Pelkään että sänkyni alla on mörkö en uskalla mennä nukkumaan!!!
Mörkö!!!
7
217
Vastaukset
Voi sinua pientä...
Pitäisikö sinulle ostaa unilelu? :)- Skitsoilija Taas
Auttaisko unilelu pitääks ne möröt poissa? Saanko kysyä, onko sinullakin todettu paranoiid skitsofreenia kuten minulla?
- Skitso-Sinde-82
Asuthan varmasti yksin ja menet sänkysi alle itse, yksin nukkumaan? Hei, mä teen aina näin. Olet todellakin niin tylsä. Mietin juuri, miksi et leimaudu terroristiksi ja osallistu elämään, ei pyöreäpäisesti, vaan yleiskunnollisesti? Meitä suututtaa, että saisit seurailla sellaista tai nostaa rahaa sellaisesta, kun se loukkaa sukupuolta niin pahasti ja on pahasta ja raskasta.
Nyt ollaan menossa siinä, ettei sellaista maaseutupsykiatrista-yksikköä tulisi olla olemassa tai ylläpitää. Poliisissakin jaksaa vain vähän aikaa, ihan kerrallaan ja hetkittäin, hetki kerrallaan. Ei siellä sillä tavalla jaksa tavata, erilaisten ihmisten kanssa koko aikaa *olemassaollessa*. Maaseudunrauha ryhmä tarjosi, jossakin vaiheessa, vain ihan koko ajan, erilaisten ihmisten kanssa tapailua, maanisesti Jaakobin poikien nimeen, koko ajan. Ihan kaikista ja kaikesta piti huolehtia, erittäin ja erikseen... Mistä tämä kertoo?
Mun vastaus:
Kauheasta välinpitämättömyydestä yksilöä ja yhteiskuntaa kohtaan
Kauheasta välinpitämättömyydestä yksikköä ja yhteiskuntaa kohtaan
Kauheasta välinpitämättömyydestä yksityisyydelle ja yhteiskunnalle.
Näihin on tavallisia, luotettavia ihmisiä, kunnon kansalaisia.- Miksei;Sinde-82
Paranoidi skitsofreenikkokaan ei voi kiihottaa sinua koko aikaa. Mulle on selitetty tätä, ihan varhaisnuoresta lähtien ja olen siksi, aseluvallinen, terve ihminen. En voi kiihottaa sinua paranoidina skitsofreenikkonakaan, ihan koko aikaa, arkipäiväisesti. Ja koska ymmärrän tämän, olen siksi, aseluvallinen, terve ihminen. Et saa hyväksikäyttää tai manipuloida.
Sitä kutsutaan Jaakobin poikien nimestä ja nimistä johtuvaksi ja juontuvaksi maniaksi. Onko tämä terve ja tuttu tottumus?
"Joka välttelee suunliikeratoja ja joilla on terveet suunliikeradat nestehukan ja sen taipumuksen hillitsemiseen. " - Sindermann vm-82
Miksei;Sinde-82 kirjoitti:
Paranoidi skitsofreenikkokaan ei voi kiihottaa sinua koko aikaa. Mulle on selitetty tätä, ihan varhaisnuoresta lähtien ja olen siksi, aseluvallinen, terve ihminen. En voi kiihottaa sinua paranoidina skitsofreenikkonakaan, ihan koko aikaa, arkipäiväisesti. Ja koska ymmärrän tämän, olen siksi, aseluvallinen, terve ihminen. Et saa hyväksikäyttää tai manipuloida.
Sitä kutsutaan Jaakobin poikien nimestä ja nimistä johtuvaksi ja juontuvaksi maniaksi. Onko tämä terve ja tuttu tottumus?
"Joka välttelee suunliikeratoja ja joilla on terveet suunliikeradat nestehukan ja sen taipumuksen hillitsemiseen. "Vaikka mä olenkin tämän kanssa tekemisissä, niin multa yliviivataan tätä sairautta ihan koko ajan. Se muodostaa ja luo ihan koko ajan yhteiskuntaa, vaikka aika muuttuukin ja vaihtuukin.
Kuten pitääkin...
"Haista paska!"
Entä vaarallinen turvallisuuskolmio lääkäreistä, ympäristöstä maaseudulta?
- aseglop
hommaa riippumatto ja nuku siinä, sen alla saa mörkö turhaan kurkkia.
- mörkö.
En minä siellä ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543925Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603503Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084