Keskustelupalstat?

juuta3838

Kertokaas täällä eri keskustelupalstoja mitä tiiätte!..

Tää paikka on ainakin tosi hyvä ja mukava
http://www.keskustelua.com - se on vaan vähän hiljanen vielä, kun hiljattain alotettu, mutta hyvin aktiivisuus nousee ja silleen, tosi mukavaa porukkaa myös löytyy.. Mut löydätte sielt nimimerkillä "juuta".. Jos vaikka satutte käymään.

Kertokaas omia mielipiteitä, ja keskustelupalstoja?

137

13536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

      en tiedä mitään

      • 15+6=?

        Miksi ihmisen pitää täänlaisen foorumiin osallistua ,jos ei tieda mistään mitään?


      • Anonyymi
        15+6=? kirjoitti:

        Miksi ihmisen pitää täänlaisen foorumiin osallistua ,jos ei tieda mistään mitään?

        Miksi kommentoit?


    • jammeli84

      tiedän yhden hyvän jos jokun on kiinnostunut kalastus aiheisista keskusteluista niin eikun tänne vaan www.kalassa.net

    • ...

      ...

      • kakkakaaali

        moro moroooo ootte nolojaaaaaa


    • kultafani

      Tietääkö kukaan, voiko jostain vielä saada ostaa Nokian kullatun puhelimen eli 6700 classic gold.

      • seksipommi1

        Kyllä voi


      • -NAINENN-

        no mulla on se ja rakkaani tilasi sen minulle netistä. arvo: yli 400 e ;)


      • Hisssu
        seksipommi1 kirjoitti:

        Kyllä voi

        Jaahhas,että millainen sex pom.


      • se

        Kyllä Kysy Jaloselta.


      • potkikaa politiikka ulos
        Hisssu kirjoitti:

        Jaahhas,että millainen sex pom.

        just arvaankin että jos tästä tulee vielä vähän suositumpi niin tänne tulee heti urpoja jotka täyttää tämän palstan HETI mm. kokoomuksella, timo soinilla, perussuomalaisilla ja muulla politiikkakrääsällä ja ihan kuin se ei jo riittäisi niin alkaa jokaiselle palstalle tuttu ns. soinisota eli soinin vastustajat vs puolustajat ja niin se muuttuu palstan keskusteluaiheeksi vastoin ns. perustajan tahtoa! joten potkikaa politiikka ULOS!!!!!!!


      • politiikan insinööri
        -NAINENN- kirjoitti:

        no mulla on se ja rakkaani tilasi sen minulle netistä. arvo: yli 400 e ;)

        kuiei 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 e ]


      • lahkolais--inho
        potkikaa politiikka ulos kirjoitti:

        just arvaankin että jos tästä tulee vielä vähän suositumpi niin tänne tulee heti urpoja jotka täyttää tämän palstan HETI mm. kokoomuksella, timo soinilla, perussuomalaisilla ja muulla politiikkakrääsällä ja ihan kuin se ei jo riittäisi niin alkaa jokaiselle palstalle tuttu ns. soinisota eli soinin vastustajat vs puolustajat ja niin se muuttuu palstan keskusteluaiheeksi vastoin ns. perustajan tahtoa! joten potkikaa politiikka ULOS!!!!!!!

        eihän meillä ole politiikkaa, meillä on vain lahkolaiset ja lahkolaisten perseen nuoljat,


      • KYPY
        lahkolais--inho kirjoitti:

        eihän meillä ole politiikkaa, meillä on vain lahkolaiset ja lahkolaisten perseen nuoljat,

        NIIN JA TÄMÄ VALEKESKIKOULUN KÄYNYT, VALEMETSÄTALOUSTEKNIKKO KUNANHALLITUKSEN PUHEENJOHTAJA, JOKA EI LÄPÄIISSYT EES KESKIKOULUN PÄÄSYTUTKNTOA, PUHUMATTAKAAN METSÄTALOUSTEKNILLISESTÄ OPPILAITOKSESTA.
        SANOIPA KUOPUKSENI SAINOI---VOE SOATANA - SERKKUANI AHMAN SIRKKAA MATKIEN


      • oisinko1
        Hisssu kirjoitti:

        Jaahhas,että millainen sex pom.

        taas yks omasta mielestä


    • katzuska

      Kyseessä on Buffalo merkkinen saapas, nimeltään Golden Overknee, lähtöhinta 269 euroa.

      Missäkähän tällaisia saappaita myydään? Löysin yhdet Hesan spititstoresta, mutta koko liian pieni? Josko joku tietää, niin vinkkais siitä?

      • Anonyymi

        Haluaisin kertoa Juhannuksenvietosta,mitä kukakin tekee,


    • s77u

      hei onko kukaan kiinnostunu pressan vaaleista.

      • KYPY

        tuskinpa. sehän on ihan yks hailee,kuka siellä hilluu


    • numb

      hellou. Tulin tänne ekaa kertaa. Mitä mun nyt pitää tehdä?

      • vastaaja.

        Hyvinhän tuo onnistui


      • 24/7

        Vai eka kertaa. Palstalla 24/7


      • minä

        samat sanat! eka kerta. Suoraan sanottuna olen ollut aina muissa puuhissa kuin näissä, mutta tilanteet muuttuu... joten miksi tämä on kivaa?


      • oisinko1

        lähtee kotio


    • Simo Jolkkonen

      Onko kukaa kiinnostunut aiheesta joka koskee pankkien toimintapolitiikkaa.
      Ensimmäinen asia:ennen oli niin että pankki itse vastasi käyttöönsä lainatuista
      varoista,nyt on niin että jos asiakkaan varoja varastetaan pankista nettiyhteyden
      taikka pankkiautomaatin kautta,varojen omistaja voi olla vastuussa tapahtuneesta.
      Toinen asia:kun pankki puhuu käyttöönsä lainatuista varoista,se puhuu ikäänkuin
      omista varoistaan joihin niiden alkuparäisellä omistajalla on ainoastaan käyttöoikeus,-ja josta tilinsä käytöstä joutuu vielä maksamaan pankille palvelumaksua.
      Simo Jolkkonen Helsinki

    • EVVK.

      vauva.fi ja meidan koti Ja tietty tämä S 24.

      Ovat ainakin sinun suosikkejasi...........voihan niitä olla paljon muitakin mutta EVVK.

    • rowi

      moi olisko mitää hyvii keskustelu palzoi hahaa oon puoliks amerikkalainen mmun isä on amerikkalainen ja mä puhun suomee a amerikkaaaaa äitille suomee isällle amerikkaaa asun amerikass mut aattelin muutta suomee heti kun mahollista mihin muuten kannattais muuttaa aattelin orivettä "Orivesi".... ja mun nimi merkki on aina rowi

    • toi ei avaa tota sivua minkä sää linkkasit

    • öloikjh
    • hmm..

      Sivu ei auennut.Missä vika?

    • kivaataas

      liittymine keskusteluihin

    • kummarioraakkeli
    • Jurmeli

      No ni.
      Onko tosiaan näin et avo-osastolla olevalla vangil on oikeus lähetetellä uhkaus
      viesteistejä muurin ulkopuolelle ja mahdollisuus päästä koevapauteen? Missä
      se raja menee ja miksi vartijoita avo-osastolla yleensä on? Mitäköhän toimenpi-
      teitä muurin ulkopuolella olevat joutuvat tekemään niin että ne ovat laillisia?

      • Emunennen

        Nii i! Ja elinkautinen on vaa jotai muutama vuosi! Pitäis kyllä Suomen parantaa näitä juttuja!!


      • robotti
        Emunennen kirjoitti:

        Nii i! Ja elinkautinen on vaa jotai muutama vuosi! Pitäis kyllä Suomen parantaa näitä juttuja!!

        Mene kokeilemaan miltä yksi vuosi tuntuu niin tiedät enemmän kuin luulet!


      • <Hidden>
        robotti kirjoitti:

        Mene kokeilemaan miltä yksi vuosi tuntuu niin tiedät enemmän kuin luulet!

        käykää kattomassa


    • :DDD

      PIELAVEDELLÄ ON SADEILMA, TÄÄLLÄ PÖPILÄSSÄ MEITÄ
      MIELISAIRAITA PÄÄSTETÄ ULKOILEMAAN TÄNÄÄN
      SALAMA TUHOSI TELKKARIN JA TULEE AIKA PITKÄKSI
      PITÄÄ KESKUSTELLA ITSENSÄ KANSSA LÄÄKKEIDEN JAKOON SAAKKA

      HAHA!D

      • massarahasto

        nonni nyt se alko taas=( ne kusipäät jotka tuhoavat JOKA IKISEN PALSTAN mm. politiikalla,kreikalla, ja riidalla soinin paremmuudesta LOPETTAKAA, ETTEKÖ OSAA AJATELLA MITÄÄN MUUTA?!?


      • amaliainen

        Ihan samaamieltä,kyllä pitäisi olla muutakin keskusteltavaa


    • mie
    • Kaiken mää tierän

      Jännä, tulin kurkkaa tänne, tuntuu olevan toki alkutekijöissä, mutta haittaako se. Yllättävän fiksuja juttuja kuiteskii. Tai siis, kai täälläkin jokin kontrolli on mikä läpi menee. Mutta tosta yhestä kommentista olen samaa mieltä: iltalehdet hoitaa tosi hyvin politiikkajutut, jääköön sinne.

      Vanha ja...

    • kimallus

      Mistä saisi tilattua suurikokoisia näyttäviä strassikoru-settejä?

    • ----

      Mihin liikunta on jäämässä?

      Onko nuorilla aikaa liikkua enää? Monet nuoret ostavat mopoja ja skoottereita ja kulkevat pitkin päivää kouluun ja kotiin ja mahdollisesti vielä muuallekkin mopolla. Onko pyörä jäänyt jo olan taakse vai ovatko nuoret enää kiinnostuneita liikunnasta. Miten nuoria voisi kannustaa jättämään mopon / skootterin pois edes vähäksi aikaa ja mennä joskus pyörällä tai kävellen kouluun. Tässä myös tulee ongelma, kun mopo/skootteri on makasettu, mutta toivottavasti liikunnalle löytyisi keino.

    • ESIINNY MIEHENÄ

      KATAINEN AJAA POLKUPYÖRÄLLÄ ILMAN KYPÄRÄÄ ;ILMEISESTI PÄÄ ON TÄYNNÄ REIKKAA.
      KATAINEN VASEMMAN KÄDEN RANTEESSA NYKYÄÄN NÄYTTÄIS OLEVAN
      HERÄTYSKELLO ,TÄTÄ HÄN HYVIN TUO ESILLE ,ENÄÄN EI PUUTU KUIN
      KORVARENKAAT NIIN MIES ON VALMIS MUUTTAMAAN REIKKAAN,MISTÄ
      HÄN ON VARMAANKIN LAHJOITUKSENA SAANUT TUON HERÄTYSKELLON
      RANTEESEENSA,ON SE TÖRKEÄN SUURI KELLOKSI.

    • politiikan asiantunt

      kreikka ulos euroopasta p..... e

    • Antakaa palaa vain, kun kerran tulta perseessä on :)

    • Lukintie

      Minun omakotitalon tontiltani naapuri varasti joulukuusen. Mitä teen ?

      • Entinen vartia

        Tee rikosilmoitus joutuu maksamaan täyden hinnan saa sakot päälle ehkä merkintä rikosrekisteriin tieto luottokuntaan pääseekö ulkomaile kun on selvittämättömiä rikoksia?


      • pau4

        Hae se takaisin ta pyydä takaisin


    • Rahanahne
      • oisinko1

        mee töihin pummi


    • Kaistapää

      Onko kellään tietoa mistä löydän suomen kielisen tekstityksen sarjaan: Na.kray.sveta.2011 / на край света 2011 Kaheksan osainen sarja joka on suomalais venäläinen ja mistään ei löydy tekstejä tai mikä on soumenkielinen nimi elokuvalle kiitos!

    • Todennut oon tämän vajaan kahden kuukauden olo aikanani Suomi24:ssa et` kyllä se vaan on kaikkein paras keskustelupalsta live-elämässäin......

      Täälläkin Las Palmasis` heit` juttukavereita löytyy joka lähtöön....rannalla asuvasta Kimmosta yhteiskuntatieteilijään....ikähaarukka 20-94 vuotiaaseen Suomalaiseen.

      Ja sit` tuo salsa escuelan väki.....escuelan tanssit järjestävät pari kertaa kuukaudessa ja hyvään aikaan 19-23.....17. helmikuuta oli viimeksi salsaamiset...kuvia on Paso a Pason sivuilla....ops` miekii oon yhes kuvas meidän tanssin opettajan kans`.....

      • pöh..

        Miten tuo mitään liittyy jos kysellään netin palstoja, live on live ja netti on netti.

        Tai tuo salsas tai silsa hörinäs koko kysymykseen???????


      • pöh.. kirjoitti:

        Miten tuo mitään liittyy jos kysellään netin palstoja, live on live ja netti on netti.

        Tai tuo salsas tai silsa hörinäs koko kysymykseen???????

        Hei sinä nim: "pöh".

        Eikö rohkeus riittänyt kirjoittaa vaki nimimerkilläsi?

        Niinpä....miten olisi kun huhtikuun alussa kotiudun Helsinkiin ja alan luultavasti käymään torstaisin Vanhan Kellarissa tanssimassa kun siellä käy niin paljon tuttujani myös.......hörinäähän sekin olisi jos minä siitä kirjoittaisin....eikö vain?


      • Alkuperäinen Rapu
        sishill kirjoitti:

        Hei sinä nim: "pöh".

        Eikö rohkeus riittänyt kirjoittaa vaki nimimerkilläsi?

        Niinpä....miten olisi kun huhtikuun alussa kotiudun Helsinkiin ja alan luultavasti käymään torstaisin Vanhan Kellarissa tanssimassa kun siellä käy niin paljon tuttujani myös.......hörinäähän sekin olisi jos minä siitä kirjoittaisin....eikö vain?

        Tervehdys sishill!

        Kun mainitsit tuon torstain ja Vanhan Kellarin, niin pakko minun oli nyt tulla kirjoittamaan tännekin!

        Et kai vaan luule, että minä olen tuo nimimerkki "pöh"? Et voi luulla!

        Minä en ole koskaan kirjoittanut muulla kuin tällä "Rapu" nimimerkillä, eikä minulla ole mitään tarvetta ruveta ilkeilemään - ei kenellekään!

        Tapasimmehan useammankin kerran ja uskon, että et ajattele minun olevan tuo "pöh"?

        Tavataan jonain torstaina "kellarissa" taas.


      • Alkuperäinen Rapu kirjoitti:

        Tervehdys sishill!

        Kun mainitsit tuon torstain ja Vanhan Kellarin, niin pakko minun oli nyt tulla kirjoittamaan tännekin!

        Et kai vaan luule, että minä olen tuo nimimerkki "pöh"? Et voi luulla!

        Minä en ole koskaan kirjoittanut muulla kuin tällä "Rapu" nimimerkillä, eikä minulla ole mitään tarvetta ruveta ilkeilemään - ei kenellekään!

        Tapasimmehan useammankin kerran ja uskon, että et ajattele minun olevan tuo "pöh"?

        Tavataan jonain torstaina "kellarissa" taas.

        Hei Rapu.

        Ei käynyt mielessänikään että sinä olisit "pöh". Sen verran on tuntemusta ihmisistä kirjoitusten perusteelta ja kun olemme tavanneetkin.

        Olkoon "pöh" kuka hyvänsä jos on niin mukava heitellä puskasta. On osio melkein kuin osio niin kimppuun aina joku "virtahepo" hyökkää.....en ole ainoa hyökkäysten kohde ja ei ole alkanut puskahuutelut vasta minun aikanani....tai jos on niin ok. sekin.....

        Nähdään sitten huhtikuun aikana jokin torstai tanssin ja tuttujen tapaamisten merkeissä.....

        Liikunnallista kevättä sinulle Rapu ja toisillekin kirjoittajille.


      • Alkuperäinen Rapu
        sishill kirjoitti:

        Hei Rapu.

        Ei käynyt mielessänikään että sinä olisit "pöh". Sen verran on tuntemusta ihmisistä kirjoitusten perusteelta ja kun olemme tavanneetkin.

        Olkoon "pöh" kuka hyvänsä jos on niin mukava heitellä puskasta. On osio melkein kuin osio niin kimppuun aina joku "virtahepo" hyökkää.....en ole ainoa hyökkäysten kohde ja ei ole alkanut puskahuutelut vasta minun aikanani....tai jos on niin ok. sekin.....

        Nähdään sitten huhtikuun aikana jokin torstai tanssin ja tuttujen tapaamisten merkeissä.....

        Liikunnallista kevättä sinulle Rapu ja toisillekin kirjoittajille.

        Ok, sishill!

        En minä oikeasti uskonutkaan, koska kun olet nähnyt minut, niin tiedät kyllä etten ole mikään "pöh", mutta kun siinä oli noita myös minuun liittyviä tuttuja asioita, niin hämmästyin.

        Mukavaa salsailoa edelleen ja nähdään keväällä!

        Illan jatkoja.


    • suhteellinen st

      Minä pelästyin, että Alkuperäinen Rapu oliskin PÅh

      • Alkuperäinen Rapu

        Ai pelästyit?

        Eipä syytä pelkoon, jos olet kirjoituksiani lukenut, niin ymmärrät kyllä, ettei minusta saisi millään noin asioita ilmaisevaa, kuin tuo nimimerkki "pöh"! Sen pitäisi kyllä ilmetä jo tuosta lyhyestäkin "pöh'in" kommentista.

        Mutta en ole myöskään PÅh - kuka hän on?

        Hyvää yötä!


      • Outo pouto
        Alkuperäinen Rapu kirjoitti:

        Ai pelästyit?

        Eipä syytä pelkoon, jos olet kirjoituksiani lukenut, niin ymmärrät kyllä, ettei minusta saisi millään noin asioita ilmaisevaa, kuin tuo nimimerkki "pöh"! Sen pitäisi kyllä ilmetä jo tuosta lyhyestäkin "pöh'in" kommentista.

        Mutta en ole myöskään PÅh - kuka hän on?

        Hyvää yötä!

        Täällä foorumissa ei varmaan kiinnostavista asioista puhuta.


      • Alkuperäinen Rapu
        Outo pouto kirjoitti:

        Täällä foorumissa ei varmaan kiinnostavista asioista puhuta.

        Mikä estää täälläkään puhumasta mielenkiintoisista asioista!

        Tuolla toisaalla Elämä-ketjussa kyllä puhutaan vaikka mistä mielenkiintoisista jutuista. Niitähän mahtuu maailmaan - ja jokaisen elämään.


      • paris99

    • kumppanin haulla

      Mut tietäiskö joku et onko sellasia palstoja mistä vois hakee ittelle sex kumppania tai ees jotain seurustelukamua???!!

      • rtet

        mä tiiän:)


      • oisinko1

        thailand ihan vissisti, saat.


      • oisinko1

        thailand, eti netistä, niillä on nälkä, antaa vaikka apinalle


    • boooooring

      Asustelen perhekodissa joka sijaitsee suomessa oulun-läänissä siellä on töissä rikollisia ja valehtelevia ääliöitä töissä tällä hetkellä yhteydenpitoani on rajoitettu ja tapaamiseni ovat valvottuja enkä saa liikkua kotonani ilman aikuisen valvontaa eihän tuommoinen ole edes laissa sallittua vai onko toivon apuanne kiitos!

      • Täti Keppuinen

        Ikävä tilanne, mutta jos et saa liikkua (perhe)kodissasi ilman aikuisen valvontaa, niin oletan sinun olevan leikkikolulaisen ikäinen tai sitten olet hyvin suuresti vaaraksi itsellesi. Vajavaisilla tiedoilla en pysty sanomaan mitään lain sallismista valvontakeinoista.


    • boooooring

      Asun edelleen perhekodissa ja olen nuori kohta 14- vuotias perhekoti sijaitsee oulun-läänissä minut otettiin huostaan ilman mitään syytä sillä kyseinen perhekoti oli menossa konkkaan joten heidän oli pakko saada minusta pari tonnia ja siellä on 7 paikkaa mutta siellä on 9 ihmistä ja koko ajan tulee lisää vain rahan takia meistä ei huolehdita lainkaan kysytään vain kerran päivässä että miten menee ja mitäs oot tehenny?
      siinäpä se huolehtiminen sitten on ja yhteydenpitoani on edelleen rajoitettu ja se on voimassa pari kuukautta ja sitten seuraavan palaverin jälkeen se taas jatkuu tapaamisemme onvat valvottuja vanhempien suhteen perhekodista aina kaksi työntekijää mukana enkä saa liikkua mihinkään ilman aikuisen valvontaa olen karannutkin jo kerran eikä minusta oikein välitetty varmaanl laitetaan lehteen ilmoitus ja ilmoitettiin radiossa koska he alkoivat menettämään minusta 1400 päivältä joten heidänhän oli pakko tehdä se että kyseinen perhekoti ei joutuisi konkkaan toivon että autatte minua pääsemään täältä perhekodista pois keksikää joku keino ja ottakaa joihiunkin yhteyttä jotta pääsisin äkkiä sieltä pois

    • saapas123

      Saappaat on kivoja

    • sandaalienkäyttäjä

      minun mielestä sandaalit on parempia ja kreikka ulos euroopan unionista

    • saapas123

      Olet sinäkin yksi saapas!

    • saappaan puolikas

      kissakassi

    • henrika3

      Senkin siat!

    • hermann12345

      mä tykkään lespuista!

    • sandaalienkäyttäjä

      Senkin hupsu saappaat ovat ihan turhia

    • Hupsusami

      samionhupsu

    • tappajamarsu1

      Ahmat on kivoja eläimiä

    • Aasi475776

      Itsehän pidän aaseista joilla on saappaat

    • Tosikko pellemunapää

      Mielestäni teidän pitäisi jatkaa keskustelua vaikkapa jonkun keskustelukanavan kautta! Ei ole kivaa, että auotte täällä päätä!

      • Kukkahattutäti

        Olet ihan oikeassa tosikkomunapääpelle


    • koira4

      jesseonhupsu

    • Eöikliknstr

      Laasi paasi on aasi ja aasi on kiva elukkainen.

    • mun muna on sellane+

      on se semmonen

    • ahmanalistaja

      Aasi olet hieman vajaa-älyinen.

    • tumma ihoinen

      hei tosikko pellemunapää älä ole ilonpilaaja

    • terska1

      on on

    • Ahmanalistaja

      Aasi olet vajaa-älyinen.

    • kukkahattutäti

      olen jessse

    • Katukanksta

      Oletko rasisti, tumma ihoinen? vitsin pippelipää!!!!!

    • kukkahattutäti

      tiedän paljon nokian saappaista ensimmäinen malli on 3310 aasit ovat ihquja

    • AhmAnanas

      niimpä olet

    • pullaposki69

      Aasilla on jalat

    • aasi7577574

      japerse

    • Kiinalainenjärkimies

      Размещение рекламы на форуме Винского:

      Рекламный отдел. Реклама на Форуме Винского : [email protected]Ирина
      International cooperation, Events and Marketing : tel 7-926-539-8866 Ирина
      Винский : [email protected] (только партнёрские программы. в том числе на awd.ru)

      For English: Advertising at Russianin leading travel community and forum: Vinskiy Forum



      Качественная реклама это - реклама в нужном месте и в правильное время
      Почему реклама на Форуме Винского действенна и приносит результат:
      - качественный контент привлекает аудиторию к форуму через поисковые системы, "сарафанное радио" и социальные сети
      - лояльная форуму аудитория больше склона воспринять рекламное сообщение и совершить покупку

      Кратко о постоянной аудитории сайта (зарегистрированные пользователи)
      - мужчины 20-49 лет (47%), женщины 22-44 лет (53%)
      - высокая покупательная способность: работают, имеют автомобиль, путешествуют, могут себе позволить дорогие вещи, средний класс с в/о
      - интересы: путешествия, фотография, автомобили, спорт, активное времяпрепровождение, кино, искусство, места досуга
      - особенность аудитории:
      1. зарегистрированные пользователи - костяк форума (около 12%), которые умеют пользоваться интернетом и самостоятельно организуют свой отдых.
      2. гости форума, которые заходят на форум в поиске информации, читают впечатления об отдыхе оставленные костяком форума и готовы покупать предлагаемый товар или услуги, относящиеся не только к сфере туризма.
      - ежедневно форум Винского посещают 80.000 уников, более 600.000 ежедневных просмотров

      Дополнительно о гостях форума (88% аудитории)
      - люди, зашедшие на сайт по поисковым запросам, касающимся тем: Путешествия, Отдых, Отзывы о путешествиях, Отзывы об отдыхе. Это те, кто заинтересован в приобретении туристических услуг, а вместе с ними - сопутствующих товаров и услуг
      - люди целенаправленно интересующиеся каким-либо направлением. Будьте уверены, если они искали "Тайланд", то они гарантированно окажутся на Форуме Винского

      Соотношение постоянной аудитории (зарегистрированные пользователи) с гостями форума примерно 1 к 10

      Важное замечание об аудитории форума Винского
      Посетители форума Винского - это не случайные прохожие. Это целевая аудитория авиакомпаний и авиакасс, операторов мобильной связи, страховых компаний, систем бронирования отелей, страховых компаний и других компаний предоставляющих продукты или услуги для путешествующих людей.
      Все эти люди, заходящие на форум Винского - ищут информацию и услуги. Вы можете предложить им и то и другое

      Реклама товара и услуг, которая может иметь высокую отдачу:
      продажа авиа и железнодорожных билетов, услуги в сфере бронирования и продажи мест в отелях, хостелах; услуги визовых центров и сопутствующие визовые услуги; туристические компании и агентства, частные отели, мини-отели, ресорты, агентства rent car, интернет и медиа ресурсы, пресса по направлению "путешествия": путеводители, книги, журналы; фото-видео техника, мото-авто техника, навигационные приборы, портативные компьютеры; интернет магазины, услуги логистики, продажи и доставки товаров; аптечки и лекарства, косметика и сопутствующие товары для путешествия, туристическое снаряжение; услуги гидов, рестораны и другие объекты общественного питания, места досуга...

      Статистика посещений сайта Форум Винского
      доступна по адресу http://www.liveinternet.ru/stat/forum.awd.ru/
      Гостевой пароль для входа в блок статистики 123

      • osinko1

        ihan jees, kukaan ei ymmärrä mitään.


    • Kankstaaaaa

      Orikinal kanksterit ei valita. Pöllin eilen tikkarin.

    • katupummi666

      mä tuun hakkaa sut mun taisteluvälineellä tyhmyrit!

    • mettähuudipoika

      Ahma on koiraeläin

      • Pierutaiteilija

        Vitut ! Näätäelukka, senkin elukka.


    • aasi34675

      samilla on jalka

    • Valistusta eläimistä

      Vesinokkaeläin (Ornithorhynchus anatinus) on pienikokoinen nisäkäslaji, jota esiintyy Kaakkois-Australiassa ja Tasmaniassa.[5] Neljän nokkasiililajin ohella vesinokkaeläin on yksi viidestä nokkaeläimiin kuuluvasta nisäkäslajista, jotka eivät synnytä eläviä poikasia, vaan munivat. Muiden nokkaeläinten tapaan myös vesinokkaeläimellä on sähköaisti.

      Muniva, myrkyllinen, räpyläjalkainen ja ulkomuodoltaan ankannokkaiseksi sekä majavahäntäiseksi kuvailtu[6][7] nisäkäs on hämmentänyt eurooppalaisia eläintieteilijöitä, joista monet ensi kohtaamisella luulivat sitä hyvin suunnitelluksi huijaukseksi. Se on yksi harvoista myrkyllisistä nisäkkäistä: vesinokkaeläinuroksella on takajalassaan kannus, joka levittää ihmiselle kovaa kipua aiheuttavaa myrkkyä. Vesinokkaeläin on ainutlaatuisten ominaisuuksiensa vuoksi tärkeä evoluutiobiologian tutkimuskohde ja Australian helposti tunnistettava ikonimainen symboli. Sitä on käytetty useiden kansallisten tapahtumien maskottina, ja se on kuvattuna Australian 20 sentin kolikon kääntöpuolelle.

      Vesinokkaeläintä metsästettiin sen turkin vuoksi aina 1900-luvun alkuun asti, mutta nyt laji on suojeltu koko esiintymisalueellaan. Vaikka vankeudessa toteutetut lisääntymisprojektit ovat tuottaneet vain rajoitettuja tuloksia ja vesinokkaeläin on altis saastumisen aiheuttamille seuraamuksille, laji ei ole välittömässä vaarassa. Ilmaston lämpeneminen saattaa kuitenkin tulevaisuudessa uhata sen elinaluetta.

      • oisinko1

        suloinen asperger!!!


    • 5 kilon siika

      no niimpä onki, katos vaan

    • aasi34657

      jessen iso mutapamppu

    • eläinystävä

      Nokkaeläimet (Monotremata) ovat nisäkkäitä, jotka elävien poikasten synnyttämisen sijaan lisääntyvät munimalla.[2][4] Nokkaeläimet ovat ainoita nisäkkäitä, joilla on matelijoilta peritty muniminen, minkä vuoksi ne kuuluvat ainoana hengissä olevana lahkona munivien nisäkkäiden (Prototheria) alaluokkaan.[1][5][6] Nokkaeläimet kuuluvat nisäkkäisiin, koska ne pystyvät imettämään poikasiaan maitorauhasten erittämällä maidolla ja niillä on karvapeite. Niillä ei ole kuitenkaan nisiä. Muita nisäkäsmäisiä piirteitä ovat yhtenäinen alaleuka, neliosainen sydän, kolme välikorvan luuta ja tasalämpöisyys. Matelijamaisia piirteitä munimisen lisäksi ovat useat tukirangalliset piirteet, kuten reisiluun ja olkaluun suuntautuminen maansuuntaisesti ja kloaakki eli aukko, jolla eläin hoitaa lisääntymisen, ulostamisen ja virtsaamisen.[7] Nokkaeläinten tieteellinen nimi Monotremata (suom. ’yksi aukko’) viittaa kloaakkiin.

      Nokkaeläimiä tavataan nykyisin ainoastaan Australiassa ja Uudessa-Guineassa, missä tämä hyvin alkukantainen ja vanha nisäkäslahko on esiintynyt jo miljoonia vuosia. Nokkaeläimet kuuluvat niihin harvoihin nisäkkäisiin, joilla on sähköaisti. Nokkaeläinten lisääntymis- ja elintavat erottavat ne täysin muista nykyisistä nisäkäslajeista. Ne ovat muuttuneet melko vähän, minkä takia niitä sanotaankin eläviksi fossiileiksi.

      Nokkaeläinten lahkoon kuuluu nykyisin kaksi heimoa, joissa on yhteensä viisi elossa olevaa lajia.[6][8] Vesinokkaeläinten (Ornithorhynchidae) heimon ainoa laji on puolittain vesielämään sopeutunut vesinokkaeläin (Ornithorhynchus anatinus).[2] Nokkasiilien (Tachyglossidae) heimossa on kahdessa suvussa neljä maalla elävää lajia; nokkasiili (Tachyglossus aculeatus), kärsänokkasiili (Zaglossus bruijni), Zaglossus bartoni ja Zaglossus attenboroughi.[6][9] Nokkasiili ja vesinokkaeläin on arvioitu elinvoimaisiksi, mutta muut kolme lajia ovat äärimmäisen uhanalaisia.[10] Edellä mainittujen elävien lajien lisäksi nokkaeläinten lahkoon luokitellaan useita sukupuuttoon kuolleita esihistoriallisia lajeja, jotka tunnetaan ainoastaan fossiilien perusteella.

    • marsun turkki

      Marsut (Caviidae) on jyrsijöihin kuuluva heimo, johon kuuluu kuusi sukua ja 18 lajia[3].

      Luonnonvaraisia marsulajeja tavataan vain Etelä-Amerikassa. Kalliomarsut asustavat Brasilian kuivilla kallioalueilla pääasiassa lohkareiden alla ja kalliohalkeamissa. marat eli pampajänikset, jotka nimestään huolimatta ne eivät ole sukua jäniksille, oleskelevat kuivissa ruohikoissa ja pensaikoissa Argentiinassa.

      Marsut ja marat elävät pienehköissä laumoissa, marsut 5-10 yksilön ja marat jopa 40 yksilön ryhminä. Ne oleilevat joko itse kaivamissaan käytävissä tai muiden lajien, kuten kampamyyrien ja viskatsojen, koloissa. Marsut ovat aktiivisempia hämärän tultua. Marat sitä vastoin ovat päiväeläimiä, jotka mielellään paistattelevat päivää jyrsijöille epätavallisessa asennossa. Ne joko istuvat kaniinien tapaan eturaajat ojennettuina tai makaavat kissan tavoin etukäpälät pään alle taivutettuina.

      Marsut ja marat syövät kaikenlaista kasviravintoa. Kalliomarsut voivat kiivetä puihinkin lehtiä keräämään; vaaran uhatessa ne loikkaavat yhdellä hypyllä maahan. Luonnonvaraisten marsujen koko vaihtelee paljon. Kapybara eli vesisika on maailman suurin jyrsijälaji, kun taas pienimmät marsulajit ovat vain parinkymmenen senttimetrin pituisia ja 300 gramman painoisia.

    • Aasi123142

      Kurre on lehmänrakastelija.

    • ahmallaratsastaja

      Kraanavesi (veden muodoista kallein. Vesiputket, joissa vesi kulkee, jäätyvät; halkeilevat ja räjähtävät).
      paskavesi (ks. likainen vesi ja kertaa se kymmenellä).
      likavesi (epähygieenista vettä, suosittu varsinkin Afrikan maissa ja Kiinassa, harvinainen aine ja vaikeasti saatavilla).
      pullovesi (pullotettua kraanavettä, ks. kraanavesi).
      vesivesi (vettä joka on vielä vetisempää).
      saastunut vesi (pääosin tehdasalueilla olevaa vettä, todella hyvaa ja ravitsevaa. Varsinkin ydivoimalassa tuotettuna).
      merivesi (Valmiiksi suolattua vettä, mm. Vichyn raaka-aineena käytetty).
      järven vesi (Suolatonta merivettä)
      Nokian vesijohtovesi (Valmiiksi värjättyä vettä, erityisen terveellistä ja maukasta)

    • Admin283

      heippa tyypit lopettakaa tuo tai saatte bannit Terveisin Suomi24 Admin

    • Admin284

      antaa niitten keskustella älä oo tommonen tiukkapipo

      • oisinko1

        hyvin puhuttu, kiitos


    • mainostaja1

      Lainaa jopa 50,000€ korko alk 4.23% Santanderilta saat lainan nopeammin

    • derbi698

      http://hikipedia.info/wiki/Derbi
      Siinä tietoa terbeistä jonnet

    • VASTATKAA PIAN

      En osaa poistaa Facebook-tiliäni? Miten voin sen tehdä?
      Auttakaa mua!!!

    • minä

      Is this really working? Eka kerta ja näin viimeisimmät kommentit syyskuulta ja kirjauduin sen vuoksi että oletin muutaman sadan tuhannen ihmisen olevan kuulolla... se siitä somesta... :) hyvä kun olen ollut oikeassa.

      Happy Halloweenia!

    • auttakaa nyt

      mulla olis tammonen elokuva hukassa etta siina kaksi veljesta todistaa itsemurhan jossa mies yrittaa tukehduttaa itsensa autoon ja sen jalkeen ampuu itsensa kun pojat estavat ja asianajaja ja poika ratkovat murhaa siina jonka rikollisjengi on tehnyt en vain muista elokuvan nimea kiitos jos joku kertoisi

    • poola 111602

      HEIPPA täällä äiti joka kaipaisi juttuseuraa.

    • -.-

      http://lolfreerp.com/ - Check out this page with free RP codes :) Only three steps in 5 mins and you will get your code free!! VISIT, DOWNLOAD AND ENJOY BETTER GAME!

    • LORD HATER!

      Mä vihaan unicefia ja punaista ristiä. En tykkää molemistakaan yhtään. Vajotkoon maan alle sadaksi vuodeksi! VOi#@$***&!!!!!! Että mä vihaan.

    • vapaa 50-mies

      Varmaan on turhaa odotella sitä että kukaan ottaisi yhteyttä?? katselen "sinkkuristeily" ohjelmaa, no eipä ole kiirettä sinkkuristeilylle lainkaan.

    • jep2
    • Bööbööbber

      No ainaki semmone suomi24 ookko koskaa kuullu

    • Lumppuliisa

      Minä tiedän , että näille palsoille kirjoittaa etupäässä jotenkin päästään vialla olevat kuten kapy, ja Luttinen esimerkiksi.

    • samoa

      jon jones löytynyt kuolleena hotellihuoneestaan!!!!!

    • samoa

      heippa sulle..ois kiva tavata sut jotta voisin purra palasen naamastasi ja ruokailla sen

      • jelpataan

        En ole syötävissä.

        Mutta tytölle tuliselle hehkussa heti.


    • cerco

      hello guys, ive been feeling very stressed laitly,cos i meet my special friens every other weekend and they with my permission tie me up
      and rape me anally.. but yesterday they raped me good,its really hard to try forget pain inside my ass, and i got some severe damages to my bowell and balls.. it very
      rough but i love it.im gay 0 percent and my friends are also no one,.,.but in closed space we get satisfaction and amysing things the actions involved with our methods.
      afterwards the cleaning gos like this. all that come, when i push out that massive seamenfluid loads out off my bowell its nasty cause the feces and seamenfluids
      together come to very slimy an smelling brownish stuff , its allmost like glue and its hard to get it out.i must put little bit of that shower inside my bowel sametime
      using spoon to clean that bowel.sometimes im tired cause all that raping and go to bed. in the next morning the smell is everywhere and come inside of my bowell. its so tense
      that curtains or any textiles smell few days to seamenfluid,blood,piss and feces mix and i havent even empty my bowel yet. so when emptying that smell is deadly its hard to
      describe that i think its impossible and you have to experience that yourself. when my bowell is finally empty from that stuff the wc looks very bad and then i must
      start cleaning the wc and that alone takes about 30mins. its covered with this black goo that consist offcourse mostly seamenfluids,blood,piss,feces. i must use most powerfull
      cleaning chemicals and brushes.

    • unki

      Pressa puhuu paskaa hävittäjä kaupat on jo sovittu trumppi paljasti niinistön paskapuheet

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe