http://www.wikipress.eu/index.php?page=laki_oikeus
Wikipress on vihdoin saanut oman selvityksensä Wincapitan syvimmästä olemuksesta valmiiksi. Artikkeli käsittelee kyyniseen sävyyn Hesarin Anu Nousiaisen jutun, jonka se tyrmää taitavan toimittajan harharetkeksi.
Vaikka juttu antaa ymmärtää, että Wincapita oli viranomaisten ja median masinoima kamppanja rehellisen liiketoiminnan lopettamiseksi, on rivien väliin piilotettu pientä kritiikin poikastakin, vai pitäisikö sanoa epäloogisuutta.
Näin Wikipress:
"tohtori Veli-Pekka Poutanen on kirjoittanut seuraavaa: Klubin signaali on yksi parhaista signaaleista, joita olen markkinoilla nähnyt. FXTS:ssä oli korkeintaan parin sekunnin viive. Käytin sitä oikealla rahalla. Verrattuna muihin valuuttakaupan apuvälineisiin se oli huippulaatua, onhan muitakin huippuvälineitä ja tämä oli samaa luokkaa."
Ja sitten lopuksi:
"Kailajärven kehittämä tuote ei sinänsä periaatteeltaan poikkea jo olemassa olevista tuotteista, mutta on selvää että näiden tuotteiden kannattavuus mitataan niiden luotettavuudella ja niiden suosiolla; kuinka monta käyttäjälisenssiä ohjelman valmistaja myy."
Tästä nyt vain saa sen käsityksen, että Poutiaisen kehuma värkki ei poikkea markkinoilla olevista muuten kuin sen "markkinoinnin" suhteen. Sallinen olisi voinut myös selventää paljonko Poutiainen itse hyötyi Wincapitasta ja miten se vaikutti hänen arvioonsa ohjelmasta. Puolueeton hän ei ole.
Eli, Wikipressin juttu on taattua Columboa. Se jättää kertomatta monta sellaista seikkaa joidenka takia Wincapita on nyt tuomiolla. Jos Hesarin juttu perustui esitutkintapöytäkirjaan Sallisen juttu perustuu Kailajärven ja Wincapitasta hyötyneiden kertomuksiin. Kumpi sitten on uskottavampi?
Sadan euron mediakupla..
Shahov
3
120
Vastaukset
- MagneettiJytkyPöntös
Paljonko Kanta-Home lunasti Winuusjaosta?
- 2 sekuntia vain
Piitä lainateksani, singnaalia ei ollu viivästettu edes PIIn vertaa. Kahdessa sekunnissa kukaan ei voi hävitä kuin kaikki rahansa, loogista ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666