narskahtelua alamahalla

kyllästymistä ilmass

2 ekaa synnytystä alkaneet vesien menolla. Eskoisesta nukkuessa selvä "pamahdus" ja vesien meno, toisesta alkoi tiputtelemalla. Tää kolmas onkin eri veijari, on mennyt pisimmälle kuin toiset, siis 39 . Mitään ihmeellisempiä merkkejä synnytyksestä ei ole. Muutamana kertana kun olen esim. pessyt saunan lattiaa, supistellut kivuliaasti ja alamasussa on pamahdus tuntunut ja olen innoissani kuulostellut joko kalvot olis puhjenneet, mutta ei...ei tipan tippaa vettävalkovuotoa kylläkin. Joku jossain väläytti, että paukkuminen vois johtua kalvoista ja enteillä vesien menoa. Onks kokemuksia kellään????????

2

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmmmm,,,,

Ensimmäistä odottelen ja nyt menossa siis 40 6. minä olen myös kuullut vatsan seudulla napsahtelua ja mielestäni ääni on samanlainen kuin jos itselläni esim polvet napsuvat. Olen jostain kuullut, että tämä ääni voisi olla sikiön nivelistä. Mutta olen myös kuullut, että voisi kuulua kalvoista. Itselläni vaivaa lähinnä virtsankarkailu, jonka vuoksi joudun koko ajan käyttömään sidettä. Välillä olenkin miettinyt, että jos lapsivettä tulee tihkumalla niin sitä ei kyllä siteestä huomaa. Minulla ei ole vielä mitään tuntemuksia siitä, että synnytys olisi alkamassa.

• kyllästymistä ilmass

Mulla sen tiputtelun kyllä huomas siteestäkin, eli siis vettä holahti aina kerralla niin että paksu yöside tuli täyteen ja piti vaihtaa. Virtsankarkailuksi ensimmäistä lorahdusta luulin, mutten enää sitten kun sitä jatkui ja jatkui ja en ollut kärsinyt suuremmin karkailusta aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7502
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6237
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4357
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      230
      2990
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      91
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1818
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1348
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      165
      1334
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe