Kunnon aamiainen koodarille?

Wind-Tiedottaja.

Mielestäni jenkkien perinteinen pekoni/kinkku/kananmuna amerikkalaisia pannukakkuja vaahterasiirapin kera antaa aivoille mahtavan boosterin jolla sitten päivän mittaan tehdään hyvälaatuista koodia ilman aukkoja ja takaportteja. Sen sijaan itu-hipit väkertäessään linuxia näivettävät aivonsa rusinaksi syömällä jotain puruja ja ties mitä ituja ja polttelevatkin jotain yrttejä sekä hengittävät niiden höyryjä kuulemma! Siinä kaatu linuxin pino ja keskeytykset kiertävät kehää kun aivot ei saa glukoosia!

7

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äıʇnʇkuǝduǝuolǝu

...Jooo. Tein pari vuotta sitten remonttia yrityksessä, jossa windows-näyttöjään tuijottivat hyvin syöneet (pekonia, makeaa colajuomaa jne) nuorehkot it-työntekijät. Huolena oli lisääntyvät lomautukset ja paljon olikin tyhjiä työpisteitä.

Meno taitaa jatkua alaspäin huolimatta hurjista ruokosokeriannoksista....

• U x h = :D

Mites ne pääsä olevat veritulpat, tuleeko niistä aina ne windows auki efektit, joista virukset ryömii sisään.

• tuo perinteinen

"pekoni/kinkku/kananmuna amerikkalaisia pannukakkuja vaahterasiirapin kera"

on lähinnä sydänkohtaus ja veritulppa aamiainen. Tuolla harva elää yli 50-kymppiseksi.

• Itse syön kyllä ihan sekaravintoa mutta kannatan suuresti vihanneksia ja hedelmiä. Sain vuosia kestäneet niskahartiavaivatkin katoamaan kun pidin pari kuukautta emäksistä linjaa, valkoinen sokeri, punainen liha yms. roska pois ja paljon vihreää tilalle niin lihasvaivat katosivat kahdessa kuukaudessa. Edes vuosien lääkitykset, fysioterapiat tai hieronnat ei auttaneet mutta ruokavalion muuttaminen auttoi.

Voisiko se olla sattumaa, epäilen. Sittemmin olen palannut liikaa roskalinjalle eli valkoiseen sokeriin ja punaiseen lihaan niin alkaa taas vaivoja pikkuhiljaa esiintymään. Valkoista vehnäjauhoa sen sijaan olen aina välttänyt, pulla ja ranskanleipä on surkeinta antia ihmisen ravitsemuksessa. Jos syö viljaa niin sen pitää olla täysjyvää ja mielellään rukiista. Paskakin painaa silloin sen verran ettei kellu, kelluva paska on todella ongelma kaikin puolin. Silloin on kyllä kusessa jos paska alkaa kellumaan.

• kelluva *****

vain sisältää paljon kuituja. Ei se niin pahasta ole. Oma vatsa toimii paremmin sopivalla määrällä kuituja eli kelluvalla *****lla. Liian paljon kuituja on taas varpusparvi.

• Vara-Pentti
    • Seppo Sinåli

""pekoni/kinkku/kananmuna amerikkalaisia pannukakkuja vaahterasiirapin kera""

Sinoli-juoma unohtui listasta. Se liuottaa sydäntulpat ja tyhjentää aivot. Vanhalle koodille rikkinäisistä CD-asemista siis.

Skåål.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2870
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      357
      2537
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2308
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2282
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1868
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1399
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1392
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1303
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1250
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      9
      1229
    Aihe