En tiedä, kuka todella fiksu on jälleen mennyt keksimään jonkun idioottimaisen huhun, mutta sen tiedän, että Salkkareita ei olla hyllyttämässä. Mä olen marraskuusta lähtien toiminut Salkkareissa vakiavustajana, ja kyllä mulle kerrottaisiin, jos sarja olisi hyllytetty.
Tällä viikolla seuraava kuvauskeikka, tuskin kuvaisivat eteenpäin, jos on sarja "hyllytetty";)
eli no problem.
Salkkareita EI hyllytetä.
7
55
Vastaukset
- salkkarifani2011
Näitä hyllytys juttuja kertovat ovat iältään 10-13 v pentuja. Sen huomaa kielenkäytöstäkin.
- .
Seuraavaksi ne syyttää hakkereita kun salkkarit alkaa telkkarista, ovat hakkerit kaapanneet mtv3 ohjelma jakelun.Niitä vaan vituttaa kun eivät saa katsoa salkkareita, niiden pitää olla nukkumassa jo silloin.
- avustaja94 edelleen
Totta. En sitten tiedä, mitä kiksejä saavat, kun levittävät tuollaista. Kyllä siitä kerrottaisiin ihan julkisesti, jos hyllytys olisi tulossa (: Ja nyt ei ole, tulevan syyskauden mainoskin näytettiin jo telkkarissa monesti.
- tUBEEZ
Näkyikö TV-mainoksessa jotain uutta tai jännittävää syyskauden avaukseen liittyen? En itse ole nähnyt kyseistä mainosta.
- jatkuu 100% varmasti
Ihan turhaa enää kusetellä hyllytyksellä, koska tv:ssä mainoisettu uusia jaksoja ja telkku.com näkee jo sinne asti, että 29.8 klo 19.30 alkaa
- salkkarifani2011
eiku sitten väitetään, että hakkerit ovat kaapanneet maikkarin lähetyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1164402Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001473
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649