oon rakastunu mun luokkalaisee tyttöö... se alko jo hetiku mentii ylä asteelle... sitte ku en kertonu sille et tykkään siitä nii se alko seutrusteleen... sitte se eros ja alko heti toisen kans... niil oli riitaa kuvittelin et meillä on jotain "juttua" mut sitte sanoin jtn tyhmää ja sitte se sopi sen kans jonka kas oli riitaa ja alkosit sen kaa taas ny ne sitte eros... ja luulin jo unohtaneeni sen tyyipin ja yritin jo kovaa menoo toista mut sittekku kuulin erosta niin en oo sen jälkee ajatellu muutako sitä henkilöö ja välil tekis mieli soittaa ja kertoo tunteista mut jos pelästyyki nii ettei haluu ees olla enää kaveri ja joskus tuntuu et vois ampuu pääin irti.................... auttakaa mitä teeen====
mä vaa
5
<50
Vastaukset
- poikavaaa
vastakkaa pliiiiss
- 8 + 20
minkä ikänen oot nyt ?
- poikavaaaaaaaaaaaa
oon 14v ja tytöt: jos kerron sille rakkaudesta ihan suoraan nii suuttuuko?? entä te? jos teille poika sanois rakkaudestaan suoraa nii suututeko... ku mienaan parempi kavereina ku ei ollenkaa mun elämäs :((
- OASJDIF
Miksi hän suuttuisi? Vaikka hän ei tuntisikaan samoin, ei hänellä olisi mitään syytä suuttua. Hän saattaisi kyllä hämmentyä ja ottaa etäisyyttä, riippuen tietysti siitä miten "innokkaasti" kerrot tunteistasi. Jos vannot ja julistat hänelle puhelimessa ikuista rakkauttasi, hän saattaa tosiaan vähän pelästyä ja ottaa etäisyyttä. Kannattaa siis miettiä tarkkaan miten kerrot tunteistasi ja miten asettelet sanasi oikein.
Paljon parempi ja rohkeampi vaihtoehto olisi puhua tunteista kasvotusten ja ihan rauhassa, rauhallisessa paikassa kahdestaan. - Asdfghjkl97
Mulla on samoja ongelmia mut oon tyttö ja aina kun joku sanoo "rauhallisessa paikassa" niin mulle tulee siiinnä kohtaa ongelmia ja oon muuten myös 97
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958