Itellä on tullu usein kakalla käydessäni kummallinen ja hassu tunne. Aina kun multa on tippumas pönttöön isompi pökäle, nii mä silleen ponnistan oikein kovaa ja sit ku se tipahtaa, nii mulla tulee väistämättä sellane helpotuksen ja hyvän olon tunne, ja mä oon yhä enemmän alkanu epäillä, että se ei voi olla mikään muu kuin orgasmi.
Onko mahdollista saada orgasmi kakalla käydessä?
Orgasmi kakalla käydessä
10
2043
Vastaukset 10
- sdasdsadasdasd
ö_Ö
Eikö se "hyvän olon tunne" voisi olla vaikka "suolen tyhjentymis tunne"? :D
Kaikilla varmaan tulee hyvä olo kakalla käymisen jälkeen.
Ja ponnistuksen jälkeen. - nominänominä
totta, kai se ny hyvält tuntuu jos saa suolen tyhjäks!!
- poiuygfdghjklfdghji
Oletkos kokeillut saada orgasmia millään muulla tavalla? NIitä vertaamallahan ongelma selviää. Muista sitten kertoa tieteellinen tulos meillekin, niin voin kirjoittaa siitä bilsanesseen.
- ujhygrfv
No miehellähän G piste on anaalissa. Samoten saavutat eturauhasen kun työnnät sormen perseeseen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Eturauhanen - lolzikawauwau
mulki välil stondii ku käyn paskal mut ei kyl tosiaa tuu orgasmii
- Mullakin stondaa
- Anonyymi00007
Kyllähän se hyvältä tuntuu kun tulee iso pökäle ulos
- Anonyymi00008
Jotain eroottista siinä paskantamisessa on
- Anonyymi00009
Ootteko kokeillu käydä paskalla luonnossa? Tuntuu hyvältä
- Anonyymi00010
Oletteko kokeilleet käydä paskalla metsässä? Itse tykkään paskantaa siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3881589Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841071Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43765- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10688- 39669
- 57636
- 50626
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33548Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 82497
- 49493