille mennessä on aina uudet "usko tai älä" -jutut, joilla saadaa ihmiset kirjoittelemaan. Ja taas onnistui...
Itse joitain lapsia synnyttäneenä ja näin ollen eri testejä käyttäneenä muistelisin, että testiliuskassa on jo yksi viiva valmiina ja -jos on onni suonut- myös toinen raskaanaolon merkiksi. Viiva on muovin takana, niin ettei siihen piirrellä samanlaisia kaveriksi. Jos satuin muistamaan väärin, ettei muovia välissä olekaan, niin kosteaan huopamaiseen liuskaan ei piirrellä tussilla ilman että se leviää ja pilaa koko liuskan.
Älkää miehet uskoko kaikkea, mitä teille "totena" kerrotaan, ei me naiset niin pahoja olla kuin mitä näillä sivuilla annetaan ymmärtää. Suomen baareissä on ihan riittävästi näitä "oli elämän valttikorttit mulla kerran kourassa"-tyyppejä, jotka on mokanneet ja yksin jääneet ! - jarska_67
Onhan toi sairasta,hanki ammatti apua. Salatut elämät jyrää näköjään oikeassakin elämässä.....
- Fiktiobaby
Pitäisiköhän sinun vähän rajoittaa sitä Salattujen elämien katsomista?
- oikeesti vituttaa
Onpa säälittävin keskusteluprovo mitä ylläpito on ikinä keksinyt.
Ette kai te oikeasti usko, että edes 17 kesänen pissis voisi olla noin
idiootti.
YLLÄPITO : OIKEESTI, ETTEKÖ KEKSI OIKEANLAISIA KESKUSTELUNAIHEITA!! - Yx mies
Voi jumankavita minkä menit tekemään. Miehenä kun asia seliviis>>ja varmasti selviää. Se olis lähtö siltä istumalsta >asusin sit yhdessä taikka en. Eihän kukaan tuollaista tee.
Sinulla tulee vielä olemaan tuskaiset paikat >usko minun sanoneen. Koska kaikki selviää>>oletko koskaan ollut raskaana.
"Sen tosiaan niittää minkä kylvää" - hohhoohooo
joku 13 v teini täällä tarinoi:D:D
- Neitonen_19vee
No silloin ku kuukautiset alkaa. :D
Aina raskaustestitkään ei ole oikeassa, ja yleensähän ne pitää tehdä kahdesti varmistuakseen.
Esität vaan ihmettynyttä ja tokaset että ois pitänyt tehdä kahdesti raskaustesti. :P- Mies 28v
Oho oho 19v, yksi mulle kiitos.
- joopajoohohhoijjaa
No just. Provo. ja jos ei, niin herranjumala osaa ihmiset olla tyhmiä!!!! Mitkä edellytykset on parisuhteelle, jos toinen pitää valheilla saada jatkamaan itsensä kanssa? Varmasti ottaa ukko ritolat ja lähtee, kun kerrot valehdelleesi ja se on sinulle aivan oikein. Tekstisi perusteella olet joku max.16v.
- hmm-
"Mitkä edellytykset on parisuhteelle, jos toinen pitää valheilla saada jatkamaan itsensä kanssa?"
Eihän se mies nyt ihan tahdoton voi olla? Tässä pinnallisessa maailmassa ei kyllä monia miehiä kiinnosta kuin naisten ulkonäkö ja tausta muutenkin.
- - 89 +
Provo tai ei, tällaisia ihmisiä kyllä löytyy joten hyvin tämä totta voi olla... valitettavasti...
- Antero767
Provona aika klassinen ja hyvä aihe, menee aina kaupaksi.
Positiivisena puolena kirjoitusasu, sopivasti "teiniä ja tuskaa" sekä epätietoisuutta.
Teillä on tulevaisuutta provoilijana, konkarit ja muut provoilijat antavat yrityksestä hyvät pisteet. Hyvin usein sortuu verbaalikikkailuun mutta sait pidettyä tuon kurissa, peruslinja on sopusuhtainen ja vie alusta loppuun tasaisin askelin.- ei hyvä
Haloo?! Sillä muka on ennestään 2 lasta. Sillon vasta olin varma,että on provo. Olis kannattanu jättää mainitsematta ne skidit... ELI VITUIKS MENI PROVO.
- Аляксей
Aina olen sanonut että teihin naisiin ei voi luottaa yhtään eikä missään asiassa. Aina naisilla on jotain vilunkipeliä menossa. Valehtelette minkä kerkiätte raikkaille ihmisille tai no ainakin melkein rakkaille. Näinkö te osoitatte arvotuksenne toisia, lähimmäisiä kohtaan valahtelemalla heille isoja tai pieniä valheita. Uusi valhe seuraa vanhaa valhetta jne. Jos ihmiset tai läheinen edes merkitsisi jotain teille lopettaisitte ennen kuin aloittaisittekaan. Nainen ei koskaan, ikinä, milloinkaan valehtelisi kumppanilleen jos tämä oikeasti merkitsisi tälle edes jotain. Miltä teitä itsestänne tuntuisi jos tielle vain valehdeltaisiin kaiken aikaan ettekä tietäisi mikäl on totta ja mikä ei. Ei elämää voi rakentaa valheen varaan. Se on sairautta jos tekee mieli valehdella edes harvoin. Silloin pitää mennä lääkärin juttusille kysymään neuvoa.
Jos suomessa olisi käytäntö että jokaisesta valheesta katkaistaisiin sormi ja varvas, niin oman kokemukseni pohjalta naisista voin sanoa että suomessa ei olisi yhtään naista jolla olisi sormia tai varpaita. Tämä suomi on täynnä paskanpuhuja ämmiä jota ajavat vain omaa etujaan, ei muuta. Niin ikävästi on käynyt monelle puumanaisellekin että on joutunut huilukerhoon.
Naisten kannattaisi ojentua ja ottaa järki käteen eikä lähteä leikkimään kenekään tunteilla tai muutakaan pelleilemään vakavilla asioilla. Kaikilla heillä on elämä sellaista että en haluaisi elää hetkeäkään heidän kanssaan. Kuvottavia ihmisiä tollaset luuserit joiden tekemisessä ei ole mitään järkeä, ei tolkun tolkkua. Äly hoi, älä jätä.
Nainen on niin yksinkertainen että hakee "raskausuutisellaan" sympatiaa ja huomiota joka on sairautta. Olen nähnyt vain sairaita, narsistisia naisia kaikissa ikäluokissa. Näkisin että nämä ihmiset ovat patologisia valehtelijoita jota uskovat omiin valheisiinsa kuten aloittaja avauksessaan antaa ymmärtää. Todellisuudessa en usko että aloittajaa kaduttaa, vaan hakee sympatiaa puolelleen keskustelupalstoilta tai jostakin muualta. Tämä sama ilmiö tulee eron kohdalla jossa nainen hakee huomiota ja sympatiaa läheisiltään kertoa kuinka paska jätkä se oli. Sitten heitetään sellaiset patologiselle valehtelijalle ominaiset klassikko valheet että ei mitään rajaa. Jätkäkaverit aina mustamaalataan keinolla millä hyvänsä naisten toimesta. Näin se on ollut aina.
Olette naiset pian sellaisissa ongelmissa että kadutte kaikkea tekemäänne. Olkaa järkeviä ja ajatelkaa asioita ennen kuin teette hölmöä. Älä tee toiselle sitä mitä et toivoisi itsellesi tehtävän.
Miehille / pojille tiedoksi
Nainen tietää vaan ongelmia joten pysykää kaukana niistä. Itse koin että yksin on hyvä olla, ei ole ketään riippakiveä eikä harmia. Harmittaa että tajusin tämän elämän helppouden niin myöhään. Jos olisin tajunnut paljon aikaisemmin niin olisin säästynyt lukuisilta harmeilta. Ottakaan pojat ja miehet neuvosta nyt vaari että kannattaa pysyä naisista kaukana, muuten olette ongelmissa ennemmin tai myöhemmin.- angora_
jokainen nainen ei valehtele. Vai sanonko nyt omien kokemusten perusteella yleistämällä. Jokainen mies valehtelee, raiskaa, tappaa ja narkkaa. Joo oon pahoillani että sulla on suhde lähiaikoina kariutunut mutta se ei silti tee meistä kaikista naisista samanlaisia
- suom.nainen
Hei "Aleksi"!
Tiedoksesi, minulla on kaikki sormet ja varpaat tallella, eikä ole mitään kaduttavaa. Suomalainen nainen on taloudellisesti riippumaton miehestä, joten ole huoleti. Miehet kyllä ovat meidän naisten rahojen perään, kuka milläkin valheella...hupinsa kullakin...saat olla rauhassa, joten pysy vaan kaukana.
Tiedätkö, miten serkkusi ovat päässeet Suomeen naimisiin? Kulttuurishokkiko sen keskenmenon aina sai aikaan? - ?
Eipä olis miehilläkään sormia tai varpaita jäljellä jos nyt sellanen käytäntö olis. Kumma juttu.
- Ole Nainen!
Tuolla ylempänä mainitsin juuri, että tällaisten onnettomien naisten alkujen vuoksi miehet sitten yleistävät. Enkä lähtis tuomitsemaan siitä yleistyksestä luettuani yo:n. Vaikka itse en ole voinut kuvitellakaan kenenkään toimivan noin..... Taidan olla sittenkin kaapissa kasvanut, vaikka luulin nähneeni paljon.
Surullista. - Uusiosinkku58
Olen samaa mieltä,mutta vaan käänteisesti,ymmärsin et elämä on helppoa yksin ja sitä ennen lasten kanssa,mutta helvetti alkaa heti kun kun yksikin mies sattuu kohdalle.(tämä ei ollut vastalause loppu kommenttiisi,vaan omalla kohdallani todennut sen olevan niin)
- angora_
Aika vahvasti voisin sanoa että tää ei ole totta. Katsokaapa kirjoitus tyyliä. aikuinen ei käytä sanoja mitä tossa mainitaan paitsi Johanna Tukiainen.
- Mimmuska78
Sano että valehtelet ja että tää kirjoitus on pelkkä TODELLA HUONO VITSI!!!!
Naisena sanon että jätäppä ne RASKAUTTAMISET väliin ja hoida asiasi kuntoon, sairasta!!!!- enkelilasten äiti
Jeo samaa mieltä kun edelliset.. ite oon ollut saman miehen kanssa 10 vuotta ja en ikinä voisi kuvitella et valehtelisin tollaisesta asiasta miehelleni.. Meillä on kaksi keskenmenoa takana ja se on kivulias niin henkisesti kun fyysisesti.. ja jälkimäinen oli 7 6 vk ja kyllä jouduin ultrassa ja kontrollissa käymää ja aiheutti kohtutulehduksenki.. ELI ei ne viikot sitä ratkaise!!! JA tosta sun raskautumisessta!! VOI vittu.. ei sitä vaa nii raskauduta.. itellä kolme vuotta yritystä takana ja lapsettomuus hoidot edessa. vaikka olenkin nuori.. ja luulin että sit kun tahdotaan lapsi niin se tulee heti.. EI ELÄMÄ MENE NIIN! TAI NOI!
- 19+7
enkelilasten äiti kirjoitti:
Jeo samaa mieltä kun edelliset.. ite oon ollut saman miehen kanssa 10 vuotta ja en ikinä voisi kuvitella et valehtelisin tollaisesta asiasta miehelleni.. Meillä on kaksi keskenmenoa takana ja se on kivulias niin henkisesti kun fyysisesti.. ja jälkimäinen oli 7 6 vk ja kyllä jouduin ultrassa ja kontrollissa käymää ja aiheutti kohtutulehduksenki.. ELI ei ne viikot sitä ratkaise!!! JA tosta sun raskautumisessta!! VOI vittu.. ei sitä vaa nii raskauduta.. itellä kolme vuotta yritystä takana ja lapsettomuus hoidot edessa. vaikka olenkin nuori.. ja luulin että sit kun tahdotaan lapsi niin se tulee heti.. EI ELÄMÄ MENE NIIN! TAI NOI!
Kyllä se voi tärpätä hetikin... Itsellä kierukan poisto kesäkuun alussa ja heinäkuun alussa raskaana. Joillekkin käy tuuri
- yurkie
Tekisi mieli sanoa jotain törkeätä.. mutta itsekontrolli toimii sen verran että tyydyn vain suosittelemaan että otat itseäsi niskasta kiinni ja sanot heti sille paremmalle puoliskollesi ettet olekaan raskaana.
Älä mieti mitään sopivaa ajankohtaa, tilannetta tai äänensävyä koska niitä miettiessä asia vain pitkittyy ja pitkittyy.
Möläytä se vain ulos, välittömästi. Kyllä se siitä. - jaahah
tää on taas tätä naisen logiikkaa
- 15+20
Juuri tuon takia hommasin itselleni 30-vuotislahjaksi pienen nips-nips-operaation. Yksikään kapinen narttu ei mua huijaa raskaudellaan. MINÄ päätän omasta lisääntymisestäni. Naisillakin on siihen oikeus ja niin on miehilläkin.
- bjkl
NAISELLE pitää maksaa joka tapauksessa, vaikka nainen ei välttämättä olekaan huora. Esim talo auto elintaso..synnyttää (aivan upeaa johon vain upea nainen pystyy). mutta eron sattuessa, oli nainen millainen tahansa, kaikki on hänen puolellaan. MIKSI. Miksi minä, hyvä isä, en saa nähdä lapsiani, vaikka ex-vaimoni on narkkari..samaten nykyinen miehensä. Sossun takia, joka on tehnyt elämästäni helvetin. Sossussahan kaikki ovat naisia.
- Häh hää...
Tiesitkö, että sterilisaatiokaan ei ole 100 prosentin varma.
Trolli.
Ei voi olla noin tyhmä. Ja varsinki jos on jo kaks lasta. Ja jos on noin tyhmä ni on syytä kärsiä ja jäädä kiinni.- ano muumi
Tämä on varmasti provo, mutta vastaanpa silti.
Olen mies. Olen valehdellut parisuhteessa erikokoisia asioita (en tosin koskaan mitään AP:n kokoluokkaa) koska peittelin sillä omaa epävarmuuttani, halusin väistää "turhia" riitoja ja muista yhtä paskoista tekosyistä. Tarkoitukseni ei ole tuomita ihmistä, ainoastaan sanoa asia niinkuin se on, kokemuksen syvällä rintaäänellä:
Tasan ainoa oikea ratkaisu on kertoa totuus puolisolle NYT. Siis juuri tänä päivänä. Menet sen puolison luokse, kerrot mitä teit, miksi teit, ja pyydät anteeksi niin kauniisti kuin osaat. Ja hyväksyt kiltisti jos puoliso lemppaa sut, ja varaudut myös siihen että puoliso saattaa lähiaikana pyörtää päänsä ja päättää että hän haluaa yrittää päästä sen yli ja jatkaa sun kanssa. Jos sinusta tuntuu että haluat yrittää ansaita hänen luottamuksensa takaisin, palaatte yhteen.
Ja sitten et enää ikinä valehtele hänelle *yhtään mistään*, pienestä tai isosta.
Usko huviksesi, kun alat peittelemään valhetta toisella valheella ja sitä valhetta aina seuraavalla, se tie on loputon. Se syö sinut sisältä etkä enää pysty olemaan onnellinen. Sitten kun et luota itseesi, et pysty luottamaan toiseenkaan. On totta, että puolisolla tulee varmasti vaikeaa luottaa sinuun, mutta voin myös luvata, että menetetyn luottamuksenkin voi ansaita takaisin. Mutta se onnistuu vain ja tasan yhden kerran. - ToffuN
Jospa sanot heti, että taisikin olla tuulimuna , kun kuukautiset tulivatkin, jos et sitten kertakaikkiaan halua kertoa valehdelleesi ..joskus raskaus päättyy itekseen, jos alkiossa on joku vika ja usein ennen 8 raskausvkoa. Mulle kävi noin ja olin oikeasti raskaana kyllä ja tulin kohta uudelleen eli melkein heti perään ja sullahan vois käydä samalla lailla...
Kyllähän miehetkin pettää naisia, väittävät rakastavansa ja jättävät tytön vastaamaan yksin raskaudesta eli ei toi sen kamalampi asia ole mitä sä teit.
Etkä varmasti ole eka etkä tule olemaan vika, joka noin on tehnyt ..miehii on kautta aikain huijattu raskauksilla tms. asioilla , kun eivät ole itse kosineet...:)))) - ggggggggg
Toi on oikeasti vakava tilanne jos tuo on totta. Se että tekee tuollaista on merkki siitä että on henkisiä ongelmia ja niihin pitäisi hakea apua ammattiauttajalta. Ei ole hyvä asia että lapsi tehdään vaikka vanhempi ei ole henkisesti kunnossa. Syyllistäminen ei nyt auta. Viestiketjun aloittajan pitäisi hakea ammattiapua. Ammattiavun hakemisessa ei ole mitään hävettävää. Se ei tarkoita että on "hullu". Se tarkoittaa ainoastaan sitä että löytäisit tavan saada asiat kuntoon. Joten keskity nyt itsesi kuntoon saattamiseen suhteen sijaan. Ei ole oikein että vedät toisen mukaan jos itselläsi on asiat huonosti. Jos et tee tilanteelle mitään nyt, tulet myöhemmin kärsimään paljon enemmän kun tajuat että suhde ei voi perustua tuollaiseen ja jäät yksin lapsen kanssa.
Nyt oikeasti rohkeasti hakemaan ammatti keskusteluapua. Tsemppiä. - Arogan
Parista lapsesta huolimatta voit olla nuorikin. Mutta mitä helvettiä meinaat yrittämällä väkisin sitoa miehen itseesi!? Luuletko tosiaan että kaverisi on TYHMÄ? Tuomitsemista tämä ilmeisesti on mutta älä pirkko hae kakaroillesi elättäjää miehestä jolla ei ole osaa, ei arpaa "vahinkoihisi". Missä helvetissä on nykyään alkeellinenkaan moraali, sitähän tuo on eikä lapsellisuutta ja tyhmyyttä.
Joo, ja myönnän kyllä musta-valkoisuuteni joihinkin asioihin kuten nyt tämä.
Naispuolisena koskaan en kuvitellut edes tekeväni noin saati äpäriä. Voi vihne!! - kai53
Eipä tuossa ole paljon auttamista , oletko kenties katsellut liikaa saippuasarjoja .
Mikä ihme sinut sai moista tekemään luottaako poikaystäsi sinuun enää ikinä , ihme yleensä jos jatkaa yhteiseloa . Nyt lusikka kauniiseen käteen ja tunnusta tekosi ja sen jälkeen asia ei ole sinun päätettävissä .
(kyllä vielä itteni raskautan ) mitä tälläkin tarkoitat , eikö se ole kahden ihmisen yhteinen asia kun niitä ruvetaan hankkimaan ? - Valheesta totta-91
En jaksanut lukea kaikkia kirjoituksia tähän, mutta huomasin että ihmiset suhtautuu siihen aika kielteisesti ja ihan ymmärrettävää se on.
Mäkin valehtelin kerran olevani raskaana. Mulla oli suhde yhden jätkän, entisen poikaystäväni, kanssa ja mä todella toivoin että siitä olisi tullut vielä jotain vakavampaakin. No se jätkä kuitenkin vaihtoi mut mitään sanomatta toiseen ja tiesin että se oli menossa tapaamaan sitä joten kysyin voidaanko nähdä ja sitten vain kerroin "uutisen", tai sanoin että epäilen sitä. Hän tietenkin uskoi, koska me oltiin harrastettu aika usein seksiä ilman ehkäsyä. Hän meni tietysti sekaisin asiasta eikä lähtenyt tapaamaan tätä tyttöä/naista.
Itse asiassa tilanne oli oikeastikkin se että saatoin olla raskaana. Ei ehkäsyä, menkat myöhässä, sairastelua... Olin miettinyt että mitä jos olenkin raskaana ja kun sain tietää toisesta, suutuin ja menin vain kertomaan asian. Olisin halunnut tietenkin varmistaa ensin, mutta enää en voinut. Olonikin helpottui heti kun en huolehtinut ja miettinyt asiaa yksinäni.
Odotin pari viikkoa, menkat eivät alkaneet ja menin suoraan verikokeeseen. En ollut raskaana, kuten arvelinkin. Mutta sinä aikana meidän suhde oli vähän muuttunut. Puhuimme tulevaisuudesta ja siitä että mahdollisesti pitäisimme lapsen ja olisimme perhe. Kiinnyin ajatukseen ja todella petyin kun en ollutkaan raskaana, vaikka tiesin sen olevan suurimmaksi osaksi omaa keksintöäni. Kerroin uutisen hänelle ja sen jälkeen molemmat olimme pettyneitä. Suunnittelimme miten tekisimme oikeasti lapsen jonain päivänä. Koko juttu paljasti hänestä niin paljon uusia piirteitä. Olisin oikeasti halunnut saada sen lapsen... Hetken aikaa elin jonkinlaista unelmaani.
Valehtelin ja se kostautui ainavaan myöhästyvillä kuukautisilla. Valheesta tuli kai siten tavallaan totta. Ainakin yhteen asiaan olen tyytyväinen; hänen ja sen toisen tytön suhteesta ei tullutkaan mitään. (En tosin teidä oliko se enemmän vain ystävyyttä, mutta kaikki merkit viittasivat enempään...)
Ehkä me naiset sitten ollaan ilkeitä, mutta tein sen koska muhun sattui. Meillä on sen jälkeen ollut niin monia ihania hetkiä, että en voi mitenkään sanoa katuvani/tehneeni väärin.
Ja ymmärrän myös tätä että valehtelit koska haluaisit muuttaa yhteen. Ja jos poikaystävä ei sitä muuten tajua, niin eikö rakkaudessa ole kaikki keinot sallittuja? ;) Onhan se toki aika äärimmäinen keino ja jos valhe paljastuu se saattaa satuttaa todella pahasti. Sehän voi olla myös suhteen loppu? Ole varovainen. Toivotaan että pystyt lopettamaan tämän valheesi hyvin. Ensi menkoilla keskenmeno? Tai sitten menet verikokeeseen ja sanot että kotona tehty testi ei ollut luotettava?
Kerroin vain oman tarinani, ei siitä varmaan apua ole mutta kuitenkin. :)- missäsenappion
"Kaikki sallittua sodassa ja rakkaudessa.." jnve.
Ja se vain on aina niin hienoa huomata, miten helvetin itsekkäitä ihmiset on. "Minä rakastan sitä niin hirveesti blaa blaa blaa..." Ei. Jos rakastaisi toista niin paljon kuin väittää, tai edes oikeasti välittäisi toisesta, ei tuollaista pystyisi tekemään. Muussa tapauksessa valehtelee kaikille, jopa itselleen.
Aloittaja todennäköisesti on provo, mutta tällaista tapahtuu muuallakin kuin Salkkareissa, valitettavasti... - qrety.mvo
missäsenappion kirjoitti:
"Kaikki sallittua sodassa ja rakkaudessa.." jnve.
Ja se vain on aina niin hienoa huomata, miten helvetin itsekkäitä ihmiset on. "Minä rakastan sitä niin hirveesti blaa blaa blaa..." Ei. Jos rakastaisi toista niin paljon kuin väittää, tai edes oikeasti välittäisi toisesta, ei tuollaista pystyisi tekemään. Muussa tapauksessa valehtelee kaikille, jopa itselleen.
Aloittaja todennäköisesti on provo, mutta tällaista tapahtuu muuallakin kuin Salkkareissa, valitettavasti...Valehdellulla raskaudella tai tahallaan itsekeskeisin syin hankitulla raskaudella ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Tuommoinen ämmämäinen toisen osapuolen pakottaminen ja väkisin kahlitseminen ei todellakaan ole rakkautta. Rakkaudessa olkoon mun puolestani vaikka mitkä keinot sallittuja, mutta aloittajan kertoma tilanne ei vaan satu olemaan rakkautta.
Voihan aloitus olla provokin, mutta uskokaan miehet vaikka huviksenne, että tuommoisia naisia on olemassa. - tyjkrty6u
Mä en kestäisi ajatusta että mies on ollut kiinnostunut jostakusta muusta kuin minusta niin alkuvaiheessa suhdetta. Se olisi minulle merkki siitä että mies ei ole löytänyt sitä oikeaa. Se olisi asia josta en pääsisi koskaan yli.
- buuhuuhhaaa
Olis kiva tietää, että mikä on se verikoe mistä raskaus näkyy...kyllä se ihan pissatesti on mikä siellä sairaalassa tehdään...
Täyttä feikkiä tääkin tarina :D - faktoja
buuhuuhhaaa kirjoitti:
Olis kiva tietää, että mikä on se verikoe mistä raskaus näkyy...kyllä se ihan pissatesti on mikä siellä sairaalassa tehdään...
Täyttä feikkiä tääkin tarina :Dverestä mitataan raskaushormoni ihan samalla tapaa ku pissastakin..
- joopajoo.....
Sä voit tehdä mitä ikinä haluat, koska miehen vikaa kuitenkin kaikki on. Suomessa tasa-arvo on ampunut jo niin paljon yli, että kaikki tahot viranomaisista lähisukulaisiin on kujitenkin sun puolella. Mies se sika on tapahtui sitten mitä vaan...
- Järkeä kehään
Salkkareista oppii kaikenlaista perverssiä. Vaikka en ite kato sekuntiakaan kyseistä skeidaa, niin voin hyvin arvata, että vähintään jotain vastaavaa siellä on esitetty. Siitä sitten hölmöt teinit ammentaa oppinsa.
- mitus76
Olis varmaan kannattanu miettiä pari kertaa ennenku edes sepitit moisen valheen, varsinkin ku tuosta jää taatusti kiinni. Oon sitä mieltä että kerrot totuuden, että miten asiat oikeesti on, rehellisyys maan perii sanotaan.
- puhtaalta pöydältä
Vielä ehdit tulla raskaaksi, joten ei syytä paniikkiin. Nyt varmaan kaikki vihaa mua mutta kerron tään kuitenkin. Tein ihan vastaavan jutun omalle poikakaverilleni, valehtelin olevani raskaana.Mulla oli helvetin huono omatunto,mutta sitten tapahtuikin niin että tulin raskaaksi ihan oikeesti.Vähän ihmetteli niitä viikkoja kun käytiin ultrassa,mutta ihan hyvin kaikki nyt ja ollaan naimisissa ja pienen vauvan onnellisia vanhempia.En silti suosittele valehtelemaan .Olin tosi lapsellinen.
- 50
just joo eli naiset täysiä paskoja, kuinka kehtasit.. onko tosiaan niin että naiset on niin riippuvaisia miehestä että pitää valehdella olevansa raskaana..TURHA VÄITTÄÄ ETTEI OLE KOSKA NÄÄ VIESTIT TODISTAA SEN
- nanna hh
vielä ehdit raskaaksi!
- ll
ääliö, lapsi ei ole leikin asia tollo
- Lopeta ajoissa!
Nyt, ennen kuin käy väärin, kerrot testin näyttäneen feikkituloksen seuraavien menkkojen tullessa. Jos alat pitkittään asiaa, oot hyvin syvällä pahassa tilanteessa josta luultavasti seuraa ero! On sitten suhde millä pohjalla tahansa, EI NÄIN!!! Oikeesti.
- Idiootti olet
Muuta sanottavaa kun olet täysi idiootti!!!!!
- Kauheeta kamalaa
Muuta sanottavaa kun miksi itse otat nimimerkiksesi IDIOOTTI
nuhahhanuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!nuhahhaahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!ahahaahahahhaahahaahahahhahahahahaahahhha!
- sinä olet sairas
aivan järkyttävä ämmä olet, kuinka voit tehdä miehellesi noin? Kuinka te naiset voitte olla noin tunteettomia miehiä kohtaan? Olet varmasti sellainen joka itkee kavereilleen jokaisesta poikkiteloisesta sanasta mieheltä ja kiroatte miehet alimpaan helv....in..... Miehesi tulee kärsimään, mutta sinä et välitä. Haluat vain itsekkäitä asioita. Asioilla on tapana tulla takaisin..eli tämä paha tulee sinulle moninkertaisena takaisin tulevaisuudessa, usko vain!! Tästä et selviä, koska olet PAHA!!!
- .
Niinpä! Ja kuinkahan paljon on niitä naisia jotka sanovat käyttävänsä ehkäisyä eikä käytäkkään ;(
- Kokem. viisastunut
Kannattais ehkä ensin aikuistua ennen kuin tekee mitään noin tyhmää...
- vastailen tässä
Hei jos toi on totta, ni en ymmärrä mitä päässäsi oli kun tuollaisen valheen kerroit?? Siis suhteessanne on jotain vialla, jos et uskalla edes ehdottaa yhteen muuttoa! Ja jos teeskentelet keskenmenon, et voi tietääkkään mitä pelkoa tai traumoja se saarraa aiheuttaa ja joudut valehtelemaan lopun ikääsi että olet saanut keskenmenon ja esittämään surullista jne.. LOPETA VALEHTELU JA KERRO TOTUUS.. silloin vasta saat oman tuntosi puhtaaksi. Kerro että kadut ja että olit typetä ja lapsellinen ja että halusit vain muuttaa yhteen. Jos todella rakastatte toisianne ja kadut tekoasi syvästi ja todistat hänelle uudestaan että hän voi luottaa sinuun, hän antaa anteeksi. Mutta ymmärrän myös jos hän ei enää kykene luottamaan sinuun... Luottamus kun on aina ansaittava ! Ja mieti miten kamalaa jos hän saa vasta paljon myöhemmin totuuden selville ja hänelle selviää että olit valmis valehtelemaan hänelle asiasta lopun ikääsi. Kerro totuus jä kärsi seuraukset, siinä kaikki mitä minä voin sanoa! Jos arvostat häntä edes hiukan sen verran että ansaitset hänen, ainoa keino todistaa se kaikille muille sekä itsellesi on että kerrot totuuden. Tsemppiä nyt kuitenkin vaikka omapahan on syysi...
- PÖYRISTYTTÄVÄÄ!!!!
HAKEUDU HOITOON!!!! Ei tollasilla asioilla leikitä. Toivottavasti joudut käymään lapsettomuushelvetin läpi kevytkenkäisyydelläsi ja tyhmillä valheillasi!
- Käärmeitätenaiseton
Typerä nainen
- naine888
Oletko sinäkin sellainen nainen, joka tekee lapsilitanian ja jokaisella lapsella on eri isä... elätät itsesi ja lapset valtion tuilla ja elät jossain satumaailmassa pinkit lasit naamalla...ja nyt aiot teettää itsesi raskaaksi myös tälle miehelle, mutta sitten jossain välissä mies tajuaa millainen kevytkenkätyhjäpääomahyväinenpska olet ja jättää, saat kokoelmiisi kolmannen lapsen, kohta löydät taas uuden typerän miehen ja lapsiluku vaan kasvaa. Vihaan tuollaisia naisia, itselläni on serkku sellainen lutka joka huijaa aina eri miehen lapsen tekoon.
- ptk0110
Kuuleppa nyt! Mun vanhemmat meni naimisiin mun syntymän takia ja se oli helvetti! Älä edes yritä huijata miestäsi! Se on vielä pahempi!
- neuvo 120+
Jos tuon pystyit huijaamaan, varmaan pystyt huijaamaan keskenmenon'!!!
- Oikea osoite olisi
mielenterveystoimisto. Ihan oikeasti kysessää on niin kipeä persoonallisuushäiriöinen narsisti, joka on täysin kykenemätön ottamaan muut ihmiset ja heidän tunteensa huomioon. Kuvattu kertoo, mihin pohjattoman itsekäs nainen on valmis silläkin uhalla tuollaiseen, että leikitään niinkin vakavilla asioilla kuin naimisiin meno, yhteen muuttaminen, raskaus, keskenmeno ja kuolema ja siitä seuraava suruaika ja koko lopun elämää jäytävä ikävä tapahtuma, joka onkin osoittautunut neuvolakäynneillä täysin tekaistuksi.
Voi Luoja sitä miesraukkaa, joka on noin sairaalla tavalla huijattu alttarille ja yhteisiin lakanoihin. Aika turhaa on enää meikata, sillä jos mies on vähääkään väkivaltaan taipuvainen, tulee paistinpannusta kasvoluut murskaavaa tosirakkautta ja kiitosta korkoineen ihastuttavasta lahjasta.
Nainen on niin kipeä, että kuvittelee sairaassa mielessään vielä huijaamaan alan asiantuntijoita, vaan eipä ole ainoa noille ihmisille, jotka joutuvat kertomaan, että teidän morsmaikkunne ei ole ikinä ollut edes pieniin päin tai ei ole edes mahdollista saada lasta kuten eksällä. Sen takia jätimme ehkäisyt pois.
Jälkikäteen tuli todellinen pelko takapuolen alle, että entä jos hänkin huijasikin, kun peräti muutaman kuukauden viikonlopputapaamisten perusteella oli jo valmis naimisiin ja siis ilman ehkäisyä. Kehenkään, varsinkaan raskaana olevaan naiseen ei ikinä voi luottaa 100% raskauden suhteen ja suupuheilla ei ole pienintäkään virkaa. Vasta kun on testit ja paperit tehty, alkaa edes jonkinlainen luottamus näin vakavaan asiaan.
Todella erikoista rakkautta tällainen, missä nainen on vain yksinkertaisesti päättänyt ottaa tuosta miehen ja hinnasta viis ja tunteista ja huoltajuuskiistojen tapaan otetaan lapsi henkisen väkivallan kappaleeksi ja kun ei sekään riitä, vedetään ässä hihasta ja tekaistaan insestiepäilyt miehelleen. Olen nähnyt vierestä tällaisen ja lisää tulee koko ajan. Tämä on vielä hirveämpää kuin Salkkareissa tyynyvatsoineen. Tos-TV realitya!
- Just just...
En lukenut kaikkia kommentteja, mutta olen sitä mieltä, että joko tää on provo (siltä se haiskahtaisi kilometrin päähän) tai jos tämä sattuisikin olemaan totta, niin en voi sanoa aloittajalle muuta kuin: Ääliö.
- Kaikkeeee
Tytteli kattonu liikaa Salkkareita ja Kaunareita? Neuvolan kusetus tuskin onnistuu... osaat sydääänet ja kaikki? Ja niitä kun ei kuulu, niin tuosta vaan verikokeeseen kehität raskaushormonit?
Just joo.... - bailingna
Aloittajalle : me kaikki tehdään jonkinlaisia virheitä elämän aikana, mutta tärkeintä on se että niistä ottaa opiksi.
Tärkeintä on siis ettet tekisi samaa enää toisten ja mietit omatuntosi pohjalta mitä tehdä. Ratkaisu ei tietenkään ole helppo mutta yleensä totuus on parempi.
Itse en ole pyhimys minäkään, sillä petin joskus entistä poikaystävääni ( 2 kertaa) enkä koskaan kertonut. Erosimme koska olin muuttamassa ulkomaille.
Itseni kanssa olen rauhan tehnnyt vaikka tiedän että tein silloin tosi väärin.
Otin vain opikseni. Naiset on KIEROJA.... Ei helvetti...
- peepeeveeteetee
sairas ämmä....hyppää jonkkaan.
- roni67
Viisas mies lähtis käveleen miten voi jatkaa naisen kanssa joka puhuu paskaa heti alkumetreillä.
- hohhoijaa!!!!
Kuka näitä juttuja oikein keksii??????
- Luoja......
Ja sä olit vissiin...... 16-vuotias?!
- taitaa aloittaja
olla yksinkertainen lähiöslummin "slut", jolla nyt vaan sattuu oleen aikaa rustailla pöpit tuotoksensa tänne meidän kaikkien kommentoitavaksi...ja katsokaas erästä vastaustaan täs ketjussa, kertoo kuin raiteiltaan ihminen osaakin olla!!! Itte kaivaa tällä verta nekustaan, eikä sitten kestä, kun sanotaan suoraan miten pökiö ihmiseksi on!!
- gfsdfg
Naisihmisenä pitää vaan tuumata et tollaisilta teeskenteliöiltä pitäis katkaista munasjohtimet. Leikkiä nyt ihmisten tunteilla.
- s0nni
Tuu tänne ni panen sut paksuks. Lasta en halua nähdä koskaan, voit leikkiä sen miehes kanssa kotia ihan rauhassa.
- Seppo Siitin
Hökkä ja kutale olet.
onneksi et ole paksuna, niin sukusi/geenisi eivät periinny.
muista tästä lähtien ehkäisy ehdottomasti. - vanha nainen
kerro,hyvä ihminen totuus ja , syy miksi valehtelit. rehellisyys alusta asti
- ................
Tekosi on alhainen, inhottava, epäkypsä, halveksittava, ällöttävä ja todella loukkaava. Vaikuttaa, että et kunnioita miestäsi (vai oletteko vielä tyttö ja poika?) ollenkaan. Suhteenne ei ole kyllä erityisen hyvällä pohjalla.
"Haluan, että hän muuttaa kanssani yhteen." Eikö näistä asioista yleensä keskustella yhdessä kumppanin kanssa, eikä kehitellä tällaisia sairaita tarinoita, että MINÄ saan tahtoni läpi, koska MINÄ haluan.
Jos tämä ei ole mikään feikki, niin vaikuttaa aika sairaalta, siis henkisesti. En tarkoita mitenkään loukata, mutta en nyt osaa kauniimminkaan ilmaista asiaa. Kannattaisi hakea apua, koska tuollainen vaikuttaa aika epävakaiselta toiminnalta.
Kuinka vanha olet? Suosittelen, että jätät nämä perheleikit vielä muutamaksi vuodeksi. Opettele ihmissuhdetaitoja, opettele elämänhallintaa. Jätä päihteet, jos käytät niitä. Hanki jotain hyödyllisiä harrasteita. Hoida sukulaisten tai tuttujen lapsia. Opit, että lapset ovat oikeita ihmisiä. Huomaat, että vauva ei ole nukke. Opettele ymmärtämään muidenkin tunteita: miltä luulet kumppanistasi tuntuvan, jos hän jo ehtii innostua isäksi tulemisesta, mutta menettääkin lapsensa.
Voit rakentaa suhteenne valheisiin. Valehtele vain lisää. Kun kerran valehtelet, saat valehdella vielä lisää ja lopulta kaikesta. Tällainenko on käsityksesi onnellisesta perhe-elämästä ja rakkaudesta?
Omatuntoasi et saa puhtaaksi kuin kertomalla totuuden.
Mutta saat ihan itse valita: kerrot totuuden tai jatkat valitsemallasi tiellä. Ihan vapaasti voit jatkaa tuota pikku perhenäytelmääsi ja sitten "raskauttaa itsesi sille ihan oikeesti". Onnea valitsemallesi tielle. - Aino, Rasmuksen äiti
Hei! Olin hieman ihmeissään, kun kerroit, että olet valmiiksi kahdelle äiti. En ollut ajatellut, että kahden lapsen äidit keksivät tuollaisia valheita ja monihan nainen on täällä kertonut, että valhe on kuitenkin käynyt toteen. Minä tulin vuonna 2007 raskaaksi ja emme muuttaneet yhteen miehen kanssa ja tiedän, että kaikki miehet eivät muuta raskauden takia yhteen. Mehän naiset olemme raskauksista tohkeissaan ja saamme kantaa omaa lasta ja hormonit jylläävät. Ihmiset luulivat, että valehtelin raskauteni, koska minulla ei paljon kasvanut maha ja vauva painoi alle kolme kiloa, eli ei iso vauva. Minulla sattui sellainen mies, joka ei kantanutkaan vastuuta ja sellaisia ihmisiä löytyy Suomesta ja miksei muualtakin. Mäkin ajattelen samalla tavalla, että kyllä kai joku päivä itteni raskautan. Lapseni on kolme vuotta. (Syntyi siis vuonna 2008) Kaverini on kahden pojan yksinhuoltaja, mutta en tee samaa kuin kaveri. En monelle yksinhuoltajaksi ja seksiäkään ei meinaa oikein olla. Eikö sinulle ne 2 lasta ole kuitenkin tärkeämmät, kuin se poikaystävä?
- teinkö väärin...
MInä huijasin vaimoani kertomalla hänelle, että naapurin sinkkunainen on minulle raskaana. Meni ihan täydestä. Vaimio alkoi jo sistaan huonetta naapurin naiselle muuttoa varten. Nyt pitäis uskaltaa kertoa, että väärä hälytys. Ihme että vaimo ei epäillyt vaikka naapurin nainen kertoi hänelle kuukausi sitten illanistujaisissa, että antaa vain B-rappuun...
- trolalollallaaa
trolli trolli trolli
- Aloittaja.
On tyyppi esimerkki ripustautuvasta/takertuja tyypistä,joka ei ymmärrä antaa tilaa toiselle.
- Ei oo tervettä, ei..
"Taka-ajatuksena se, että haluan että se muuttaa mun kanssa yhteen". Kerro ihmeessä kundikamulles totuus, valheella on lyhyet jäljet. Voi olla niinkin, että kundikamullas ei oo sun suhteen kuin "takaapäin-ajatuksia"
- Sairas provo
Sairas provo.
- voi voi sinua
Mene ja tee heti uusi testi ja kerro että olo on kuin ei olisi mitään raskautta, kun ei mikään tunnu siltä. Normaalisti alkaa rinnat heti kasvamaan jne. Näytä sitten se uusi testi, joka näyttää ettei raskautta olekaan. Joskushan nekin näyttävät väärin. Ei sinulla mitään hätää.
Ole sitten olevinasi surullinen kun raskautta ei olekaan. Valheella on aina lyhyet jäljet. Jos oikein rehellisiä ollaan, olet ilkeä ja vastuuton huijari, mutta ymmärrän tekosi. Se on äärimmäisen lapsellinen ja vastuuton. Olet varmaan liian nuori ottamaan vastuuta myös parisuhteestasi. - Tule jo järkiisi
Todella typerää.
Entinen vaimoni sitoi minut juuri tuolla tavalla. Teki yksipuolisesti päätöksen raskaaksi tulosta ja pilasi oman sekä minun elämäni.
Koko avioliittoani kuormitti sen keston ajan suuri epäluottamus.
Nyt entinen vaimoni on katkera yksinäinen ihminen joka syyttää kaikkia muita omista epäonnistumisistaan meidän huijaamalla tehtyä raskautta myöten.
Lapsikin vihaa häntä, kun se aina jaksaa olla katkera ja haukkua vaikka itse pilasi elämänsä. - tiedän
Tuo on yleensä vain paras tapa päästä eroon mieskandidaatista ---> tämä kannattaa uskoa!
Vasta sitten kun mies on maailmaa nähnyt 40 v niin sitten tuo konsti SAATTAA toimia hetkellisesti. Enpä usko että lopulta juttu toimisi sinunkaan puolesta kun on noin huterat pohjat.
Älä tee sitä mutta älä myönnäkään yritystäsi. Sano että se keskeytyi itsestään niin kun usein käy ja kerrot vaihtavasi pillerimerkkiä -oikeesti myös teet sen. - Taivaan taligünttilä
Oikeasti, jos olet tuollaista keksinyt, oletko miettynyt, mille teidän suhde tuolloin perustuu? Jos et miestä saa muuten muuttamaan yhteen, kuin huijaamalla raskauden? Silloin mies olisi kanssasi pelkästä velvollisuudentunnosta, joka myöhemmin varmasti kostautuisi sinulle. Silloin mies olisi sidottu sinuun lapsen takia, kun myöhemmin tulisi riitoja, mies voisi purkaa pahaa oloaan sinuun, kun muutti kanssasi yhteen lapsen takia, jota sitten ei tullutkaan.
Jos olet sitä mieltä nyt, että ei olekkaan kiva olla ´raskaana´ sano, että tulkitsit testiä väärin ja kyse oli inhimillisestä erehdyksestä, että testissä oli ennestään punainen viiva, jonka oletit tarkoittavan raskautta. Sitten ostat toisen merkkisen testin ja teet sen ja kappas, et olekkaan raskaana...
Ja toisaalta, jos tällä provohenkilöllä olisi oikeasti lapsia, kaiketi olisi tiedossa, mitä tehdä moisessa feikkaustilanteessa... - Psykiatrille aika
Raskaustesti voi oikeasti näyttää väärin ja mikään ehkäisykeino ei ole täysin varma. Kerro heti miehelle ja anna hänen mennä. Varaa kuitenkin aika lääkärille ja hanki apua tilanteeseesi, terapia tai lääkkeet.
Mikään suhde ei voi perustua kusetukselle. Sinun elämässäsi ei ole nyt parisuhteen aika, vaan lääkekuurin paikka.
Olet todella sairas ihminen jos vielä oikeasti hankkiudut raskaaksi ilman puhumatta siitä miehen kanssa. sinun on oltava täysin rehellinen jos haöluat, että suhde kestää. Ja mikä pakkomielle sinulla on ylipäätäänkään valehdella. Oikeesti hei, ei teijän suhde voi kovin hyvällä tai vakavalla pohjalla olla jos valehtelet poikakaverilles että oot raskaana. Miten voit olla noin julmalla ja leikkiä toisen tunteilla ja leikkii kaiken lisäks olemattomalla vauvalla.
Oot tainu liian paljon kattoo salkkareita.. ei voi muuta sanoo ku että huhuh sun kanssa!- Jösses mikä....!!!!
^ Niin, tai kenties Kauniita ja Rohkeita ;D
- hyvä provo
Kattele MTV3 Salkkarit.. Niin keksit lisää...
- Halojaa10
Pieni realiteetti tarkistus ei varmaankaan olisi pahaksi tilanteessasi.
- No huhhuh
IDIOOTTI !!!! En ikinä kommentoi tälle hullulle palstalle mut nyt oli pakko! Valehtele vielä että molemmat vanhemmat kuoli eilen nii jos se sitten tulis sua viikoksi lohduttaan
hieno trolli=D... hahahahahahahahahaha...vittu olet spede...hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
- reppu reettako
Aina kannattais olla rehellinen.
Miten nii olet jo niin syvällä. ja ainoa vaihtoehto?? Onko mies sinulle vain elättäjä sinulle ja 2 lapselle ja sitten se tuleva hirttoköysi vauva ??
Ei hemmetti etkö tiedä et miehet jättää naisensa senkin jälkeen kun on se vauva vaikka 7 kk . Kun alkaa näkemään että se ei muistuta mua vaan naapurin Mattia.
Panokoneena ko aiot koko elämäsi maksattaa lapsilla ja miehelläsi ??
Mieti miten lapsi kokee kun kuulee lapsuutensa että yhdessä ollan vain kun ämmä tuli raskaaksi. Näihhän se vastahakoinen isä kuitenkin sanoo.
Mies muuttaa luoksesi jos olet niin ihana kodinhengetär. Ei pulla uunissa pakolla. Niin voi sanoa mutta sellaiset nostaa heti synnytyksen jälkeen kytkintä. Sekin on nähty. Haluatko tosiaan 3 lapsen yh äidiksi ?? - Sinne vaan
Voi VIT.TU mikä sekopää ämmä!!
Painu Siperiaan! - hankkikaa elämä
Jos ootte sitä mielt et toi on tyhmää ni kui sit alennutte puuttumaa sen asioihi? Se ei vissii pyytäny ketää haukkumaa sitä vaa apua...
- Jan-892348887234
Ja sitten vielä ihmetellään miksi Suomalaiset miehet hakevat naisia ulkomailta? Emme hae pelkästään ulkomaista naista vaan ulkomaisesta kulttuurista tulevaa naista joilla ovat arvot kasvatuksen ja perinteiden vuoksi paremmin kohdallaan. Tietenkin vain valituista kristinuskoisista tai sitä uskonnollisesti lähellä olevista maista.
- TAAS ISKI
PROVO . Ei noin typerää lehmää voi olla.
- wtf?
yhdellä sanalla: järkyttävää!
- voi teitä
Miltä tuntuis jos joku huijais sua samalla tavalla?
Rankkaa...eikö? - 21072011
kannattas ehkä heti kertoa miehelle totuus ja syyt valehteluun, ei meinaan kestä valheeseen perustuvat suhteet järin kauaa, ainaskaan sopuisana
- jepjepjoojoo
Olipa fikusti tehty ja luottamus taattu yhdessä oloon! Hienoa! Lienetkö pikkasen tarrautuva, heikolla itsetunnolla varustettu?
- Hoh-hoijaa...
Tämä on taas Suomi24.fi TROLLI.... Keksitty ***höpöhöpö*** juttu, jotta saadaan mediaseksikäs otsikko nettisivulle... ja sitten odotellaan tuhat ja yksi vastausta sinisilmäisiltä lukijoilta.
Jos seuraatte tätä sivustoa niin ... voihan poijaaat! - Fiktiobaby
"Pitäisiköhän sinun vähän rajoittaa sitä Salattujen elämien katsomista?"
- "Niin hurjaa tarinaa
et keksikään, etteikö elävästä elämästä löydy vielä hurjempi". Näin totesi kirjailija Arto Paasilinna jokunen vuosi sitten haastattelussa, jossa kysyttiin hänen kirjojensa aiheista, että tarjotaanko hänelle aiheita. Tarjotaan, mutta kyllä hän itse keksi kirjojen tarinat.
Trollihan tuo aloitus voi tietty olla, mutta hurjin raskausvedätys minkä tiedän OIKEASSA elämässä, kun 51 vuotias nainen yritti vedättää raskaushööpötyksellä nuorempaa poikaystäväänsä (nainen esitti paljon nuorempaa, mitä todellisuudessa oli), rahastuksesta oli kysymys ja miltein onnistuikin.
Useinhan miehiä vedätetään hieman toisinpäin "valeraskaudella" eli ei olla muka raskaana ja sitten ollaankin, onnellinen perhetapahtuma onkin sitten hieman vähemmän onnellinen, kun mies alkaa laskemaan sormillaan kuukausia jolloin kaiken olisi pitänyt alkaa... huomaa olevansa aisankannattaja.
- mies 27
exä oli myös "raskaana".. noita omistushaluisia manipulaattori-mötkyjä näkyy riittävän suomen maassa. Ehkä miehes huomaa ultra-käynnillä myöskin "keskenmenon" jälkeen ettei siellä ole mitn ollutkaan. Voi olla kamojen pakkailua tiedossa :) mut täähän oli vaan arvaus..
- miehilläkin on tunte
oot sä aatellu et pystykkö sä rakentaa suhteen valheelle? jos todella rakastaa jotakuta ni ei sillon käydä manipuloimaan toisen tunteilla! miten ite reagoisit jos toinen vaik pettäis suhteen alussa toistuvasti ja kertois sen vaik sit ku ootte jo kasvanu toisiinne kiinni. mä suosittelen rehellisyyttä ja varautumista sen tuomaan lopputulokseen, oli se sit mikä tahansa. ite oot sopan keittäny ja sen joudut myös nielee.
- kaikennähny
Ei tarvii valittaa, evoluutio on just näitä tilanteita varten kehittäny naisille oivan työkalun jo kauan sitten. Senkus käytät sitä.
- kana keinot keksii..
jos se jannu on tarpeeksi tyhmä niin valita vatsakipua jossain vaiheessa ja piilota ketsuppipurkki ja kananmunan vessaan jotka sitten lorautat pönttöön huudon kans kun olet pöntöllä ja sanot vaan TUKSUN taikasanat "tuli keskenmeno" ja jatkatte onnellisena elämää eteenpäin....näin ainakin yrittäisin teoriassa, jos olisin sinä.
- Sen mies uskoo.
Joo kananmunaa kannatta käyttää jo huomenna :DDD
- 6+2
Tiedän konstin jolla jätkät menee retkuun saadessasi keskenmenon...mutta enpä viitsi täällä sitä kertoa....syyllistyisin petokseen kanssasi....
- erkkaa lapaan
En jaksanu ees lukee tota kaikkee.. mutta tollasta sattuu.. siis 'erehdyksiä'.
Mikset tunnusta suoraan poikakaverillesi että tahdot teidän asuvan yhdessä?
Sitten ainahan noita käy, tulee vääriä tuloksia testereistä... kyllä sitä pojan/miehenki tulisi miettiä ehkäisyvälineiden hankintaa välillä.. ettei olla e-pilsujen varassa. Mutta juu... harvemmin kaikesta keskustellaan suoraan, ja sitten käy tälleen.. päätät asioista muiden puolesta salaa.
--> Ota opikses ja puhu suoraa ja totta. Niin saat sen mukaisia vastauksia.
Kuka valheelle elämänsä rakentaa? - Condom+
110 % 2011 KesäProvo !!!!
- kjdkasfhaoshfHGVOHOs
Jos tää ei oo vitsi niin sä oot sairas akka.
- Giljotiiniin akka
Niin. Vähän sama asia jos miehellä olisi HIV ja väittäisi olevansa terve ja testit käynyt... ehkä ppoikuuskin tallessa ja tahallaan tartuttaiai saadakseen vaan itselleen kivaa.
- Totuus on tämä
Giljotiiniin akka kirjoitti:
Niin. Vähän sama asia jos miehellä olisi HIV ja väittäisi olevansa terve ja testit käynyt... ehkä ppoikuuskin tallessa ja tahallaan tartuttaiai saadakseen vaan itselleen kivaa.
Voisi myös olla jonkun naistenvijaajan kiero provo, ehkä tyttöystävällä on ollut kuukautiset myöhässä ja mennyt vintti sekaisin aikaisempaa enemmän ja nauttii naisten haukkumisesta. Jotain sairasta tyydytystä aloittaja saa näistä vastauksista.
- nainen itekki
Surullista, että varmaan kaikki tuntee tosielämässä vastaavan naisen... Siis tyypin, joka feikannu raskautta manipuloidakseen miestä :(
- Naisellinen nainen..
Mitä kommentteja lukenut niin valtaosa tuomitsee mutta on niitä ihme tyyppejä (naisia) joiden mielestä kaikki on sallittua rakkaudessa. Ajatelkaa asia vaikka näin päin: Mies valehtelee olevansa kykenevä isäksi ja haluaa lapsia ja haluaa kanssasi naimisiin, jotta voitte alkaa tekemään niitä toukkia. Pappi sanoo aamenen ja lapsentekopuuhat alkaa. Mitään toukkaa ei tule, vuosien saatossa naisen mielenterveys alkaa heittää.., Nainen vaatii selvitystä asiaan, miksei lasta tule. Mies saattaa kännipäissään kertoa että tiesi jo seurusteluvaiheessa, ettei voi koskaan saada lapsia, mutta rakasti naistaan niin paljon ettei halunnut moisen sivuseikan takia erota. Sama asia toisinpäin ajateltuna. Sä voit feikata alkuun ja pamahtaa jälkikäteen paksuksi, niin varmaan teetkin. Tiedätkö että sun valhees ja tän tarinan miehen valheen yhteinen tekijä on se, että toinen ei saa koskaan tietää totuutta ellei joko kännipäissään tai erotessa tai muuten möläytä asiaa myöhemmin.
Ja teille provokiljukauloille: Jos tämä on provo, te nimenomaan ruokitte sitä kun kommentoitte, olkoonkin että viisaana "paljastat" trollin, mutta kuitenkin. Trolli sai huomionsa. Joten ensi kerralla jos epäilet trollia, älä kirjoita mitään. Ja mitä sitten vaikka olisikin provo, tää on ikävä kyllä aika yleistä että naiset huijaa näin törkeästi ja näin kamalasta aiheesta, joten siitä on sinällään "hyvä" keskustella, ettei aihetta vaieta pois. Naisten yhteiskunta tää Suomi kuitenkin on, joten jos tälläisistä asioista ei pidetä meteliä, ne jää baariukkojen itkuiksi eikä näitä tiedosteta oikeasti. - Mikrofonin tarkistan
Joo, hyvä läppä.
http://adf.ly/28Btw no ei valheella pitkälle pääse.
minusta olis parasta olla rehellinen alusta asti ja sanoo et meni kesken n et sillon pääset siitä kusetuksesta eroon mut jos meinaat perustaa suhteesi valheelle niin ei hyvää päivää herää nainen tähän päivään jo.
toi koituu viel omaan nilkaan- hai 57
onko tollasia ihmisiä oikeesti olemassa . haluat jo alunalkaenkin perustaa kaiken valehtelulle .olet tosi ääliö ja ressukka. et edes ansaitse saamiasi entisiä lapsia .minulla on takanani 4 keskenmenoa ja olisin halunnut lapsia. mutta kaikkea ei voi saada. jos et saa miesystävääsi muuten kuin valehtelulla et ole hänelle rakas. etkä muutenkaan kun hänhuomaa sinun huijjanneen HÄN TULEE VIHAAMAAN SINUA.. siintä sinunonkin sitten hyvä jatkaa.
- lapsensa menettänyt.
JA IKÄÄ OLI KYSEISELLÄ MUIJALLA?
14? 15? 17? ...
Ainoostaan kakarat keksii jtn noin tyhmää ja sairasta.
Toivon niin että jäät valheestas kii ja lennät ku leppä keihäs. - ...
Toivottavasti noin typerä ihminen ei saa koskaan lapsia!!!
- LUKEKAA KOKO KETJU!
Lue koko ketju! Sillähän on jo 2 lasta ennestään! Muka... Siis kusetustahan toi koko juttu on ja tyhmät täällä ottaa tosissaan...
- Hoitoon.
"Tää ei ollu provo. Ja aion tosiaan tunnustaa iehelle, mitä oon mennyt tekemään, luule, että ei ees suuttuisi. On aina tähän asti ollut hyvinkin ymmärtäväinen :)
Tämä aloittaja on todella sairas ihminen. oli provo tai ei. Olipa mies tai nainen. - Osastonhoitaja
Onko suoli24 ulkoistettu jollekin psykiatriselle osastolle. Mielenkiintoisempaa olisi kuulla mitä siellä oikeasti tapahtuu, onko ruoka huonoa ja ovatko hoitajat väkivaltaisia ja miltä tuntuu pötkötellä lepositeessä rauhoittavan piikin jälkeen :)
- jiookok
RON! lipslupslipslups RON! Ahhohh Äitii! Se tekee sitä.
- Joopa joo
Tää on suomi 24 oma provo joka nostetaan etusivulle mainosten kera. Näitä riittä joka päivälle.
- Idiootit.
Niinpä ja se kertoo hyvin paljon suoli24:n henkilkökunnan terveydentilasta sekä älykkyysosamäärästä.
Aina halvin työntekijä ei todellakaan ole s paras.- Insinöörikö?
Jonkun mielisairaan suojatyöpaikka, kun muualle ei huolita.
- lapsellista
Tosi lapsellista,ei voi muuta sanoo,selvitä ensin missä menette teidän suhteessa???? ja sit vasta kun tiedät ja olet varma,että kuulutte yhteen,sit voi miettiä yhteen muuttoa ja sit kun aika on kypsä ja kumpikin haluatte perheenlisäystä,tehkää si tlapsi,nää on asioita joiden kanssa ei pidä leikkiä!!!!!
- janniinah
eipä näy kommentoivan aloittaja, selvästi keksittyä juttuahan tää on. Mutta kauheet hiilet tästä porukka ottaa :) eihän tää ny mitään uutta uutista kuitenkaan ole. Kautta aikainhan näin on tehty ja tehdään, ei se silti oikein ole. Olihan Mariaki pyhästä hengestä ja täydestä meni silloinki..
- hulluja akkoja
Saattaa tämä tarina olla tottakin. Samanlainen tapaus sattui, kun hyvä miespuolinen ystäväni jätti yhden naisen. Soitteli kuin hullu perään ja minulle myös, vaikka olen vaan ystävä. Tekstareilla lähetteli raskaustarinaa kuukausi kuukauden jälkeen.
Sitten pseudosynnytyksen jälkeen jaksoi vielä, nyt on loppunut puhelinhäiriköinti eikä ystävälleni ole isyystestiin kutsua kuulunut.- Vihamielisyyttä
Jos ei kutsu isyystestiin, niin ei mies ole virallisesti isä ollenkaan, jos nainen päätti poistaa miehen lapsen elämästä kun ei ollut yhteyksissä.
Lapsi voi olla oikeasti olemassa. Surullista lapselle kuitenkin olla ilman isää, kun isää ei kiinnostanut.Tiedän yhden tällaisen tapauksen. Lapsi on oikeasti olemassa.
Asiaan liittyi perusteetonta syyttelyä ja vihamielisyyttä. Naiselle raskasta.
- 17+8
Jos tää aloittaja mimmi on Raahesta, niin toivotan onnea ja menetystä...reilut 30v "teini" kyseessä...
- ElinaReetta
Aika lapsellinen juttu :D
- jaoi näj
Provohan tämä on. Raskaustestiin on vaikea mitään tussiviivoja lisäillä (tai sitten mies on aivan sokea).
Mutta tämmöinen tuli mieleen: onko nyt ymmärrettävä, että kun nainen alkaa kiristää miestä hätäpäissään, se sanoo olevansa raskaana. Kun mies alkaa kiristää naista hätäpäissään, se uhkaa tekevänsä itsemurhan. Kumpikin valehtelee. Niin tuli vaan tämmönen aivopieru. - rollon rölli
trollin käryä ... nenässäni lemuaa todella kärvähtänyt ja ylimarinoitu trolli
- piipaappuupää
Provo mikä provo, mutta on hyvä ettet ole oikeesti raskaana.
Sen verran pönttö olet, että jos olisit oikeesti raskaana olisit
myös 10-20 vuoden päästä täällä treffipalstalla hakemassa
kumipää kakaroillesi isaa joka on "lapsirakas", "antelias"
"hyväksyy minut sellaisen kuin olen","komea", "työssäkäyvä"
"savuton vaikka itse poltan" jne.....
Ja kun vastauksia ei tule tulet tänne valittamaan miksei
enää löydy yksinhuoltajalle seuraa..... jne jne.... - Ansu85
Kannattaa kysyä mieheltä ihan suoraan,että haluaako hän muuttaa yhteen ennen kuin keksii tuollaisia valheita.
Luottamus ja rehellisyys ovat kuitenkin parisuhteen tärkeimpiä asioita. - DERP DERP
pelle :D:D:D:D:D:D:
- Tekstisi on
todennäköisesti provo.
Jos se ei ole provo, niin sinun kannattaisi jo ihan ihmiskunnan jalostamiseksikin tappaa itsesi. - tässä vastaus!
voi jessus minkä oot tyttöparka mennyt tekemään mutta tässä nyt kuitenkin sulle apua;
elikkä nykyäänhän noi apteekin testit näyttää usein väärin, eli näyttää et oot raskaana vaikket olis ja toisinpäin varsinkin! joten nyt vaan sanot että kävit terveyskeskuksessa verikokeessa josta siis raskaus kaikista varmimmin todetaan! ja se olikin negatiivinen ja kerrot että tk:ssa sanottiin sulle että apteekin testit näyttää usein väärin.
tää on nyt viiminen keino et saat pelastettua suhteesi ja oman naamasi ja et sitten enää IKINÄ IKINÄ IKINÄ tee mitään vastaavaa lapsellista, ajattelematonta ja typerää jolla voi olla tuhoiset seuraukset!!- ammattilainen
Järkytykseksenne voin todeta, että labrassa käytettävät raskaustestit ovat niitä aivan samoja testejä kuin apteekista ostettavatkin, jopa huonompia, sillä eihän verorahoilla voida kalliita testejä labraan hankkia. Niiden luotettavampi tulos perustuu ainoastaan siihen, että yleensä labraan tullaan paljon myöhemmin kuin mitä kotona testit tehdään. Itsellä nyt rv 7 2 ja kotona tehdystä clear blue -testistä selkeä plussa rv 4 0 (menkkojen oletettu alkamispäivä), labran testillä kolme päivää myöhemmin haaleaakin haaleampi plussa. Labran testiin tuli vasta rv 5 0 selkeä viiva. Mielenkiinnosta siis halusin testata testien luotettavuutta, joka ei kyllä vakuuttanut! Verikokeen luotettavuutta en sen enempää testannut, mutta otin kyllä itseltäni verikokeenkin oireiden vuoksi rv 3 5 (verikokeenhan PITÄISI antaa positiivinen tulos jo 6-8 päivää hedelmöitymisestä) ja aivan puhdas negatiivinen tuli silloin siitäkin....
Eli halpiskamaa käytetään meilläkin siellä labrassa.....
- Poikas
PÄSSI!!!
Pitäähän sinusta ehkä
enemän!!! - zdijdivjid
Oon tehnyt joskus monellekkin miehelle ihan saman jutun ja samasta syystä.halusin että mieheni muuttaa kanssani toiseen kaupunkiin ja perässähän se sitten tuli.nyt yhteisiä vuosia takana 17 ja onnellisia ollaan vaikka ei lapsia olekkaan.meet vaan naamiokaupasta ostamaan tekoverta :D tai 2-3 kk jälkeen sanot että kesken tuli. miehet ei tajua tollasia.
- Jan-782364874324
Et arvaa miten hyvältä tuntuu ettei ole tuollaista kusipäätä vaimona. Tziisus.
- OIKEESTI kyllä
Jan-782364874324 kirjoitti:
Et arvaa miten hyvältä tuntuu ettei ole tuollaista kusipäätä vaimona. Tziisus.
Se on miehen kirjoittama provo.
- TombiN
Entäs ne miehet, jotka pistää nuppineulalla reikiä kondomeihin ...sairasta sekin ja totta .Itse koettua ..mies vain nauroi ja mä olin vihainen ja raskaushan siitä seurasi...
- Ki€lo
Omenamehun väristä nestettä vissiin virtaa jossain...
- Jappadappadui
Kyllä niitä muka pillereitä syöviäkin on vaikka muille jakaa. Äijät vaan tykkää vedellä paljaalla ja uskoo sinisilmäisesti, et ehkäisy toisella osapuolella kunnossa.
Siinä tapauksessa, että suunnitelmana kasvattaa lapsi yksin, oliskin hyväksyttävämpää, mut jos tarkoituksena koukuttaa mies suhteeseen - ei hyvä, eikä toimiva temppu. Mies lähtee jos on lähteäkseen.
Ehkä olis jokunen kymmenvuosi taaksepäin toiminut, mutta tänäpäivänä lapsi avo-/ avioliiton ulkopuolella ei ole kovin kummoinen juttu.
Mut tosiaan, jos olet vasta joitain viikkoja huijanut, niin kerrot sen, että menkat alkoivat ja toivot, että suhteenne onnistuu ilman raskautumista tai ainakin ensin neuvottelet poikaystäväsi kanssa asiasta.
Sitten voitkin huijata syöväsi pillereitä, kunnes - hups vaan - pillerit pettävät ja oletkin raskaana jälleen.- Taliaivoko
Tiedoksi, että pillerit voivat oikeastikin pettää.
- vaan mies
Tää on siis taas kerran esimerkki siitä miten kannattaa luottaa naiseen...
Niin että neuvotaan vaan lisää huijaamista. - Ihmejuttujoo
Mistä näitä trolleja oikein tulee?
- tyhmä kysymys
Ylläpidolta.
- demieioleraskaus
Sano, että testi mokasi... että et olekaan raskaana.
- tackar
olipa hyvä iltasatu gradunteon vastapainoksi, kiitos.
- Itsesoppasisyöthyi
En kyl auta.
- QD.
Näytti ainakin uppoavan suomi24'sen ylläpitäjiin, kerran tämä piti ihan etusivulle pistää.
Kamoon! Ei tällaista tapahdu muualla kuin saippuasarjoissa. Tai mistä minä tiedän. - vittunäitätrolleja
ne testit voi joskus mennä pieleen, mulla kävi joskus niin. kannattaa aina tehdä varmistustesti... mut joo jos tää ei oo trolli niin kyseessä joku max 16v teini. täytyy sanoo että on kyllä suhde vakaalla pohjalla. naimisiin vaan heti.
- mies maalta
Osaa ne miehtkin onneksi, minun kaveri oli pysyvästi steriili, murrosiän sairauden takia, ei tosin muistanut kertoa silloiselle tyttöystävälleen, tämä halusi vauvan, no sitten tyttöystävä kertoi että nyt hän on raskaana, olikin oikeasti, kaveri odotti että raskaus oli tarpeeksi pitkällä, kertoi sitten ettei voi koskaan saada lasta, tytön oli pakko tunnustaa, että kyseessä oli toinen mies, kaveri heitti tyttöystävän pihalle..
- brrucex
white trash!
- Jykk3
kaikki laittaa kolehdin kiertää ja sponssataa tolle akalle kohdun poisto välittömästi!!!
- RassiReeta
Miksipä ei näin. Nykypäivänä on niin vaikea päästä naimisiin , että keinonsa kullakin. Itsekin yritin samaa aikanaa, mutta harmikseni kumppanin oli salakuvannyt sen yön jona LUULIN tulleeni raskaaksi. Todisteita ei riittänyt raskauteen asti, koska videossa oli selkeästi nähtävillä, että mies onneton harrastikin seksiä ystäväni kanssa. Vieläpä se tärppää onni minunkin kohdalla- sanokaa minun sanoneeni!
- häpeän olla nainen
et voi oikeesti tehdä noin,raukkamainen teko sinulta!!!!Luuletko todella et valeraskaus ei tule ilmi.
- dasdasd
Sinä oot lapsellinen, voit joutua semmoseen vaaraan että kun tää paljastuu, jos et sitä myönnä nyt, niin sun mainees menee kaikkien ihmisten kesken jota on olemassa.
SINULLA ON NS HUONO ITSETUNTO KOSKA MENIT VALEHTELEMAAN TOMMOSIA JA SINULLA ON HUONON ITSETUNNON TAKIA TARVE VALEHDELLA LISÄÄ. - -minttu30
Voi luoja...
Toivottavasti tää on joku vitsi!!! Aika lapsellista käytöstä. Ei taida kaikki muumit olla laaksossa sulla. Ja parisuhteesi ei kovinkaan vakaalla pohjalla. Kannattais varmaan ihan rehellisesti tunnustaa tekosi, niin ehkäpä vielä saattaa jotain toivoa olla. Miten voit elää sen asian kanssa, että valehtelet miehellesi saaneesi kesken menon. Ja ihmettelen suuresti lausettasi "Mutta kyllä mä tässä vielä itteni raskautan sille ihan oikeestikin.." WTF??? - eihajuakaan
Raskauden feikkaaminen on yksi parhaita tapoja saada mies ensin juoksemaan karkuun ja kun valhe paljastuu, saada mies vihastumaan ja menettämään vähäisimmänkin arvostuksen sinua kohtaan. Mikäli tämä oli tavoitteesi, erittäin hyvin toteutettu. Mallisuoritus.
Mutta mikäli aiot oikeastikkin hankkiutua raskaaksi tämän miehen pitämiseksi itselläsi, niin se on oikein loistava keino ryhtyä prostituoiduksi. Lapsenhankinta on hyvä keino turvata miehen pysyminen elämässäsi ainakin 18-vuodeksi. Ja samalla saa ensikosketuksen huoraamiseen, jotta sen 18-vuoden jälkeenkin on ammatti valmiina. - SAIRASTA...
kerran tolle linjalle oot lähteny,on oikein,jos suhde loppuu!!! tommosella asialla leikkiminen??? kannattas jo kysyy apua ammatti ihmiseltä eikä yleisöltä...
- lälläripyörä
Ei tuo ole mitään siihen verrattuna, kun -60 alussa mun kaveri meni kihloihin raskaana olevan kanssa ja vei synnytyssairaalaan (Toiviolinnaan).
Likka synnytti poikalapsen ja vein moottoripyörällä onnellisen isän katsomaan lasta ja äitiä. Uusi isä tuli hekottaen takasin ja olivat äidin kanssa nauraneet sairaalasängyllä, kun lapsi oli värillinen.
Likka oli hakenut laivalta roikkavotkaa ja sillä reissulla lapsi oli saanut alkunsa.
Kihlaus purkaantui. - kappas vaan
tuohan oli melkeen samanlainen stoori mitä itselle sattui.Oli siitä hyötyä sen verran, että mies alkoi oikeesti pohtii suhdettamme kun oltiin on/off vaiheessa. Tätä nykyä olemme naimisissa ja meillä ihanan suloinen poika.Sodassa ja rakkaudessa on mielestäni lähes kaikki sallittua varsinkin jos tarkoitus on hyvä.
- 19-1
Ehkä teidän tapauksessa meni hyvin mutta kaikilla jotka valehtelevat tai hankkiutuvat raskaaksi tällaisessa tapauksessa tekevät sen itsekkäistä syistä, se että HE katsovat että heidän tarkoitus on hyvä ei tee itse tekoa välttämättä yhtään hyväksi, mies kun vain voi vastuuntuntoisuuttaan palata yhteen LAPSEN takia ei itse suhteen, siinä sitten eletään kulissiavioliittoa lapsen takia.
- Voiko olla tottakaan
No huhuh. Eipä ole sulla kaikki palikat kohdallaan!
- Ymmärtäjä
Ihan vaan kerrot suoraan kumppanillesi, että halusit hänet niin kovasti kanssaeläjäksi, että keksit koko jutun. Ilmeiset tykkäät hänestä kovasti. Se on parasta. Tulee joskus tehtyä isoja virheitä, ne pitää vain korjata silläkin uhalla että "saa rangaistuksen". Ei minusta virheesi maailman suurimpia ole.
- Turhautunut90
Pakko kommentoida vaikka yleensä tyydyn vain lukemaan näitä, mutta täytyy sanoa että on todella alhaista, moraalitonta ja täysin itsekästä toimintaa. Miten kukaan pystyy todellakin käyttämään noin itsekkäitä ja epärehellisiä keinoja jotta saa haluamansa. Kertoisit totuuden ja menisit hoitoon.
Mistä näitä teinejä oikeesti sikiää !! >=(
Et varmaan ajatellut sitä, että et pelkästään riko omaa elämääsi vaan myös sen toisen osapuolen, kuin vaikeaa on miehenkään enää luottaa kehenkään jos on joutunut jonkun pakkomielteisen teinin narunjatkeeks.
Turhaa tukkia keskustelupalstoja paskalla oli tää sitten totta tai ei, mutta täysin sairasta touhua. - SirkkaOrvokki52
ALOITTAJALLE KYSYMYS!
No, ei hän enää ole osallistunut keskusteluun, hykertelee vaan käsiään ja laskeskelee kuinka pitkän ketjun sai aikaiseksi.
Mutta se kysymys! Mihin te sitten muuttaisitte yhteen asumaan? Tuleeko hän sinun luoksesi asumaan vai muutatko sinä hänen luokseen tai hankitteko kokonaan uuden yhteisen kodin?
Onko sinulla omaisuutta - talo ja tavarat valmiina - entä hänellä? - hehehahheh
Hieno ja kaunis tarina.
- YKÄ69
Tämä ämmä pitäisi viedä nurkan taakse ja lalaista haulikolla päähän. Loppuisi ainakin paskan jauhanta! HUORA!
- voijee
voi luoja mikä ämmä, falcon punch ja henkari esiin ja olemattomalle lapselle abortti
- OZ
Sä tarvitset ammattiapua!
- _huhhu_mikä_akka
ei vittu sää oot sairas akka!!!
- mammaksi tuleva
Sairasta, hankkiudu hoitoon oli sitten tosi tai tekaistu juttu.
- ??
vittu sä oot outo . jos ukkos ei halua muuttaa yhteen ni ei.
- röllipeikko69
rölli.
- liikaa pöpejä
suosittelen teile ihan vakavasti kondomin käyttöä mieluummin vieläpä extra vahvan
- anttikorva
HUORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kauhistuksissaan
voi herranjumala! Oletko mielenvikainen. Tuollaisista asioista ei saa KOSKAAN valehdella. Sä annat nyt armon käydä ja päästät poikaystäväsi pois jos suhde perustuu valheeseen.
SUN ON JOKO KERROTTAVA TOTUUS TAI PÄÄSTETTÄVÄ HÄNET POIS:::: - Niin se vaa menee
Ettei vaan ois kyseessä joku huomionkipee pissis joka ei saa myötätuntoa kotoa joten tuli sitä täältä hakemaan ;)
- muita haukkuu
Nää kirjottelijat täällä taitaa olla vähän sekaisin päästään kaikki.
MUHAHAHAAAAAAA :D
sulla ei oo kaikki ihan ohdallaan päässä....en ymmärrä kunka kehtat ees julkisesti puhu tuosta aiheest,on niin tyhmä veto....
- ........
Eipä oo kovin hyvä provo... hohhoijaa...
- VAIPPAKAMMO
No joo. hölmö olet jos kuvittelet tuolla saavas miehen.Jos sulla on jo kaks lasta ennestään jo senkin takia mies miettii toisenkin kerran, ennenkuin muuttaa yhteen vaikka tykkäiskin lapsista.On kuitenkin eriasia olla niiden kanssa tunti pari / päivä sillontällön kun että olis niiden kanssa aina( vai onko ne aina esim mummilla kun vietätte aikaa miehen kanssa)oikea luonne lapsissakin tulee esiin vasta arjessa hemmotellun kakaran kiukunpuuskat, kun nyt edes jonkinlaista kuria yrittää pitää ihan vieras mies,ja äiti vain hyssyttelee.Oikeesti ota järki käteen ja "peru " raskaus heti et saa tuolla tempulla edes munaa jatkossa,ja ajattele, koska "olet jo raskaana" ette jatkossa käytä ehkäisyä.valhe paljastuu kun tulet raskaaksi oikeasti.SE SITTEN SIITÄ. Olet kolmen lapsen yksinhuoltaja, etsimässä kolmelle lapselle elättäjää.HAH. yks ihminen lisää sossun elätettävänä, kun eihän kolmen lapsen yh-äiti VOPI mennä vakityöhön kun lapset sairastaa niin ettei työpäiviä tule montakaan.ONNEA VAAN YRITYKSELLE!
- ei näin, ei ei ei
valhe johtaa uuteen valheeseen. Se kierre ei lopu, kaivat itteäs vain syvemmälle ja syvemmälle.
Rehellisyys saattaa kirpaista, mutta se on vain hetkellinen "nipistys" siihen verrattuna mitä joudut valheen kanssa kestämään.
Rehellisyys maan perii. - Ismo Laitela
Seppo. Oot sä sit melekone sssonni!!!
- yks muija
Noh, itsehän "soppasi" keitit.
Älä sitten valita kun asia paljastuu ja jätkä lemppaa sut kokonaan
historiaan...
Oma vika
rehellisyys maan perii - usko,toivo ja rakkau
nyt kyl katsot itseäsi peiliin...
mikä este on muuttaa yhteen, jos et olisi ollut raskaana...
kyllä tulee jossain vaiheessa ilmi että ettet ookkaan raskaana, niin on suhde sit takuulla kerrasta poikki. Parisuhteen tärkein ominaisuus on luottamus, rehellisyys..
voi voi, tyttöparka..olet säälittävä!! - p-anija
Voin tulla panemaan sinut oikeasti paksuksi
oisko hyvä ratkaisu? - Kunhan_vaan_mietin
Olen kyllä itsekkin nainen mutta en voi mitään sille että itseäni ärsyttää joidenkin naisten tapa huijata/"pakottamaan" mies sitoutumaan kanssaan hankkiutumalla raskaaksi tai ainakin esittämällä sitä. Eikö yhtään parempaa tapaa löydy millä saisi miehen muuttamaan samankaton alle ilman että pitää tuo huijata tulemaan? Eikö jotkut naiset osaa ajatella asiaa toisen näkökulmasta että miltä tuntuu jos epäröi syystä tai toisesta yhteenmuuttoa tai jotain muuta sitoutumista niin mitäs mieltä sitten ollaan kun toinen osapuoli pakottaa sinut taipumaan siihen omaan tahtoonsa, eli yhteenmuuttoon tässä tapauksessa...? Enpä ainakaan itse sellaista haluaisi omallekohdalle...
Ja ihmetyttää mikä hemmetin pakko aloittajalla on se mies samankaton alle on saada? Jos on niin pakottava tarve että pitää esittää (ainakin tällä hetkellä?) olevansa raskaana niin minusta tuo kuulostaa joltain kepulikonstilta saada kenties joku toinen auttamaan talouden kanssa mikä on liikaa yhdelle henkilölle. Jos kaikki olisi hyvin suhteessa niin tuskin kellään on mikään pakon sanelema tarve saada serurustelukumppani muuttamaan yhteen... - Provot haisee
Nämä keskustelualueet alkaa muuuttua entistä enemmän Suomi24:n omaksi provoiluvälineeksi.
Tämäkin "mun punatussilla tehty raskaus.." paistaa juttuna kilometrien päähän. Se on tehtailtu suoraan Suomi-24:n omalla konttorilla.
Aller/ Suomi24:n Bisnesdeana on saada myytyä mainostilaa ruudun reuna-alueille. Ja keskellä ruutua kävisi vilkas kinastelu ja keskustelu.
Joka päivä laitetaan useita kymmeniä "kiinnostavia" provo-ilmoituksia eri keskustelualueille. Koska uusia juttuja ei jakseta keksiä, niin samoja provoja toistellaan noin 1-2 vuoden välein. - rgdzas
no voit tehdä näin:sanot että aiot käydä UUDESSA luotettavassa raskauskokeessa lääkärillä, koska et tunne olevasi raskaana.ja haluat olla vasma. Sit meet lääkäriin ja sanot että tämä testi näytti että et oo raskaana.syyksi riittää että eka koe oli epäluotettava, tai että olet saanut keskenmenon heti sen jälkeen, kun sulla tuli kuukautiset.rgs
- kryjyt
Joku teinipoika on taas kyhännyt aloitusprovon.
- Kokemusta on
Kannattaisikohan sinun miettiä vähän noita omia elämänarvojasi ja yrittää saada vähän integriteettiä? Uskomatonta tässä ei ole niinkään tuo, miten manipuloit miestäsi, vaan miten häikäilemättömästi sen teet, ilman pienintäkään ajatusta että olisit tehnyt jotain väärää - ainoa murheesi on miten selviäisit teostasi jäämättä kiinni.
Hyvä alku rikolliselle elämälle. Voit olla varma ettei avioliittosi ole onnellinen kun aloitat sen pettämällä miestäsi.
Minulla on kokemusta siitä, miltä tuntuu kun nainen tällä tavoin häikäilemättömästi valehtelee olevansa raskaana sitoakseen miehen itseensä. Olinpa vielä niin tyhmä, että lopetin kaiken varomisen, jolloin nainen sitten TULI raskaaksi. Ja seurannut lähes 20 vuoden avioliitto oli kärsimys myös hänelle.
Toivotan sinulle antoisia hetkiä peilin edessä... - j_anni
nyt vaan nusasette koko ajan niin kyllä luonto hoitaa valheen
HOMMAA KOIRA JOS HALUAT KUSETTAA JOTAKUTA.
- ...
Valehtelisin jos väittäisin (Kolmas Nainen)
http://www.youtube.com/watch?v=C5cMrQLer1s - MOI HUORA!!!!
Toivottavasti se hakkaa sut saatanan huoran ja kunnolla. Olet naisjätettä säälittävä paska!
OLET KUVOTTAVA ILJETTÄVÄ EPÄLUOTETTAVA SÄÄLITTÄVÄ ALHAINEN MITÄTÖN.... ei sinua voi edes naiseksi kutsua olet HÄPEÄ!- Näin o
hi hi raivopöllö, se näkyyolevan provo eli kusetuksen kusetus.
- Emmanuellee
jos mies ei haluu muuttaa sun kanssa yhteen niin se ei muuta. ja älä jaksa valehella noin suurista asioista! kiukuttaa todella paljon tollanen käytös. t. nainen joka sai tietää ettei voi koskaan saada lapsia!!!!! ei varmaan ukkos haluu nähäkkään sua kun jäät kiinni tosta paskamaisesta valheesta!
- sulla surkea elämä
Minä en haluaisi edes muuttaa miehen kanssa yhteen, jos yhteenmuuton ainoa syy olisi vahinkoraskaus. Haluaisitko sinä AP oikeasti asua miehen kanssa, joka ei rakasta sinua? Mitäs sitten, kun kyllästyt siihen, että yrität saada miehen rakastumaan sinuun väkisin, mutta näet, miten vastenmielistä se kaikki teeskentely on? Ajattelitko sitten teeskennellä umpionnellista perhettä, jonka yhdessäolo perustuu valheelle ja teeskentelylle? Sellaisissa perheissä voi olla kulissit kunnossa, mutta jatkuva pakottaminen voi aiheuttaa isoja henkisiä ongelmia kaikille perheenjäsenille, myös niille lapsille.
Sitä paitsi jossakin vaiheessa mies todennäköisesti saa tarpeekseen ja jättää sinut. Jos siinä vaiheessa olet jo oikeasti raskaana tai pienen vauvan kanssa, niin mahdatkohan sen jälkeen saada enää yhtään ketään miestä, kun muille miehille paljastuu, mitä kaikkea olet valmis vehkeilemään saadaksesi tahtosi läpi. Kukaan mies ei ansaitse tollasta. Mies tulee parisuhteeseen samoin toivomuksin kuin nainenkin.
- Sormi perseeseen vaa
No nii URPOT, mikä on seuraava lööppi. Miettikäähän rauhassa runkut, tuskin tyhmempää provoa keksitte.
- yksinkertastakuosaa
Mun neuvo on ihan yksinkertanen:
-feikkaat raskautta 9kk, laita vaikka sohvatyyny mahaksi (ikeasta ostat aina isomman tyynyn raskauden etenemisen mukaan)
- 9kk jälkeen, menet angolaan ja ostat vauvan
-jos vauvan väri ei vastaa toivottua, osta perunajauhoa
-sivele aamuisin vauvan ihoon kauttaaltaan perunajauhoa
... ja sitten elätte onnellisina elämänne loppuun saakka. Tuskin miehesi, jolle meni läpi itsepiirretty raskaustesti, huomaa, että a) vauvamasusi on sohvatyyny b) vauva on värjätty perunajauholla.- Muuta maalle apina
Mun neuvo on et pyydät sitä takaajaksi isoon pankkilainaan lastenrattaisiin, pesukoneesees ja isompaan autoon ja kämppään joka se tietty tulee sun nimiin. Sitte ku papereissa on nimet niin hankkiudut rikkaana akkana oikeesti raskaaksi jollekki pitkätukahörhölle joka käyttää huumeita. Sielä voitte sitte kasvattaa rauhassa hamppuviljelmiä ja vedellä diapamia.
- JK
VAI N IIN
- Kaikkea sitä on
Jos nyt vaan unohtaisin sen yhteen muutamisen ja kasvaisit ekaks aikuiseksi.
- Oikeus.....
Kun sitten oikeasti olet raskaana, toivottavasti saat keskenmenon ja jäät lapsettomaksi. Olet alhainen kuvottava huora!
- Jotkut pystyy.
Itse olen miehenä kokenut vastaavan kusettamisyrityksen. Ei riittänyt minun huijaaminen vaan piti käännyttää minun lähipiirikin minua vastaan, kun en uskonut.
Itsellesi teet elämäsi vaikeaksi, mutta muista, että samalla mahdollisesti pilaat jonkun toisen elämän totaallisesti.
Näin kävi minulle ja olen siitä edelleen katkera. - ooolss
Ooks kattonu liikaa salkkareita. Voin kertoa ettet tulee onnistumaan niin kuin isabella. Tässä vaiheessa voit pelastaa vielä homman 99% todennäköisyydellä kertomalla ettet oo raskaana, mut haluisit muuttaa yhteen ja keksit ton raskausjutut hetken mielijohteesta.
- ...........
ikuista rakkautta ei ole olemassakaan ja kulissia on lopulta, oli aloittanut miten vaan
kauheaa vaatia toista rakastamaan ikuisesti itseään, jos mikä niin se erottaa Kaikkein paras jos puhut rehellisesti.Niinkuin asiat on ei ole hyvää tulevaisuutta jos ei voi luottaa toiseen .Vaikeaa se on mutta kannattaa varmasti.Tuo on aika vaikeaa .On varmaan kuin seisoisi yhdellä jalalla.Tsemppiä Veksa
- dkjf
Voi voi.. Paras ratkaisu ongelmaasi on kertoa totuus, sillä totuus satuttaa vähemmän kuin keskenmeno.. Ja kaikki asiat ratkaistaan rehellisesti puhumalla, ei valehtelemalla tai suomeks sanottuna kusettamalla toista osapuolta..
Mikä niin kamala tilanne elämässäsi on ettei voi totta puhua :o.
Kerro totuus, kyllä se siitä.. Tsemppiä :) - salkkariiiiiit
Isabella Holm :D paljastat ettet oo raskaana ja kappas ehkä oletkin!
- saippuaoopperaa..
Tuo kun suoraan ameriikkalaisista saippuasarjoista..no sulla 3 vaihtoehtoa
1. kerrot totuuden.
2. jatkat valehtelua, ja saat jossain vaiheessa keskenmenon, ei kannata kuitenkaan liian aikasin.
3. hankkiudut oikeasti raskaaksi. - kjzdjkö
Joopa joo, eiköhän se tiedetä jo että koko ihmisrotu on jumalattoman tyhmä.
- Hlkdhl
Ikävä kyllä on niitä miehiäkin, jotka pamauttavat tahalteen naisia paksuksi, koska haluavat lapsia :(
- klobhoibhoboib
No mites se mies voi sen tehdä, jos naisella on pillerit? Vaihtaa e:t joihinkin minttuihin, vai? Kuulostaa vähän turhan teinikomedialta --> en usko, että menisi läpi kun ne e-pillerit kai kuitenkin on yksittäispakattuja levyissä.
- Voi provokaatio
Aloitus on provo, ja vielä tosi typerä sellainen. Älkää ihmiset jaksako mennä aina halpaan.
- 12+4
Mulla on johdot poikki ollut jo 6 vuotta. Tuossa pari vuotta sitten silloinen muija tuli yhtäkkiä raskaaksi. Voi että kun ihan vahingossa ja voi kauhistus, mutta rakkaus voittaa jne. Tiedätte mitä tarkoitan, täysi kusetus päällä. Muija ei nimittäin tiennyt, etten voi saada lasta. No vittuillakseni venasin niin pitkään, ettei abortti enää ollut mahdollinen ja sitten kerroin totuuden ja pistin muijan kävelemään kämpästäni. Kävi ilmi, että ämmä ei edes tiennyt kuka lapsen oikea isä oli. Kunhan oli käynyt nussittamassa itsensä tiineeksi, että saisi mut kusetettua johonkin... en edes tiedä mihin kun kuitenkin jo asuttiin yhdessä ja oltiin mun mielestä ihan normaali pari. No nyt hän viettää onnellista yksinhuoltajan arkea lähiössä. Kyllä varmaan kannatti!
- Hah hah.
Tiesitkö, että sterilisaatio ei ole sataprosenttinen ehkäisykeino.
- pipiå''
12 4 olet aivan samanlainen huijari ja yhtä halveksuttava. Toisen kanssa ei olla parisuhteessa kertomatta että piuhat on poikki.
- elettiin sitä ennen
Ensinnäkin: ei ole mitään lääkärin tekemiä tai tk:n tekemiä supervarmoja testejä joita rutiinisti käytettäisiin . Erikoistilanteissa voidaan ottaa verinäyte, mutta ei vain sen takia että ei ole varma onko raskaana vai ei. Itse testattavat testit antavat varman plussan, mutta epävarman miinuksen.
Toisekseen hakeuduttuani keskenmenon 6 4 takia tk:n siellä sanottiin ettei olisi tarvinnut tulla, koska siinä vaiheessa yleensä kaikki poistuu ihan itsekseen. Niinhän se sitten sujuikin ja vuoto oli miltei niukempaa kuin normaali menkoissa ja kesti saman verran.
Kolmannekseen turha vedellä salkkareita ja muita nykyajan hömpötyksiä tähän. Tuohan on vanhin mahollinen konsti yrittää sitoa mies itseensä. Sitä vaan sattuu. Miehillä on ne omat luurankonsa kaapissa, joita näistä teksteistä ei kyllä näy.
Aloitus olisi mennyt ihan nappiin teinimimmiltä, mutta en jaksa uskoa että kahden muksun yksinhuoltaja tuohon enää lankeaa. - Ihmettelevä täti-72
elettiin sitä ennen kirjoitti:
Ensinnäkin: ei ole mitään lääkärin tekemiä tai tk:n tekemiä supervarmoja testejä joita rutiinisti käytettäisiin . Erikoistilanteissa voidaan ottaa verinäyte, mutta ei vain sen takia että ei ole varma onko raskaana vai ei. Itse testattavat testit antavat varman plussan, mutta epävarman miinuksen.
Toisekseen hakeuduttuani keskenmenon 6 4 takia tk:n siellä sanottiin ettei olisi tarvinnut tulla, koska siinä vaiheessa yleensä kaikki poistuu ihan itsekseen. Niinhän se sitten sujuikin ja vuoto oli miltei niukempaa kuin normaali menkoissa ja kesti saman verran.
Kolmannekseen turha vedellä salkkareita ja muita nykyajan hömpötyksiä tähän. Tuohan on vanhin mahollinen konsti yrittää sitoa mies itseensä. Sitä vaan sattuu. Miehillä on ne omat luurankonsa kaapissa, joita näistä teksteistä ei kyllä näy.
Aloitus olisi mennyt ihan nappiin teinimimmiltä, mutta en jaksa uskoa että kahden muksun yksinhuoltaja tuohon enää lankeaa."Toisekseen hakeuduttuani keskenmenon 6 4 takia tk:n siellä sanottiin ettei olisi tarvinnut tulla, koska siinä vaiheessa yleensä kaikki poistuu ihan itsekseen. Niinhän se sitten sujuikin ja vuoto oli miltei niukempaa kuin normaali menkoissa ja kesti saman verran."
En ole koskaan voinut käyttää e-pillereitä verenpaineen kohoamisen takia
Sairastan myös migreeniä. Useita eri e-pillerimerkkejä kokeiltiin aikoinaan, mutta mikään ei osoittautunut sopivaksi.
Itselleni EI ole tullut yhtään YLLÄTYSRASKAUTTA eikä KESKENMENOA. En ole myöskään joutunut teetättämään ABORTTIA.
Vuosia sitten, vakinaisessa suhteessa ollessani luulin tulleeni raskaaksi, KOSKA KUUKAUTISET OLIVAT OLLEET POISSA 8 VIIKKOA eli 2 kk. Mutta lopulta syyksi kuukautisten poisjäämiseen paljastuivat a) laihtuminen ja b) psyykkinen stressi.
- Isabella Holm
Olet katsonut liikaa salkkareita ja samaistunut siinä Isabellaan.
- Äkkirikastunut
Tienaa rahaa helposti AlertPay:lla
- Tuttu juttu
Te uusi testi ja näytä et ole raskaana eka testeri oli viallinen, mitä siinä sen enempää miettimään.
- http://adf.ly/2B6jQ
- nainen84wewewqe
huh huh.. aika pipipäistä touhua.
- Heviiih
On se niin väärin että ap-ämän kaltaset muijat saa lapsia. Maailmassa olisi monta lapsetonta ja parempaa äidin syliä ilman pienokaisia. Ja yhtä ällöttäviä ovat ne miehet jotka vihaavat naistaan ja omia lapsiaan.
- Totuutta peliin!!!!
Kamalaa tosiaan ku oot menny valehtelemaan, kyllä se on vaan silleen että sillä totuudella pääsee kaikista pisimmälle ja yleensä jopa ihan oikeisiin lopputuloksiin, jos se sinun poikaystävä sinua rakastaa niin kyllä se olisi ihan tosissaan yhteen muuttamassa, ku ei se välttämättä ole vielä itse sellaista ajatellut. Mutta oot kyllä saanu ittesi melko pahaan tilanteeseen, itse poikaystävänä olisin melko vihainen mutta anteeksi antaisin, mutta varmasti vaatii sen että menet ja tunnustat hänelle sen!!!
- Ihmettelevä täti-72
"Kamalaa tosiaan ku oot menny valehtelemaan, kyllä se on vaan silleen että sillä totuudella pääsee kaikista pisimmälle ja yleensä jopa ihan oikeisiin lopputuloksiin, jos se sinun poikaystävä sinua rakastaa niin kyllä se olisi ihan tosissaan yhteen muuttamassa, ku ei se välttämättä ole vielä itse sellaista ajatellut. Mutta oot kyllä saanu ittesi melko pahaan tilanteeseen, itse poikaystävänä olisin melko vihainen mutta anteeksi antaisin, mutta varmasti vaatii sen että menet ja tunnustat hänelle sen!!! "
Olen 100 % samaa mieltä kanssasi. Valheelle ei kannata avioliittoa perustaa. Ei niin, että
a) valehtelee olevansa raskaana, vaikka tietää, ettei ole.
b) jättää "salaa" ehkäisypillerit käyttämättä, ja valehtelee tulleensa raskaaksi.
Minusta ensin pitää mennä naimisiin ja hankkia lapset vasta sitten. - adsfdfgdfgh
Katso Gleetä ja opi.
- Vanha kettu
Ehkä viesti on provo, mutta tunnen erään toisen tapauksen, jossa naisen ajatusmaailma oli jokseenkin sama. Parikymmentä vuotta nuorempi ulkomaalainen nainen yritti vedättää erästä hieman iäkkäämpää, rikasta sukulaismiestäni kanssaan naimisiin tekeytymällä raskaaksi. Sanoin käyneensä kotimaassaan lääkärissä varmistumassa raskaudesta ja toi vielä raskausvalheensa tueksi tukun vieraskielisiä papereita, joita mies ei tietenkään osannut lukea. Äijä tuli kuitenkin vähän epäluuloiseksi, kun raskauden olisi naisen kertomuksen mukaan pitänyt olla jo melko pitkällä, mutta se ei näkynyt. Kun mies ei sitten suostunutkaan menemään heti naimisiin vaan vaati, että täytyy ensin odottaa, että lapsi syntyy, niin muijapa otti hatkat.
- itse olen mies
miehet ja naiset ovat molemmat joskus tyhmiä mutta koittakaa ny olla syyttämättä vain toista sukupuolta! syy on molemmissa jos suhde ei toimi syyt on syvällä ihmisessä.
- 19CM KÄYRÄ
VOIN TULLA N.U.S.S.I.M.A.A.N SUT PAKSUKSI
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284