Mä aattelin tempasta alushousualkot kitusiin. Onko kukaan hengessä mukana? Mulla on yli puol pulloo leijonaa.
Ei hätiä mitiä.
Pikkupöksypöhinät
16
93
Vastaukset
Tiedä nyt niistä känneistä, mutta Caol Ilaa täs hissukseen lipittelen. Frendeillä olis keikkakin tänään, muttei ole oikein fiilistä mennä.
http://www.youtube.com/watch?v=S5KMm9zbjEg
Kippis!- Skool!
Kuulemma nekin taas alkaa, skolet meinaan. Eikä mitään kännejä, pöhinät vaan.
Ei hätiä mitiä.
Mul on vähän nuha.
Eikös jossain päin Suomea alkanut jo eilen? Omalla kakaralla ensi viikolla.
Kauankohan kestää kun saadaan lukea miten joku skidi on jäänyt auton alle?- ****** dille
sähän voit siinä aikas kuluksi alkaa tehdä ennakoivia uutisia?
Alkaa kuulemma viikon erotuksella eri puolella Suomea. Helsingissä vasta viimeisten joukossa.
Eikö niitä skidejä jo jäänyt auton alle? (Valitettavasti)
Noin muuten tuon aloittajan nimimerkki "Pikkupöksypöhinät" on perin mainio oivallus. Aivan sama, onko oma vai kopioitu. ;-)****** dille kirjoitti:
sähän voit siinä aikas kuluksi alkaa tehdä ennakoivia uutisia?
Ei näissä uutisissa ole mitään uutta. Joillakin autoilijoilla on kusta päässä eikä se asia tule valitettavasti muuttumaan.
- Oma on
Ratikkakuski kirjoitti:
Alkaa kuulemma viikon erotuksella eri puolella Suomea. Helsingissä vasta viimeisten joukossa.
Eikö niitä skidejä jo jäänyt auton alle? (Valitettavasti)
Noin muuten tuon aloittajan nimimerkki "Pikkupöksypöhinät" on perin mainio oivallus. Aivan sama, onko oma vai kopioitu. ;-)Ikioma, halaan itteeni. Prrrr..
Ei håtiä mitiä, ,åhå. Leijoinoita metsästän, leij..miteshshe meni?
On mulla tuossa kaappi täynnä viinaa...mut... tai jos sitä nyt vähä vaikka Chivasta vaihteeksi maistais.
KIppis.- Kloppis
Kilkunkolkun, vai mite se meni. Vitu ku lopuu paterit just koht.
Ei hätiä mitiä, lataukseen...dintintii
- Hokasin just
Että mullahan on tässä gueen-size-sängyssä, paitsi tyhjät kohdat täynnä rojua, niin kolmen sukupolven medialähteet käytössäni. On toi paperinen kirja, jonka yhtä sivuu mä yritin äsken lukea 10 minuuttia, eikä yhtään auttanu vaikka siirtelin kirjaa lähemmäs ja kauemmas. No, sitten on toi telsu tossa, joka äänittää, tai siis nauhottaa eli tallentaa kuulkaa jotain ohjelmaa, mitä en ees muista ikinä kattoa. Ja sitten on tämä näpellystabletti täs, jost koht taas on akku tyhjä. Ja vielä jos ois pilleri, jolla vois stopata henk.koht. energiantarveprosesshin, niin mä ruostuisin tähän sänkyyn kiinni. Mikähän olis seuraava evoluution vaihe?
Mut hei, ei mätiä hätiä. Kuittaa ulos.- EiJUMALAUTA
Tääl on itikka. Vieläkö ne tähän aikaan imee, vai iniseekö vaan? T. Tiedosta kiitollinen. Ei hitiä mätiä.
- caizah
Pikkupöksypöhinät meillä oli vasta, kun esittelin miehelle uusia ostoksiani. Ja nyt on fernet-cola tässä hollilla, että kippistä vaan!
- jaaha,jaaha
Jäikö mulla sauna päälle, vai miten rupes nöin kuumottaa. Höhö, nöin..
Tota, mä tätä kirjaa taaz koitin lukea. Mikähän näitä nykyajan kirjoja oikeen vaivaa, kun jokainen lause alkaa samoilla sanoilla ja yhden sivun lukeminen kestää puol tuntia? No, sitten mä vaihdoin kirjaa, eikä se ollu yhtään nopeampi. Zäh! - Unohtu sanoa että
jaaha,jaaha kirjoitti:
Jäikö mulla sauna päälle, vai miten rupes nöin kuumottaa. Höhö, nöin..
Tota, mä tätä kirjaa taaz koitin lukea. Mikähän näitä nykyajan kirjoja oikeen vaivaa, kun jokainen lause alkaa samoilla sanoilla ja yhden sivun lukeminen kestää puol tuntia? No, sitten mä vaihdoin kirjaa, eikä se ollu yhtään nopeampi. Zäh!Ei tätiä mätiä.
Unohtu sanoa että kirjoitti:
Ei tätiä mätiä.
Ei kännissä lukemisesta tule yhtään mitään. Kantsii yrittää selvinpäin. Mullakin tässä yksi lukematon Verne ja Hemppa odottavat lukemistani. Kunhan täs jossain vaiheessa jaksan...
Mut mä aattelin katsoa tämän ja käydä koisimaan. Öitä.
"Paluu 80-luvulle
Osa 5/6: Gootit ja black metal. Hauska, nostalginen, perusteellinen ja puistattavakin syväsukellus 1980-luvun musiikki-ilmiöihin. (Welcome to the 80's, 2009)"
http://areena.yle.fi/video/1312831975182- Oukei.
Genio.Mente kirjoitti:
Ei kännissä lukemisesta tule yhtään mitään. Kantsii yrittää selvinpäin. Mullakin tässä yksi lukematon Verne ja Hemppa odottavat lukemistani. Kunhan täs jossain vaiheessa jaksan...
Mut mä aattelin katsoa tämän ja käydä koisimaan. Öitä.
"Paluu 80-luvulle
Osa 5/6: Gootit ja black metal. Hauska, nostalginen, perusteellinen ja puistattavakin syväsukellus 1980-luvun musiikki-ilmiöihin. (Welcome to the 80's, 2009)"
http://areena.yle.fi/video/131283197518280-luvulla mä elin 10 v-20 v. Kumma miten niin lyhyessä ajassa voikin elää noin kauan.
Ja mitäs mun muuta, jotain piti kirjoista läpyttää9 mutta aivot takkuaa. Taidan kohta mennä tekeen kunnon kännisapuskat..eiku ei jaksa. Mä oon niin laiska, että valun kohta tän sängyn läpi.
Ei hätiä mitiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897458Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1176189Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1594326Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?423076Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2292958Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782866Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882577Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902318- 1862249
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181795