Tämä on vain minun mielipiteeni. naiset valittavat kuukautisista ja lastenteosta ja muista olemattomista vaivoista. Itse olen normaali sinkkumies. Nainen pystyy valitsemaan ainakin jos kaupungissa asuu sadoista jopa tuhansista miehistä itselleen sopivan. Miehet (joitain poikkeuksia lukuunottamatta) joutuu tyytymään siihen joka hänestä sattuu välittämään. Ei todellakaan näin nettiaikana ole meikäläisellä mitään mahkuja kun tuolla on kaikenlaisia ilmoituksia komistuksilta ja taloudellisesti menestyneitä miehiä jotka vievätkin sitten suuren osan naisista. Turha miehen alkaa enää vakavaan parisuhteeseen kun huonona päivänä nainen ottaa hetkessä miehen netistä. Säteissä miehet päivystävät 24/7 halukkaita naisia, pettämisriski on kasvanut satoja prosentteja. Itsekin olen jutellut lukemattomien varattujen naisten kanssa säteissä jotka ovat valmiita pettämään. Mitä helvettiää länsimaalaiselle naiselle on tapahtunut? itselläni ei liene muuta mahdollisuutta kuin ottaa islaminuskoinen nainen jolla on vielä arvostusta ja moraalia jäljellä uskolliseen suhteeseen. Eikä kannata sanoa, että petetty mies reuhaa täällä. En ole ollut parisuhteessa yli 10 vuoteen enkäå tullut koskaan petetyksi, tietääkseni?
Pointtina siis oli, että miten kehtaa valittaa noista ylläolevista seikoista kun on lottovoitto syntyä naiseksi.
Naisten valitus?
10
174
Vastaukset
- realismus
Naisten valitus kuukautisista on turhaa mutta aikuisen miehen kitinä siitä, ettei saa haluamaansa naista on asiallista? Oletko kännissä vai lääkkeissä vai kenties lääkkeiden puutteessa?
- Matias......
Ilmeisesti sinä ja noi plussan antajat ovat naisia kun logiikka pettää noin pahasti. Aloittajan tekstissä ei lue ollenkaan kohtaa johon kommentoit. Kysymys on siitä, että mies voi tehdä tuhannelle alotteen ja saa niistä yhden kanssa jutun luistamaan kun taas nainen voi valita tuhansista miehistä kenelle juttelisi ja lähes kaikki näistä varmaan (sinkut) osoittaa kiinnostusta.
Loogisuutesi heikkouteen viittaa myös se, että otat heti känni/lääkekortin esille kun teet itse loogisia virheitä. - M30.
Matias...... kirjoitti:
Ilmeisesti sinä ja noi plussan antajat ovat naisia kun logiikka pettää noin pahasti. Aloittajan tekstissä ei lue ollenkaan kohtaa johon kommentoit. Kysymys on siitä, että mies voi tehdä tuhannelle alotteen ja saa niistä yhden kanssa jutun luistamaan kun taas nainen voi valita tuhansista miehistä kenelle juttelisi ja lähes kaikki näistä varmaan (sinkut) osoittaa kiinnostusta.
Loogisuutesi heikkouteen viittaa myös se, että otat heti känni/lääkekortin esille kun teet itse loogisia virheitä.heheh, toinen ressukka.
- Miesssssssssssssssss
Aloitteentekijä mies voi vapaasti valita kaikista naisista ne joita kohtaan tekee aloitteen. Naiset taas joutuvat tyytymään valitsemaan siitä joukosta joka on tehnyt aloitteen heitä kohtaan. Joista tietty suurin osa on ns. sarjavonkaajia ja epätoivoisia.
Miehillä siis on paljon suuremmat markkinat. Jos nainen haluaa varmistaa hyvän kumppanin saanti niin silloin täytyy alkaa tehdä aloitteita, tälllöin markkinat laajenevat.
Kyllä mun mielestä on lottovoitto syntyä mieheksi ;-D - YTM-EVP
Noinhan se on. En missään nimessä haluaisi olle nainen ja odottaa, että joku tekee aloitteen.
- älä puhu palturia
Mietin ensiksi, että viitsiikö tällaiseen edes vastata asiallisesti. AP:n vastaus on niin karmeaa puppua, että siinä ei ole mitään tolkkua. Sanotaan nyt pohjatietona, että olen itse 46-vuotiaan Arton eli AP:n kanssa suunnilleen saman ikäinen. Ystäväpiirissäni on myös samanikäisiä naisia, joista osa on naimisissa, osa eronneita sinkkuja ja osa uusiosuhteessa (eli takana yksi ero ja nyt uusi suhde). Kuten naiset usein tykkäävät puhua ihmissuhteista, niin myös minä juttelen kavereitteni kanssa paljon ihmissuhteista.
On jossain määrin totta, että naiset valittavat, mutta harvalla on elämä niin täydellistä, etteikö koskaan löytyisi mitään valittamisen arvoista. Minusta sinun tekstisi kuulostaa siltä, että sinulla ei ole kykyä olla empaattinen. Miehenä et voi tietää, miltä kuukautiskipu tuntuu tai muut gynekologiset vaivat. Toisaalta, jos sinun päätäsi särkeää todella kovaa, niin miten suhtautuisit siihen, että nainen sanoisi sinun valittavan "olemattomasta vaivasta" sinun sanojasi lainatakseni. Joillakin naisilla on joka kuukausi todella kovat kuukautiskivut, mutta joillakin kuten minulla, kovat kuukautiskivut hävisivät synnytyksen myötä.
Sinä puhut pettäjämiehistä ja pettäjänaisista. Varmasti netissä on niitä naisia, jotka etsivät vain seksiseuraa ja myös niitä miehiä, jotka tekevät sitä samaa. Osa näistä on sinkkuja, osa naimisissa. Silti tiedän itse, että on olemassa miinun ja ystävieni kaltaisia sinkkunaisia, jotka etsivät seurustelusuhdetta eikä mitään kertaseksiä varatun äijän kanssa.
Olen aiemminkin kirjoittanut täällä, että kun minulla oli asiallinen todenmukainen nettiprofiili, jossa kerroin heti, että etsin vapaata sinkkumiestä seurustelusuhteeseen, enkä ole missään tapauksessa kiinnostunut pelkistä seksiseikkailijoista, niin sain TODELLA vähän yhteydenottoja. Yhteyttä ottaneista yli puolet olivat ulkomaalaisia. Suomalaisista miehistä yhteyttä ottaneista osa oli minua noin 20 vuotta vanhempia (ei kiitos isäni ikäistä eläkeläismiestä!), osa alkoholiongelmaisia (olen absolutisti, tosin olisi OK jos mies joisi kohtuudella joskus) jne. Jäljelle jäi vain alle 5 miestä, jotka kaikki treffasin, mutta niiden takaa paljastui esim. vanhoja valokuvia yms. peiteltyä ja kaunisteltua tietoa. Ne miehet, joihin itse otin yhteyttä, eivät vastanneet tai osoittautuivat myös sellaisiksi, joiden profiili ja todellisuus eivät täsmänneet.
Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että suomalainen mies ei edes halua tavallista naista, vaan hän haluaa kaunotarta, unelmanaista, nuorta ja selvästi itseään tasokkaampaa naista. Itse olen etsinyt /- 5 vuotta itseni ikäistä miestä sitä kuitenkaan löytämättä. Jos olisin kaunis ja lapseton sekä jos valehtelisin ikääni -5 vuotta, niin ehkä sitten löytäisin seurustelukumppanin. Minä vaan olen niin ylpeä piru, että jos en kelpaa omana itsenäni, niin olen mieluummin yksin.
Turha tulla sanomaan, että naisille löytyy miehiä pilvin pimein. Minä ja sinkkuystäväni olemme kaikki työssä käyviä, omistusasunnossa asuvia 1-2 lapsen äitejä, joilla lapset ovat parissa vuodessa muuttamassa pois kodista. Olemme mukavia ihmisiä, osaamme tehdä ruokaa ja käytäntö on pakottanut opettelemaan myös ns. miesten töitä, harrastamme esim. liikuntaa säännöllisesti ja elämme kaikin puolin ihan tavallista keskiluokkaista elämää. Varmasti sinkkuna on tuhansia samanlaisia miehiä, mutta kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa. - näkemystä...
Seksiseuraa saa kyllä nainen koska vaan mutta jos haluaa elämänkumppanin, asia on toinen.
- Olavi O
Niinpä, ja miten naisen kanssa uskaltaa seurustelemaan kun se on heti huonona päivänä sättiystävänsä kanssa sängyssä. Oma elämänkatsomukseni onkin, että käytän näitä hutsuja hyväkseni enkä pyrikään löytämään kunnollista seurustelusuhdetta. Niinhän sitä sanotaankin, että etsivä ei löydä. Ja jos se sitten löytyy niin ei ainakaan miltään sättisivustoilta jossa jahtaan hutsuja.
- -TSS-
Islaminuskoista naista ei voi ottaa ilman että itse kääntyy islamiin. Et kai sinä niin epätoivoinen ole?
- vaivainen nainen
"naiset valittavat kuukautisista ja lastenteosta ja muista olemattomista vaivoista"
Nii-i, Artoseni. Tää naisena oleminen on niin helppoo.
Yhden viikon kuukaudesta podet pms:ää ja toisen viikon kuukaudesta vuodat verta kuin haavoittunut eläin (selkä kipee, maha kipee, nivuset kipee, pää kipee...). Siinä voi olla normaalisti sitten niin kuin ne loput 2 viikkoa :)
ET SORI JOS OLLAAN JOSKUS VÄHÄN ÄKÄSII >:( ja ailahtelevaisii :) !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1328122Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1587344Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1854995Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2513352Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1042842Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?72644Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1472475- 1742255
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181955Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121949