Rakkaus
muuttuu ja mukautuu
Elää
sinusta ja minusta
meistä
Rakkaus
vahvistuu ja syvenee
Säilyy halusta
rakentaa ja antaa
jakaa
Rakkaus
ilman mittaa ja
määrämuotoa
Yhteinen matka
vapaaehtoisuuden
varassa
Rakkaus
hymyä ja hellyyttä
kättesi tuntu
ihollani
ilosi kuvajainen
sydämessäni
Rakkaus
läsnä kaikkialla
meissä ja
meidän välillämme
Haluan rakastaa
4
54
Vastaukset
- välillämme :)
Kaunista! - Kiitti lukunautinnosta.
Rakkaus,
läsnä,
kun hymysi kare
sinkoutuu
minun silmieni kuvaksi.
Rakkaus,
kun äänesi
kantautuu minun
korvieni sulosoinnuiksi.
Rakkaus,
kun sinun läsnäolosi
tuntuu minun joka solussani.
Rakkaus,
kun saan tuntea sinut
minun lähelläni.
Rakkaus,
me
tunnemme Hänet,
rakkauden.
Kumpa saisimme
sen yhteisen,
rakkauden.Kivasti jatkoit rakkauden olemuksen kuvausta.
Jokaisella meistä lienee tietty kuva tai tunne, jota kannamme mukanamme silloin kun olemme erossa rakkaastamme- Minulle se on hymy. Ja ilo.
- Putkivalo
Tuo saa hymyä huuleen, sellaisen vienon :)
Kuulostaa niin ihanalta, teidän rakkaus.Se on ihanaa - yleensä. Huonoja päiviä osuu tietty itse kullekin
Silloin vaaditaan halua rakastaa.
Lähdenkö vai jäänkö ...
siitä tuli kirjoitettua aikanaan.
Silloin lähdin. Halu puuttui.
Mutta sille olikin omat rankat syynsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251