Kokkolan sinkut tai muuten vaan yksinäiset

Sinkku N

Hei,olisko mahdollista järjestää Kokkolaan sinkkuiltoja karaoken,ruuan,elokuvan ym.merkeissä ? Löytyisikö joku jota kiinnostais aloittaa tällainen sinkkujen tapaaminen Kokkolassa ??? Löytyykö tällaista jo Kokkolasta jos ,niin missä on asiasta tietoa ,keneen voi ottaa yhteyttä ?
Uskon ,että moni tarvitsisi tällaista toimintaa tänne !!!

35

3128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Illat yksin

Hyvä idea,,,,,,,,,,,,,

• ainut

Olipas hyvä idea ,onhan meitä sinkkuja ja yksinäisiä varmaan aika paljokin ja kyllä sitä tarvittaisiin ihan näille ryhmille suunnattua toimintaa tai jotain mikä vetäis nämä tyhmät yhteen . itse olen etsinyt sinkkumatkoja esim. risteilyjä,en ole vaan löytänyt. Nykypäivän menossa ei taida sinkku enää löytää niin helposti itselle seuraa,kumppania tai ihan sitä yhdessä oloa muiden ihmisten kanssa.
      Perheellisillä on omat juttunsa ja sinkkuna tiedän,että hankala mennä sinne mukaan ja aina olla kolmantena pyöränä . Kuka olisi niin energinen ,että ryhtyis viemään tätä Sinkku N ehdotusta eteenpäin ???? Innolla odotan .

• ainut

piti olla ryhmät eikä tyhmät,kirjoitin niin nopeasti,sorry !!!

• gangibänki
        ainut kirjoitti:

piti olla ryhmät eikä tyhmät,kirjoitin niin nopeasti,sorry !!!

Millaista ryhmätoimintaa ootte ajatellu?...

• uugh

urheilutalolla oli ainakin joskus sellanen sinkkujen vuoro jolloin sai pelata sulkapalloa yms. vois varmaan toimia =)

• minne se gay

viesti katosi? Olisin kiinnostunut......

• j u u

kyllä, tälläisiä sinkuille suunnattuja tapahtumia varmasti kaivattaisiin enemmänkin kuin pelkkä sulkkisvuoro :)

• osaan hakea netistä

KP:n tapahtumakalenterista:

Sinkkuristeily kirkkoveneellä

Tule soutamaan rakkauden aalloille! Hintaan sisältyy ohjelma ja herkullinen piknik- kori. Ilmoittautumiset [email protected]
      Hinta 20e/hlö
      Osoite Sannanrannantie Kokkola
      Paikka Villa Elban laituri
      Lisätietoja antaa Villa Elba ja Sokos Hotel Kaarle
      Email [email protected]

• HAza83(M)

Heps!!
      Meikäläinen on ihan mukana jos jotain keksitään mikä kiinnostaa kaikkia.. Hyvä idea!! JUST NÄIN!!!

• Haripotin haamu

No ei kiinnosta ketään, joten rannalle jäit ruikuttamaan.

• Ei merelle

Hyvä idea tuo sinkkusoutu ,mä vaan pelkään vettä ,muuten olisin jo rannalla odottamassa. Oisko muuta kivaa meille sinkuille. No huomenna on Täydenkuun tärskyt ,eiks sielläkin vois olla sinkkuja ,uskon ja toivon niin,itse olen menossa ,tule sinäkin !!!

• ju u u

oli se sulkkis sittekki parempi vaihto ehto :(

• Kaivoonko kadonneet?

Kuivaa keskustelua eikä ainoastaan tällä palstalla.

• Sinkku M

Moi! Tule vaan rohkeasti käymään. Voidaan syödä, laulaa ja katsoa elokuvaa ym.

• M mys single

Oletko se antelias koivuhakasta!?

• N sinkku

Missäs sä asut ? Ja osaatko varmasti tehdä ruokaa ? Ja ikä ?

• Sinkku M
        N sinkku kirjoitti:

Missäs sä asut ? Ja osaatko varmasti tehdä ruokaa ? Ja ikä ?

Kokkolassa. Kyllä osaan tehdä ihan hyvääkin ruokaa ja yhdessä saadaan varmasti vielä parempaa. Ikää on 25 - 30 vuotta. En viitsi tänne sen tarkempia tietoja laittaa.

• Sorsan näkökulma

Hei miks tän topikin jutskat on niin riman alta ? Mää oon ittekki ollu sinkku useenpaan otteeseen sit alakoulun mut mitä te siinä oikee löperrätte ? Menkää asiaan ! Mää oon aivan liian vanha neuvoon teikäläisii päivänselvis asiois.
      Kokkolas sinkut on aina saanu seuraa, joka muuta väittää niin valehtelee.
      Helekuttivatti mää oon aina saanu seuraa, ku oon suoraan sannonu, et oon
      sitä vailla, noh en nyt aina tässä stadissa mut useimmiten. Että älähtäkää
      enempi tuntemattomil älkääkä nysväilkö ;)

• Sinkkujoo

vois kokkolassaki joskus nämä sinkkunaisetkin tehdä aloitteita vähän useammin niin vois seuraakin löytyä. Ei tarvi aina odottaa että mies tulee ja hakee kotoa asti.

• Sinkkutarkin

Onko teistä joku ollut Elban sinkkuristeilyllä ? Jos on,oliko millainen kokemus ?
      Ja kyllä mä teen aloitteen jos mies on se oikea minulle,senhän näkee ensikatseesta ! Mutta ei vaan ole tullut vielä vastaan sitä oikeaa.
      Pakko tässä jotain ois keksiä,kun syksykin painaa päälle ja ois mukavampaa kaksin istua iltaa .

• Porsliini hulda

Sä olet vain ja yksinkertaiseti niin karvainen, että seura karkaa jo ensi treffeillä.
        Kokeile niitä karvanpoisto vaahtoja niin yllätyt.

• Minkkus83

Jippii!! No mäkin tässä mietin että mistähän sitä sais sellasen kainalon täytteen syksyisiin iltoihin!! Mut tekisi mieli vähän jutella sun kaa jossain mut mikäs olisi oikee paikka jne... oisko sähköpostin vaihto.. mut mulla on sellasii kaikki et niistä tunnistaa mut eli en tänne laita sitä!

• meikämenne

JES

"luontokoululla" tavataan reilusti vaan liukastetta mukaan.

Nyt taitaa meikäpoikakin saada.....

• ei s*****a näitä

teidän juttuja...
      ei täs mitää bordellia olla perustamas :PPP

• Sinkkula

Moikka!

Tästä viestistä on jo kauan, mutta se tuli minulle eteen tänään...olen perustanut Kokkolan seudun sinkut facebookkiin. Jos olette siellä, niin pyytäkää saada liittyä ryhmään. Meillä myös aktiivinen karaoke-klubi ja myös olemme facessa :)

• OINAS2

ONKO KOKKOLASSA VAPAITA SINKKUNAISIA VAI SEURUSTELEEKO KAIKKI TÄÄÄLLÄ KOKKOLAN KAUPUNGISSA. ON TÄÄLLÄ KYLLÄ HYVÄNNÄKÖISIÄ NAISIA, MUTTA KUN VÄHÄN KYSELEE TULEEKIN ILMI, ETTÄ ON VARATTU.TÄSSÄ ALKAA TUNTEA ITSENSÄ NENÄSTÄ VEDETYKSI. PYYDÄN KAIKKEA KOKKOLAN NAISSINKKUJA OTTAMAAN YHTEYTTÄ, ETTÄ VOIKO OLLA NOIN ETTEI KOKKOLASTA LÖYDY KESKI-IKÄISELLE SINKKUMIEHELLE VAPAATA NAISTA, VAI PITÄÄKÖ KATSELLA VENÄJÄN JA VIRON SUUNTAAN. ITSELLE KYLLÄ KELPAISI SUOMALAINEN, MUTTA JOS EI SUOMITYTÖLLE MIKÄÄN KELPAA TÄYTYY KATSELLA VIRON TAI VENÄJÄN SUUNTAAN.

• komee kundi

Saako kassaneitiä pyytä treffeille jos se flirttailee takas

• Pyytää saa mutta

Naisille flirtti on tavallisesti pelkkää leikkiä. Yllättäen se voikin viestiä sinun olevan varsinainen ällötys.

• oinas4

Täällä olisi sinkkumies kokkolasta. viimeksi uhkasin hakea nainen venäjältä tai virosta. nyt kokkolan naiset toimikaa ettei tämä kokkolan poika lähde naishakuun venäjälle tai viroon. minut saattaa tavata esim kalajoen merisärkältä tai lampin lavalta, joten kokkolan sinkku naiset jos satutte näihin paikkoihin eksymään näette silmälasipäisen vaaleahkon 178 cm hujopin ehkä kyseisessä tansseissa jos tapaatte tällaisen keski-ikäisen nuorekkaan ei lainkaan papparaisen oloinen sinkkumiehen myös tarvittaessa seksikkään humoristisen olkaa sitten tosi kiimaisia voin ehkä kiihottua . ehkä parhaassa tapauksessa rakastua tai rakastella toivon sinileimoja kaulaan. ps tämä on lievää huumoria en ole mitenkään vaarallinen mutta toivossa on hyvä elää. ps en ole ahdistelija tyyppiä ennemmin vähän ujo toivon että kiinnostuiit .

• HWEHEHWh§55

hehheh... sisäsiittoinen saapasjalkajuntti ei osaa edes kirjoittaa...

• sinkkuli65

äläppäs ala ketään sisäsiitoiseksi nimeämään. on vaan niin ,että kokkolassa on nokkapystyssä kulkevia naisia ja ei kelpaa heille kuin joku rikas tai muuten hyvin toimeentuleva, no eihän siinä mitään, mutta eikö miellyttävä luonne ja huumori merkitse mitään ja kun ei kerran ulkonäkökään ole huono ja kyllä kelpaisi ihan kokkolannainen, mutta kun heille ei kelpaa mikään täytyy katsella muualta suomesta ,

• tekes

Parempi että on nokkapystyssä että kuin muuten vain edustus levoton nokka kuten varmasti itselläsikin. Kyhmynenät plastiikka girurkille tai snagarille oiottavaksi.

• JärjestäjäTapahtuman

Ehdotan sinkkukokoontumista Punaisille kallioille ensi tiistaina klo 10.00, jolloin sää on suotuisa.
      Höyryävää kahvia ja korppuja tarjolla

• jepsuuuuuuuuuuuuuuuuu

Tänä perjantaina on Deittisirkuksen LOVE BILEET Kokkolassa (pe 19.5.2017)
      Calle Nightclubissa klo 23 alkaen KAIKKI ON TERVETULLEITA

• Anonyymi

Oho oliko??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe