:)Esseeni Ei sisällä vapaamielistä rakkautta

:)

varsinkaan kun ette osaa jostain syystä mennä Lidiin itse kertomaan kokemaanne ja jos ei taaskaan joku ei ymmärtänyt niin ihan sama. Mä sekä suurinpiirtein koko suomen kansa käy mielestäni Lidlissä ruuan sekä muiden tuotteiden edulisen takia . Mä nyt viellä senkintakia koska se Mainos jossa epätavalisen epäluuloinen kuvitteelinen :) on ketakaikkiaan paras tähänastisista mainoksista.

SIIIIIs, mitäääääääääääääääääääää ihanko totta ihanko oikeesti ihmisiä hävettää käydä kyseisessä kaupassa ! No tosiaan ei kyllä olla "veistetty samasata puusta " mähän mielelään tuon paikalisia ja siinä samalla vaikka espoolaisisa taxi yrittäjiä ilolla että pääsen kyseiseen Lidliin ja tällä tarkoitan mitä kirjoitan koska en omista itse autoa niin pyöräni kumit eivät kestä ostosteni painoa niin ilolla tuhlaan lidliin sekä työlistän samalla hyvää hyvyyttäni .

p.s yhtään ei tarvitse tulla näsäviisastelemaan siis vastaamaan tätän tekstiini mitään että :) esseeni ei mene pilalle ja en edes kehtaa kertoa mitä ihanaa ulkomaan herkkua olen viimeaikoina syönnyt saatte arvuutella itseksenne jos ei muuta tekemistä ole piste ja mukavaa päivän jatkoa . P. S varmaankin herra kauppiaat olisivat tyytyväisiä kun kertoisitte huolenne heille koska asisistentinä itselläni on liikaakin duunia Tosin huomaan että useampi on orjentautunut vain ja ainoastaan kansaliskiihkomielisesti jonkin luulemaansa suomalaiseen päivittäistavarakauppaan.

2

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

Ainiin tuntuuko useista tällä palstalla kirjoittavista että jos kertovat saaneensa hyvää asiakaspalvelua esimerkiksi tai tuotteet , ruoka, mainokset, lehti on ollut hyvä niin se jotenkin on kuin itseltä pois vai tuntuuko ihan siltäkin että sitten ihmiset luulee että ns. kaikki inkkarit ei ole kanotissa esim. :)

mielestäni nuo väheksyvät ilmaisut kuten kaikki inkkarit kanotissa, tai onko lääkkeet otettu jne. on todella ns. "mauttomia " sekä kuvaavat yleensä noita rebliikkejä käyttävien ylenmyydentuntoisuutta jolla ei ole mitään tekemistä normaalin hauskuuden sekä huumorin kanssa.

Mitäpä jos vastaankin Ei ei ole lääkitystä , ei eikä inkkareitakaan näkynyt mutta mitäs lääkitystä te oikein suosittelisitte ja mitä itse käytätte :) hihihih.......

• :)

niin että ei en osta ns. netti apteekeista mitään ei en käytä enkä tarvitse lääkitystä ei en usko höpölöpö lääkityksiin paitsi Carmomilla munkkitippoihin joska siinä on munkin kuva etiketissä ja sen saa ostaa apteekista suoraan....ainiin kyllä joo joskus lääkäri on määrännyt antibiottia ja sit herra tohtorit ja rouva tohtorit on kanssa sanonu et ei mun tarvii niin hirveen urhea olla kestämään eim. lihaskipuja et voit ottaa särkylääkettä

ei en käytä huumeitahampujaandbolissteiomjn....jne. Mutta entäs te kaikki jotka tahalanne ette muka ymmärrä taijne...milläs lääkityksellä te kuljette ja kiitos ei en tee sillä tiedolla yhtään mitään että :) heipati rallaa ja näkemiin tämän Polkan tahdilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4367
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      231
      3002
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1358
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe