Sinulle... anteeksi. En saanut sanaa suustani.

oletko ihminen

Juttelimme jos jonkinlaista, ja muutama hyvä tilaisuuskin olisi ollut. Olisin halunnut kertoa, mutta en vain pystynyt. Aihe näköjään on kuitenkin liian vaikea, menen ihan puihin tai suuni alkaa juttelemaan ihan vääriä asioita. Jospa tästä arvaisit, että minä tämän kirjoitan. Olet lumoava, suloinen, saat minut ihan sekaisin :)

6

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku jossain kerran

Milloin tuo tapahtui? Ne hyvät tilaisuudet? En voi arvat eikä kukaan muukaan. Meitä on täällä "kieli pitkällä" useampia odottamassa sen oman kullannupun kirjoitusta. Kantsii varmaan kirjoittaa hänelle, jos puhuminen on vaikeaa.

• ????!????

Teettääkö raskaushormonit oikeasti tuollaista? Jatkuvalla syötöllä samansisältöisiä viestejä "ei kenellekään".

• söpöläiselle

No me ei kummatkaan olla saatu suutamme auki. Mutta kyllä minä hänen tunteensa tiedän. Tavallaan tykkään juuri siitä tavasta miten hän ne ilmaisee, olen aivan otettu ;) Voi kun hän ei syyllistäisi itseään liikaa. Sydämiä hänelle.

• ??!??

sulla, kuten ap:lla ei ole mitään olemassa, vain hetken kohautus maustettuna -juuri hänelle- paljastetuilla viesteillä, joissa ei ole mitään sisältöä. Ajanviettonsa kullakin, huolestuttaa vain se, mihin pisteeseen itsensä ajavat, kun ei rupea tulemaan -juuri hänelle- kirjoitettuihin viesteihin mitään vastauksia, sen enempää netissä kuin irl. Sen jälkeen, syyttävistä ja jopa vihamielisistä sävyistä voi päätellä kaiken sen onttouden, mitä yritetään alentavan lepertelyn nimissä peitellä.

• oletko ihminen

"Söpöläiselle": Mutta tunnetko itse ollenkaan samoin? Vai nautitko vain toisen ihastuksesta? Tarvitseeko tilanteen liikkua mielestäsi mihinkään suuntaan, vai onko näin hyvä? Haluaisitko puhua asiasta ollenkaan? Täällä kärvistellään vuoksesi, enkä tiedä mitä haluaisin :( Välillä pelkään koko ystävyytemme puolesta.

Joskus ajattelen, että en voi olla enää missään tekemisissä kanssasi, sillä a)tulen hulluksi ja b)tunnen huijaavani sinua olevani ystäväsi ja kuitenkin tunnen enemmän. Mutta aina joka kerta kun näemme, olen taas uudestaan koukussa. Vaikka kuinka päättäisin toisin!

Ja tärkein kysymys, mikä on se tapa, jota kuvasit "Tavallaan tykkään juuri siitä tavasta miten hän ne ilmaisee, olen aivan otettu ;)", mitä se käytännössä tarkoittaa?

• 31
        oletko ihminen kirjoitti:

"Söpöläiselle": Mutta tunnetko itse ollenkaan samoin? Vai nautitko vain toisen ihastuksesta? Tarvitseeko tilanteen liikkua mielestäsi mihinkään suuntaan, vai onko näin hyvä? Haluaisitko puhua asiasta ollenkaan? Täällä kärvistellään vuoksesi, enkä tiedä mitä haluaisin :( Välillä pelkään koko ystävyytemme puolesta.

Joskus ajattelen, että en voi olla enää missään tekemisissä kanssasi, sillä a)tulen hulluksi ja b)tunnen huijaavani sinua olevani ystäväsi ja kuitenkin tunnen enemmän. Mutta aina joka kerta kun näemme, olen taas uudestaan koukussa. Vaikka kuinka päättäisin toisin!

Ja tärkein kysymys, mikä on se tapa, jota kuvasit "Tavallaan tykkään juuri siitä tavasta miten hän ne ilmaisee, olen aivan otettu ;)", mitä se käytännössä tarkoittaa?

Tuntuuko susta että haluaisit kertoa? Et huijaa ketään, vaikka tilanne jatkuisi samanlaisena. Mutta jos ajattelet että puhuminen helpottaisi niin sit on parempi puhua, vaikka se jännittäisi ensin. Ei kukaan pidä rehellisyyttä pahana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      108
      4559
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3270
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2962
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2186
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1829
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe