Kesäilta

rrpe

Näin ei olisi saanut tapahtua, mutta ehkä me molemmat olimme kuitenkin toivoneet jotain tapahtuvan. Ei ystävien kuulunut käyttäytyä näin, ei ainakaan meidän.
Seitsemän tai ehkä kahdeksan siidern, alaston uinnin ja saunomisen jälkeen olimme molemmat valmiita nukkumaan ja minä, humalasta rohkaisua saaneena, halusin välttämättä nukkua samassa sängyssä. Luulen, että osasyynä oli myös ne märät kuvitelmat tästä illasta, halusin nähdä, voisivatko ne käydä toteen.
Asetuimme lomittain makaamaan kasvot vastakkain ja hän vielä ujosti kysäisi, jos saisi laittaa kätensä ympärilleni. Oma käteni vaelsi lantioni tienoille vielä ilman mitään taka-ajatuksia ja sai jäädä siihen. Meidän molempien kärsiessä unettomuudesta juttelumme jatkui sängyssä kuiskauksena. Ajan kuluessa tunsin jonkin kovan alkavan painautua kättäni vasten, mutta vielä siinä vaiheessa päätin jättää sen omilleen, vain välillä hipaisten kuin vahingossa ystäväni alituisesti kovettuvaa penistä. Laitoin käteni hänen hiuksiinsa ja suljin silmäni uskaltamatta katsoa häntä. Juttelumme jatkui tavallisena, kunnes tunsin hänen peniksensä olevan täysin kovana ja aloin hitaasti, tietäen että se ajaisi hänet hulluksi, liikuttaa sormiani sitä pitkin. Kummallakaan ei ollut mitään sanottavaa siihen hetkeen ja tunsin, kuinka itse aloin kostus samalla kun hänen kätensä pyöritteli ympyröitä herkkään kylkeeni.En pystynyt enää hillitsemään itseäni vaan hengitykseni nopeutui ja päästin nautinnon huokaisuja, kun hänen otteensa muuttuivat entistä vaativammiksi. Samalla sydämeni tykytti pelosta ja jännityksestä tilanteen absurdiuksen vuoksi.
Pidimme molemmat silmiämme kiinni osaamatta oikein reagoida tapahtuvaan, huokailimme ja myötäilimme toistemme liikkeitä. Lopulta tunsin pakottavaa tarvetta nähdä hänen reaktionsa ja avasin silmäni, kesti kuitenkin vielä hetken ennen kuin hänen silmänsä avautuivat nautinnollisesti raolleen. Emme vieläkään sanoneet mitään, kun hän nosti päätään ja suuteli minua rajusti ja vaativasti, mutta hellästi samalla tutkien käsillään vartaloni joka ikistä kohtaa. Jatkoimme suutelua ja hyväilyä pitkään välillä jääden tuijottamaan toisiamme silmiin ja hymyilemään kunnes hän alkoi määrätietoisesti laittamaan sormiaan minun jo märkään pilluuni. Hänen sormensa liikkuivat nautinnollisesti sisään ja ulos enkä ollut kaukana orgasmista. Kun hän veti sormensa pois, olin pettynyt, mutta halusin antaa hänellekin enemmän nautintoa. Nousin hänen päälleen hajareisin ja pyörittelin klitoristani hänen penistään vasten, kunnes hän ei selvastikään olisi kestänyt enää kauaa. Lasukeuduin alemmas ja otin hänen ison peniksensä suuhuni ja aloin hitaasti liu'uttamaan huuliani sitä pitkin kielelläni kiusoitellen. Aloin nopeuttamaan tahtiani ja otin myös kädelläni kiinni sen varresta ja siirryin välillä hyväilemään ystäväni kiveksiä huulien ja kielen avulla.
Huokaisun säestämänä hän laukesi naamalleni.
Tämän jälkeen käperryimme nukkumaan eikä tästä illasta ole puhuttu sen koommin.

0

4483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1847
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        78
        1717
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        56
        1323
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        69
        1141
      5. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        839
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        795
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        777
      8. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        759
      9. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        735
      10. Mikä tekee kaivatustasi

        haluttavan?
        Ikävä
        45
        717
      Aihe