masain käyttökokemukset+ minkä maalainen merkki

masai97

mopoa pikkuhiljaa hakemassa ja pitäis saada vähän matalempi mopo ku en haluu mitään skootterii ja oon aika lyhyt niin olis hakusessa masai/saman kaltainen mopo ja tietenkin haluan kans kuulla masaista käyttökokemuksia haluan tietää minkä maalainen merkki se on ja kertokaa ihmeessä muita masain kaltaisia mopoja...

9

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfg43

Kiinalainen. Ei tehoa paljoa mitään.

• masai97

trolli/derbi kermis=?

• dfh5
        masai97 kirjoitti:

trolli/derbi kermis=?

Idioottikin tietää että nelareissa ei ole mitään tehoa verrattuna kakstahteihin...
        ja valmistusmaa on kiina..

• masai97
        dfh5 kirjoitti:

Idioottikin tietää että nelareissa ei ole mitään tehoa verrattuna kakstahteihin...
        ja valmistusmaa on kiina..

vedä vittu päähän ja pakene vuorille ei kiinnosta noi sun trolli kommentit

• masai97

juu nyt olen huomannut että masaita ei enää valmisteta ja sen on korvannut sachs dirty devil mutta nytten sen korvaa bullet 50? koneen pitäisi olla sama kuin sachs dirty devilillä ja jos joku ei tiiä mutta sachs on ensimmäinen moottoripyörien moottorien valmista alotti 1887vuonna ja moottorin laatu ei ole ainakaan huono ja ainakin masai en ole varma muista eli jälkeen 2008 valmistuksesta en tiedä mutta ainakin sitä ennen masai on italialainen merkki mutta mopoa valmistettiin kiinassa mutta lähes kaikki mopot valmistetaan kiinassa joten ei siinä mitän ihmeellistä joten jos joku tietää jtn muuta niin laittakaa vaan tänne ja ei kiitos mitän trolleja... -,- ja sach on saksalainen merkki :D

• Hur dur

Ensimmäinen mopo jolla olen ajanut oli masai ja kaverini oli ottanut siitä kurit pois ja se kulki 70km/h ja se on kiinalainen kuten edellä oleva on maininnut. Sillä on äärimmäisen helppo lähteä liikkeelle kun ekan kerran kytkintä päästin ja kaasua painoin niin eteenpäin se lähti. Masain nimi on nykyisin sachs sirtydevil ja siinä on vain eroja ovat mm. 14" vanteet, uusi runko, välit, ja kaasukahvakuristin. Joten hukkapätkä mopoksi sitä suosittelen kun kestääkin hyvin ja osta se sachs koska se on uudempi malli.

• Hur dur

Ite päädyin kyllä derbiin kun pituus riittää vähän liiankin hyvin siihen masaihin.

• masai97

juu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      138
      4096
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      38
      2490
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2138
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      23
      1174
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1082
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      992
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      34
      923
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      916
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      44
      835
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      104
      825
    Aihe