Oon tossa mietiskelly että kumpi se ois parempi 2-tahti vai 4-tahti?
2-tahti vai 4-tahti
9
136
Vastaukset
- 2 tahti
2 tahti
- kakstahtiparas!
2 tahti OFC!!!!
- 2T
2 tahti ehdottomasti
- tahtia neljä
Saastuttavat korppusahat, eli kakstahdit lailla kieltoon.
Nelitahti on miesten tahtia.
- sggwaetr
kyllähän se nelari on monessa asiassa parempi:
-moottorijarru
-tasaisempi tehoalue
-ei ryntäile
miinuksena on kalliimpi hankinta ja huolto - Nelitahtiteidenmahti
Nelitahti jaksaa mäen ylös asti (enemmän vääntöä) ja kakstahti taas kiihtyy nopeempaa. Nelitahissa hienompi ääni.
Nelitahdissa ei oo siitä pelkoa ettäkö heittäis ympäri tai lähtis yhtäkkiä keulimaan. Itse kannatan nelitahtia. - Jiipeeeeee
Itse vannoutuneena 2T miehenä katselin kun kaveri ajoivat 4T pyörillä ja päätin minäkin kokeilla 4T pyörää.. Mistään hinnasta en vaihtaisi takaisin 2T pyörään, on toi 4T vaan niin mukava! On vääntöä heti alarekisterissä eikä tarvi vinguttaa... Eikä muutes haise varusteet mopolle ;)
- Vitunimbesillit
Vitun urpot. Nelitahti enskaksi ja 2tmontulle. Olette te yksiä saatanan imbesillejä!
- ddfasfasfddsafsfsdfs
Tuo on uutta että jonku mielestä 4 tahtia oisi mukavempi ajaa kuin 2 tahtia mutta 2 tahdilla ei ajeta pitkiä matkoja toisinkun nelarilla ja nelari syö sen 3 litraa ja 2 tahti vähintää 8 ja kaks tahit menee helpommin rikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739