Minkä ikäinen nainen on kaikkein seksikkäin?

*******

Kertokaapa minkä ikäisenä nainen on teidän mielestänne ulkoisesti kaikkein seksikkäin. 20v? 25v? 30v?, vai vielä vanhempana?

52

2955

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkoisesti?

      Seksikkyys ei tule vuosista, pitää olla henkisesti ”siinä iässä”
      Ulkoinenkin seksikkyys tulee paljolti ilmeistä eleistä, liikkumisesta yms jotka ei riipu ikävuosista.
      Mutta 23 lienee alaraja ja noin tuplasti se on n. yläraja.

    • mä tiedän

      40 vuotiaana.

    • Kaikki kelpaa

      Ehkä osin oma ikä vaikuttaa mielipiteeseen asiasta, vaikka toisaaltahan mielipide tämöisestä asiasta vaihtuu helposti mielialan ja ajatusten mukaan.
      Paljon vaikuttaa se mitä asiaa milloinkin pitää sexikkäänä.
      Ainakin itselläni tuo vaihtelee usein ja jopa useamman kerran päivässäkin.
      Joskus vaikuttaisi sexikkäimmältä alipainoinen teinityttö, ja joskus valaan kokoinen mummo tekohampaineen. Toisinaan taas pulleampi teini tai vielä elossa oleva mummon luuranko...
      Ja tietysti kaikki tuosta väliltä ihan tasaisen vaihtelevasti.

    • nainen +50

      Niin seksikkäin nainen on iätön, mutta oman ikänsä tiedostava!

      • Juuri näin. Itsensä tiedostava ja kunnioittava vahva nainen on kaunis.


    • kyllä 30v

      on seksikkäin. On jo täysin aikuinen ja kaikki muodot 100% kypsät mutta mitään vanhuuden merkkejä ei ole vielä nähtävissä.

    • m50..,

      23v tyttö just nappi ikä

    • mies 40+

      40 vuotiaana, about. estoton, vilkas, villi, tietää mitä haluaa, aito, ei enää esitä mitään, on sinut itsensä kanssa ja seksuaalisuus ei ole kompleksi.
      Oi jee, nelikymmpiset on ihania.

      • Himokas68

        Kiitos mies40 . Olen kanssasi samaa mieltä! Kuvailit juuri kaltaistani naista!


      • Olen mies40 samaa mieltä. Ja on omakohtaista kokemusta. Ne on niin ihania ja villejä.


    • sdfasgsdfgsdf

      Olen saanut parasta seksiä 50v naiselta, itse olen 35v mies. Se oli yhdenillan juttu. Jos hän olisi ollut nuorempi niin sitten ihan varmasti pidempi. En varmaan koskaan unohda sitä, jokaisessa kosketuksessa oli sähköä. Hän sanoi samaa.

    • ........

      16-19-vuotiaana.

    • Koira mies

      40 ehdottomasti.

    • nuorehkoa

      30-40 vuotiaana. Näyttää naiselta ja on sinut itsensä ja vartalonsa kanssa.

    • JJ 23 v.

      Kypsä kaunotar 50-60 vuotta. Muodokas ja halukas. Itsevarma. Tykkää avoimesti nuorista miehistä.

    • Peljmies

      Just sen ikänen kun on alla tai ratsastaa päällä.

    • ei iästä kiinni

      Seksikkyys ei ole iästä kiinni. Se tulee sisältä.

    • gogo,

      30-40. sitten on jotain laninokaunottaria jotka ovat reilusti yli 40 kymppisiä mutta oikeita jumalattaria esim JLo. seksikkyys tulee myös sisältä ja ihmisen sydän, se millainen on ratkaisee kaiken.

    • jäbä;(

      Enpä ole ikinä saanut niin hyvää sexyä kuin eräältä yli 50 v naiselta. Toivoisin, että olisin hänen elämän kumppan, mutta eipä taida huolia minua. Yritän kyllä vielä...

      • Anonyymi

        Viiskymppisistä jotkut upeat yksilöt on niitä parhaita ja vie sydämen mennessään, kypsä aikuinen nainen 💗💗💗💗ja ai saakuta minkälaista seksiä. Olet löytänyt aarteen, pidä siitä kiinni se on parasta mitä elämä voi antaa. Ja kuuma seksi........


    • ....

      18-25 vuotiaana tietysti. Kaunis, sileä ja kiihkeä kuin pehmeä ruohomätäs. Nuoren naisen vartalo on kuin jumalan taideteos...

    • nuori mies 20v

      30-60 vuotiaana. Vanhempi, kaunis, itsestään huolta pitävä nainen on kerrassaan vastustamattoman ihana ja upea näky!

    • .

      35-40 v. Silloin lohkasee helposti.

    • Herr Lederhose

      Ulkoisesti 20, henkisesti ja taidollisesti 40.

    • Näinseevaanon

      Yleisesti parikymppisenä sexikkäin ja sängyssä paras 35:stä ylöspäin. Poikkeuksiakin tietysti on ollut :D

    • Mulla on jonkunverran naiskokemuksia ja täytyy sanoa että parasta
      pillua olen saanut yli 60seltä naiselta

    • rsyrsesyre

      Kuulostaa joillekin varmaan sairaalta mutta parhaat seksitaidot ja naisellinen pehmeys on 45 v ylöspäin.

    • Original G

      Ei kuulosta mitenkään sairaalta. Niin se vaan on, että vanhemmilla naisilla on erittäin usein hommat paremmin hallussa kun teinitytöillä, jotka pahimmassa tapauksessa vielä häpeävät omaa ulkonäköään.

      • jvtjy6vb

        40-55v on paras.
        Seksikkäitä on toki nuoremmissa 25-40v porukassa.
        Mutta seksissä kokeneemmat ovat ehdottomia.
        Kun on itsellä kokemusta niin tietää, mitä mature-naiselta voi saada.
        Asiat ovat luonnollisia ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.


    • ddfffgf

      Riippuu rodusta ja henkilöstä. Itsevarmuus tuo lisää seksikkyyttä ja sitä löytyy useimmiten vasta 30 ylittäneiltä jotka uskaltaa mm masturboida miehen edessä. Vaikka joku teini voi pystyä samaan se on enemmänkin kokeilun ja näyttämisen halua kuin oikeaa nautintoa. Naiset ovat kaikki kuitenkin erilaisia mutta 30 on hyvä arvaus sellaiselle vartalotyypille joka pysyy itsestään ja ikuisesti hoikkana. Jos taas on tuossa iässä jo ryhävalaanmuotoinen niin

    • Sukulaiset on jees

      Itse olen 35 vuotias mies ja ylivoimaisesti parhaan panon olen saanut omalta isoäidiltäni, joka oli silloin 87 vuotias.

      Otti tekarit meneen ja imi kun viimestä päivää. Pillukin oli kun 15 vuotiaalla

    • Rumputuskurkut

      Oma kokemus on että 50v elämää nähnyt,itsensä ja kroppansa kanssa sinut oleva nainen jonka ei tarvitse enää ujostella omia halujaan on parasta mitä mies voi saada.Sellainen syli kun ottaa sinut huomaansa niin silloin aukeaa taivas.

    • Totuu.sd

      15-18wee. Sitä ylemmäs kun mennään, laskee seksikkyys jatkuvasti, tosin kolmikymppiseksi asti todella hitaalla vauhdilla. Sitten tulee se roima pudotus. Joillakin roima pudotus tulee vasta nelikymppisenä.

    • bisnesmiesnes

      30 vuotta itseä vanhempi

    • minussa ei ole vikaa

      Mun mielestä seksikyytteen liittyy muutkin asiat kuin ikä.

      SE, että ihminen pitää itsestään huolta niin fyysisesti kuin psyykisestikkin antaa ihmiselle sellaista voimaa, että ympäristö kokee hänet positiivisesti.

      Sit sekin on huomattu, että ihminen joka huomoi toisen ihmisen positiivisesti jää mieleen hyvässä. Valtaosahan ihmisistä on kuin punaisia autoja. Niitä riittää tuolla straadalla.

      Mut tottakai, jos ihminen on muodoton rantaanajautunut ryhävalas joka on muutenkin normiin verrattuna kokoa XXXXXXL, niin se o kaukana seksikkyydestä.

    • Anonyymi

      17 vuotiaana

      • Anonyymi

        Sanoo yli 60 setämies. 🤣


    • Anonyymi

      30 - 40 vuotiaana.

    • Anonyymi

      45

    • Anonyymi

      Kyllä se riippuu niin ihmisestä ja kemioista. Itse olen kusessa naiseen joka on mahdollisimman omaikäinen ja helvetin hyvä tyyppi ja ei ulkonäkökään huono asia ole. Sellaista ei vaan nyt ole lähimainkaan.

      Omassa tuttavapiirissä on kyllä nainen joka on itseäni vajaat 10v vanhempi.

    • Anonyymi

      Jos itse on päälle 50v niin seksikkääksi voi sanoa hyvin jopa liki 60v ihmistä joka on hyvä tyyppi ja saanut elämässä ne asiat jotka ihmisen pitää saada. Kun nainen on liki 60 v, niin hän on vapautumassa elämässä asioista ja edessä on vielä paljon hyvää aikaa ja vapautta.

      Nainen joka on 40-60 on aivan eri kuin 20.v.

    • Anonyymi

      Seksikkäin nainen jonka kanssa juttua ollut oli 44v 180cm pitkä hoikka tiimalasivartaloinen ja F -kupein.

      Ei unohdu näky mielestä kun hänet ensi kertaa korsetissaan näin.

    • Anonyymi

      40v. Laura Malmivaara *fap fap fap*

    • Anonyymi

      Pilluhan on pillu iästä riippumatta ja muut asiat ratkoo miten sykkii! Jotkut naiset ei ole seksikkäitä vaikka olisivat minkä ikäisiä tahansa ja toiset taas ovat aina!

      Joskus tuli katsottua alastonsuomi sivua ja siellä oli 57v nainen, eli kahleista vapautumassa olevassa iässä oleva. Ei voi sanoa kuin että oli todella seksikäs. Itsellä on muutama samaa ikää olevaa nainen kavereissa ja samaa heistäkin. Joskus elämä vaan sallii hyviä ja joskus ei

    • Anonyymi

      Makuasioita mutta 60 muodokas ja iloluontoinen ja mielellään pirkanmaalainen varmastikin omasta mielestä. Onkohan heitä?

    • Kypsä ja itsevarma nainen on seksikäs, iästä riippumatta. Mutta, vastaus kysymykseen.. 60v. Jos vaan pitää huolta itsestään.

    • Anonyymi

      45-55, nainen sinut itsensä kanssa ja jo aidompi ja elämää ymmärtävämpi

    • Anonyymi

      15v. Sen jälkeen maan vetovoima alkaa vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Persoona vaikuttaa ja karisma, ei ikä. Oon täpöllä rakastunut 52 vuotiaaseen kauniiseen naiseen itse olen 43. Ollaan oltu sängyssä, hän aviossa ja mä avosuhteessa. Mutta hänet haluan!

    • Anonyymi

      40-49 -vuotiaana. Ajatellaanpa esimerkkinä julkkiksia:
      Lola Odusoga, 44
      Laura Voutilainen, 46
      Jutta Urpilainen, 46
      Prinsessa Victoria, 44
      jne...

      • Anonyymi

        Samma här, tykkään 45-55 vuotiaista, kantaa itsensä kunniakkaasti ja on elämänkokemusta ja älyä ja osaavat panna


    • Kyllä ne parhaat on 22-24vuotiaita, mutta kunnon itsevarmat flirttailevat 29-34v milffit kiihottaa eniten.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe